-
Το αρχικό δίλλημα είναι i30 vs Ceed 1.4 diesel. To ερώτημα είναι τι άλλο σε αυτά τα λεφτά και μεταξύ των 2 ποιό;
-
Το αρχικό δίλλημα είναι i30 vs Ceed 1.4 diesel. To ερώτημα είναι τι άλλο σε αυτά τα λεφτά και μεταξύ των 2 ποιό;
-
Πριν ένα μήνα αγοράσαμε το i30 diesel comfort λευκό στα 14900 ευρώ. Αυτά που με ξάφνιασαν ευχάριστα είναι η ηχομόνωση, η ποιότητα κύλισης και υλικών, τα απίστευτα φρένα, η ροπή του κινητήρα. Το μόνο που με χάλασε και αυτό γιατί απέχει από αυτά που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι η κατανάλωση. 4,9 λίτρα η χαμηλότερη επίδοση που κατάφερα να επιτύχω με επιστημονική οδήγηση χωρίς γκάζια και φρένα και σε ίσιο δρόμο. Με οικονομική οδήγηση βλέπω 5,3 ενώ ένας εφικτός μέσος όρος ενός μέσου οδηγού είναι στα 6 με 6,5 λίτρα. Θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα, πολύ καλό αυτοκίνητο σε όλα του με εξαιρετικό value for money (και ας γκρινιάζουν ορισμένοι)
-
Απόλυτα λογική κατανάλωση μου φαίνεται εμένα για κανονικές συνθήκες.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
4,9 λιτρα?? Και δεν σου φαινεται ικανοποιητικο???
-
επειδή ενα ι30 ντιζελ εχει ενας ξάδερφος θα πω ότι η απτή ποιότητα ειναι εφάμιλλη ενος vw golf 6
απ τους πιο αθόρυβους ντίζελ . -
Ο χρήστης papatheodoroustelios έγραψε:
Πριν ένα μήνα αγοράσαμε το i30 diesel comfort λευκό στα 14900 ευρώ. Αυτά που με ξάφνιασαν ευχάριστα είναι η ηχομόνωση, η ποιότητα κύλισης και υλικών, τα απίστευτα φρένα, η ροπή του κινητήρα. Το μόνο που με χάλασε και αυτό γιατί απέχει από αυτά που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι η κατανάλωση. 4,9 λίτρα η χαμηλότερη επίδοση που κατάφερα να επιτύχω με επιστημονική οδήγηση χωρίς γκάζια και φρένα και σε ίσιο δρόμο. Με οικονομική οδήγηση βλέπω 5,3 ενώ ένας εφικτός μέσος όρος ενός μέσου οδηγού είναι στα 6 με 6,5 λίτρα. Θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα, πολύ καλό αυτοκίνητο σε όλα του με εξαιρετικό value for money (και ας γκρινιάζουν ορισμένοι)Μα είναι καινούριο ακόμη, οπότε έχε υπομονή.. Έχουν πολλά σημασία και μη περιμενεις να δεις από μια διαδρομή. Δες που έχει την μέγιστη ροπή (γύρω στις 1700 θα είναι), κάνε τις αλλαγές εκεί και αν θες να δεις νούμερα κοντά στις τιμές του κατασκευαστή ή και παρακάτω ακόμη, τότε να κινείσαι από 90-110.
Μπορείς να μας κάνεις και μια παρουσίαση του εξοπλισμού σ αυτή την τιμή; Αν έπαιζε και καμία φωτό...
Καλοτάξιδος ο σχιστομάτης!
-
Καλοτάξιδο το όχημα. Νομίζω ότι το i30 είναι μια εξαιρετική επιλογη για ορθολογικο άνθρωπο μεταφορεα. Να το απολαμβανεις το όχημα
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
Ο χρήστης papatheodoroustelios έγραψε:
Πριν ένα μήνα αγοράσαμε το i30 diesel comfort λευκό στα 14900 ευρώ. Αυτά που με ξάφνιασαν ευχάριστα είναι η ηχομόνωση, η ποιότητα κύλισης και υλικών, τα απίστευτα φρένα, η ροπή του κινητήρα. Το μόνο που με χάλασε και αυτό γιατί απέχει από αυτά που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι η κατανάλωση. 4,9 λίτρα η χαμηλότερη επίδοση που κατάφερα να επιτύχω με επιστημονική οδήγηση χωρίς γκάζια και φρένα και σε ίσιο δρόμο. Με οικονομική οδήγηση βλέπω 5,3 ενώ ένας εφικτός μέσος όρος ενός μέσου οδηγού είναι στα 6 με 6,5 λίτρα. Θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα, πολύ καλό αυτοκίνητο σε όλα του με εξαιρετικό value for money (και ας γκρινιάζουν ορισμένοι)-
Η τιμή που αναφέρεις περιλαμβάνει και τα 'λοιπά έξοδα'; Αν ναι, τότε είναι η φθινότερη τιμή που έχουμε ακούσει για την συγκεκριμένη έκδοση (με απόσυρση). Μπράβο που πέτυχες τέτοια έκπτωση.
-
Το i30 είναι από ποιοτικότερα αυτοκίνητα της αγοράς αυτή τη στιγμή, με άπιαστο value for money. Η κριτική που συνήθως ασκείται, είναι για τον κινητήρα, ο οποίος υστερεί σε απόδοση στις χαμηλές στροφές (μέχρι 1300) όπου χρειάζεται να πατήσεις αρκετά το πεντάλ του γκαζιού για να 'ξεκολήσεις' και βέβαια στην σχετικά (με ανταγωνιστικά μοντέλα όπως το Auris) αυξημένη κατανάλωση μέχρι 1 λ/100 χλμ. Υπάρχει συνεπώς μεγαλύτερη σχετική απόκλιση (%) από τις εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης.
Βέβαια, μην ξεχνάς ότι η τιμή αγοράς είναι 3-4.000 ευρώ χαμηλότερη του ανταγωνισμού.
Από τη δική μου εμπειρία όπως έχει ήδη αναφερθεί, υποστηρίζω ότι μπορεί να έχεις με λογική χρήση μία κατανάλωση έως 5,5 λ/ 100 χλμ σε μικτή διαδρομή, ενώ εάν κινείσαι αρκετά σε πόλη, ή έχεις 'βαρύ πόδι', η τιμή θα είναι 6 - 6,5 ή και 7 λ / 100 χλμ (για δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες), τιμές πολύ λογικές για ένα σχετικά 'βαρύ' όχημα (14,20 Kgr/PS).
Επίσης, παίζει ρόλο και η ποιότητα του καυσίμου που επιλέγεις (μεγάλο θέμα ...).Δες και αυτό: http://www.gocar.gr/test-drives/test/8405,Hyundai_i30_14_Diesel.html
-
-
Ναι η τιμή που ανέφερα είναι τελική τιμή με το κλειδί στο χέρι και όλα τα έξοδα πληρωμένα.Περιλαμβάνει την έκπτωση από την hyundai, την έκπτωση της απόσυρσης και έκπτωση hyundai club 700 ευρώ λόγω συγγενή πρώτου βαθμού με hyundai. Ο εξοπλισμός είναι ο παρακάτω:
Air Condition
Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Φρένων (ABS)
Ηλεκτρονικός Κατανεμητής Πέδησης (EBD)
Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης (TCS)
Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Δυναμικής Συμπεριφοράς (ESP)
Εκκίνησης Σε Κλίση (HAC)
Αερόσακος Οδηγού - Συνοδηγού & 2 Πλευρικοί & 2 Τύπου Κουρτίνας
Ηλεκτρονικό Σύστημα Δυναμικής Εστάθειας (VDC)
Immobilizer
Ηλεκτρικά Παράθυρα Εμπρός - Πίσω
Φώτα Ημέρας (LED)
Εμπρός Φώτα Ομίχλης
Ηλεκτρικοί & Θερμαινόμενοι Εξωτερικοί Καθρέπτες
Τηλεχειρισμός Κλειδαριών με Συναγερμό
Ένδειξη Αλλαγής Ταχυτήτων
Flex Steering
Trip Computer Υπολογιστής Ταξιδιού
Ζάντες 15'
Ενεργά Προσκέφαλα
Ρύθμιση Τιμονιού σε 4 Κατευθύνσεις
Cool Box
Ηλεκτρικό Τιμόνι
Συναγερμός
Ρυθμιζόμενο Κάθισμα Οδηγού Καθ΄ Υψος με Οσφυική Υποστήριξη
Χειρολαβές και Καθρέπτες στο Χρώμα του Αμαξώματος
Κιτ Καπνιστού
Ράδιο CD / MP3
Τηλεχειριστήριο Ηχοσυστήματος στο Τιμόνι
Θύρα Υποδοχής Αλλών Ηχητικών Συστημάτων Ενσωματιμένη στο Ράδιο-CD
Ipod
Ελπίζω μετά από λίγο καιρό όταν στρώσει ο κινητήρας να πέσει λίγο η κατανάλωση. Δεν θα την χαρακτήριζα ικανοποιητική την κατανάλωση γιατί απέχει πάρα πολύ από τα 3,5 που ανακοινώνει ο κατασκευαστής εκτός πόλης και τα 4,1 μικτή. Τα 4,9 τα πέτυχα με απίστευτα οικονομική οδήγηση, αλλαγές πολύ χαμηλά και χωρίς να πατάω φρένα, η δε ταχύτητά μου δεν ξεπέρασε το 90km/h...Η απόκλιση της πραγματικότητας από τις τιμές του κατασκευαστή είναι της τάξεως του 30%. Κατά τα άλλα είναι εξαιρετικό το αυτοκίνητο από κάθε άποψη, στα 5 καλύτερα της κατηγορίας ανεξαρτήτως τιμής. Αν υπολογίσεις την τιμή που είναι 25% κάτω από τον ανταγωνισμό παίζει στην κυριολεξία μόνο του. Έχει κάνει άλματα η hyundai και της αξίζουν πολλά μπράβο... -
Στα 5 καλυτερα ανεξαρτητως τιμης;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Υ.Γ. Το καύσιμο που χρησιμοποιήθηκε είναι της ΒP το ultimate diesel και θα μπαίνει μόνο αυτό.
-
Δίκιο έχει βρε realzeus. Μκρομεσαία με κινητήρα diesel 1.4 από όσο ξέρω 2 είναι, αυτό και το Auris. Ε μέσα στα 5 πρώτα δλδ lol.
-
(οφ τοπικ) καλά οκ. δωστε για τη γκολφω 25χιλιαρικα με τον 1.6αρι από την επόχη του χιτλερ ή σκάστε κανά 23αρι στον 'ουρανό με τ αστρα'. ειναι καλυτερα αυτα.
τα hyundai/kia ή τα psa μπορεί να μην τα κορυφαία, ή μάλλον να μη θεωρούνται κορυφαία σύμφωνα με τον premium ανταγωνισμό, έχουν ομως ενα πολυ, πολύ βασικό προτέρημα, ότι είναι τιμιοτατα!! ξερεις τι παιρνεις και αναλογα πληρωνεις. οχι οτι δεν κοιτανε τα αλλα στα ματια. και μαλιστα με ιδιαιτερη αξιοπρεπεια και σε ορισμένες περιπτώσεις 'αφ υψηλού': πχ στην hyundai/kia δεν λυπήθηκαν να βάλουν ένα 6άρι κιβώτιο... τι να λέει τώρα η γκόλφω με το 5άρι και τα 25 κιλάρικα... ή τι να πει το a3 μπροστά στο νέο 308; 'εγώ είμαι audi?'(τέλος οφ τοπικ)
@ papatheodoroustelios
είναι ακόμη πολύ νωρίς για να δεις κατανάλωση. μετά τις 5-7000χλμ θα δεις ότι το αμάξι θα μαλακώσει και η κατανάλωση θα μειωθεί αισθητά. τσέκαρε μια και την πίεση στα λάστιχα σου. βάλε την μέγιστη επιτρεπόμενη (καλά μη βάλεις και 35psi να κοπανάει, αλλά βάλε 32-33). για να δεις τον αριθμό που δίνει εκτός θα πρέπει να είσαι σε αυτοκινητόδρομο και να κινείσαι με τόσα που λέμε. ουτε σταματα ξεκινα, εντονες αυξομειωσεις ρυθμούυγ1: όταν λες air condition εννοείς το απλό ή διζωνικό αυ/το κλιματισμό;
υγ2: 700ε έκπτωση αν και κάποιος άλλος στην οικογένεια έχει hyundai!! -
Σαφώς και όσα ανέφερες είναι καλύτερα και φυσικά η σύγκριση γίνεται λόγω του επικού 'ανεξαρτήτως τιμής'.
-
Εγώ επιμένω πως αυτή η κατανάλωση είναι μια χαρά για το αμάξι. Οι εργοστασιακές είναι γνωστό πως επιτυγχάνονται σε συνθήκες που κατά 90%(αν όχι και παραπάνω) δεν μπορεί να κινηθεί ο μέσος οδηγός και είναι πολύ αισιόδοξες. Και να ανοίξει ο κινητήρας θα μειωθεί λιγάκι, αλλά κάποια δέκατα. Προσωπικά, προτείνω να μην κάθεται και να σκάει ο καθένας με το πόσο χαμηλή είναι η κατανάλωση. Τα 6 λίτρα κατά μέσο όρο να σκεφτεί μονάχα πως κοστίζουν λιγότερο από τα 6 λίτρα βενζίνης. Εγώ με το dieselάκι όποτε οδηγώ προτιμώ να το χαίρομαι και να το πατάω που και που να μην μπουκώνει και γεμίζει το dpf, και ας γράψει και 6,5 και 7. Μόνο και μόνο που ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο θέλει 2-3 λίτρα περισσότερα για την ίδια χρήση μου φτάνει.
-
ΙΜΗΟ όσο είσαστε στο στρώσιμο του κινητήρα μην ασχολείστε με τις καταναλώσεις. Κάνετε σωστό στρώσιμο με σταδιακό άνοιγμα του κινητήρα για να αποφύγετε μακροχρόνια προβλήματα (πχ αυξημένη πιθανότητα να κάει λάδια κλπ) και τις καταναλώσεις θα τις δείτε εν καιρό. Επίσης αν έχει στοπ-σταρτ μπορεί να δείτε αυξημένη κατανάλωση αν κάνετε μικρές αποστάσεις με πολλά φανάρια και δεν προλαβαίνει ο κινητρήρας να ζεσταθεί. Ούτε αυτό πρέπει να σας προβληματίζει κατά την ταπεινή μου γνώμη.
-
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
ΙΜΗΟ όσο είσαστε στο στρώσιμο του κινητήρα μην ασχολείστε με τις καταναλώσεις. Κάνετε σωστό στρώσιμο με σταδιακό άνοιγμα του κινητήρα για να αποφύγετε μακροχρόνια προβλήματα (πχ αυξημένη πιθανότητα να κάει λάδια κλπ) και τις καταναλώσεις θα τις δείτε εν καιρό. Επίσης αν έχει στοπ-σταρτ μπορεί να δείτε αυξημένη κατανάλωση αν κάνετε μικρές αποστάσεις με πολλά φανάρια και δεν προλαβαίνει ο κινητρήρας να ζεσταθεί. Ούτε αυτό πρέπει να σας προβληματίζει κατά την ταπεινή μου γνώμη.Mιας και το ανεφερες, μπορεις να δωσεις μερικα tips για σωστο στρωσιμο diesel κινητηρα?
Δεν εχω δει αν υπαρχει τετοιο topic στο forum γι'αυτο το θεμα, οποτε συγχωρεστε με -
Δεν έχει καμία τραγική διαφορά από βενζινοκινητήρα. Αν το πας μέχρι 2,5 χιλ. σαλ μπορείς να κινηθείς άνετα λόγω ροπής και μακριών σχέσεων. Αυτό για τα πρώτα 1000 χλμ, και μετά σιγά σιγά το ανοίγεις παραπάνω. Έτσι κι αλλιώς μέχρι τις 3,5 - 4 χιλ. σαλ θα χρησιμοποιείται και κανονικά.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εχοντας κλεισει 5 μήνες με το I30 και 5800 χλμ η μεση κατανάλωση είναι στα 6.3 . Την ενδειξη απο την στιγμη που το πηρα στα χερια μου δεν την εχω μηδενισει. Τα 4000 περιπου ειναι μεσα στην πολη .Τωρα λόγο καλοκαιριού αρχίζω τα πιο ξεκουραστα χλμ. Καποια στιγμη η ενδειξη ειχε φτασει στο 6.9 αλλά ήταν 90% και βαλε σταματα ξεκινα στην Μεσογειων αντε και στο τσακίρ κέφι να μπει καμια τετάρτη για άγριο ξεσαλωμα. .
Hyundai i30 1.4 diesel η μήπως κατι αλλο.