-
είχα καταλήξει στο Ford fiesta diesel κοντά στα 14000 3πορτο.. αλλα κάπου το σκεφτόμουν ειδικά με όσα ακούω για τα diesel και τα φιλτρα σωματιδιων ... οποτε πηγα προς opel astra gtc με βενζινοκινητηρα που ερχεται ομως στα 18000 η αλήθεια είναι ότι ειναι όμορφο και μάλλον αξιόπιστο ... βέβαια στην πορεία διάβασα για τα φίλτρα και κατάλαβα οτι δεν είναι δα και τυποτά σπουδαιο αλλα εδω έρχεται η γνωριμία μου με το kia proceed μια εταιρία που δεν είχα σε εκτίμηση αν και έβλεπα συνεχεια μπορστα του κια ειδικά το τζιπακι τους... όμως η αλήθεια ειναι ότι το καινούριο kia proceed είναι ένα από τα ομορφότερα στην κατηγορία το οποίο μπορεί να συγκριθεί για εμένα εμφανισιακά μονο με το scirocco ... αυτα..
θα ήθελα λοιπόν τη γνώμη σας για τα diesel της κια και για τα ιδια τα κια ως προς την αξιοπιστία και ως προς την εύρεση ανταλλακτικών ... είναι βεβαια δυο αυτακινητα διαφορετικών κατηγοριών αλλά κοντά στην τιμη που εχω σαν οροφη τα 15000..
ευχαριστώ.. -
είχα καταλήξει στο Ford fiesta diesel κοντά στα 14000 3πορτο.. αλλα κάπου το σκεφτόμουν ειδικά με όσα ακούω για τα diesel και τα φιλτρα σωματιδιων ... οποτε πηγα προς opel astra gtc με βενζινοκινητηρα που ερχεται ομως στα 18000 η αλήθεια είναι ότι ειναι όμορφο και μάλλον αξιόπιστο ... βέβαια στην πορεία διάβασα για τα φίλτρα και κατάλαβα οτι δεν είναι δα και τυποτά σπουδαιο αλλα εδω έρχεται η γνωριμία μου με το kia proceed μια εταιρία που δεν είχα σε εκτίμηση αν και έβλεπα συνεχεια μπορστα του κια ειδικά το τζιπακι τους... όμως η αλήθεια ειναι ότι το καινούριο kia proceed είναι ένα από τα ομορφότερα στην κατηγορία το οποίο μπορεί να συγκριθεί για εμένα εμφανισιακά μονο με το scirocco ... αυτα..
θα ήθελα λοιπόν τη γνώμη σας για τα diesel της κια και για τα ιδια τα κια ως προς την αξιοπιστία και ως προς την εύρεση ανταλλακτικών ... είναι βεβαια δυο αυτακινητα διαφορετικών κατηγοριών αλλά κοντά στην τιμη που εχω σαν οροφη τα 15000..
ευχαριστώ.. -
είχα καταλήξει στο Ford fiesta diesel κοντά στα 14000 3πορτο.. αλλα κάπου το σκεφτόμουν ειδικά με όσα ακούω για τα diesel και τα φιλτρα σωματιδιων ... οποτε πηγα προς opel astra gtc με βενζινοκινητηρα που ερχεται ομως στα 18000 η αλήθεια είναι ότι ειναι όμορφο και μάλλον αξιόπιστο ... βέβαια στην πορεία διάβασα για τα φίλτρα και κατάλαβα οτι δεν είναι δα και τυποτά σπουδαιο αλλα εδω έρχεται η γνωριμία μου με το kia proceed μια εταιρία που δεν είχα σε εκτίμηση αν και έβλεπα συνεχεια μπορστα του κια ειδικά το τζιπακι τους... όμως η αλήθεια ειναι ότι το καινούριο kia proceed είναι ένα από τα ομορφότερα στην κατηγορία το οποίο μπορεί να συγκριθεί για εμένα εμφανισιακά μονο με το scirocco ... αυτα..
θα ήθελα λοιπόν τη γνώμη σας για τα diesel της κια και για τα ιδια τα κια ως προς την αξιοπιστία και ως προς την εύρεση ανταλλακτικών ... είναι βεβαια δυο αυτακινητα διαφορετικών κατηγοριών αλλά κοντά στην τιμη που εχω σαν οροφη τα 15000..
ευχαριστώ.. -
Φιεστα 1000αρι βενζινης.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Κορεάτικο τροχοφόρο vs αυτοκίνητο! Μάντεψε?!
-
Kαλή περίπτωση το προσίντ. Η ΚΙΛ έχει 7ετή εργοστασιακή εγγύηση ή 150.000 χλμ., η μοναδική στην αγορά. Μην φοβάσαι την αξιοπιστία τους ή την κάλυψη σε ανταλλακτικά. Είναι ολοκαίνουργιο και σημαντικά μεγαλύτερο από το Φιέστα. Από την άλλη έχει τέλη κυκλοφορίας, υπολόγισε σε 105 ευρώ το χρόνο.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Κορεάτικο τροχοφόρο vs αυτοκίνητο! Μάντεψε?!Έχεις οδηγήσει καινούργιο ΚΙΑ ή αυτά τα θυμάσαι πριν από 5-10 χρόνια;
-
Kia Ceed προηγούμενης γενιάς και Hyundai iX35. Αλλά βέβαια θα μου πεις ότι η εταιρία σε κάθε νέο μοντέλο της κάνει τεράστια άλματα ...
-
Οδήγησέ τα....
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φιεστα 1000αρι βενζινης.Sent from my Neo V using Tapatalk.
Αν παει ο φίλος στο 1000 αρι βενζινη θα πρεπει να εχει υπόψη οτι καίει σαν 1600 βενζινη! Νούμερα κατω απο 7 λτ/100 δύσκολα θα δει και με βενζινη , οπότε η οικονομία αν τον απασχολεί παει περίπατο.
-
1 με 1.5 λίτρο διαφορά έχουν στην κατανάλωση το βενζίνης με το ντίζελ. Μετρημένα και τα δύο στις ίδιες διαδρομές σε συγκριτικό των 4Τ. Και το βενζίνης είναι απείρως ανώτερο αυτοκίνητο.
-
Κι ομως Δια μου ελεγε κατοχος αυτες τις μερες οτι στη περιπτωση του fiesta 1.0 ειναι πολυ αισιοδοξο το εργοστασιακο νουμερο..τουλαχιστον πιο αισιοδοξο και απο τα 1-1.5 λιτρα επιπλεον που ειναι συνηθως η πραγματικη καταναλωση...το ιδιο και για focus 1.0 που εχει πατερας φιλου..
Ασυζητητι το KIA απο εμενα στο διλημμα που υπαρχει.
-
Δεν μίλησα για εργοστασιακά νούμερα Νονέ. Γύρω στα 7 λίτρα ήταν το 1000άρι με τα 100 άλογα και στα 6 παρά κάτι το ντίζελ σε συγκριτική διαδρομή. Το βενζινοκίνητο βέβαια σαφώς ταχύτερο, με καλύτερη οδική συμπεριφορά λόγω μικρού βάρους μπροστά και πολύ μικρότερο τεκμήριο.
-
Δε διαβασα σωστα εχεις δικιο.
Συγκριτικα σε fiesta, μαζι σου. -
7αρι έδειχνε και το trip στο Fiesta 100hp και 7,2 στο Focus 125hp στα test drive με το ανάλογο ξέσκισμα ως δοκιμαστικά αυτοκίνητα από τον κάθε κουλό...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φιεστα 1000αρι βενζινης.Sent from my Neo V using Tapatalk.
Το αυτό.
Όποια έκδοση μπορείς εκτός της Trend -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Φιεστα 1000αρι βενζινης.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Αν παει ο φίλος στο 1000 αρι βενζινη θα πρεπει να εχει υπόψη οτι καίει σαν 1600 βενζινη! Νούμερα κατω απο 7 λτ/100 δύσκολα θα δει και με βενζινη , οπότε η οικονομία αν τον απασχολεί παει περίπατο.
Το fiesta 1.0 125 καίει 6,2-6.4 και πηγαίνει αέρα. Το diesel ούτε στο ονειρό του δεν παει έτσι.
Για να γράψει 7 που ακούω..... Πρέπει να το πηγαίνεις με απαγορευμένος ρυθμούς. -
Είναι 1000αρι τούρμπο για την φορολογία κ όχι για οικονομία 100 άλογα έχει σιγά μην ήταν οικονομικό
-
Ο χρήστης makrimanolis έγραψε:
Είναι 1000αρι τούρμπο για την φορολογία κ όχι για οικονομία 100 άλογα έχει σιγά μην ήταν οικονομικόΤης γυναίκας μου το trip computer ειναι στο 6,2
Με Γρηγόρη οδήγηση άντε να το πάμε στο 6,3
Παραπάνω δεν το έχουμε δει (μέση κατανάλωση)
Εγώ μιλάω εκ πείρας. Δεν πιθανολογώ ούτε υποθέτω.
Και μιλάμε για το 125. Όχι το 100. -
Εγώ το πιστεύω ότι αν οδηγεί ήρεμα μπορεί να γράφει τόσο. Όμως την επόμενη φορά που θα οδηγήσετε γρήγορα μηδενίστε και το trip να δούμε τι πραγματικά κάνει σε τέτοιες συνθήκες.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
KIA proceed diesel ή ford fiesta diesel