Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 1204
    • 1205
    • 1206
    • 1207
    • 1208
    • 1326
    • 1327
    • 1206 / 1327
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    26522
    157325
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      a-viper7 last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:

      Τι λετε ρε παιδια; Καθε αυτοκινητο πριν βγει σε παραγωγη γραφει εκατομμυρια χλμ σε δοκιμες!!!

      Sent from my Neo V using Tapatalk.

      Όχι πλέον.

      Σωστό, αλλά πλέον γράφουν εκατμμύρια εικονικά χιλιόμετρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:

        Καλά, για στείλε το λάδι σου στο blackstone μετά από 20.000κμ να δεις τι θα βγάλει...

        Εσύ το έχεις στείλει ?

        Έχω στείλει με 19k.

        @viper: ορθόν, το cae βοηθάει πάρα πολύ επίσης.

        Η υπερβολική συντήρηση βλάπτει το περιβάλλον. Just saying. Επίσης, κανένας κατασκευαστής δεν θέλει να έχει φήμη μπουρδελου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης drdino έγραψε:

          Καλά, για στείλε το λάδι σου στο blackstone μετά από 20.000κμ να δεις τι θα βγάλει...

          Εσύ το έχεις στείλει ?

          Έχω στείλει με 19k.

          @viper: ορθόν, το cae βοηθάει πάρα πολύ επίσης.

          Η υπερβολική συντήρηση βλάπτει το περιβάλλον. Just saying. Επίσης, κανένας κατασκευαστής δεν θέλει να έχει φήμη μπουρδελου.

          πετάς και εσύ τα παλιά σου λάδια στην αλάνα ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rx8_drifter last edited by

            Ο χρήστης tacos έγραψε:
            Ο πατερας μου ειναι Α'μηχανικος του εμπορικου ναυτικου,λεει οτι στις μεγαλες ναυτικες μηχανες δεν αλλαζουν σχεδον ποτε λαδια,απλα συμπληρωνουν.Το καθαριζουν ομως με φυγοκεντρικο διαχωριστηρα.Στην δικητου 520 Ε39 του 2000 αλλαζει λαδια συμφωνα με τον κατασκευαστη και μετα απο 14 χρονια και 250000 χλμ το αυτοκινητο ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ αξιοπιστο.Η αληθεια βεβαια ειναι οτι τα πολλα χιλιομετρα εγιναν σε ταξιδια. Μου λεει και στο προσφατα αγορασμενο Χ1 2,0L xdrive παρα την μεγαλη ιπποδυναμη που αποδιδει να μην φοβαμαι να αλλαζω λαδια στα συνιστουμενα χιλμτρ αρκει το λαδι να δινει απο την εταιρεια του αυτη την δυνατοτητα.Τα instruction books των κατασκευαστων για τους μηχανικους ειναι 'ευαγγελια'.Βεβαια και μενα αλλαγη στα 30000χλμ με προβληματιζει.-

            Ο πατερας σου επισης θα σου εχει πει οτι στελνουν τακτικοτατα δειγματα για αναλυση

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostis20 last edited by

              Το DSG για πόσα εκατομμυρια χιλιομετρα το δοκιμασε η VW? 5 ή 10?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                Καλά, για στείλε το λάδι σου στο blackstone μετά από 20.000κμ να δεις τι θα βγάλει...

                Εσύ το έχεις στείλει ?

                Έχω στείλει με 19k.

                @viper: ορθόν, το cae βοηθάει πάρα πολύ επίσης.

                Η υπερβολική συντήρηση βλάπτει το περιβάλλον. Just saying. Επίσης, κανένας κατασκευαστής δεν θέλει να έχει φήμη μπουρδελου.

                πετάς και εσύ τα παλιά σου λάδια στην αλάνα ?

                Στην φριτεζα, βοηθάει πολύ τις πολυστροφες πατάτες μου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  j-marr last edited by

                  ΤΕΣΤΆΡΟΥΝ Τ' ΑΜΑΞΙΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΉΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑ ΔΊΝΟΥΝ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΏΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

                  ΔΙΑΔΩΣΤΕ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gti_ last edited by

                    εδιτ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      joe-bar-team last edited by

                      Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
                      εδιτ

                      +1

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                        η 120ι είχε θέματα μόνο στα χέρια του ακαεφ?

                        κάποιος κάτι σου είπα και αποφάσισες να αλλάζεις λάδια τόσο νωρίς βαφτίζοντας το λογικό και την αντίστοιχη κίνηση αλλαγής μπουζί υπερβολή αλλά ναι τα μπουζί είναι ηλεκτρικά -τι σχέση έχουν με το μοτέρ- ενω το άλλο είναι 'φρέσκα λαδάκια να κυλάει στο μοτερ'

                        να βλάψει δεν βλάπτει, αλλά είναι μάλλον άχρηστη, και όχι το si δεν είναι τόσο ειδικό κατασκεύασμα όσο νομίζεις...

                        Γιατί το κουράζουμε τόσο πολύ??

                        Ναι, εγώ με την 120 δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα (μια φορά άλλαξα έναν αισθητήρα βασικά, μου το έβαλαν στην εγγύηση). Αλλά και με το si μέχρι τώρα να χτυπήσω ξύλο δεν είχα κάτι.

                        Σε ό,τι αυτοκίνητο είχα, κάθε 10-12 άλλαζα λάδια. Γιατί πρέπει να απολογηθώ δηλαδή για αυτό, δε καταλαβαίνω?

                        Συγκεκριμένα τώρα, ο μηχανικός μου είπε ότι επειδή το μοτέρ είναι περίεργο, θέλει πολύ σωστή και συχνή συντήρηση. Ξέρει, δε ξέρω...δε γνωρίζω, δε το ρισκάρω και τον ακούω. Το πρόβλημα που είναι?

                        Βρήκατε τώρα θέμα για παιχνίδι στο φόρουμ?

                        Καλά, για στείλε το λάδι σου στο blackstone μετά από 20.000κμ να δεις τι θα βγάλει...

                        Εσύ το έχεις στείλει ?

                        Όχι...

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thanos last edited by

                          Εγώ έστειλα και η απάντηση ήταν: Θετικό

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            j-marr last edited by

                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                            Συγκεκριμένα τώρα, ο μηχανικός μου είπε ότι επειδή το μοτέρ είναι περίεργο, θέλει πολύ σωστή και συχνή συντήρηση. Ξέρει, δε ξέρω...δε γνωρίζω, δε το ρισκάρω και τον ακούω. Το πρόβλημα που είναι?

                            Στο οτι εμπιστεύεσαι εναν ηλίθιο και απατεώνα στο σέρβις του αυτοκινήτου σου. Αλλα αυτό είναι δικό σου πρόβλημα καθαρά.

                            Η δουλειά του τεχνικού αυτοκινήτων είναι η εξής απλή για οποιον δεν το έχει καταλάβει τόσο καιρό: α) Να κάνει συντήρηση με βάση τις οδηγίες του κατασκευαστή. β) Να αλλάζει οτι χαλάει με βάση τις οδηγίες του κατασκευαστή.

                            Οτιδήποτε αλλο μπορεί να είνα απο απλά ακριβό μέχρι επικίνδυνο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kwsn_men last edited by

                              Πράγμα που σημαίνει ότι το σέρβις το εμπιστευόμαστε στα 20χρονα των 500 ευρώ που έχουν γεμίσει οι αντιπροσωπείες, σωστά;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                j-marr last edited by

                                Λές να θέλει πολύ γνώση για να κάνει κάποιος αυτό που περιέγραψα παραπάνω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thanos last edited by

                                  Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                  Λές να θέλει πολύ γνώση για να κάνει κάποιος αυτό που περιέγραψα παραπάνω.

                                  Βάλε εναν πιτσιρικά να σου ρυθμίσει βαλβίδες και αν τα καταφέρει, πάρε με τηλέφωνο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dim8 last edited by

                                    Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                    Λές να θέλει πολύ γνώση για να κάνει κάποιος αυτό που περιέγραψα παραπάνω.

                                    δε πας να μαγειρεψεις καμια φασολαδα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      joe-bar-team last edited by

                                      από κει μέσα γραφει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thanos last edited by

                                        Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                                        Λές να θέλει πολύ γνώση για να κάνει κάποιος αυτό που περιέγραψα παραπάνω.

                                        δε πας να μαγειρεψεις καμια φασολαδα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          Aυτο που καποιοι -οι οποιοι καλα κανουν μεν και δινουν μεγαλη προσοχη στις οδηγιες του κατασκευαστη, αλλα ακομη μεγαλυτερη προσοχη, ή συχνοτερη αλλαγη καποιων αναλωσιμων, κακο δεν κανει- δεν υποπτευονται, ειναι οτι πλεον οι περισσοτεροι κατασκευαστες, κυριως λογω της εξελιξης των αναγκων αλλα και τα trend των τελευταιων ετων, οπου σε παγκοσμια κλιμακα, ο χρονος συχνοτητας αλλαγης αυτοκινητου εχει μειωθει σημαντικα, οι εκαστοτε οδηγιες συντηρησης για τα προιοντα-αυτοκινητα, θεωρω οτι εχουν σκοπο να καλυπτουν τον κατοχο για αψογη κατασταση, για μια 4ετια 5ετια, και οχι απαραιτητα για περισσοτερο χρονικο διαστημα, σιγουρα οχι για δεκαετια και πανω.

                                          Πηγαινοντας δε και στην αντιθετη πλευρα, -αυτη του μεγιστου δυνατου συμφεροντος του κατασκευαστη- ποιο θα ηταν το οφελος για αυτους, εαν ελεγαν οτι πχ : αλλαγη λαδιων καθε 15κ χλμ αντι 30κ (ακομα και εαν προκειται για τα Long life) μπορει να επεκτεινει την διαρκεια ζωης ενος κινητηρα...

                                          Αντιθετως, imo βρισκουν τροπο να εχουν οσο πιο 'συμπυκνωμενα' τα απαιτουμενα σερβις, και με το ελαχιστο δυνατο κοστος
                                          ωστε ο υποψηφιος καταναλωτης, να ειναι αρκετα πιο εφησυχασμενος σε οτι αφορα την συντηρηση του αυτοκινητου του.

                                          Για εμενα παντως, απο τις μεχρι στιγμης πληροφοριες, δημοσιευματα, ερευνες, συζητησεις, (μπορει να κανω και λαθος, ευχαριστως να δω καποια ερευνα πχ που να ακυρωνει τα παραπανω...) προκυπτει οτι μια συχνοτερη αλλαγη λαδιων, δηλαδη στα 15κ χλμ αντι των 30κ που μπορει να αναφερει ο κατασκευαστης, ειναι κατι που μονο κακο δεν κανει στον κινητηρα, αντιθετως σε ενα -ακομα και μικρο- βαθμο να συμβαλλει στην μακροζωια του...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            j-marr last edited by

                                            Ο χρήστης Thάnos έγραψε:

                                            Λές να θέλει πολύ γνώση για να κάνει κάποιος αυτό που περιέγραψα παραπάνω.

                                            Βάλε εναν πιτσιρικά να σου ρυθμίσει βαλβίδες και αν τα καταφέρει, πάρε με τηλέφωνο...

                                            Αμα έχει τα εργαλεία και τις γνώσεις/οδηγίες που χρειάζεται -και δεν είναι τελειωμένος βλάκας- λές να δυσκολευτεί.

                                            Έλεος ρε πούστη να αναγάγουμε το σέρβις σε απόκρυφη τέχνη για μύστες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1204
                                            • 1205
                                            • 1206
                                            • 1207
                                            • 1208
                                            • 1326
                                            • 1327
                                            • 1206 / 1327
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr