-
Πρώτη φορά βλέπω σε έρευνα τόσο ψηλά την Τζάγουαρ και τόσο χαμηλά Μάζντα και Άκιουρα. Από την άλλη ουραγός και με διαφορά η Φίατ, με ένα και μόνο μοντέλο, φτιαγμένο στην αμερική μάλιστα και (όσο το δυνατό) προσαρμοσμένο στα εκεί ζητούμενα.
Αν ισχύει αυτό για το εν λόγω Φίατ, οι άνθρωποι είναι για πολλές ροχάλες. Προετοιμάζεις για καιρό την επανείσοδό σου για άλλη μία φορά σε μια θηριώδη αγορά που σου έχει κολλήσει διάφορα προσωνύμια όπως το Fix It Again Tony, και με ένα μοντέλο τρόπω τινά 'flagship', και πιάνεις μακράν την ουρά. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Πρώτη φορά βλέπω σε έρευνα τόσο ψηλά την Τζάγουαρ και τόσο χαμηλά Μάζντα και Άκιουρα. Από την άλλη ουραγός και με διαφορά η Φίατ, με ένα και μόνο μοντέλο, φτιαγμένο στην αμερική μάλιστα και (όσο το δυνατό) προσαρμοσμένο στα εκεί ζητούμενα.
Αν ισχύει αυτό για το εν λόγω Φίατ, οι άνθρωποι είναι για πολλές ροχάλες. Προετοιμάζεις για καιρό την επανείσοδό σου για άλλη μία φορά σε μια θηριώδη αγορά που σου έχει κολλήσει διάφορα προσωνύμια όπως το Fix It Again Tony, και με ένα μοντέλο τρόπω τινά 'flagship', και πιάνεις μακράν την ουρά.Άντε, καλή θελήσει να δεχτώ πως τα 'μπουρδέλα' τα FIAT είναι στον πάτο...
Δεν μπορώ να δεχτώ πως τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ 'μπουρδέλα' MINI, είναι καλύτερα από... Mazda και Subaru. Ήμαρτον δηλαδή! -
Η JD Power είναι έρευνα του πρωκτού. Αναφέρει τις εντυπώσεις των ιδιοκτητών και όχι τις βλάβες όπως καταγράφονται από τα συνεργεία. Με άλλα λόγια απλά μας λέει πως οι ιδιοκτήτες Τζαγκ είναι ευχαριστημένοι, κι ας χαλάνε κάθε βδομάδα. Αυτοί έχουν Τζαγκ όμως!!!
-
Λιγα τα λογια για τα μινι.... δεν ξερω κιολα αν ειναι διαφορετικα τα εκει, αλλα επειδη εχω ενα απο Αμερικη... του 2006 S, Θα ημουν αδικος αν το κακοχαρακτηριζα, μια χαρα ειναι...και ας το σκιζουν τα μελη της οικογενειας οταν το παιρνουν (και εγω μεσα σε αυτους) αλλα ρ.γμτο σε προκαλει να το κανεις αυτο το σκισιμο μονο και μονο για τον θορυβο του κομπρεσσορα...και το 'τραβηγμα' του το στιγμιαιο, φιλη πηρε το καινουριο 2λιτρο S, και θα το δοκιμασω.. καποια στιγμη που θα ειμαι Ελλαδα και θα πω τη γνωμη μου αισθητικα και οικονομικα δεν λεει, ισως οδηγικα να ειναι πολυ καλο, ειδωμεν!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η JD Power είναι έρευνα του πρωκτού. Αναφέρει τις εντυπώσεις των ιδιοκτητών και όχι τις βλάβες όπως καταγράφονται από τα συνεργεία. Με άλλα λόγια απλά μας λέει πως οι ιδιοκτήτες Τζαγκ είναι ευχαριστημένοι, κι ας χαλάνε κάθε βδομάδα. Αυτοί έχουν Τζαγκ όμως!!!...που την λαμβάνουν οι κατασκευαστές υπόψιν τους κατά την εξέλιξη ενός μοντέλου.
-
Και καλά κάνουν και την λαμβάνουν καθώς αναφέρει τα στοιχεία που ενδιαφέρουν τους αγοραστές. Σοβαρή έρευνα αξιοπιστίας όμως δεν είναι, καθώς δεν είναι αντικειμενική ως προς τον αριθμό των βλαβών. Κι εγώ χαρούμενος είμαι από το LR... τις μισές μέρες που δούλευει!
-
...ρώτα τους νέους ιδιοκτήτες αν αντιμετώπισαν το οποιοδήποτε πρόβλημα με το νέο τους αυτοκίνητο κατά τις πρώτες 90 ημέρες από την αγορά...
Δεν είναι ακριβώς ο κύκλος ζωής ενός αυτοκινήτου.
-
Η μελέτη είναι σοβαρότατη και αναφέρεται στις πρώτες 90 ημέρες λόγω της πληθώρας των ηλεκτρονικών που κουβαλά το κάθε αυτοκίνητο και τα οποία είναι συνήθως κύριος λόγος βλάβης.
-
To μονο αμαξι που μου έχει χαλασει στις πρωτες 90 μερες ήταν το MINI και όχι απο ηλεκτρονικα.Δυο φορές αλλαξαμε κολώνα τιμονιου.
-
Μιλαμε για ερευνα σε βαθος, οχι αστεια...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Δια, δεν καταλαβαίνω γιατί κοροϊδεύεις την έρευνα αυτή. Οι εταιρείες πάντως την θεωρούν τόσο σημαντική που θέτουν συγκεκριμένους στόχους για βελτίωση, την εξετάζουν πολύ συχνά στα meetings κλπ. Προφανώς έχει κάποιος σημαντικούς δείκτες, αλλιώς θα την αγνοούσαν.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
-
Από σελίδα της 911 στο fb
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Από σελίδα της 911 στο fbΌπως πάντα με 'εκσυγχρονιστικές' μετατροπές!!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μιλαμε για ερευνα σε βαθος, οχι αστεια...Sent from my Neo V using Tapatalk.
Αρχηγέ για 90 μέρες μιλάει,για παραπάνω έως πολύ παραπάνω TUV.
-
-
-
-
Καλημέρα σε όλους. Μία ερώτηση για τους κατόχους Porsche, συγνώμη προκαταβολικά για το ξενέρωμα των υπολοίπων: έχει βάλει κανείς το κιτ απενεργοποίησης του αερόσακου του συνοδηγού και των βάσεων στήριξης isofix;
Μπορεί να το τοποθετήσει κανείς εύκολα ή πρέπει οπωσδήποτε ν' απευθυνθεί κανείς σε ειδικό για την τοποθέτηση; -
BTW ο ΣΧ διέλυσε μια δημοσιογραφική καινούρια Boxster...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
BTW ο ΣΧ διέλυσε μια δημοσιογραφική καινούρια Boxster...Τουλάχιστον πήγε απο καλά χέρια, οχι απο αυτανάφλεξη
Porsche Forum