-
Εγώ πάλι φοβάμαι οτι αν συνεχίσει έτσι η Ferrari θα πάμε σε άλλη μία χρονιά περίπατου...
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Εγώ πάλι φοβάμαι οτι αν συνεχίσει έτσι η Ferrari θα πάμε σε άλλη μία χρονιά περίπατου...Τα μαθηματικά λένε το αντίθετο!
Αν υποτεθεί ότι στα υπολοιπα GP τερματίζουν με ανάποδη σειρά (MS-FA), ακόμα και στο τελευταίο θα πρέπει να τερματίσουν έτσι!
26 βαθμοί διαφορά αυτή τη στιγμή (15*2=30) βαθμοί η ελάχιστη μεταξύ τους διαφορά
(extreme case scenario)
Αν ήταν σε άλλη πίστα (Μπαχρέιν-Μαλαισία) τι θα κάνε ο Σουμι;
-
Ο αγώνας που κάθε φίλαθλος της Φ1 θέλει να βλέπει τα Σαββατοκύριακα!
Ειλικρινά, πείτε, θυμάστε ποτέ άλλοτε να έχετε ζήσει τέτοια αγωνία από την Ιαπωνία το 2000;Ο λυσσασμένος τρόπος με τον οποίο ο Σουμάχερ προσπαθούσε να περάσει τον Αλόνσο μου θύμισαν λίγο από τη μονομαχία Μάνσελ-Σέννα στο Μονακό το 92, σε αντίστοιχες θέσεις! Α, ρε, ήθελα να άκουγα ο Walker πώς θα περιέγραφε το χθεσινό αγώνα!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εγώ πάλι φοβάμαι οτι αν συνεχίσει έτσι η Ferrari θα πάμε σε άλλη μία χρονιά περίπατου...
Τα μαθηματικά λένε το αντίθετο!
Αν υποτεθεί ότι στα υπολοιπα GP τερματίζουν με ανάποδη σειρά (MS-FA), ακόμα και στο τελευταίο θα πρέπει να τερματίσουν έτσι!
26 βαθμοί διαφορά αυτή τη στιγμή (15*2=30) βαθμοί η ελάχιστη μεταξύ τους διαφορά
(extreme case scenario)
Αν ήταν σε άλλη πίστα (Μπαχρέιν-Μαλαισία) τι θα κάνε ο Σουμι;
Αρκετές φορές, όμως, τα Μαθηματικά δεν έχουν αντίκρισμα στην πραγματικότητα
Μου έφτασε,
που στον 30ο γύρο **ξύπνησα **πρίν το ξυπνητήρι που είχα βάλει για τον 60ο γύρο... -
Μην παραξενευτήτε, αν μετά την Βαρκελώνη, λέτε τα αντίθετα(για τον αγώνα μιλάω).
Αν δεν έκανε το λάθος του ο Σούμι στα 2α προκριματικά θα λέγαμε για επανάληψη του 2004 λίγο καθυστερημένα.
Προτείνω σε όσους παρακολουθούν τον αγώνα από την τηλεόραση(αν είσαι στον αγώνα ή δεν μπορείς να τον παρακολουθήσεις από την τηλεόραση) αν μπορούν να έχουν και το live timing του formula1.com βγαίνουν μερικές φορές κάτι συμπεράσματα! -
Ο αγώνας ήταν καταπληκτικός ακόμη και για μας που δύσκολα συγκινούμαστε από πίστα . Άψογος o FA που κράτησε πισω τον πρωταθλητή με έξυπνες κινήσεις εκτός γραμμών και χρόνων. Παρανοική η επίδοση του Σούμι που κατάφερε να έχει ρυθμό προκριματικών για τόσους πολλούς γύρους.
Μακάρι να ξαναγυρίσουμε σε τέτοιες μονομαχίες κι εμεις πίσω στους καναπέδες μας -
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
Μπράβο και στον Βιλνεβ!! Η μάλλον επιτέλους!! Έκτος πάνω από τις δύο ΤΟΥΟΤΑ (αλήθεια γιατί δεν τα πήγαν καλά?) και τις δύο Williams.Την απάντηση την είχαν δώσει οι άνθρωποι της Toyota πολύ πριν τον αγώνα. Ήξεραν ότι η πίστα της Imola θα ήταν μια από τις δυσκολότερες για το μονοθέσιό τους, λόγω της ιδιομορφίας των ψηλών kerb, αλλά και λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών.
Η Toyota δεν έχει ακόμα το τέλειο σασί για να περνά αέρα-πατέρα από chicane τύπου Variante Alta και Bassa κάτι που επιβεβαιώθηκε και από τα πρώτα δεδομένα που έπερναν την Παρασκευή και το Σάββατο, κι ας έλεγαν οι οδηγοί 'όλα καλά!'. Ένα αυτό.
Το άλλο ήταν με τα ελαστικά, για τα οποία μέχρι τελευταία στιγμή δυσκολεύονταν να αποφασίσουν αν θα επέλεγαν τη σκληρότερη (αλλά σταθερότερη) γόμα ή τη μαλακότερη, αλλά πιο επικίνδυνη σε φθορά. Να υπενθυμίσω εδώ ότι η Imola είναι μια πίστα που καταπονεί ιδιαίτερα τα πίσω ελαστικά, επειδή απαιτεί απόλυτη επιτάχυνση σε πολλά σημεία (στις εξόδους των αργών στροφών και των chicane), την ώρα που οι πίσω τροχοί πασχίζουν να βρουν πρόσφυση σε ένα από τα οδοστρώματα με τον χαμηλότερο συντελεστή τριβής. Ε, λοιπόν, στην Toyota επέλεξαν τη μαλακότερη γόμα, δίνοντας βάρος στην επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές, σε μια πίστα που δυσκολεύει το προσπέρασμα. Το αποτέλεσμα? Μπορεί μεν ο JT να κατάφερε μια πολύ καλή επίδοση στο qualifying και τις δυο μέρες (όπως πάντα καταφέρνει), που τον έφερε πάνω από ταχύτερους συνδυασμούς. Κι αυτό φάνηκε και στον αγώνα, που από την αρχή σχεδόν καθυστερούσε ένα τραινάκι οδηγών. Από τα μέσα όμως του αγώνα και μετά, παρουσιάστηκε και στους 2 οδηγούς πρόβλημα υπερστροφής λόγω φθοράς των πίσω μαλακών ελαστικών και ήρθε κι έδεσε το τελικό αποτέλεσμα.
Το οποίο αποτέλεσμα μόνο αποθαρρυντικό δεν είναι, αν σκεφτεί κανείς ότι βρέθηκαν μπροστά από τις 2 Williams (εκρεμμεί έφεση της Toyota για την ποινή του RS που τον ρίχνει πίσω από τον Heidfeld, στην 9η θέση) και μάλιστα στην πιο δύσκολη πίστα (γι' αυτούς) της χρονιάς. Με άλλα λόγια, υπό των χειρότερων συνθηκών κατάφεραν 2 τερματισμούς στην 8άδα. Άσχημα είναι για μια ομάδα που πέρσι τέτοιο αποτέλεσμα θα ήταν το καλύτερο της χρονιάς?
Θεωρείστε δεδομένο ότι στη Βαρκελώνη τα πράγματα θα επανέλθουν στο φυσιολογικό, δηλ, μάχη στην 5άδα. Εκεί άλλωστε θα φανεί και η δυναμική του νέου αεροδυναμικού πακέτου που παρουσίασαν στην Imola (νέα εμπρός πτέρυγα, sidepods, πτερύγια στο κάλυμμα του κινητήρα, νέος διαχύτης).
Όσο για τα περί Villeneuve αγαπητέ φίλε alfista, τι να πω... Πάσχα πλησιάζει, όλοι έχουν δικαίωμα στην ανάσταση... κι ο Villeneuve, κι ο Button, κι ο Sato, και η Ferrari ακόμα ακόμα!! Από του Θωμά και μετά, τα κεφάλια μέσα, επιστροφή στις παλιές καλές συνήθειες!
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Όσο για τα περί Villeneuve αγαπητέ φίλε alfista, τι να πω... Πάσχα πλησιάζει, όλοι έχουν δικαίωμα στην ανάσταση... κι ο Villeneuve, κι ο Button, κι ο Sato, και η Ferrari ακόμα ακόμα!! Από του Θωμά και μετά, τα κεφάλια μέσα, επιστροφή στις παλιές καλές συνήθειες!Καλό ρε Νίκο!
-
Aς γελασω.....
1)Ταχυτεροι γυροι.
-
Michael Schumacher GER Ferrari B 1:21.858 48
-
Jenson Button GBR BAR-Honda M 1:22.604 0.746 22
-
Alex Wurz AUT McLaren-Mercedes M 1:23.023 1.165 24
-
Fernando Alonso SPA Renault M 1:23.133 1.275 22
-
Kimi RοΏ½ikkοΏ½nen FIN McLaren-Mercedes M 1:23.296 1.438 8
-
Takuma Sato JAP BAR-Honda M 1:23.368 1.510 23
-
Vitantonio Liuzzi ITA Red Bull-Cosworth M 1:23.488 1.630 46
-
Felipe Massa BRA Sauber-Petronas M 1:23.602 1.744 37
-
Nick Heidfeld GER BMW.WilliamsF1 M 1:23.917 2.059 54
-
Jacques Villeneuve CAN Sauber-Petronas M 1:24.017 2.159 45
-
Jarno Trulli ITA Toyota M 1:24.022 2.164 44
-
Narain Karthikeyan IND Jordan-Toyota B 1:24.094 2.236 20
-
Ralf Schumacher GER Toyota M 1:24.230 2.372 19
-
Mark Webber AUS BMW.WilliamsF1 M 1:24.419 2.561 17
-
Rubens Barrichello BRA Ferrari B 1:24.435 2.577 0.016 13
-
David Coulthard GBR Red Bull-Cosworth M 1:24.641 2.783 22
-
Tiago Monteiro POR Jordan-Toyota B 1:24.719 2.861 19
-
Giancarlo Fisichella ITA Renault M 1:25.665 3.807 4
-
Christijan Albers NED Minardi-Cosworth B 1:27.420 5.562 18
-
Patrick Friesacher AUT Minardi-Cosworth B 1:28.334 6.476 5
2)Αυτο τους φταιει τωρα!
Renault is feeling Ferrari are back - Briatore starts to criticize Ferrari for testin
Well, as you could expect, as soon as Ferrari is back and the opponents will feel that they start to have the upper hand again, they will attack their testing more than ever before. Both Briatore's and Ralf's comments to the race are: Ferrari shouldn't test so much. Oh yeah, sure3)Ralf loses 8th place and Button may lose 3rd place
Ralf Schumacher has lost his 8th place because of making a 'chop' on Nick Heidfeld in the pits. Meanwhile Jenson Button may lose his 3rd place as well. According to Austria's ORF channel his car was found to be too light after the race.4)Aυτα που ελεγαν για υψηλη τελικη της renault ειναι βλακειες....δεν υπηρχε χωρος για να προσπερασει και δεν τον επαιρνε πολυ για να ριψοκινδυνευσει!
Ο μιχαλακης πλησιαζε με ρυθμο επι 20 γυρους κατω απο 1.22 και στους τελευταιους 10γυρους ο αλονσο τον πηγε καροτσακι στο 1.25!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο σουμι εχασε τον ελεγχο στα δευτερα δοκιμαστικα,λογω βαρυ φορτιου στα καυσιμα.
Something similar happened to me on Friday in free practice. There is a bump in this corner and we had a heavier fuel load so we can brake earlier and it just locked up and once it is locked you cannot recover. I don't think of that as an excuse.5)Πιο συγκεκριμενα για να σταματησει η καραμελα περι νεου και παλαιου κινητηρα...
Ο σουμι πριν τα επισημα δοκιμαστηκα συμπληρωσε 59 γυρους που αντιστοιχουν σε ενα αγωνα ενω ο αλονσο εκανε μολις 10 γυρους συνολικα και τους περισσοτερους την 4 περιοδο των ελευθερων γι'αυτο και ηταν τελευταιος στα προηγουμενα ελευθερα
-
-
Καλός αγώνας σε μια απαράδεκτη πίστα. Θα διαφωνήσω με όλους στα περί καταπληκτικού αγώνα. Μας φάνηκε έτσι γιατί απλά είχε τεράστια αγωνία για την πρώτη θέση. Κατα τα άλλα ούτε μάχες ούτε προσπεράσματα. Πανάξια νίκη πάντως του Alonso που με σαφώς υποδιέστερο μονοθέσιο (και με πρόβλημα στον κινητήρα!) κατάφερε να πάρει την νίκη μένοντας αλάνθαστος.
Όσον αφορά τον Raikkonen, αυτός πάει να ξεπεράσει και το θεό της γκαντεμιάς και προκάτοχό του Hakkinen. Πως γίνεται όταν είναι μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας να δουλεύουν όλα ρολόι, και μόλις δείχνει να κυριαρχεί να μην αντέχει ούτε 10 γύρους; -
-
That Ad break - pitpass view
http://img.photobucket.com/albums/v613/ ... eal400.jpg -
Renault admit Ferrari are quicker
Mon 25 Apr, 4:45 PM
While Fernando Alonso managed to hold off Michael Schumacher for victory on Sunday, the World Championship leaders accept that the F2005 is now in a class of its own.
'The engine problem cost Fernando performance but to be honest it wasn't the gap in performance between us and Ferrari today, it wasn't that much,' acknowledged Renault technical chief Pat Symonds.
'Fernando's engine was quite severely damaged in Bahrain and we had to use it here as part of the new rules. There was a lot of investigation went on about the effects of that sort of damage and we felt it would hold together.
'There was no certainty in it or anything but overall the risk assessment said leave it in but limit what we do with it. We limited the mileage, we limited the revs, and a few more subtle changes.
'But their car is obviously quick and it is always a combination, it is never one thing, everything has to work together, particularly to be more than a second-and-a-half quicker, it really does have to be everything.'
Bridgestone, who supply Ferrari with their tyres, have suffered unrelenting criticism so far this season, but Symonds pointed to the Japanese rubber as being an integral factor in Ferrari's return to pace.
'I keep saying not to judge things on the sample of one, but in the middle period of the race, when Michael was catching Jenson, he essentially had no tyre problems.
'He was going as fast as the fuel was coming out and everyone else was suffering tyre degradation so there is no doubt the Bridgestones were working very well here.'
However, the mild temperatures of Imola suited Bridgestone rather than Michelin, and Symonds hasn't ruled out a reversal in fortunes at Fernando's home race in two weeks' time.
'Barcelona is everything this place isn't, so I think after Barcelona we can make more of a judgement.'
-
Formula 1 remains in Imola untill 2009
Imola will remain on Bernie Ecclestone's F1 calendar until 2009. Despite speculation forecasting the demise of the ageing San Marino grand prix venue, the first of two annual races in Italy, it was confirmed on Sunday that SAGIS - the promoter - has agreed a deal with the 'supremo'.
It is also reported that the historic 'Autodromo Enzo e Dino Ferrari' will be resurfaced, and security re-vamped.
Imola, near Bologna, has hosted the pinnacle of motor sport since 1980
-
Ένας αγώνας που χάρις σε συγκυρίες ήταν ο καλύτερος των τελευταίων ετών.
Ένας αγώνας που ειδικά ζωντανά, πόσο μάλλον στην ΤΟΣΑ που ο Σουμάχερ έβαζε τα μούτρα στην ουρά του Αλόνζο πρέπει να είναι σχεδόν ανεπανάληπτος.
Δύο εισιτήρια στην Τόσα που σχεδόν με διόραση προαγορασα.
ΜΙΑ ΙΩΣΗ ΠΟΥ ΜΕ ΕΣΤΕιΛΕ ΜΕ 39,5 ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΜΕ 39,7 ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ... (και λίγα βάζω...)
-
Κριμα ρε φιλε που τον εχασες ετσι τον αγωνα
το θεμα ειναι ποιος νικησε και αυτος ειναι ο ALONSO
-
Κρίμα ρε George
-
Αρκετά ευχάριστη η επιστροφή της Φεράρι στις κορυφαίες θέσεις, αφού (όπως είχε δηλώσει και ο ΡΜ στο προηγούμενο αγώνα) παρά την περσινή μονοτονία πολλοί ήταν αυτοί που ήθελαν να δουν την Φεράρι πάλι στη κορυφή. Καταπληκτικός ο ΜΣ αν και δε με εκπλήσει καθόλου η απόδοσή του στον αγώνα και αυτό γιατί όποτε έχει βρεθεί σε παρόμοια θέση όπως εύστοχα είπε ο Τάκης Ουγγαρία 98, Γαλλία 2004 κάνει τα πάντα για να ανακάμψει. Μου άρεσε που οι οπαδοί της ομάδας στη εξέδρα για 30+ γύρους σε κάθε πέρασμά του χειροκροτούσαν και φώναζαν υπέρ του. Είναι μοναδικό θέαμα για τα δεδομένα της Φ1.
-
Όντος πολύ περίεργο που οι Ιταλοί φώναζαν υπέρ του Schumacher στην Imola. Εγώ περίμενα να φωνάζουν υπέρ της Williams και της McLaren.
Επίσης μερικοί νομίζουν οτι επειδή η BAR-HONDA δεν παει και τοσο καλα οτι αυτό οφείλεται στον κινητήρα. Eγω πιστεύω οτι με σασι της Tyrrel ( νυν BAR) και με μέτριους οδηγούς είναι πολύ δύσκολο το έργο της Honda. Και όσοι διαφωνούν ας δούνε ποσο καλα πάει η SAUBER με το μοτέρ της Ferrari!!!
-
Ο χρήστης SocratesDTC έγραψε:
Επίσης μερικοί νομίζουν οτι επειδή η BAR-HONDA δεν παει και τοσο καλα οτι αυτό οφείλεται στον κινητήρα. Eγω πιστεύω οτι με σασι της Tyrrel ( νυν BAR) και με μέτριους οδηγούς είναι πολύ δύσκολο το έργο της Honda. Και όσοι διαφωνούν ας δούνε ποσο καλα πάει η SAUBER με το μοτέρ της Ferrari!!!
Ο κινητηρας δεν αποδιδει καλα χωρις το αναλογο σασι , αλλα και το αντιστροφο ...
Το μοτερ της ferrari σε ιππους ειναι περιπου 20 κατω απο αυτο της Honda , αλλα ισως η Sauber εχει καλυτερη αεροδυναμικη ...
Επισης ενα σπανιο και σημαντικο χαρακτηριστικο ειναι οτι το μοτερ της Ferrari δεν σπαει το ατιμο
Τελος ....φετος εγινε 'μετριος οδηγος' ο Button ??γιατι αν θυμαμαι καλα περυσι συναγωνιζονταν με τον Alonso ποιος θα ειναι ο αντιSchumacher
Επίσημο thread:GP Αγίου Μαρίνου