-
Εχει αλλαξει νομιζω....Αλλα το παιδι το κατεχει το θεμα alfa ...Εχει και μια 146 ,εμπιστο συνεργειο που παάει χρονια κτλ.
Καλη φαση παντως η 147 αν δωσω το μινι κανενα 5χιλιαρο μια χαρα λυση ειναι.Υπαρχει και μια ti με 20000χμ απο εμπορο βεβαια... -
Ο χρήστης asxetosss έγραψε:
Όμως εξωτερικά το f/l είναι σαφώς καλύτερο.
Παρόλο θέμα γούστου, βρίσκω το original πολύ πιο αρμονικό εξωτερικά σαν σχέδιο,ειδικά με τα μπροστά και πίσω φωτιστικά. Το fl,ειδικά σε εκείνα τα σημεία, το βρήκα φλύαρο με τα τραβηγμένα μπροστινά και πίσω φώτα. Το ίδιο και με 156..το ίδιο και με 166 στην τότε εποχή.Τα fl είναι κάτω τουλάχιστον μια σκάλα αισθητικά σε σχέση με τα αρχικά.
Εχω την εκ διαμετρου αντιθετη αποψη για τα fl των 147-156.. πολυ καλυτερες οι fl.. για την 166 δεν εχω προτιμηση.
Συναδελφος χτυπησε 147ti f/l με 45000χμ 7000€ και ειναι αστερι...Μήπως να δωσω και εγω το μινι
Πολλα λεφτα...υποθετω απο τις τελευταιες παντως και αψογη.. με 1-1,5 χιλιαρικο ακομα επαιρνε GT 1.8...!
Αλλαξε το χθες! -
Για αυτη ζητάνε 10000...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3955694/
-
Δε νομιζω να εδινα πανω απο 5,5 για 147 fl.. με 7,5 παιρνεις bravo t-jet ,οκ οχι το ιδιο feeling κτλπ αλλα δυνατο-ροπατο-ομορφο και σασσι πολυ καλυτερο.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Καλη φαση παντως η 147 αν δωσω το μινι κανενα 5χιλιαρο μια χαρα λυση ειναι.Υπαρχει και μια ti με 20000χμ απο εμπορο βεβαια...
Το mini σε αυτή την τιμή με ενδιαφέρει , όταν το αποφασίσεις στείλε p.m .
-
Δε μου έχεις κάνει τίποτα,γιατι να στο δωσω?
Ασε που σε συμπαθώ τόσα χρόνια εδω μέσα. -
με την ατυχία που με δέρνει μάλλον θα την πατήσω αλλά το έχω ερωτευτεί , είναι τόσο όμορφο.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δε νομιζω να εδινα πανω απο 5,5 για 147 fl.. με 7,5 παιρνεις bravo t-jet ,οκ οχι το ιδιο feeling κτλπ αλλα δυνατο-ροπατο-ομορφο και σασσι πολυ καλυτερο.+1 για το bold.
- οτι από τα 7k ξεκινάνε και MiTo
-
Σε ακριβουτσικη 147 θα κοιταζα αυτη http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5107039/ Το μεγαλο μειονεκτημα του μοντελου θεωρω βεβαια πως ειναι το ασχημο crash test (το πρωτο μινι τα εχει παει καλυτερα) ενω για να βρεις 'καλη' μιτο μαλλον θα ανεβεις προς το 10ρικο...
-
Αν είναι να πάρεις 147-GT τουλάχιστον πάρε με δερμάτινο σαλόνι και δη αυτό της Ti (σε 147).
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αν είναι να πάρεις 147-GT τουλάχιστον πάρε με δερμάτινο σαλόνι και δη αυτό της Ti (σε 147).Και με ηλιοροφη αν ειναι δυνατον.
-
Και με κουπόνια για δωρεάν βενζίνη αν είναι δυνατόν γιατί καταπίνει πολύ.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Και με κουπόνια για δωρεάν βενζίνη αν είναι δυνατόν γιατί καταπίνει πολύ.Καταπίνει αν τη λιώνεις.
Το τελευταίο 6μηνο με καθημερινή κίνηση 1η-2α, είμαι σταθερά κάτω από 9 λίτρα/100χλμ (νέος θερμοστάτης + νέα λάστιχα από πέρσι ).Δεν είναι και καινούριο τουρμπάτο αλλά το θέμα 'πίνει' είναι και συνάρτηση του λιωσίματος.
-
Όταν η εταιρεία πάντως δίνει ίδια νούμερα με το RAV4 η αλήθεια είναι πως ξεφεύγει λίγο από τον ανταγωνισμό.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δε νομιζω να εδινα πανω απο 5,5 για 147 fl.. με 7,5 παιρνεις bravo t-jet ,οκ οχι το ιδιο feeling κτλπ αλλα δυνατο-ροπατο-ομορφο και σασσι πολυ καλυτερο.Με την καμία καλυτερο πλαίσιο τα μπράβο απο την 47
-
Όταν ψαχνόμουνα να το αγοράσω και διάβαζα τεστ σε περιοδικά κλπ, έβλεπα ίδια νούμερα μικτής κατανάλωσης για τον άμεσο ανταγωνισμό (μικρομεσαία ατμοσφαιρικά 1.600άρια).
Και τα TSI άμα τα μαστιγώσεις τα άλογα που έχουν, θα κάψουν ανάλογα.
-
Εγώ πάντως όσες φορές έχω δει το αντίστοιχο θέμα στο alfisti τα νούμερα δεν πλησιάζουν την Corolla του αδερφού μου.
Εϊναι όμως αντίστοιχα με αυτά που γράφει το RAV4 που έχουμε. -
Το θεμα ειναι οτι συντηρητικά το τσι, ακομα και τα αρχαίας τεχνολογίας τ-τζετ μπορούν να ειναι απίστευτα οικονομικά...
Σήμερα κεντρο μαύρο λιθαρι και τουμπαλιν απο ΑΟ είχα κατω απο 6,7 χωρις κλιματισμό , οδηγώντας συντηρητικά με 3 άτομα...
Τα γράφει αυτα τα νούμερα η 47;
Αυτο σου λεει ο ειντζελ
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δε νομιζω να εδινα πανω απο 5,5 για 147 fl.. με 7,5 παιρνεις bravo t-jet ,οκ οχι το ιδιο feeling κτλπ αλλα δυνατο-ροπατο-ομορφο και σασσι πολυ καλυτερο.
Με την καμία καλυτερο πλαίσιο τα μπράβο απο την 47
το bravo δε το εχω οδηγησει.. μου κανει τρομερη εντυπωση..το θεωρησα δεδομενο καθως ειναι αλλη γενια το σασσι χρονολογικα και μαλιστα η 147 δε φημιζοταν.. εχει το bravo χειροτερη στρεπτικη? Τι εχεις διαπιστωσει γενικα οδηγωντας τα?
-
Δεν υπάρχει λόγος να μιλάμε για στρεπτικές και πράσινα άλογα. Η 147 στρίβει υπέροχα και το Bravo απλά όμορφα. Δεν συγκρίνονται οδηγικά.
ΑLFA ROMEO FORUM