-
δεν ξερω ρε φιλε, τι να πω ... αν οντως μιλαμε για τοσο 'Γαμιωντας' καταστασεις τοτε το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να επικοινωνησεις με την τροχαια δινοντας την κατευθυνση του κλπ στοιχεια.
O μαυρος καπνος σε κινητηρα turbo diesel ναι, ειναι απο πλουσιο μειγμα. Το πλουσιο μειγμα δεν ειναι απαραιτητα και πειραγμενη αντλια πετρελαιου ετσι;
Εαν το turbo το 'πε το ποιημα, εαν καποιο κολαρο εχει διαρροη σε υψηλη πιεση, εαν το timing δεν ειναι σωστο, εαν η συμπιεση των κυλινδρων εχει πεσει ... κτλ.Οπως και να 'χει εγω στεκομαι στο θεμα over fueling χαριν επιδοσεων... ποιο το οφελος οταν το κοστος χρησης ολο και αυξανεται ενω ταυτοχρονα θες το επαγγελματικο οχημα να σου βγαλει οσα περισσοτερα λεφτα γινεται σε καθε βολτα;
Γαμιωντας κατασταση:
Πηγαινε καπως ετσι;
Οσο για τον περιφερειακο Θεσ/νικης που αναφερθηκε πιο πανω θα 'ταν αυτος ο οδηγος:
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Nαι δε διαφωνω σ'αυτο ... αλλα θεωρω οτι σε περιπτωση λεοφωρειου ειναι τελειως διαφορετικα.
Δεν εισαι μονος επανω, για να πεις το ξεσκισα και ολα καλα. Οι επιβατες σε αποτομες επιταχυνσεις αισθανονται αλλιωτικα απο αυτον που οδηγαει, θα κανουν δηλαδη κοντρες τα λεοφωρεια; Που; Αφου ταξιδευουν υποτιθεται σε επαρχιακο και εθνικη ... σταθερη ταχυτητα.
Να πεις οτι μιλαμε για νταλικερη, οκ ... βγαζει βολτα τον τρακτορα σκετο και το παταει με μερικους αυνανες συναδελφους No big deal. Με τα λεοφωρεια κοντρα ομως δεν εχω δει (ακομα). Συνηθως κουβαλανε επιβατες και ειπα πιο πανω, στα 2-3 πρωτα χιλιομετρα τσιτα γκαζια ... οι επιβατες θα κανουν παρατηρηση στανταρ!Στην τελικη με τις κλισεις που εχουν οι ''αυτοκινητοδρομοι'' μας δε θα κρεμασει πουθενα ενα συγχρονο λεοφωρειο.
Κυκολφορούν και άδεια τα λεωφορεία
1996, ανέβαινα με πούλμαν στη Βουλγαρία. 2 τουριστικά γραφεία στην Ομόνοια, Nikias kai Assos, 4 πούλμαν για Βουλγαρία έκαστο. Κόντρα οι οδηγοί, ποιός θα φτάσει πρώτος στα σύνορα Επικές στιγμές..
-
Ισως να χουνε να εξυπηρετουσε 2-3 γκρουπ καθημερινα αντι για 1. Μπρος στο κερδος τι ειναι λιγη φθορα? Φουλ τα πετρελαια λοιπον και δωσε πονο. Το θεμα ειναι οτι εκεινη την ωρα που το βλεπω δεν μπορω να κανω τιποτα. Και εστω οτι το καταγγελω, με τι στοιχεια θα με πιστεψουν? Τελος παντων, ας ελπισουμε οτι δεν θα σκοτωθει κανεις απο τετοια δολοφονικη οδικη συμπεριφορα 'επαγγελματιων'.
-
Ποτε μη λες ποτε.
Κατηγγειλα τηλεφωνικα στην τροχαια κινουμενος στην Ε.Ο. στο υψος του Ιασμου με κατευθυνση Αλεξ/πολη εναν οδηγο λεοφωρειου ΚΤΕΛ Ροδοπης που αδυνατουσε να κρατηθει στη λωριδα του.
Καθως πλησιαζα απο την αριστερη με καμια 40αρια χλμ διαφορα ταχυτητας παταει τη διαχωριστικη και μπαινει μισο μετρο στη δικη μου λωριδα. Κοβω ... περιμενω και παρατηρω οτι το πηγαινε πολυ 'βαρκα γυαλο'. Δεν φυσαγε καθολου για να δικαιολογηθει κατι τετοιο, επαιζε μισο μετρο απο την καθε μερια, αριστερα-δεξια ...
Η τροχαια τον σταματησε στην εξοδο για Σαπες.
speaking of Sapes ... και ψαχνοντας στο street view να δω η πινακιδα ποιο αλλο κωλοχωρι εγραφε του οποιου το ονομα μου ειχε σκαλωσει στο μυαλο... βρηκαμε και ενα ακομα ζωο.
Οπισθεν σε 'αυτοκινητοδρομο'...
https://www.google.gr/maps/@40.960437,2 ... !2e0?hl=en -
...πριν πολλα πολλα χρόνια στην Κατάρα από Γιαννενα προς Θεσαλονικη εκει να δείτε φρικη. Να βλεπω με το ΙΧ το γκρεμο απο κάτω και να πηγαινω συγκρατημένα και τα φορτηγα όχι απλώς προσπέραση αλλα μου ρίχνανε και 2 βουνοπλαγιες......
-
Αν δείτε τους φορτηγατζήδες στα στέκια που τρώνε στην Εθνική πόσες μπύρες έχουν επάνω στο τραπέζι θα καταλάβετε γιατί πηγαίνουν αέρα-πατέρα, πολλές φορές σε διπλανό τραπέζι έχω πετύχει να πίνουν καφέ οι τροχαίοι με το περιπολικό της Εθνικής σταματημένο έξω και να μην δίνουν δεκαράκι αν επάνω στο τραπέζι 4 άτομα φορτηγατζήδες να έχουν 15 μπουκάλια μπύρα.
-
Για όσους ταξιδεύουν νύχτα (μεταμεσονύχτιες ώρες) στην εθνική οδό οι κόντρες μεταξύ λεωφορείων ή/και επικαθημένων μεταξύ τους είναι πολύ συχνό φαινόμενο, ή τουλάχιστον ήταν έως το 2012 που είχα προσωπική γνώμη. Με 130 στο ταχύμετρο και δεν μπορούσα να πλησιάσω λεωφορεία τουριστικά ή ΚΤΕΛ.
Η πιο τραυματική εμπειρία που θυμάμαι με ΚΤΕΛ, προ αμνημονεύτων ετών: ΚΤΕΛ Κέρκυρας, οδηγός γνωστός τότε με το παρατσούκλι «Λώλος» και λεωφορείο Volvo στολισμένο σαν λατέρνα (και με ημίγυμνες) και παντού επιγραφή «Η Σουηδέζα». Ο τύπος έκανε μία ώρα λιγότερη! σε σχέση με το σύνηθες για το νυχτερινό δρομολόγιο Κέρκυρα Θεσσαλονίκη. Καθισμένος στη γαλαρία, σε κάθε στροφή της Κατάρας ήμουν έξω από τα όρια του δρόμου και πάνω από τον γκρεμό -
Εμενα παντως μια φορα που γυρνουσα βραδυ απο την αγαπημενη Θεσσαλονικη το 2003 ο οδηγος καπου προσπερασε επικυνδυνα και στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ που καναμε σταση περιπολικο του πηρε το διπλωμα.
Η προσπεραση εγινε λιγο πριν την καθιερωμενη σταση..Μετα κλαιγοταν για την δουλεια του!!!
-
Τα κοντέρ γράφει ότι νανε κ εγώ πέτυχα λεωφορείο με 130 κ το gps έδειχνε 112 δεν τους δικαιολογώ, μαλακιες κάνουν! τα φωρτιγα έχουν κόφτη στα 90 τον βγάζουν αλλα η μπάτσοι ζητάνε ταχογραφο οπότε δεν...
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
1996, ανέβαινα με πούλμαν στη Βουλγαρία. 2 τουριστικά γραφεία στην Ομόνοια, Nikias kai Assos, 4 πούλμαν για Βουλγαρία έκαστο. Κόντρα οι οδηγοί, ποιός θα φτάσει πρώτος στα σύνορα Επικές στιγμές..
Πωωωωω τι μου θύμησες....
Βουλγαρία μεριά προς Ελλάδα, δεξιά στροφή με βράχο δεξιά & και αριστερά μας το ποτάμι, Βουλγάρικο ΚΤΕΛ (?) προσπερνάει φορτηγό και ο δικός μας (27-30 χρ. ο οδηγός του Assos tours) διλποπροσπέραση με όσα είχε στο κοντερ, τέρμα αντίθετο με τις αριστερές του ρόδες σχεδόν στα χώματα!!!!Άπειρες αναφορές και παράπονα στο γραφείο και μετά, τα τζιμάνια οι οδηγοί, έκοβαν μετά την Θήβα για να είναι στην ώρα τους χωρίς προπορεία.
Θρίλερ διαδρομές!!!! -
Ο χρήστης makrimanolis έγραψε:
Τα κοντέρ γράφει ότι νανε κ εγώ πέτυχα λεωφορείο με 130 κ το gps έδειχνε 112 δεν τους δικαιολογώ, μαλακιες κάνουν! τα φωρτιγα έχουν κόφτη στα 90 τον βγάζουν αλλα η μπάτσοι ζητάνε ταχογραφο οπότε δεν...Τα καινούργια που έχουν κάρτα κρατάνε τα δρομολόγια ένα μήνα πίσω.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τα κοντέρ γράφει ότι νανε κ εγώ πέτυχα λεωφορείο με 130 κ το gps έδειχνε 112 δεν τους δικαιολογώ, μαλακιες κάνουν! τα φωρτιγα έχουν κόφτη στα 90 τον βγάζουν αλλα η μπάτσοι ζητάνε ταχογραφο οπότε δεν...
Τα καινούργια που έχουν κάρτα κρατάνε τα δρομολόγια ένα μήνα πίσω.
πουλματζής Μπιλ;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τα κοντέρ γράφει ότι νανε κ εγώ πέτυχα λεωφορείο με 130 κ το gps έδειχνε 112 δεν τους δικαιολογώ, μαλακιες κάνουν! τα φωρτιγα έχουν κόφτη στα 90 τον βγάζουν αλλα η μπάτσοι ζητάνε ταχογραφο οπότε δεν...
Τα καινούργια που έχουν κάρτα κρατάνε τα δρομολόγια ένα μήνα πίσω.
πουλματζής Μπιλ;
Ολα τα νέα επαγγελματικά έχουν αυτό το σύστημα.Μια κάρτα με τσιπάκι που καταγράφει τα πάντα.Σε έλεγχο την βάζει ο τροχαίος σε ειδικό μηχάνημα και τα βλέπει όλα.
Φορτηγό άνετα θα δούλευα,πούλμαν όχι.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τα κοντέρ γράφει ότι νανε κ εγώ πέτυχα λεωφορείο με 130 κ το gps έδειχνε 112 δεν τους δικαιολογώ, μαλακιες κάνουν! τα φωρτιγα έχουν κόφτη στα 90 τον βγάζουν αλλα η μπάτσοι ζητάνε ταχογραφο οπότε δεν...
Τα καινούργια που έχουν κάρτα κρατάνε τα δρομολόγια ένα μήνα πίσω.
Τότε πού δούλευα εγώ είχαμε ταχογραφο κ όπως λες το κουτί ήταν ανα μήνα έβαζες της προηγούμενης μέρας στο κουτί μέχρι να κλείσει μήνα άσε που τον τσέκαρε κ το αφεντικό στο τέλος της μέρας.τωρα είναι με κάρτα? Κ η μπάτσοι εχουν Μηχάνημα ε?
-
Ο χρήστης makrimanolis έγραψε:
Τα κοντέρ γράφει ότι νανε κ εγώ πέτυχα λεωφορείο με 130 κ το gps έδειχνε 112 δεν τους δικαιολογώ, μαλακιες κάνουν! τα φωρτιγα έχουν κόφτη στα 90 τον βγάζουν αλλα η μπάτσοι ζητάνε ταχογραφο οπότε δεν...
Τα καινούργια που έχουν κάρτα κρατάνε τα δρομολόγια ένα μήνα πίσω.
Τότε πού δούλευα εγώ είχαμε ταχογραφο κ όπως λες το κουτί ήταν ανα μήνα έβαζες της προηγούμενης μέρας στο κουτί μέχρι να κλείσει μήνα άσε που τον τσέκαρε κ το αφεντικό στο τέλος της μέρας.τωρα είναι με κάρτα? Κ η μπάτσοι εχουν Μηχάνημα ε?
-
Πολύ καλό το βίντεο άλλαξαν τα πράγματα!
-
Μια φορα θυμαμαι πραγματικα να νιωθω αβολα και ασχημα μεσα στο ΚΤΕΛ αν και παντα γενικα ειμαι λιγο ανησυχος-δε κοιμαμαι και κοιταω οδηγο και κινηση..
Απο Μαγγαναρι προς χωρα Ιου..κατεβηκαμε και θελαμε να ξερασουμε ολοι..απαραδεκτα επικινδυνος και ταχυς... -
Μη εχοντας οδηγησει ποτε φορτηγο ή πουλμαν, απορω τι εμπιστοσυνη αισθανονται οι οδηγοι με τοσο μεγαλα και βαρια οχηματα κανοντας τρέλλες, οταν ακολουθοντας τους με τον ιδιο ρυθμο με ενα απλο ιχ εισαι στη τσιτα για να κρατηθεις στις γραμμες σου.
Μηπως τελικα εχουμε ταλεντα οδηγους? Καπου εκει στο Nirburgring ψοφανε για κατι τετοιους
-
Δεν ειναι θεμα εμπιστοσυνης, ειναι θεμα IQ.
-
δεν εχουν αισθηση του κινδυνου γιαυτο δε νιωθουν ποσο γρηγορα πανε. το 2012 ενας φιλος πηγαινε βολο-θεσσαλονικη με
κτελ. λιγο εξω απο την κατερινη συναντουνε πουλμαν του κτελ καρδιτσας. τα 2 πουλμαν για 5 λεπτα ηταν το ενα στη μεσαια
και το αλλο στην αριστερη (και τα 2 γεματα με τερμα γκαζι). 'εργαλεια' και τα 2, κοπιες πηγαινανε.
πισω ειχε δημιουργηθει ουρα 10+ αυτοκινητων.
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]