Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 267
    • 268
    • 269
    • 270
    • 271
    • 379
    • 380
    • 269 / 380
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    7584
    74253
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgosvet last edited by

      Αντιγραφή από το autotriti.gr

      Highlight της καμπίνας αποτελεί η TFT οθόνη των 12,3 ιντσών, μέρος του infotainment συστήματος που η VW αποκαλεί Active Info Display. Ωστόσο, οι βασικές εκδόσεις εξοπλίζονται με μια οθόνη 6,5 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        grey last edited by

        Σωστός,και μάλιστα η οθόνη με τα όργανα που είναι ίδια και στο καινούργιο tt που παρουσιάστηκε,κόστιζε για εκείνο πάνω απο χιλιάρικο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ken11
          ken11 last edited by

          Νέο VW Polo 1.4 TDI BMT

          Το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε είχε τον κινητήρα 1.4 TDI των 90 ίππων, αλλά όταν το μετρήσαμε είχε μόλις 380 km στο οδόμετρο, οπότε ο κινητήρας ήταν ακόμα πολύ σφιχτός και δεν έδωσε τις αναμενόμενες επιδόσεις.

          Έτσι, τα 12,9” στο 0-100 km/h είναι μακριά από τις προδιαγραφές της VW και την επίδοση του προηγούμενου Polo 1.6 TDI 90 PS (10,9”) ή του Toyota Yaris 1.4 D-4D (10,8”), αλλά σαφώς μπροστά από την αντίστοιχη επίδοση του παλιού Polo 1.2 TDI BlueMotion (14,8”) και του Peugeot 208 1.4 HDi με το κιτ των 81 ίππων (13,9”).

          Στρωμένο, το VW πιστεύουμε ότι θα ισοφάριζε ή και θα βελτίωνε το 0-100 του Opel Corsa 1.3 CDTi 95PS (12,1”). Πάντως, και άστρωτο το Polo ήταν καθαρά ταχύτερο από το Corsa στις ρεπρίζ εν κινήσει με 4η και 5η (80-110 km/h σε 7,8”/9,7” αντί 8,5”/13,0” του Opel).

          Αυτή είναι και η υποκειμενική αίσθηση που σου δίνει το 1.4 TDI: Eνός αυτοκινήτου με πολλή ροπή, που τραβάει δυνατά από τις 1.500 rpm, προσπερνά γρήγορα και δεν επηρεάζεται από ανηφόρες ή φορτία.

          Στο ρελαντί ο 3κύλινδρος κινητήρας κάνει θόρυβο, αλλά με το αυτοκίνητο σε κίνηση είναι αποτελεσματικά ηχομονωμένος και λειτουργεί πολύ ομαλά, χωρίς κραδασμούς. Στο ταξίδι, το επίπεδο του θορύβου είναι πραγματικά χαμηλό, χάρη και στις μακριές σχέσεις μετάδοσης.

          Οι σχέσεις όμως παραείναι μακριές κάποιες φορές και πρέπει να κατεβάζεις ταχύτητες εγκαίρως για να μην πέσουν πολύ χαμηλά οι στροφές, διότι ο κινητήρας έχει την τάση να σβήνει. Από την άλλη, οι μακριές σχέσεις ευνοούν την οικονομία καυσίμου, κυρίως στο ταξίδι. Η μέση κατανάλωση των 5,9 lt/100 km που μετρήσαμε δεν είναι ιδιαίτερα χαμηλή, αλλά θα ξαναθυμίσουμε ότι ο κινητήρας ήταν άστρωτος.

          Τι λέει το DRIVE

          Με τις στοχευμένες βελτιώσεις το Polo έχει γίνει ακόμα πιο ολοκληρωμένο,** όμως ο νέος 3κύλινδρος 1.4 ντίζελ δεν είναι καλύτερος από τον παλιό 4κύλινδρο 1.6 της ίδιας ιπποδύναμης**

          Χμμ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            grey last edited by

            Μα τον 1,2 αντικαθιστα,οχι τον 1,6.Μας εχουν πρηξει μου φαινεται και τα περιοδικά.Βεβαια και αυτοι δημοσιογραφοι ειναι οποτε τι περιμενεις....
            Γραφει ενα σωρο αρνητικα για τον κινητηρα και σε καθενα απο αυτα σκαει η υποσημειωση οτι ειναι αστρωτο.Ελπιζω μονο να μην αληθευουν τα οσα λεει για τις σχεσεις και την ταση να σβησει ο κινητηρας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mark last edited by

              Και τους 2 δεν αντικαθιστά αφού βγαίνει με 75 και 90 ίππους;

              Στάλθηκε από το Nexus 5 μου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kapami last edited by

                Καλά ό,τι να'ναι. Κι εγώ οδήγησα το νέο polo tdi, ο κινητήρας δε μου άρεσε (δεν έχω οδηγήσει μικρό diesel που να μου αρέσει έτσι κι αλλιώς) αλλά την τάση να σβήνει απορώ πως την σκαρφιστήκανε

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • giuseppe-busso
                  giuseppe-busso last edited by

                  Το Σάββατο που μας πέρασε, δεν άνοιγε το πορτάκι ανεφοδιασμού στο Tiguan. Ανοίγει πιέζοντας το.
                  Να μην τα πολυλογώ ξεκόλλησε με προσπάθειες από δω και κει.
                  Το θέμα είναι ότι πριν αρχίσουν τα ζορίσματα, έψαξα στο πορτ μπαγκάζ μήπως έχει κάποιο εφεδρικό μηχανισμό, αλλά δεν βρήκα κάτι. Διάβασα στο manual αλλά και πάλι δεν έγραφε πουθενά κάτι σε περίπτωση που δεν κολλήσει η τάπα.
                  Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάπου κάποιο 'κρυφό' ξεκλείδωμα για αντίστοιχες περιπτώσεις?
                  Διότι το θεωρώ τραγικό αυτό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                    Το Σάββατο που μας πέρασε, δεν άνοιγε το πορτάκι ανεφοδιασμού στο Tiguan. Ανοίγει πιέζοντας το.
                    Να μην τα πολυλογώ ξεκόλλησε με προσπάθειες από δω και κει.
                    Το θέμα είναι ότι πριν αρχίσουν τα ζορίσματα, έψαξα στο πορτ μπαγκάζ μήπως έχει κάποιο εφεδρικό μηχανισμό, αλλά δεν βρήκα κάτι. Διάβασα στο manual αλλά και πάλι δεν έγραφε πουθενά κάτι σε περίπτωση που δεν κολλήσει η τάπα.
                    Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάπου κάποιο 'κρυφό' ξεκλείδωμα για αντίστοιχες περιπτώσεις?
                    Διότι το θεωρώ τραγικό αυτό.

                    Τι είχε μπλοκάρει το κλειδωμα ή το κουμπακι που πιέζεται μέσα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • giuseppe-busso
                      giuseppe-busso last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                      Το Σάββατο που μας πέρασε, δεν άνοιγε το πορτάκι ανεφοδιασμού στο Tiguan. Ανοίγει πιέζοντας το.
                      Να μην τα πολυλογώ ξεκόλλησε με προσπάθειες από δω και κει.
                      Το θέμα είναι ότι πριν αρχίσουν τα ζορίσματα, έψαξα στο πορτ μπαγκάζ μήπως έχει κάποιο εφεδρικό μηχανισμό, αλλά δεν βρήκα κάτι. Διάβασα στο manual αλλά και πάλι δεν έγραφε πουθενά κάτι σε περίπτωση που δεν κολλήσει η τάπα.
                      Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάπου κάποιο 'κρυφό' ξεκλείδωμα για αντίστοιχες περιπτώσεις?
                      Διότι το θεωρώ τραγικό αυτό.

                      Τι είχε μπλοκάρει το κλειδωμα ή το κουμπακι που πιέζεται μέσα;

                      Προφανώς το κλείδωμα διότι το κουμπί έκανε ένα ελαφρό κλάκ αλλά δεν επανέφερε ταυτόχρονα με το άνοιγμα της τάπας. Έμενε κλειστό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Σίγουρα δεν είχε μπλοκάρει το μοτεράκι που κλειδώνει την τάπα? Είναι ελλατωματικά αυτά. Το χω αλλάξει κι εγώ στο Audi εντός εγγύησης και όντως δεν έχει εφεδρικό μηχανισμό. Τουλάχιστον κι εγώ δεν είχε βρει κάτι όταν το έψχνα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • giuseppe-busso
                          giuseppe-busso last edited by

                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                          Σίγουρα δεν είχε μπλοκάρει το μοτεράκι που κλειδώνει την τάπα? Είναι ελλατωματικά αυτά. Το χω αλλάξει κι εγώ στο Audi εντός εγγύησης και όντως δεν έχει εφεδρικό μηχανισμό. Τουλάχιστον κι εγώ δεν είχε βρει κάτι όταν το έψχνα.

                          Δεν ξέρω Στέφανε. Εκ τότε ξεκόλλησε και δεν το έκανε ξανά. Το θέμα είναι ότι είναι ότι γιατί να μην υπάρχει ένας εφεδρικός μηχανισμός ανοίγματος εφόσον γίνεται επιλογή ανοίγματος μέσω κεντρικού κλειδώματος.
                          Ας πούμε για τις πόρτες υπάρχει κρυφή υποδοχή για το κλειδί, βγάζοντας το καπάκι στο χερούλι της πόρτας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Αν το κλείδωμα είναι ηλεκτρομαγνητικό μπορεί να παίζει και πρόβλημα στους ηλεκτρομαγνήτες. Τα προεόρτια είναι ασταθής λειτουργία (μία ξεκλειδώνει μία όχι κλπ). Κάποιες φορές παρατηρείται όταν η μπαταρία είναι αδύναμη, ή μετά από αλλαγή μπαταρίας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              apatilos last edited by

                              Τζάμπα το νέο Passat http://www.autobild.de/artikel/vw-passat-b8-autosalon-paris-2014-preise-5204805.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                theo13 last edited by

                                Ο χρήστης Apatilos έγραψε:
                                Τζάμπα το νέο Passat http://www.autobild.de/artikel/vw-passat-b8-autosalon-paris-2014-preise-5204805.html

                                το Β7 1.6 FSI που πήραμε το 2006 και μάλιστα σε έκδοση sportline με κάποια επιπλέον έξτρα είχε πάει κάπου στα 21.500. Τελικά ήταν όντως καλή τιμή

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Ο χρήστης Apatilos έγραψε:
                                  Τζάμπα το νέο Passat http://www.autobild.de/artikel/vw-passat-b8-autosalon-paris-2014-preise-5204805.html

                                  ναι,αλλά είσαι premium......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                    Τζάμπα το νέο Passat http://www.autobild.de/artikel/vw-passat-b8-autosalon-paris-2014-preise-5204805.html

                                    ναι,αλλά είσαι premium......

                                    εδώ ζητάνε αναλογικά ένα σκασμό οι κορεάτες για τα ντιβανομπάουλα, οι γερμαναράδες θα κολώσουν ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      orestisren last edited by

                                      Ο χρήστης theo13 έγραψε:

                                      Τζάμπα το νέο Passat http://www.autobild.de/artikel/vw-passat-b8-autosalon-paris-2014-preise-5204805.html

                                      το Β7 1.6 FSI που πήραμε το 2006 και μάλιστα σε έκδοση sportline με κάποια επιπλέον έξτρα είχε πάει κάπου στα 21.500. Τελικά ήταν όντως καλή τιμή

                                      Ναι + ίσως το πιο ωραίο Passat ever (σαν σχέδιο έτσι)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        10 χιλιάρικα κάτω δεν είναι σκασμός λεφτά..........έστω για ντιβανομπάουλο κατ'εσέ!
                                        εδώ άλλοι δίνουν 15+ για κουβαδάκια πόλης/πλατείας/ΣΜ........και δεν είναι και premium

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                          10 χιλιάρικα κάτω δεν είναι σκασμός λεφτά..........έστω για ντιβανομπάουλο κατ'εσέ!
                                          εδώ άλλοι δίνουν 15+ για κουβαδάκια πόλης/πλατείας/ΣΜ........και δεν είναι και premium

                                          αμα τα έχουν λες να κυκλοφορούν με χιουντάι ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            ουγκ......

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 269 / 380
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr