Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Posts προς Θεσσαλονικείς
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Posts προς Θεσσαλονικείς
    • 1
    • 2
    • 1076
    • 1077
    • 1078
    • 1079
    • 1080
    • 1129
    • 1130
    • 1078 / 1130
    Περί αυτοκίνησης
    48
    22597
    129357
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corsair last edited by

      Ο χρήστης socratesn έγραψε:
      Mα οσο περισσοτερο κοσμο θα εξυπηρετουν,τοσο λιγοτερος κοσμος θα κυκλοφορει με τα αυτοκινητα..Θεωρητικα τουλαχιστον

      Δεν ισχύει κάτι τετοιο! Τα ΜΜΜ εξυπηρετουν πολυ στανταρ διαδρομές... και πολλές φορες απλά δεν καλυπτουν. Ας μην μιλησουμε για τα υπολοιπα fails των MMM. Η ανάγκη για αυτόνομη μετακίνηση ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει και ΔΕΝ προκειται να μειωθεί. Αν το καταλάβουμε αυτό, έχει καλως... αλλιως κοροιδευόμαστε και κρυβόμαστε πισω απο το δάχτυλο μας. Θα επρεπε να συζητάμε για την καλυτερη ροή των αμαξιών και την διαχειριση της σταθμευσης τους... το φάρδεμα δρόμων και την κάθετη σταθμευση.... και οχι για ενα ακομα ΜΜΜ το οποιο θα κλέψει κι αλλο απο τον ανυπαρκτο χώρο... και την επιταση του προβληματος. Πρόβλημα που ηδη δημιουργούν οι λεοφωρειολωρίδες σε αρκετά σημεία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        blackpug106 last edited by

        Ο χρήστης corsair έγραψε:
        [. Πρόβλημα που ηδη δημιουργούν οι λεοφωρειολωρίδες σε αρκετά σημεία.

        λεωφορειολωριδες

        μιλας και συ που εισαι το πιο αντι ΜΜΜ ον της πολης.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          v-silis last edited by

          Ο κορσερακος δυστυχώς έχει δίκιο εν μέρη.

          Στάλθηκε από το LG-D802 μου

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsair last edited by

            Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:

            [. Πρόβλημα που ηδη δημιουργούν οι λεοφωρειολωρίδες σε αρκετά σημεία.

            λεωφορειολωριδες

            μιλας και συ που εισαι το πιο αντι ΜΜΜ ον της πολης.....

            Άιντε ρε γίδι βάλε κάνα τόνο και μετά μίλα... ανορθόγραφε....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgt last edited by

              Θάνατος κ στους ποδηλάτες (τους φτιάξαμε κ λωρίδες, ουστ)!

              Πεζοι μου θελουν κ διαβάσεις που θα σταματούν τα αυτοκίνητα ?? Αιντε απο δω ρε γιδια θέλετε κ διαβάσεις που κόβουν τη ροΐ των αυτοκίνητων κ τις θεσεις σταθμευσεις στις γωνιές των πεζοδρομίων!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsair last edited by

                Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
                Θάνατος κ στους ποδηλάτες (τους φτιάξαμε κ λωρίδες, ουστ)!

                Πεζοι μου θελουν κ διαβάσεις που θα σταματούν τα αυτοκίνητα ?? Αιντε απο δω ρε γιδια θέλετε κ διαβάσεις που κόβουν τη ροΐ των αυτοκίνητων κ τις θεσεις σταθμευσεις στις γωνιές των πεζοδρομίων!

                Για ποιο λογο να καταργήσεις τις ράμπες και διαβάσεις? Αυτά ειναι ιερά! Οπως έχει δικαιωμα το αυτοκίνητο στον δρόμο, ετσι και ο πεζός στην διαβαση!

                Αυτο για τους ποδηλάτες... μάλιστα... μια μαλακία και μίση. Ενα σκασμό λεφτά σε ενα μάτσο μπουρδες που αναθεμα με αν εχω δει ΕΝΑΝ ποδηλάτη σε αυτές. Καταλάβανε Χ μέρος του δρόμου, δώσαμε ενα σκασμό λεφτά στην διαμόρφωση... και αυτο για να τα καβαλάνε 4-5 ποδήλατα σε ολη την θεσσαλονικη. Αν δεν ειναι πέταμα χρημάτων και ζωτικου χώρου αυτο, τοτε τι ειναι δεν ξερω... Χωρια την επικινδυνότητα του τροπου διαμόρφωσης.

                Γενικά ειμαστε μια πολη που κάνει ολο σπασμωδικές μαλακίες και μισά πράγματα χωρίς να έχει ενα συγκεκριμένο ολοκληρωμένο σχεδιο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgt last edited by

                  Οταν εχει πιο πολλα μηχανάκια κάδους κ παρκαρισμένα στη λωριδα για ποδήλατα κατι αλλο φταει, κατι που πρεπει να διδαχθεί απο τα πρωτα παιδικά χρονια!

                  Προκαλώ κάποιων τολμηρό που θα περάσει διαβάση πεζών με αυτοκίνητο να ερχετε στα 100μ, η να περασει με πράσινο για πεζους κ παράλληλα να εχουν πρασινο κ τα αυτοκινητα που στριβουν!

                  Δες λιγο καλύτερα τριγύρω σου ποσα ποδήλατα κυκλοφορούν πλέων μεσα στη πόλη!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Ο χρήστης GeorgT έγραψε:

                    Προκαλώ κάποιων τολμηρό που θα περάσει διαβάση πεζών με αυτοκίνητο να ερχετε στα 100μ, η να περασει με πράσινο για πεζους κ παράλληλα να εχουν πρασινο κ τα αυτοκινητα που στριβουν!

                    Το κάνω σχεδόν συνέχεια και στη Θεσσαλονίκη και στα Γιαννιτσά και σταματάνε. Συνηθισμένος το κάνω και στην Κομοτηνή αλλά εδώ πατάνε γκάζι όταν σε βλέπουν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      corsair last edited by

                      Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
                      Οταν εχει πιο πολλα μηχανάκια κάδους κ παρκαρισμένα στη λωριδα για ποδήλατα κατι αλλο φταει, κατι που πρεπει να διδαχθεί απο τα πρωτα παιδικά χρονια!

                      Προκαλώ κάποιων τολμηρό που θα περάσει διαβάση πεζών με αυτοκίνητο να ερχετε στα 100μ, η να περασει με πράσινο για πεζους κ παράλληλα να εχουν πρασινο κ τα αυτοκινητα που στριβουν!

                      Δες λιγο καλύτερα τριγύρω σου ποσα ποδήλατα κυκλοφορούν πλέων μεσα στη πόλη!

                      οτι εχουμε προβλημα παιδειας ειναι προφανές.... σοβαροτατο μάλιστα. Αλλά οταν γίνονται πράγματα χωρίς σχεδιο τραβώντας απλα μια κιτρινη λωρίδα, μερικα πλαστικα μπλοκ κλπ.... εεε θα εχεις τετοια φαινόμενα.

                      Για μενα αυτη η πολη πρωτα θα πρεπει να αποφασισει τι θελει! Δεν μπορει να τα έχει ολα. Δεν χωράνε ολα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vengas last edited by

                        στάσεις ακριβώς μπροστά από τα καλά πιτογυράδικα
                        τελεφερικ στα κάστρα δε θα κάνουν? να βλέπουμε τη θέα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          georgt last edited by

                          δεν υπαρχουν κ πολλες λυσεις απο το να περιοριστεί η χρηση του αυτοκινήτου μεσα στο κεντρο, το οτι κάνανε μαλακιες γενικα ειναι το μονο σιγουρο (στα γρήγορα με ερχετε ο πδηλατοδρομος κ πεζοδρομος στη Νικης )!

                          Προσωπικά π.χ προτιμάω με το ποδήλατο στενα με οσο πιο λιγο κίνησή γινεται, αν ερθει αυτοκίνητό κανω στη άκρη σταματάω κ το αφήνω να περάσει!

                          Βεβαια χωρις σωστή νοοτροπία παιδεία ειναι ολα άχρηστα (τη σκατα μονο αν υπαχει φυσικο απροσπέλαστο εμπόδιο βάζουμε μυαλό)!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            focusman91 last edited by

                            Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

                            Το κάνω σχεδόν συνέχεια και στη Θεσσαλονίκη και στα Γιαννιτσά και σταματάνε. Συνηθισμένος το κάνω και στην Κομοτηνή αλλά εδώ πατάνε γκάζι όταν σε βλέπουν...

                            Ελα ρε.... Τουλάχιστον στις διαβασεις στον Κωτσοβολο και στην παλια Πρυτανεια, σταματαμε.. Οχι παντα αλλα α ενα 80 τις εκατό ναι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Και άλλος λαθραναγνώστης που ούτε περνάει να μας δει. Πού είναι ένας μοντ αδέκαστος όταν τον χρειάζεσαι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgt last edited by

                                Τη θα γινει με αυτην την έκθεσή βιβλίου? Θα τη σταματήσει κάποιος η θα βουλιαξουμε πρώτα (ιδιαίτερα εκει στη Καλαμαριά που ειναι κ βούρκος δε βλεπω να τη βγάζουν καθαρή)!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  deep-purple last edited by

                                  Καρντάσια που μπορώ να βρώ λάδια της Μotul στην Θεσσαλονίκη; Υπήρχε ανατολικά στην προέκταση της Βούλγαρη ο Χαμπής αλλά πλέον έχει κλείσει και τα e-shop δεν μου φαίνονται σόι, ψάχνω κάποιον αποκλειστικά του χώρου των αυτοκινήτων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thireytis last edited by

                                    Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                    Mα οσο περισσοτερο κοσμο θα εξυπηρετουν,τοσο λιγοτερος κοσμος θα κυκλοφορει με τα αυτοκινητα..Θεωρητικα τουλαχιστον

                                    Δεν ισχύει κάτι τετοιο! Τα ΜΜΜ εξυπηρετουν πολυ στανταρ διαδρομές... και πολλές φορες απλά δεν καλυπτουν. Ας μην μιλησουμε για τα υπολοιπα fails των MMM. Η ανάγκη για αυτόνομη μετακίνηση ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει και ΔΕΝ προκειται να μειωθεί. Αν το καταλάβουμε αυτό, έχει καλως... αλλιως κοροιδευόμαστε και κρυβόμαστε πισω απο το δάχτυλο μας. Θα επρεπε να συζητάμε για την καλυτερη ροή των αμαξιών και την διαχειριση της σταθμευσης τους... το φάρδεμα δρόμων και την κάθετη σταθμευση.... και οχι για ενα ακομα ΜΜΜ το οποιο θα κλέψει κι αλλο απο τον ανυπαρκτο χώρο... και την επιταση του προβληματος. Πρόβλημα που ηδη δημιουργούν οι λεοφωρειολωρίδες σε αρκετά σημεία.

                                    Η διαπλάτυνση εντός του δομημένου αστικού ιστού είναι γενικά ανέφικτη διότι το μέγεθος των οικοδομικών τετραγώνων είναι δεδομένο και σταθερό.

                                    Αυτό που μπορεί και ΠΡΕΠΕΙ να γίνει είναι η δημιουργία κοινόχρηστων χώρων στάθμευσης. Η κατάσταση στα κέντρα των πόλεων είναι πια ανυπόφορη και αναγκαστικά έχει γίνει και ασύδοτη, χωρίς να ευθύνονται οι οδηγοί για αυτό αλλά η Πολεοδομική Αρχή, δηλαδή ουσιαστικά ο Δήμος. Πως να κατηγορήσεις τους οδηγούς, όταν δεν τους έχεις προσφέρει θέσεις στάθμευσης; Κάπου πρέπει να σταθμεύσει ο καθένας και ελλείψηϊ χώρων το κάνουν όπου χωράει με αποτέλεσμα το χάος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      blackpug106 last edited by

                                      Ο χρήστης deep purple έγραψε:
                                      Καρντάσια που μπορώ να βρώ λάδια της Μotul στην Θεσσαλονίκη; Υπήρχε ανατολικά στην προέκταση της Βούλγαρη ο Χαμπής αλλά πλέον έχει κλείσει και τα e-shop δεν μου φαίνονται σόι, ψάχνω κάποιον αποκλειστικά του χώρου των αυτοκινήτων.

                                      Γκαγκασταθης. Μαρτίου με Κωνσταντινουπολεως. Ανατολικά. Έχει και site.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • vice246
                                        vice246 last edited by

                                        αν και δεν χρησιμοποιώ τακτικά το ποδήλατο...καθε επίσκεψη του κέντρου για δουλειά ή βόλτα....είναι ξεχωριστή απόλαυση...ολίγον επικίνδυνη βεβαίως-βεβαίως....
                                        εκμεταλλεύεται τη δυνατότητα να κινηθείς ταυτόχρονα και ως τροχοφόρο και ως πεζός....

                                        Η χάραξη ποδηλατοδρόμων όπου υπάρχει είναι πολύ πρακτική για τους ποδηλάτες αλλά τόσο η επέκταση τους οσο και η συντηρηση (Όπως πάντα) αφέθηκαν στο κενό...
                                        Εάν υπήρχε πολιτική βούληση σε συνεργασία υπουργείων και δήμων για την ενθάρρυνση και υποστήριξη του ποδήλατου στις καθημερινές μετακινήσεις μας σε συνδυασμό με το μελλοντικό γαμομετρο ....θα έπαιρνε ανάσες σύγχρονης μεγαλούπολης το κέντρο....σε σχέση με το σημερινό σκηνικό βαγδατοκαΐρου που ζούμε...ταλιμπαν έχουμε πολλούς...μονο οι εκρήξεις λείπουν...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jtblaster last edited by

                                          Ο χρήστης ΘΗΡΕΥΤΗΣ έγραψε:

                                          Mα οσο περισσοτερο κοσμο θα εξυπηρετουν,τοσο λιγοτερος κοσμος θα κυκλοφορει με τα αυτοκινητα..Θεωρητικα τουλαχιστον

                                          Δεν ισχύει κάτι τετοιο! Τα ΜΜΜ εξυπηρετουν πολυ στανταρ διαδρομές... και πολλές φορες απλά δεν καλυπτουν. Ας μην μιλησουμε για τα υπολοιπα fails των MMM. Η ανάγκη για αυτόνομη μετακίνηση ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει και ΔΕΝ προκειται να μειωθεί. Αν το καταλάβουμε αυτό, έχει καλως... αλλιως κοροιδευόμαστε και κρυβόμαστε πισω απο το δάχτυλο μας. Θα επρεπε να συζητάμε για την καλυτερη ροή των αμαξιών και την διαχειριση της σταθμευσης τους... το φάρδεμα δρόμων και την κάθετη σταθμευση.... και οχι για ενα ακομα ΜΜΜ το οποιο θα κλέψει κι αλλο απο τον ανυπαρκτο χώρο... και την επιταση του προβληματος. Πρόβλημα που ηδη δημιουργούν οι λεοφωρειολωρίδες σε αρκετά σημεία.

                                          Η διαπλάτυνση εντός του δομημένου αστικού ιστού είναι γενικά ανέφικτη διότι το μέγεθος των οικοδομικών τετραγώνων είναι δεδομένο και σταθερό.

                                          Αυτό που μπορεί και ΠΡΕΠΕΙ να γίνει είναι η δημιουργία κοινόχρηστων χώρων στάθμευσης. Η κατάσταση στα κέντρα των πόλεων είναι πια ανυπόφορη και αναγκαστικά έχει γίνει και ασύδοτη, χωρίς να ευθύνονται οι οδηγοί για αυτό αλλά η Πολεοδομική Αρχή, δηλαδή ουσιαστικά ο Δήμος. Πως να κατηγορήσεις τους οδηγούς, όταν δεν τους έχεις προσφέρει θέσεις στάθμευσης; Κάπου πρέπει να σταθμεύσει ο καθένας και ελλείψηϊ χώρων το κάνουν όπου χωράει με αποτέλεσμα το χάος.

                                          δυστηχώς το πρόβλημα δεν είναι εκεί !

                                          Τα parking στο κέντρο είναι τις περισσότερες ώρες άδεια !

                                          Οι λόγοι που οι ΕΛ δεν τα επιλέγουν είναι 2:

                                          1. Δε θέλουν να πληρώσουν 2-3 ευρώ (ενώ θεωρούν φυσιολογικό να πληρώνουν 4 ευρώ για καφέ )

                                          2. Δεν θέλουν να περπατήσουν 200μ μέχρι τον προορισμό τους

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            axel12p last edited by

                                            Ο χρήστης jtblaster έγραψε:

                                            Mα οσο περισσοτερο κοσμο θα εξυπηρετουν,τοσο λιγοτερος κοσμος θα κυκλοφορει με τα αυτοκινητα..Θεωρητικα τουλαχιστον

                                            Δεν ισχύει κάτι τετοιο! Τα ΜΜΜ εξυπηρετουν πολυ στανταρ διαδρομές... και πολλές φορες απλά δεν καλυπτουν. Ας μην μιλησουμε για τα υπολοιπα fails των MMM. Η ανάγκη για αυτόνομη μετακίνηση ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει και ΔΕΝ προκειται να μειωθεί. Αν το καταλάβουμε αυτό, έχει καλως... αλλιως κοροιδευόμαστε και κρυβόμαστε πισω απο το δάχτυλο μας. Θα επρεπε να συζητάμε για την καλυτερη ροή των αμαξιών και την διαχειριση της σταθμευσης τους... το φάρδεμα δρόμων και την κάθετη σταθμευση.... και οχι για ενα ακομα ΜΜΜ το οποιο θα κλέψει κι αλλο απο τον ανυπαρκτο χώρο... και την επιταση του προβληματος. Πρόβλημα που ηδη δημιουργούν οι λεοφωρειολωρίδες σε αρκετά σημεία.

                                            Η διαπλάτυνση εντός του δομημένου αστικού ιστού είναι γενικά ανέφικτη διότι το μέγεθος των οικοδομικών τετραγώνων είναι δεδομένο και σταθερό.

                                            Αυτό που μπορεί και ΠΡΕΠΕΙ να γίνει είναι η δημιουργία κοινόχρηστων χώρων στάθμευσης. Η κατάσταση στα κέντρα των πόλεων είναι πια ανυπόφορη και αναγκαστικά έχει γίνει και ασύδοτη, χωρίς να ευθύνονται οι οδηγοί για αυτό αλλά η Πολεοδομική Αρχή, δηλαδή ουσιαστικά ο Δήμος. Πως να κατηγορήσεις τους οδηγούς, όταν δεν τους έχεις προσφέρει θέσεις στάθμευσης; Κάπου πρέπει να σταθμεύσει ο καθένας και ελλείψηϊ χώρων το κάνουν όπου χωράει με αποτέλεσμα το χάος.

                                            δυστηχώς το πρόβλημα δεν είναι εκεί !

                                            Τα parking στο κέντρο είναι τις περισσότερες ώρες άδεια !

                                            Οι λόγοι που οι ΕΛ δεν τα επιλέγουν είναι 2:

                                            1. Δε θέλουν να πληρώσουν 2-3 ευρώ (ενώ θεωρούν φυσιολογικό να πληρώνουν 4 ευρώ για καφέ )

                                            2. Δεν θέλουν να περπατήσουν 200μ μέχρι τον προορισμό τους

                                            +1000

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1076
                                            • 1077
                                            • 1078
                                            • 1079
                                            • 1080
                                            • 1129
                                            • 1130
                                            • 1078 / 1130
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr