-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Mα οσο περισσοτερο κοσμο θα εξυπηρετουν,τοσο λιγοτερος κοσμος θα κυκλοφορει με τα αυτοκινητα..Θεωρητικα τουλαχιστονΔεν ισχύει κάτι τετοιο! Τα ΜΜΜ εξυπηρετουν πολυ στανταρ διαδρομές... και πολλές φορες απλά δεν καλυπτουν. Ας μην μιλησουμε για τα υπολοιπα fails των MMM. Η ανάγκη για αυτόνομη μετακίνηση ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει και ΔΕΝ προκειται να μειωθεί. Αν το καταλάβουμε αυτό, έχει καλως... αλλιως κοροιδευόμαστε και κρυβόμαστε πισω απο το δάχτυλο μας. Θα επρεπε να συζητάμε για την καλυτερη ροή των αμαξιών και την διαχειριση της σταθμευσης τους... το φάρδεμα δρόμων και την κάθετη σταθμευση.... και οχι για ενα ακομα ΜΜΜ το οποιο θα κλέψει κι αλλο απο τον ανυπαρκτο χώρο... και την επιταση του προβληματος. Πρόβλημα που ηδη δημιουργούν οι λεοφωρειολωρίδες σε αρκετά σημεία.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
[. Πρόβλημα που ηδη δημιουργούν οι λεοφωρειολωρίδες σε αρκετά σημεία.λεωφορειολωριδες
μιλας και συ που εισαι το πιο αντι ΜΜΜ ον της πολης.....
-
Ο κορσερακος δυστυχώς έχει δίκιο εν μέρη.
Στάλθηκε από το LG-D802 μου
-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
[. Πρόβλημα που ηδη δημιουργούν οι λεοφωρειολωρίδες σε αρκετά σημεία.
λεωφορειολωριδες
μιλας και συ που εισαι το πιο αντι ΜΜΜ ον της πολης.....
Άιντε ρε γίδι βάλε κάνα τόνο και μετά μίλα... ανορθόγραφε....
-
Θάνατος κ στους ποδηλάτες (τους φτιάξαμε κ λωρίδες, ουστ)!
Πεζοι μου θελουν κ διαβάσεις που θα σταματούν τα αυτοκίνητα ?? Αιντε απο δω ρε γιδια θέλετε κ διαβάσεις που κόβουν τη ροΐ των αυτοκίνητων κ τις θεσεις σταθμευσεις στις γωνιές των πεζοδρομίων!
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
Θάνατος κ στους ποδηλάτες (τους φτιάξαμε κ λωρίδες, ουστ)!Πεζοι μου θελουν κ διαβάσεις που θα σταματούν τα αυτοκίνητα ?? Αιντε απο δω ρε γιδια θέλετε κ διαβάσεις που κόβουν τη ροΐ των αυτοκίνητων κ τις θεσεις σταθμευσεις στις γωνιές των πεζοδρομίων!
Για ποιο λογο να καταργήσεις τις ράμπες και διαβάσεις? Αυτά ειναι ιερά! Οπως έχει δικαιωμα το αυτοκίνητο στον δρόμο, ετσι και ο πεζός στην διαβαση!
Αυτο για τους ποδηλάτες... μάλιστα... μια μαλακία και μίση. Ενα σκασμό λεφτά σε ενα μάτσο μπουρδες που αναθεμα με αν εχω δει ΕΝΑΝ ποδηλάτη σε αυτές. Καταλάβανε Χ μέρος του δρόμου, δώσαμε ενα σκασμό λεφτά στην διαμόρφωση... και αυτο για να τα καβαλάνε 4-5 ποδήλατα σε ολη την θεσσαλονικη. Αν δεν ειναι πέταμα χρημάτων και ζωτικου χώρου αυτο, τοτε τι ειναι δεν ξερω... Χωρια την επικινδυνότητα του τροπου διαμόρφωσης.
Γενικά ειμαστε μια πολη που κάνει ολο σπασμωδικές μαλακίες και μισά πράγματα χωρίς να έχει ενα συγκεκριμένο ολοκληρωμένο σχεδιο.
-
Οταν εχει πιο πολλα μηχανάκια κάδους κ παρκαρισμένα στη λωριδα για ποδήλατα κατι αλλο φταει, κατι που πρεπει να διδαχθεί απο τα πρωτα παιδικά χρονια!
Προκαλώ κάποιων τολμηρό που θα περάσει διαβάση πεζών με αυτοκίνητο να ερχετε στα 100μ, η να περασει με πράσινο για πεζους κ παράλληλα να εχουν πρασινο κ τα αυτοκινητα που στριβουν!
Δες λιγο καλύτερα τριγύρω σου ποσα ποδήλατα κυκλοφορούν πλέων μεσα στη πόλη!
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
Προκαλώ κάποιων τολμηρό που θα περάσει διαβάση πεζών με αυτοκίνητο να ερχετε στα 100μ, η να περασει με πράσινο για πεζους κ παράλληλα να εχουν πρασινο κ τα αυτοκινητα που στριβουν!
Το κάνω σχεδόν συνέχεια και στη Θεσσαλονίκη και στα Γιαννιτσά και σταματάνε. Συνηθισμένος το κάνω και στην Κομοτηνή αλλά εδώ πατάνε γκάζι όταν σε βλέπουν...
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
Οταν εχει πιο πολλα μηχανάκια κάδους κ παρκαρισμένα στη λωριδα για ποδήλατα κατι αλλο φταει, κατι που πρεπει να διδαχθεί απο τα πρωτα παιδικά χρονια!Προκαλώ κάποιων τολμηρό που θα περάσει διαβάση πεζών με αυτοκίνητο να ερχετε στα 100μ, η να περασει με πράσινο για πεζους κ παράλληλα να εχουν πρασινο κ τα αυτοκινητα που στριβουν!
Δες λιγο καλύτερα τριγύρω σου ποσα ποδήλατα κυκλοφορούν πλέων μεσα στη πόλη!
οτι εχουμε προβλημα παιδειας ειναι προφανές.... σοβαροτατο μάλιστα. Αλλά οταν γίνονται πράγματα χωρίς σχεδιο τραβώντας απλα μια κιτρινη λωρίδα, μερικα πλαστικα μπλοκ κλπ.... εεε θα εχεις τετοια φαινόμενα.
Για μενα αυτη η πολη πρωτα θα πρεπει να αποφασισει τι θελει! Δεν μπορει να τα έχει ολα. Δεν χωράνε ολα!
-
στάσεις ακριβώς μπροστά από τα καλά πιτογυράδικα
τελεφερικ στα κάστρα δε θα κάνουν? να βλέπουμε τη θέα -
δεν υπαρχουν κ πολλες λυσεις απο το να περιοριστεί η χρηση του αυτοκινήτου μεσα στο κεντρο, το οτι κάνανε μαλακιες γενικα ειναι το μονο σιγουρο (στα γρήγορα με ερχετε ο πδηλατοδρομος κ πεζοδρομος στη Νικης )!
Προσωπικά π.χ προτιμάω με το ποδήλατο στενα με οσο πιο λιγο κίνησή γινεται, αν ερθει αυτοκίνητό κανω στη άκρη σταματάω κ το αφήνω να περάσει!
Βεβαια χωρις σωστή νοοτροπία παιδεία ειναι ολα άχρηστα (τη σκατα μονο αν υπαχει φυσικο απροσπέλαστο εμπόδιο βάζουμε μυαλό)!
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Το κάνω σχεδόν συνέχεια και στη Θεσσαλονίκη και στα Γιαννιτσά και σταματάνε. Συνηθισμένος το κάνω και στην Κομοτηνή αλλά εδώ πατάνε γκάζι όταν σε βλέπουν...
Ελα ρε.... Τουλάχιστον στις διαβασεις στον Κωτσοβολο και στην παλια Πρυτανεια, σταματαμε.. Οχι παντα αλλα α ενα 80 τις εκατό ναι.
-
Και άλλος λαθραναγνώστης που ούτε περνάει να μας δει. Πού είναι ένας μοντ αδέκαστος όταν τον χρειάζεσαι;
-
Τη θα γινει με αυτην την έκθεσή βιβλίου? Θα τη σταματήσει κάποιος η θα βουλιαξουμε πρώτα (ιδιαίτερα εκει στη Καλαμαριά που ειναι κ βούρκος δε βλεπω να τη βγάζουν καθαρή)!
-
Καρντάσια που μπορώ να βρώ λάδια της Μotul στην Θεσσαλονίκη; Υπήρχε ανατολικά στην προέκταση της Βούλγαρη ο Χαμπής αλλά πλέον έχει κλείσει και τα e-shop δεν μου φαίνονται σόι, ψάχνω κάποιον αποκλειστικά του χώρου των αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Mα οσο περισσοτερο κοσμο θα εξυπηρετουν,τοσο λιγοτερος κοσμος θα κυκλοφορει με τα αυτοκινητα..Θεωρητικα τουλαχιστον
Δεν ισχύει κάτι τετοιο! Τα ΜΜΜ εξυπηρετουν πολυ στανταρ διαδρομές... και πολλές φορες απλά δεν καλυπτουν. Ας μην μιλησουμε για τα υπολοιπα fails των MMM. Η ανάγκη για αυτόνομη μετακίνηση ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει και ΔΕΝ προκειται να μειωθεί. Αν το καταλάβουμε αυτό, έχει καλως... αλλιως κοροιδευόμαστε και κρυβόμαστε πισω απο το δάχτυλο μας. Θα επρεπε να συζητάμε για την καλυτερη ροή των αμαξιών και την διαχειριση της σταθμευσης τους... το φάρδεμα δρόμων και την κάθετη σταθμευση.... και οχι για ενα ακομα ΜΜΜ το οποιο θα κλέψει κι αλλο απο τον ανυπαρκτο χώρο... και την επιταση του προβληματος. Πρόβλημα που ηδη δημιουργούν οι λεοφωρειολωρίδες σε αρκετά σημεία.
Η διαπλάτυνση εντός του δομημένου αστικού ιστού είναι γενικά ανέφικτη διότι το μέγεθος των οικοδομικών τετραγώνων είναι δεδομένο και σταθερό.
Αυτό που μπορεί και ΠΡΕΠΕΙ να γίνει είναι η δημιουργία κοινόχρηστων χώρων στάθμευσης. Η κατάσταση στα κέντρα των πόλεων είναι πια ανυπόφορη και αναγκαστικά έχει γίνει και ασύδοτη, χωρίς να ευθύνονται οι οδηγοί για αυτό αλλά η Πολεοδομική Αρχή, δηλαδή ουσιαστικά ο Δήμος. Πως να κατηγορήσεις τους οδηγούς, όταν δεν τους έχεις προσφέρει θέσεις στάθμευσης; Κάπου πρέπει να σταθμεύσει ο καθένας και ελλείψηϊ χώρων το κάνουν όπου χωράει με αποτέλεσμα το χάος.
-
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
Καρντάσια που μπορώ να βρώ λάδια της Μotul στην Θεσσαλονίκη; Υπήρχε ανατολικά στην προέκταση της Βούλγαρη ο Χαμπής αλλά πλέον έχει κλείσει και τα e-shop δεν μου φαίνονται σόι, ψάχνω κάποιον αποκλειστικά του χώρου των αυτοκινήτων.Γκαγκασταθης. Μαρτίου με Κωνσταντινουπολεως. Ανατολικά. Έχει και site.
-
αν και δεν χρησιμοποιώ τακτικά το ποδήλατο...καθε επίσκεψη του κέντρου για δουλειά ή βόλτα....είναι ξεχωριστή απόλαυση...ολίγον επικίνδυνη βεβαίως-βεβαίως....
εκμεταλλεύεται τη δυνατότητα να κινηθείς ταυτόχρονα και ως τροχοφόρο και ως πεζός....Η χάραξη ποδηλατοδρόμων όπου υπάρχει είναι πολύ πρακτική για τους ποδηλάτες αλλά τόσο η επέκταση τους οσο και η συντηρηση (Όπως πάντα) αφέθηκαν στο κενό...
Εάν υπήρχε πολιτική βούληση σε συνεργασία υπουργείων και δήμων για την ενθάρρυνση και υποστήριξη του ποδήλατου στις καθημερινές μετακινήσεις μας σε συνδυασμό με το μελλοντικό γαμομετρο ....θα έπαιρνε ανάσες σύγχρονης μεγαλούπολης το κέντρο....σε σχέση με το σημερινό σκηνικό βαγδατοκαΐρου που ζούμε...ταλιμπαν έχουμε πολλούς...μονο οι εκρήξεις λείπουν... -
Ο χρήστης ΘΗΡΕΥΤΗΣ έγραψε:
Mα οσο περισσοτερο κοσμο θα εξυπηρετουν,τοσο λιγοτερος κοσμος θα κυκλοφορει με τα αυτοκινητα..Θεωρητικα τουλαχιστον
Δεν ισχύει κάτι τετοιο! Τα ΜΜΜ εξυπηρετουν πολυ στανταρ διαδρομές... και πολλές φορες απλά δεν καλυπτουν. Ας μην μιλησουμε για τα υπολοιπα fails των MMM. Η ανάγκη για αυτόνομη μετακίνηση ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει και ΔΕΝ προκειται να μειωθεί. Αν το καταλάβουμε αυτό, έχει καλως... αλλιως κοροιδευόμαστε και κρυβόμαστε πισω απο το δάχτυλο μας. Θα επρεπε να συζητάμε για την καλυτερη ροή των αμαξιών και την διαχειριση της σταθμευσης τους... το φάρδεμα δρόμων και την κάθετη σταθμευση.... και οχι για ενα ακομα ΜΜΜ το οποιο θα κλέψει κι αλλο απο τον ανυπαρκτο χώρο... και την επιταση του προβληματος. Πρόβλημα που ηδη δημιουργούν οι λεοφωρειολωρίδες σε αρκετά σημεία.
Η διαπλάτυνση εντός του δομημένου αστικού ιστού είναι γενικά ανέφικτη διότι το μέγεθος των οικοδομικών τετραγώνων είναι δεδομένο και σταθερό.
Αυτό που μπορεί και ΠΡΕΠΕΙ να γίνει είναι η δημιουργία κοινόχρηστων χώρων στάθμευσης. Η κατάσταση στα κέντρα των πόλεων είναι πια ανυπόφορη και αναγκαστικά έχει γίνει και ασύδοτη, χωρίς να ευθύνονται οι οδηγοί για αυτό αλλά η Πολεοδομική Αρχή, δηλαδή ουσιαστικά ο Δήμος. Πως να κατηγορήσεις τους οδηγούς, όταν δεν τους έχεις προσφέρει θέσεις στάθμευσης; Κάπου πρέπει να σταθμεύσει ο καθένας και ελλείψηϊ χώρων το κάνουν όπου χωράει με αποτέλεσμα το χάος.
δυστηχώς το πρόβλημα δεν είναι εκεί !
Τα parking στο κέντρο είναι τις περισσότερες ώρες άδεια !
Οι λόγοι που οι ΕΛ δεν τα επιλέγουν είναι 2:
-
Δε θέλουν να πληρώσουν 2-3 ευρώ (ενώ θεωρούν φυσιολογικό να πληρώνουν 4 ευρώ για καφέ )
-
Δεν θέλουν να περπατήσουν 200μ μέχρι τον προορισμό τους
-
-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
Mα οσο περισσοτερο κοσμο θα εξυπηρετουν,τοσο λιγοτερος κοσμος θα κυκλοφορει με τα αυτοκινητα..Θεωρητικα τουλαχιστον
Δεν ισχύει κάτι τετοιο! Τα ΜΜΜ εξυπηρετουν πολυ στανταρ διαδρομές... και πολλές φορες απλά δεν καλυπτουν. Ας μην μιλησουμε για τα υπολοιπα fails των MMM. Η ανάγκη για αυτόνομη μετακίνηση ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει και ΔΕΝ προκειται να μειωθεί. Αν το καταλάβουμε αυτό, έχει καλως... αλλιως κοροιδευόμαστε και κρυβόμαστε πισω απο το δάχτυλο μας. Θα επρεπε να συζητάμε για την καλυτερη ροή των αμαξιών και την διαχειριση της σταθμευσης τους... το φάρδεμα δρόμων και την κάθετη σταθμευση.... και οχι για ενα ακομα ΜΜΜ το οποιο θα κλέψει κι αλλο απο τον ανυπαρκτο χώρο... και την επιταση του προβληματος. Πρόβλημα που ηδη δημιουργούν οι λεοφωρειολωρίδες σε αρκετά σημεία.
Η διαπλάτυνση εντός του δομημένου αστικού ιστού είναι γενικά ανέφικτη διότι το μέγεθος των οικοδομικών τετραγώνων είναι δεδομένο και σταθερό.
Αυτό που μπορεί και ΠΡΕΠΕΙ να γίνει είναι η δημιουργία κοινόχρηστων χώρων στάθμευσης. Η κατάσταση στα κέντρα των πόλεων είναι πια ανυπόφορη και αναγκαστικά έχει γίνει και ασύδοτη, χωρίς να ευθύνονται οι οδηγοί για αυτό αλλά η Πολεοδομική Αρχή, δηλαδή ουσιαστικά ο Δήμος. Πως να κατηγορήσεις τους οδηγούς, όταν δεν τους έχεις προσφέρει θέσεις στάθμευσης; Κάπου πρέπει να σταθμεύσει ο καθένας και ελλείψηϊ χώρων το κάνουν όπου χωράει με αποτέλεσμα το χάος.
δυστηχώς το πρόβλημα δεν είναι εκεί !
Τα parking στο κέντρο είναι τις περισσότερες ώρες άδεια !
Οι λόγοι που οι ΕΛ δεν τα επιλέγουν είναι 2:
-
Δε θέλουν να πληρώσουν 2-3 ευρώ (ενώ θεωρούν φυσιολογικό να πληρώνουν 4 ευρώ για καφέ )
-
Δεν θέλουν να περπατήσουν 200μ μέχρι τον προορισμό τους
+1000
-
Posts προς Θεσσαλονικείς