-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τι λετε ρε παιδια; Καθε αυτοκινητο πριν βγει σε παραγωγη γραφει εκατομμυρια χλμ σε δοκιμες!!!
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Όχι πλέον.
Σωστό, αλλά πλέον γράφουν εκατμμύρια εικονικά χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Καλά, για στείλε το λάδι σου στο blackstone μετά από 20.000κμ να δεις τι θα βγάλει...
Εσύ το έχεις στείλει ?
Έχω στείλει με 19k.
@viper: ορθόν, το cae βοηθάει πάρα πολύ επίσης.
Η υπερβολική συντήρηση βλάπτει το περιβάλλον. Just saying. Επίσης, κανένας κατασκευαστής δεν θέλει να έχει φήμη μπουρδελου.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Καλά, για στείλε το λάδι σου στο blackstone μετά από 20.000κμ να δεις τι θα βγάλει...
Εσύ το έχεις στείλει ?
Έχω στείλει με 19k.
@viper: ορθόν, το cae βοηθάει πάρα πολύ επίσης.
Η υπερβολική συντήρηση βλάπτει το περιβάλλον. Just saying. Επίσης, κανένας κατασκευαστής δεν θέλει να έχει φήμη μπουρδελου.
πετάς και εσύ τα παλιά σου λάδια στην αλάνα ?
-
Ο χρήστης tacos έγραψε:
Ο πατερας μου ειναι Α'μηχανικος του εμπορικου ναυτικου,λεει οτι στις μεγαλες ναυτικες μηχανες δεν αλλαζουν σχεδον ποτε λαδια,απλα συμπληρωνουν.Το καθαριζουν ομως με φυγοκεντρικο διαχωριστηρα.Στην δικητου 520 Ε39 του 2000 αλλαζει λαδια συμφωνα με τον κατασκευαστη και μετα απο 14 χρονια και 250000 χλμ το αυτοκινητο ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ αξιοπιστο.Η αληθεια βεβαια ειναι οτι τα πολλα χιλιομετρα εγιναν σε ταξιδια. Μου λεει και στο προσφατα αγορασμενο Χ1 2,0L xdrive παρα την μεγαλη ιπποδυναμη που αποδιδει να μην φοβαμαι να αλλαζω λαδια στα συνιστουμενα χιλμτρ αρκει το λαδι να δινει απο την εταιρεια του αυτη την δυνατοτητα.Τα instruction books των κατασκευαστων για τους μηχανικους ειναι 'ευαγγελια'.Βεβαια και μενα αλλαγη στα 30000χλμ με προβληματιζει.-Ο πατερας σου επισης θα σου εχει πει οτι στελνουν τακτικοτατα δειγματα για αναλυση
-
Το DSG για πόσα εκατομμυρια χιλιομετρα το δοκιμασε η VW? 5 ή 10?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Καλά, για στείλε το λάδι σου στο blackstone μετά από 20.000κμ να δεις τι θα βγάλει...
Εσύ το έχεις στείλει ?
Έχω στείλει με 19k.
@viper: ορθόν, το cae βοηθάει πάρα πολύ επίσης.
Η υπερβολική συντήρηση βλάπτει το περιβάλλον. Just saying. Επίσης, κανένας κατασκευαστής δεν θέλει να έχει φήμη μπουρδελου.
πετάς και εσύ τα παλιά σου λάδια στην αλάνα ?
Στην φριτεζα, βοηθάει πολύ τις πολυστροφες πατάτες μου.
-
ΤΕΣΤΆΡΟΥΝ Τ' ΑΜΑΞΙΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΉΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑ ΔΊΝΟΥΝ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΏΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
ΔΙΑΔΩΣΤΕ
-
εδιτ
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
εδιτ+1
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
η 120ι είχε θέματα μόνο στα χέρια του ακαεφ?κάποιος κάτι σου είπα και αποφάσισες να αλλάζεις λάδια τόσο νωρίς βαφτίζοντας το λογικό και την αντίστοιχη κίνηση αλλαγής μπουζί υπερβολή αλλά ναι τα μπουζί είναι ηλεκτρικά -τι σχέση έχουν με το μοτέρ- ενω το άλλο είναι 'φρέσκα λαδάκια να κυλάει στο μοτερ'
να βλάψει δεν βλάπτει, αλλά είναι μάλλον άχρηστη, και όχι το si δεν είναι τόσο ειδικό κατασκεύασμα όσο νομίζεις...
Γιατί το κουράζουμε τόσο πολύ??
Ναι, εγώ με την 120 δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα (μια φορά άλλαξα έναν αισθητήρα βασικά, μου το έβαλαν στην εγγύηση). Αλλά και με το si μέχρι τώρα να χτυπήσω ξύλο δεν είχα κάτι.
Σε ό,τι αυτοκίνητο είχα, κάθε 10-12 άλλαζα λάδια. Γιατί πρέπει να απολογηθώ δηλαδή για αυτό, δε καταλαβαίνω?
Συγκεκριμένα τώρα, ο μηχανικός μου είπε ότι επειδή το μοτέρ είναι περίεργο, θέλει πολύ σωστή και συχνή συντήρηση. Ξέρει, δε ξέρω...δε γνωρίζω, δε το ρισκάρω και τον ακούω. Το πρόβλημα που είναι?
Βρήκατε τώρα θέμα για παιχνίδι στο φόρουμ?
Καλά, για στείλε το λάδι σου στο blackstone μετά από 20.000κμ να δεις τι θα βγάλει...
Εσύ το έχεις στείλει ?
Όχι...
-
Εγώ έστειλα και η απάντηση ήταν: Θετικό
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Συγκεκριμένα τώρα, ο μηχανικός μου είπε ότι επειδή το μοτέρ είναι περίεργο, θέλει πολύ σωστή και συχνή συντήρηση. Ξέρει, δε ξέρω...δε γνωρίζω, δε το ρισκάρω και τον ακούω. Το πρόβλημα που είναι?
Στο οτι εμπιστεύεσαι εναν ηλίθιο και απατεώνα στο σέρβις του αυτοκινήτου σου. Αλλα αυτό είναι δικό σου πρόβλημα καθαρά.
Η δουλειά του τεχνικού αυτοκινήτων είναι η εξής απλή για οποιον δεν το έχει καταλάβει τόσο καιρό: α) Να κάνει συντήρηση με βάση τις οδηγίες του κατασκευαστή. β) Να αλλάζει οτι χαλάει με βάση τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Οτιδήποτε αλλο μπορεί να είνα απο απλά ακριβό μέχρι επικίνδυνο.
-
Πράγμα που σημαίνει ότι το σέρβις το εμπιστευόμαστε στα 20χρονα των 500 ευρώ που έχουν γεμίσει οι αντιπροσωπείες, σωστά;
-
Λές να θέλει πολύ γνώση για να κάνει κάποιος αυτό που περιέγραψα παραπάνω.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Λές να θέλει πολύ γνώση για να κάνει κάποιος αυτό που περιέγραψα παραπάνω.Βάλε εναν πιτσιρικά να σου ρυθμίσει βαλβίδες και αν τα καταφέρει, πάρε με τηλέφωνο...
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Λές να θέλει πολύ γνώση για να κάνει κάποιος αυτό που περιέγραψα παραπάνω.δε πας να μαγειρεψεις καμια φασολαδα?
-
από κει μέσα γραφει
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Λές να θέλει πολύ γνώση για να κάνει κάποιος αυτό που περιέγραψα παραπάνω.
δε πας να μαγειρεψεις καμια φασολαδα?
-
Aυτο που καποιοι -οι οποιοι καλα κανουν μεν και δινουν μεγαλη προσοχη στις οδηγιες του κατασκευαστη, αλλα ακομη μεγαλυτερη προσοχη, ή συχνοτερη αλλαγη καποιων αναλωσιμων, κακο δεν κανει- δεν υποπτευονται, ειναι οτι πλεον οι περισσοτεροι κατασκευαστες, κυριως λογω της εξελιξης των αναγκων αλλα και τα trend των τελευταιων ετων, οπου σε παγκοσμια κλιμακα, ο χρονος συχνοτητας αλλαγης αυτοκινητου εχει μειωθει σημαντικα, οι εκαστοτε οδηγιες συντηρησης για τα προιοντα-αυτοκινητα, θεωρω οτι εχουν σκοπο να καλυπτουν τον κατοχο για αψογη κατασταση, για μια 4ετια 5ετια, και οχι απαραιτητα για περισσοτερο χρονικο διαστημα, σιγουρα οχι για δεκαετια και πανω.
Πηγαινοντας δε και στην αντιθετη πλευρα, -αυτη του μεγιστου δυνατου συμφεροντος του κατασκευαστη- ποιο θα ηταν το οφελος για αυτους, εαν ελεγαν οτι πχ : αλλαγη λαδιων καθε 15κ χλμ αντι 30κ (ακομα και εαν προκειται για τα Long life) μπορει να επεκτεινει την διαρκεια ζωης ενος κινητηρα...
Αντιθετως, imo βρισκουν τροπο να εχουν οσο πιο 'συμπυκνωμενα' τα απαιτουμενα σερβις, και με το ελαχιστο δυνατο κοστος
ωστε ο υποψηφιος καταναλωτης, να ειναι αρκετα πιο εφησυχασμενος σε οτι αφορα την συντηρηση του αυτοκινητου του.Για εμενα παντως, απο τις μεχρι στιγμης πληροφοριες, δημοσιευματα, ερευνες, συζητησεις, (μπορει να κανω και λαθος, ευχαριστως να δω καποια ερευνα πχ που να ακυρωνει τα παραπανω...) προκυπτει οτι μια συχνοτερη αλλαγη λαδιων, δηλαδη στα 15κ χλμ αντι των 30κ που μπορει να αναφερει ο κατασκευαστης, ειναι κατι που μονο κακο δεν κανει στον κινητηρα, αντιθετως σε ενα -ακομα και μικρο- βαθμο να συμβαλλει στην μακροζωια του...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Λές να θέλει πολύ γνώση για να κάνει κάποιος αυτό που περιέγραψα παραπάνω.
Βάλε εναν πιτσιρικά να σου ρυθμίσει βαλβίδες και αν τα καταφέρει, πάρε με τηλέφωνο...
Αμα έχει τα εργαλεία και τις γνώσεις/οδηγίες που χρειάζεται -και δεν είναι τελειωμένος βλάκας- λές να δυσκολευτεί.
Έλεος ρε πούστη να αναγάγουμε το σέρβις σε απόκρυφη τέχνη για μύστες.
BMW FORUM