-
Το μόνο που μπορείς να μετρήσεις και θα σου βγει πολύ κοντά στην ένδειξη του trip είναι το εξής : γέμισμα που σταματάει στο πρώτο 'τακ' της αντλίας, οδήγηση για όσο θες και έπειτα ξανά ολόιδιο γέμισμα(εννοώ χωρίς προσπάθεια να χωρέσουν παραπάνω λίτρα μετά το πρώτο σκάσιμο). Μετράς τα λίτρα που πήρε, και λογικά θα είναι κοντά σε αυτά που σου λέει ότι έχει κάψει.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παιδιά εγώ έχω μια άλλη απορία. Παρατηρώντας τη στιγμιαία κατανάλωση είδα ότι όταν καθ'οδόν αφήνεις εντελώς το γκάζι στιγμιαία γράφει 0,0 έως ότου ξαναπατήσεις. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει αφού ο κινητήρας δουλεύει άρα καταναλώνει. Επίσης το computer δείχνει ένδειξη κατανάλωσης από τα 30 χ.α.ω. και πάνω. Πιο πριν δεν καταγράφει, ενώ σαφώς πάλι καίει. Συμπερασματικά υποθέτω ότι η διαφορά στην αντλία και στο trip προέρχεται από αυτά τα χιλιόμετρα που διανύει το αυτοκίνητο (ειδικά την δεύτερη περίπτωση) όπου το trip είτε δείχνει στιγμιαία 0, είτε δεν δείχνει τίποτα (κάτω από 30 χ.α.ω.) Κάνω λάθος;
Επίσης, μεγάλο φάουλ που δεν δείχνει τα εναπομείναντα χλμ όταν ανάψει το λαμπάκι μετά από λίγο. Τέλος θα αναφέρω το εξής..Πολλοί τριγμοί ρε παιδιά!! Από πίσω γίνεται χαμός! Στο σέρβις το είπα και μου ρύθμισαν την πόρτα του πορτ παγκάζ και μειώθηκαν πολύ όμως πάλι τρίζει το σύμπαν και φοβάμαι ότι είναι από τις πίσω πόρτες. Απαράδεκτο εν έτει 2013! Καμιά λύση;;; -
Στα αυτοκινητα με ψεκασμο οταν δεν πατας γκαζι κι απλα ρολλαρεις με ταχυτητα στο κιβωτιο, δεν καις σταγονα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Και στα diesel? Και πως προκύπτει αυτή η διαφορά τελικά;
-
Αούα. Για να μην καις ενώ κινείσαι σημαίνει ότι ο κινητήρας έχει σταματήσει την λειτουργία του και ρολάρεις με τη φόρα που είχες. Συνεπακόλουθα, όταν μετά από λίγο ξαναπατήσεις το γκάζι θα κάνει εκκίνηση ξανά προκειμένου να επαναλειτουργήσει.
Εφόσον ο κινητήρας δεν έχει σταματήσει, άρα λειτουργεί, άρα καίει και καύσιμο.
Σε πλείστες δε των περιπτώσεων μπορεί να καίει και σχετικά αρκετά, δεδομένου ότι στο ρελαντί ορισμένα παλιά (βενζινο)μοτέρ έχουν πλούσιο μίγμα. -
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Το μόνο που μπορείς να μετρήσεις και θα σου βγει πολύ κοντά στην ένδειξη του trip είναι το εξής : γέμισμα που σταματάει στο πρώτο 'τακ' της αντλίας, οδήγηση για όσο θες και έπειτα ξανά ολόιδιο γέμισμα(εννοώ χωρίς προσπάθεια να χωρέσουν παραπάνω λίτρα μετά το πρώτο σκάσιμο). Μετράς τα λίτρα που πήρε, και λογικά θα είναι κοντά σε αυτά που σου λέει ότι έχει κάψει.Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι κι αν γίνεται από το ίδιο βενζινάδικο + την ίδια αντλία. Εγώ έτσι το μέτραγα
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Εφόσον ο κινητήρας δεν έχει σταματήσει, άρα λειτουργεί, άρα καίει και καύσιμο.Κι όμως, πεταλούδα κλειστή και ταχύτητα στο κιβώτιο σημαίνει ότι δεν ψεκάζεται καθόλου καύσιμο. Αν βάλεις νεκρά τότε μπαίνει σε mode 'ρελαντί'. Αν πατήσεις γκάζι τότε αυτόματα αρχίζει να ψεκάζει, εφ΄όσον ο κινητήρας περιστρέφεται και η ανάφλεξη δεν έχει διακοπεί η διαδικασία είναι απλούστατη, δεν είναι σαν start stop όπου ο κινητήρας δεν περιστρέφεται και αναγκαστικά εμπλέκεται η μίζα.
-
Πρέπει να κάνουμε sticker τις συγκεκριμένες πληροφορίες.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αούα. Για να μην καις ενώ κινείσαι σημαίνει ότι ο κινητήρας έχει σταματήσει την λειτουργία του και ρολάρεις με τη φόρα που είχες. Συνεπακόλουθα, όταν μετά από λίγο ξαναπατήσεις το γκάζι θα κάνει εκκίνηση ξανά προκειμένου να επαναλειτουργήσει.
Εφόσον ο κινητήρας δεν έχει σταματήσει, άρα λειτουργεί, άρα καίει και καύσιμο.
Σε πλείστες δε των περιπτώσεων μπορεί να καίει και σχετικά αρκετά, δεδομένου ότι στο ρελαντί ορισμένα παλιά (βενζινο)μοτέρ έχουν πλούσιο μίγμα.Πρεπει να ειναι ωραιο να ζεις στο 1960.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
στο δικό μου ρενο παρατηρώ οτι στα πολλά χλμ (πανω απο 140-150) εαν αφησω το γκαζι, η μετρηση της στιγμιαίας δεν μηδενιζει αλλά ψεκάζει περι τα 0,4 εως 0,6 λίτρα.
βιλλ προφανώς δεν το διατυπωσα καλα.
σαφώς και πληρώνουμε την ποσότητα της μανικας αφου αυτη θα μπει στο ρεζερβουάρ ετσι κι αλλιώς.
Απλά ετσι όπως το αντιλήφθηκα νομιζα πως ο μετρητής θα γράψει αλλά η ποσότητα θα σταματήσει στο πιστόλι!btw την περιπτωση να μην ειναι ακριβείς οι αισθητήρες κλπ του αμαξιου εξ ορισμου, την αποκλείουμε τελείως?
-
Ναι.
Sent from my HTC One_M8 using smoke signals.
-
Κι όμως, πεταλούδα κλειστή και ταχύτητα στο κιβώτιο σημαίνει ότι δεν ψεκάζεται καθόλου καύσιμο. Αν βάλεις νεκρά τότε μπαίνει σε mode 'ρελαντί'. Αν πατήσεις γκάζι τότε αυτόματα αρχίζει να ψεκάζει, εφ΄όσον ο κινητήρας περιστρέφεται και η ανάφλεξη δεν έχει διακοπεί η διαδικασία είναι απλούστατη, δεν είναι σαν start stop όπου ο κινητήρας δεν περιστρέφεται και αναγκαστικά εμπλέκεται η μίζα.
Όχι πάντα στο υπογραμμισμένο. Αυτό συμβαίνει όταν δεν πατάς γκάζι και έχεις ταχύτητα, είτε σε αυτόματο είτε σε μάνουαλ, αλλά μόνο όταν οι σαλ είναι πάνω από το ρελαντί. Όταν πιάσουν ρελαντί ή λίγο πάνω από αυτό, το μοτέρ ξαναπαίρνει μπροστά και καταναλώνει καύσιμο ακόμα και όταν δεν πατάς γκάζι. Το λινκ είναι για τα tdi.
-
ΟΚ, σύμφωνοι για τη λεπτομέρεια των σαλ. Ομως αυτό που έγραψες παραπάνω είναι διαφορετικό.
-
Ο χρήστης agcl4 έγραψε:
Καλησπερα σε ολους!!!Ειμαι και εγω κατοχος ενος clio 4 dci και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος!Με αφορμη καποια παραπανω σχολια μπηκα στην διαδικασια να δημιουργησω λογαριασμο στο φορουμ!Για το θεμα των αντλιων μην ανησυχει κανεις ουτε να πιστευει οτι τον κλεβει ο βενζινας.Σκεφτειτε απλα οτι το αυτοκινητο μετραει ποσα λιτρα καιει συνολικα ενω η αντλια μετραει ποσα λιτρα ριχνει στο ρεζερβουαρ!Το καυσιμο που βρισκεται στις σωληνωσεις ειναι η διαφορα που προκυπτει στο τριπ και στην αντλια!!!Οσο αφορα τον μπροστα προφυλακτηρα αποκλειεται να κοστιζει χοντρικα οσο και ενας AMG απο την σειρα C!Τελος για το σερβις οι τιμες της Renault ειναι απο τις καλυτερες αυτη τη στιγμη(για πρωτο service στο clio ζητανε 80 ευρο,την ιδια στιγμη που η fiat ζηταει 180 για το Punto και το 500ακι και με χειροτερα λαδια).Ρε θα τρελαθουμε με αυτα που διαβαζω εδω μεσα.
Εσυ δηλαδη πριν γεμισεις το ρεζερβουαρ σου αδειαζεις ολο το κυκλωμα καυσιμου απο τα σωληνακια??Το ιδιο και με την αντλια του πρατηριου. Στην αρχη περνουμε λιγο παραπανω μεσα απο τον προηγουμενο οσο εχει μεινει στο σωληνα και μετα αφηνουμε για τον επομενο την ιδια ποσοτητα στο σωληνα που πηραμε. Οποτε αν δε μας κλεβει ο βενζινας οτι δειχνει η αντλια τοσο βαζει.
Οσο για τα στοιχειωδη οσων αφορα τους κινητηρες εαν ρολαρει ενας κινητηρας με ταχυτητα στο κιβωτιο πανω απο καποιες σαλ που εξαρταται απο τον καθε κατασκευαστη αυτο, χωρις να παταμε γκαζι τοτε ναι δεν ψεκαζει τιποτα μεσα. Ακομα και αν ειμαστε κατω απο τα 30χλμω και το τριπ της ρενω δεν δειχνει ενδειξη παλι δεν ψεκαζει.
Ειμαι σε φαση να μετρησω και εγω το κατα ποσο ο βενζινας μου με κλεβει παντως μεσω του τριπ γιατι φουλαρω κ εγω τις πεμπτες
-
Ο χρήστης giteart έγραψε:
Καλησπερα σε ολους!!!Ειμαι και εγω κατοχος ενος clio 4 dci και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος!Με αφορμη καποια παραπανω σχολια μπηκα στην διαδικασια να δημιουργησω λογαριασμο στο φορουμ!Για το θεμα των αντλιων μην ανησυχει κανεις ουτε να πιστευει οτι τον κλεβει ο βενζινας.Σκεφτειτε απλα οτι το αυτοκινητο μετραει ποσα λιτρα καιει συνολικα ενω η αντλια μετραει ποσα λιτρα ριχνει στο ρεζερβουαρ!Το καυσιμο που βρισκεται στις σωληνωσεις ειναι η διαφορα που προκυπτει στο τριπ και στην αντλια!!!Οσο αφορα τον μπροστα προφυλακτηρα αποκλειεται να κοστιζει χοντρικα οσο και ενας AMG απο την σειρα C!Τελος για το σερβις οι τιμες της Renault ειναι απο τις καλυτερες αυτη τη στιγμη(για πρωτο service στο clio ζητανε 80 ευρο,την ιδια στιγμη που η fiat ζηταει 180 για το Punto και το 500ακι και με χειροτερα λαδια).
Ρε θα τρελαθουμε με αυτα που διαβαζω εδω μεσα.
Εσυ δηλαδη πριν γεμισεις το ρεζερβουαρ σου αδειαζεις ολο το κυκλωμα καυσιμου απο τα σωληνακια??Το ιδιο και με την αντλια του πρατηριου. Στην αρχη περνουμε λιγο παραπανω μεσα απο τον προηγουμενο οσο εχει μεινει στο σωληνα και μετα αφηνουμε για τον επομενο την ιδια ποσοτητα στο σωληνα που πηραμε. Οποτε αν δε μας κλεβει ο βενζινας οτι δειχνει η αντλια τοσο βαζει.
Οσο για τα στοιχειωδη οσων αφορα τους κινητηρες εαν ρολαρει ενας κινητηρας με ταχυτητα στο κιβωτιο πανω απο καποιες σαλ που εξαρταται απο τον καθε κατασκευαστη αυτο, χωρις να παταμε γκαζι τοτε ναι δεν ψεκαζει τιποτα μεσα. Ακομα και αν ειμαστε κατω απο τα 30χλμω και το τριπ της ρενω δεν δειχνει ενδειξη παλι δεν ψεκαζει.
Ειμαι σε φαση να μετρησω και εγω το κατα ποσο ο βενζινας μου με κλεβει παντως μεσω του τριπ γιατι φουλαρω κ εγω τις πεμπτες
Πες μας στην επόμενη μέτρηση να δούμε τι παιζει
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης giteart έγραψε:
..... Ακομα και αν ειμαστε κατω απο τα 30χλμω και το τριπ της ρενω δεν δειχνει ενδειξη παλι δεν ψεκαζει.
Άλλο δεν δείχνει ένδειξη εξ 'Κατασκευής μέχρι τα 30 χλμ(όπου εκεί καίει), άλλο δείχνει 0 κατανάλωση.
Δεν είναι το ίδιο....
Όταν πατάς γκάζι πάντα θα καίει κάτι είναι απλό! -
Σωστά. Και στο ξεκίνημα εμένα δεν γράφει τίποτα (--.-) ενώ είσαι σε συνθήκες επιτάχυνσης, ενώ στην περίπτωση που αναφέρουμε(άφημα γκαζιού με ταχύτητα μέσα) γράφει κανονικά κατανάλωση που κάποια στιγμή γίνεται 00.0.
-
Υπάρχει νομίζω γενικά μια καθυστέρηση στην αλλαγή των μετρήσεων στην οθόνη. Δηλαδή αργεί να ανανεωθεί η τρέχουσα κατανάλωση γι αυτό και παραμένουν οι παύλες μέχρι κάποια ταχύτητα. Ίσως μια δοκιμή με αργή επιτάχυνση μέχρι τα 20 χιλιόμετρα/ώρα να μας δείξει τι πραγματικά συμβαίνει!
-
Ο χρήστης x4r7s έγραψε:
Υπάρχει νομίζω γενικά μια καθυστέρηση στην αλλαγή των μετρήσεων στην οθόνη. Δηλαδή αργεί να ανανεωθεί η τρέχουσα κατανάλωση γι αυτό και παραμένουν οι παύλες μέχρι κάποια ταχύτητα. Ίσως μια δοκιμή με αργή επιτάχυνση μέχρι τα 20 χιλιόμετρα/ώρα να μας δείξει τι πραγματικά συμβαίνει!ΜΕΧΡΙ ΤΑ 30 ΠΑΥΛΕΣ! --
-
Ο χρήστης dsgeo έγραψε:
Υπάρχει νομίζω γενικά μια καθυστέρηση στην αλλαγή των μετρήσεων στην οθόνη. Δηλαδή αργεί να ανανεωθεί η τρέχουσα κατανάλωση γι αυτό και παραμένουν οι παύλες μέχρι κάποια ταχύτητα. Ίσως μια δοκιμή με αργή επιτάχυνση μέχρι τα 20 χιλιόμετρα/ώρα να μας δείξει τι πραγματικά συμβαίνει!
ΜΕΧΡΙ ΤΑ 30 ΠΑΥΛΕΣ! --
Μέχρι τα 30χλμ ανά ώρα δεν βγάζει στιγμιαία κατανάλωση ότι και να κανεις. Ειναι εργοστασιακή ρύθμιση και το ίδιο είχα και σε Citroen που ειχα. Πάνω Από τα 30 δείχνει άμεσα στιγμιαία κατανάλωση.
Το σίγουρο ειναι ότι με ταχύτητα στο κιβώτιο και χωρίς γκάζι δεν ψεκάζει καύσιμο. Αν το εφαρμόσετε συστηματικά σε κατηφόρες με ταχύτητα και χωρίς γκάζι θα δείτε μια μικρή διαφορα 0,2 -0,3 κάτω. Το κάνω κάθε μέρα στον κηφισο στην κάθοδο και εχει διαφορα. Με νεκρά δεν κανείς οικονομία και αυτό μου το είπε και ο πωλητής που το πήρα και ειναι εξακριβωμένο.
Τελικά βγάζει κανείς άκρη στην διαφορα trip και πρατηρίου στα lt που χρησιμοποιήθηκαν ;Sent from my iPhone using Tapatalk
Renault Clio IV