Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΡΑΙΝΑ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΤΡΑΙΝΑ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Αντίλογος
    40
    117
    441
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      madox last edited by

      Ο χρήστης AlekosEscortMkII έγραψε:

      Αλλα μετα μπηκα και σε ενα απο αυτα

      απο παλαιο αρχειο του μουσειου ΟΣΕ την πηρες?εχω να δω τοσο καθαρο intercity απο τοτε που πρωτοκυκλοφορησαν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        takisb last edited by

        Ασ 'αναστήσουμε' (επίκαιρο) για λίγο το θέμα: Συγκεντρώνονται υπογραφές για την επαναλειτουργία του προαστιακού Καλαμάτας: Καλαμάτα - Τ.Ε.Ι. – Μεσσήνη.

        Αν υπογράψετε, κάντε το με ονοματεπώνυμο και επάγγελμα. Μάκης original και παρόμοια απορρίπτονται.

        Όποιος ενδιαφέρεται: http://www.amnizia.org/vote/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyot last edited by

          Γνωρίζει κανείς γιατί δεν υπήρξε σιδηροδρομική πρόβλεψη για τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου;
          Δεν αντέχουν σωρευτικά βάρη σιδηροδρόμου και αυτοκινητοδρόμου οι κρεμαστές γέφυρες, ή πολύ απλά δεν υπήρξε ποτέ σχεδιασμός για σιδηρόδρομο στη Δυτική Ελλάδα - Ήπειρο (έως Γιάννινα ή ίσως, ορθότερα, Ηγουμενίτσα);
          Παλαιότερα υπήρξε γραμμή Μεσολογγίου-Κρυονερίου (;) αν θυμάμαι καλά, την οποία επεξέτειναν και φρόντισαν μόνον οι Ιταλοί, επί Κατοχής...
          Δεν ξέρω επίσης αν καλώς γράφω εδώ, ή αυτό πάει στο 'οδικό δίκτυο' υπό την ευρύτερη έννοια του συγκοινωνιακού δικτύου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Η γραμμή είναι Κρυονερίου - Αγρινίου . Είναι μετρική γραμμή και ανακαινίστηκε επί Βερελή που εκλεγόταν εκεί .

            Η γέφυρα δεν έχει τρένο γιά δύο λόγους . Το κόστος είναι σημαντικό , αλλά το σημαντικότερο είναι ότι η γέφυρα είναι πριν την Πάτρα , ενώ το τρένον έπρεπε οπωσδήποτε να πάει Πάτρα . Από την Πάτρα είναι εύκολο ένα τρενάδικο πλοίο να πηγαίνει στο Κρυονέρι που είναι στον κάμπο του Μεσολογγίου και βέβαια γλυτώνεις και το πολύ ακριβό έργο τούνελ Αντιρρίου - Κρυονερίου .

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              takisb last edited by

              Ο χρήστης Coyot έγραψε:
              Γνωρίζει κανείς γιατί δεν υπήρξε σιδηροδρομική πρόβλεψη για τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου;
              Δεν αντέχουν σωρευτικά βάρη σιδηροδρόμου και αυτοκινητοδρόμου οι κρεμαστές γέφυρες, ή πολύ απλά δεν υπήρξε ποτέ σχεδιασμός για σιδηρόδρομο στη Δυτική Ελλάδα - Ήπειρο (έως Γιάννινα ή ίσως, ορθότερα, Ηγουμενίτσα);
              Παλαιότερα υπήρξε γραμμή Μεσολογγίου-Κρυονερίου (;) αν θυμάμαι καλά, την οποία επεξέτειναν και φρόντισαν μόνον οι Ιταλοί, επί Κατοχής...
              Δεν ξέρω επίσης αν καλώς γράφω εδώ, ή αυτό πάει στο 'οδικό δίκτυο' υπό την ευρύτερη έννοια του συγκοινωνιακού δικτύου.

              Καλησπέρα!
              Έχεις ήδη απαντήσει μόνος σου!
              Αν θυμάμαι καλά, είχε ειπωθεί εκ των υστέρων ότι η επιβάρυνση στο κόστος ήταν άλλα 100 δις (δρχ) στα 500(;) της γέφυρας για να περνάει και σιδηρόδρομος.

              Ο σχεδιασμός που αναφέρεις πάντα υπήρχε στα χαρτιά από την εποχή του Τρικούπη(;) που περνούσαν τους συρμούς με πλοίο απέναντι.

              Κρυονέρι ,'αποβίβαση' συρμού.....

              Μάλιστα σε κάποια πρόσφατη προεκλογική περίοδο (ως είθιστε) αναβίωσε το σχέδιο να μεταφέρονται επιβατάμαξες με τα πλεονάζοντα πλέον φέρι από τη γραμμή Κορίνθου-Πάτρας στην γραμμή Κρυονερίου-Μεσσολογγίου-Αγρινίου.
              Η γραμμή Αγρίνιο - Μεσσολόγγι - Κρυονέρι ανακαινίσθηκε την τελευταία δεκαετία για να μην χρησιμοποιηθεί ποτέ-κάτι ανάλογο με τη γραμμή Κόρινθος-Τρίπολη κ.λπ.
              Πηγή και περισσότερες λεπτομέρειες: http://www.amnizia.org/board/6/54

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                takisb last edited by

                'Ρόδος', μάλλον το μόνο με ράγες που λειτουργούσε ως σιδηροδρομικό πορθμείο μεταξύ Κρυονερίου-Πάτρας στις αρχές της δεκαετίας του 50 και μέχρι τις αρχές του 60 περίπου...

                Υπήρχε και το 'Καλυδών ΙΙΙ' ιδιοκτησίας ΣΒΔΕ( = Σιδηρόδρομοι Βορειοδυτικής Ελλάδος).

                edit: Ξεχάστηκα, πηγή και πάλι http://www.amnizia.org/board/38/212213

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyot last edited by

                  Θενξ γκάιζ.
                  Αρα, τεχνικώς γινόταν να έχει σιδηρόδρομο η γέφυρα. Άρα η μη αποδοχή του έξτρα κόστους σημαίνει παντελή έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού.
                  Τάκη, ωραίος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Η γέφυρα απεικονίζει το Ελληνικό κράτος το οποίο πρόκειται να παραμείνει για πάντα ένα υποανάπτυκτο μπορντέλο χωρίς τρένα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hellenic-tifosi last edited by

                      Συνολικά πάντως τα τρελά λεφτά της γέφυρας δε θα ηταν προτιμότερο να έπεφταν στο οδικο και σιδηροδρομικό δίκτυο και η γέφυρα να γινόταν για συνδέσει δυο υφιστάμενους, ΚΑΛΟΥΣ δρόμους;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Τελικά μερικοί δεν διαβάζουν τι γράφεται προκειμένου να πουν ένα τσιτάτο .

                        Από το Αντίρριο μέχρι τον κάμπο του Μεσολογγίου , υπάρχει η Παλιοβούνα . Εκεί η Ιονία θα πρέπει να κάνει ένα τεράστιο έργο που λόγω κόστους δεν ξέρουμε και πότε θα γίνει .

                        Σκεφτείτε τώρα τι έργο θα έπρεπε να γίνει γιά το τρένο που οι επιτρεπόμενες υψομετρικές κλίσεις είναι μέχρι 2 % , ενώ ταυτόχρονα θα έπρεπε να πληρώσουμε λεφτά γιά την γέφυρα και το τρένο θα έπρεπε να πηγαίνει πρώτα Πάτρα , μετά να γυρίσει πίσω στο Ρίο , να περάσει από την πανάκριβη γέφυρα στο Αντίρριο και μετά να περάσει από το πανάκριβο έργο στην Παλιοβούνα , αντί να υπάρχει ένα τρενάδικό πλοίο που θα μπορούσε εύκολα να καλύψει τα ανά 3-4 ώρες δρομολόγια .

                        Ακόμα θα πρέπει να σκεφτείτε ότι η γραμμή μέχρι Πάτρα γίνεται κανονική , ενώ η άλλη παραμένει μετρική , πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσε να γινόταν η μετεπιβίβαση με επιβατηγό πλοίο , αφού άλλωστε κατά την μεταφορά με πλοίο δεν επιτρέπεται η παραμονή των επιβατών μέσα στα οχήματα .

                        Αρα σωστά δεν δόθηκαν τα παραπάνω λεφτά γιά την γέφυρα .

                        Σύμφωνα με την Γέφυρα , το κόστος ήταν 800 εκ . Αν λοιπόν θέλαμε άλλα 150-200 εκ γιά το τρένο συν το έργο της Παλιοβούνας θα περνάγαμε τα 300 εκ . , ενώ ένα πλοίο των 3 εκ μας έκανε μιά χαρά την δουλειά .

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          rx8_drifter last edited by

                          Μια φορα που πε κατι σωστο το μυστρι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyot last edited by

                            Η δική μου οπτική ήταν Αθήνα-Ηγουμενίτσα με τραίνο για τα βαρέα φορτία, να λιγοστέψουν οι μεταφορές με νταλίκες.
                            'Εστω λοιπον ότι άκυρη η σιδηροδρομική γέφυρα λόγω Παληοβούνας, δεν έχω δει κανένα σχέδιο για κανονική γραμμή Κρυονερίου-Ηγουμενίτσας και σχετική υποδομή σιδηροδρομικών φέρρυ με Πάτρα.
                            Ας είναι καλά οι νταλικέρηδες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone last edited by

                              Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                              Η δική μου οπτική ήταν Αθήνα-Ηγουμενίτσα με τραίνο για τα βαρέα φορτία, να λιγοστέψουν οι μεταφορές με νταλίκες.
                              'Εστω λοιπον ότι άκυρη η σιδηροδρομική γέφυρα λόγω Παληοβούνας, δεν έχω δει κανένα σχέδιο για κανονική γραμμή Κρυονερίου-Ηγουμενίτσας και σχετική υποδομή σιδηροδρομικών φέρρυ με Πάτρα.
                              Ας είναι καλά οι νταλικέρηδες.

                              Γιατι να το κανεις αυτο αφου μπορεις να πας Αθηνα -Πατρα και μετα πλοιο για Ηγουμενιτσα. Πολυ πιο φθηνο και ευκολο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                224-v last edited by

                                Αν μπορουσε να μπει σε πλοιο το τραινο απο Πατρα, και να παει π.χ. Βενετια και απο εκει να μπει Ευρωπη ?? Καποτε προσπααθησαν το Λατακια (συρια) σε Βολο.. το 79-80 αλλα δεν κρατησε τελικα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  Αυτή τη στιγμή που μιλάμε πάντως υπάρχει και πλοίο Κόρινθος -Ιταλία.Άλλη μια καλή λύση!

                                  Sent from my T100TA using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dim8 last edited by

                                    επι εσσδ υπηρχε μεγαλο καραβι που εμπαινε το τραινο μεσα απο την σημερινη Ουκρανια(Ιλιτσεφσκ) και εβγαινε Ρουμανια και μετα Βαρνα στη Βουλγαρια.

                                    φωτο απο αντιστοιχο Ιταλικο

                                    κοιταχτε σε ποσες χωρες υπαρχει κατι τετοιο
                                    http://en.wikipedia.org/wiki/Train_ferry

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      takisb last edited by

                                      ... και μια εναλλακτική: Αθήνα-Πάτρα νε κανονικό εύρος, φέρρυ, και μετά φορτάμαξες κανονικού εύρους σε μετρικό δίκτυο:

                                      (μετά το 0:45)

                                      Youtube Video – [00:45..]

                                      Berlin Night Express - train rolling into a ship.

                                      Youtube Video

                                      ICE Td 605 210-4 gets on board the ferry Schleswig-Holstein

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        224-v last edited by

                                        Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                                        Αν μπορουσε να μπει σε πλοιο το τραινο απο Πατρα, και να παει π.χ. Βενετια και απο εκει να μπει Ευρωπη ?? Καποτε προσπααθησαν το Λατακια (συρια) σε Βολο.. το 79-80 αλλα δεν κρατησε τελικα..

                                        Τελικα ρωτησα παλιο Διευθυντικο στελεχος του ΟΣΕ για τις μεταφορες με πλοια και ειπε οτι βγαζουν λεφτα μονο κοντινες διαδρομες, π.χ. Ριο στενα της Μαγχης. Για μεγαλες αποστασεις κανενας δεν φτιανειτετοιο πλοιο, οικονομικα δλδλ ωστε να καλυψει τετοια μεταφορα.. για αυτο το λογο το Λατακια - Βολος σταματησε.. δεν 'εβγαινε ' η διαδρομη...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 3
                                        • 4
                                        • 5
                                        • 6
                                        • 6 / 6
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr