-
Για χαρά σε όλους είναι πρώτο μου θέμα στο συγκεκριμένο φόρουμ και κάνω εδώ γιατί υπάρχουν γνώμες από περισσότερες εταιρίες και χώρους και όχι σε κάποιο φόρουμ εταιρίας συγκεκριμένης.
Είμαι 25 ετών και αφού έκανα τον κύκλο μου με το αξιόμαχο και σκύλο μαύρο χοντάκι μου πλέον θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο σίγουρα μεταχειρισμένου για να είναι κάτι γρήγορο πάλι απλά πιο σύγχρονο.
Θα πω κάποια βασικά πράγματα που θα αφορούν το επόμενο αμάξι μου:
1.Δεν θα είναι πετρέλαιο
2.Θα γίνει μετατροπή σε υγραέριο
3.Θα είναι κάτω από 2000 κ.ε. για τους γνωστούς λόγους
4.Θα είναι τούρμπο (εκτός αν μου βρείτε S2K κάτω από 2000 κ.ε.!!! )
5.Θα πάνω από 160 αλογάτα.
Από εκεί και πέρα για τις προτάσεις που μπορείτε να μου κάνετε:
α)Μεγάλο συν η πίσω κίνηση(Το ξέρω λίγες επιλογές...)
β)Τα χρήματα που δίνω δεν θέλω να ξεπεράσουν τα 10χιλιάρικα ή έστω οριακά κάπου εκεί.
Μέχρι στιγμής έχω στο μυαλό μου 2 επιλογές το Corsa OPC και κάποιο BMW E46 316 ή 318 με τα γνωστά τούρμπο κιτ που βάζανε γιατί ήταν πολύ αδύναμα.
Θα χαρώ πολύ να δω τις απαντήσεις σας και να πάρω και από εδώ κάποια βοήθεια για την τελική μου απόφαση, ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε απάντηση. -
Για χαρά σε όλους είναι πρώτο μου θέμα στο συγκεκριμένο φόρουμ και κάνω εδώ γιατί υπάρχουν γνώμες από περισσότερες εταιρίες και χώρους και όχι σε κάποιο φόρουμ εταιρίας συγκεκριμένης.
Είμαι 25 ετών και αφού έκανα τον κύκλο μου με το αξιόμαχο και σκύλο μαύρο χοντάκι μου πλέον θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο σίγουρα μεταχειρισμένου για να είναι κάτι γρήγορο πάλι απλά πιο σύγχρονο.
Θα πω κάποια βασικά πράγματα που θα αφορούν το επόμενο αμάξι μου:
1.Δεν θα είναι πετρέλαιο
2.Θα γίνει μετατροπή σε υγραέριο
3.Θα είναι κάτω από 2000 κ.ε. για τους γνωστούς λόγους
4.Θα είναι τούρμπο (εκτός αν μου βρείτε S2K κάτω από 2000 κ.ε.!!! )
5.Θα πάνω από 160 αλογάτα.
Από εκεί και πέρα για τις προτάσεις που μπορείτε να μου κάνετε:
α)Μεγάλο συν η πίσω κίνηση(Το ξέρω λίγες επιλογές...)
β)Τα χρήματα που δίνω δεν θέλω να ξεπεράσουν τα 10χιλιάρικα ή έστω οριακά κάπου εκεί.
Μέχρι στιγμής έχω στο μυαλό μου 2 επιλογές το Corsa OPC και κάποιο BMW E46 316 ή 318 με τα γνωστά τούρμπο κιτ που βάζανε γιατί ήταν πολύ αδύναμα.
Θα χαρώ πολύ να δω τις απαντήσεις σας και να πάρω και από εδώ κάποια βοήθεια για την τελική μου απόφαση, ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε απάντηση. -
Για χαρά σε όλους είναι πρώτο μου θέμα στο συγκεκριμένο φόρουμ και κάνω εδώ γιατί υπάρχουν γνώμες από περισσότερες εταιρίες και χώρους και όχι σε κάποιο φόρουμ εταιρίας συγκεκριμένης.
Είμαι 25 ετών και αφού έκανα τον κύκλο μου με το αξιόμαχο και σκύλο μαύρο χοντάκι μου πλέον θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο σίγουρα μεταχειρισμένου για να είναι κάτι γρήγορο πάλι απλά πιο σύγχρονο.
Θα πω κάποια βασικά πράγματα που θα αφορούν το επόμενο αμάξι μου:
1.Δεν θα είναι πετρέλαιο
2.Θα γίνει μετατροπή σε υγραέριο
3.Θα είναι κάτω από 2000 κ.ε. για τους γνωστούς λόγους
4.Θα είναι τούρμπο (εκτός αν μου βρείτε S2K κάτω από 2000 κ.ε.!!! )
5.Θα πάνω από 160 αλογάτα.
Από εκεί και πέρα για τις προτάσεις που μπορείτε να μου κάνετε:
α)Μεγάλο συν η πίσω κίνηση(Το ξέρω λίγες επιλογές...)
β)Τα χρήματα που δίνω δεν θέλω να ξεπεράσουν τα 10χιλιάρικα ή έστω οριακά κάπου εκεί.
Μέχρι στιγμής έχω στο μυαλό μου 2 επιλογές το Corsa OPC και κάποιο BMW E46 316 ή 318 με τα γνωστά τούρμπο κιτ που βάζανε γιατί ήταν πολύ αδύναμα.
Θα χαρώ πολύ να δω τις απαντήσεις σας και να πάρω και από εδώ κάποια βοήθεια για την τελική μου απόφαση, ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε απάντηση. -
Με τίποτε αυτά που λες. Εγώ κάτι τέτοιο θα αγόραζα: http://goo.gl/F3FUw4
-
Και είπα να το γράψω για τα Merc...
Δεν τα μπορώ φίλε μου καθόλου και τα έχω αποκλείσει τελείως... -
octavia/leon?
-
207 rc??? 175 αλογακια, εχει τουρμπο, αεριο δεν παιρνει (με τουρμπο ομως το αεριο δεν νομιζω να ειναι καλη ιδεα), στριβει καλυτερα απο OPC.
-
Ο χρήστης 307pavlos έγραψε:
207 rc??? 175 αλογακια, εχει τουρμπο, αεριο δεν παιρνει (με τουρμπο ομως το αεριο δεν νομιζω να ειναι καλη ιδεα), στριβει καλυτερα απο OPC.207 ή DS3, τώρα για το αέριο... θα χρειαστεί να μπεις στα συγκεκριμένα φόρουμ να μάθεις περισσότερα.
-
Θα πας να βάλεις σε αυτοκίνητο με περίπου 100Κ χλμ turbo; Θα πας να βάλεις σε αυτοκίνητο με περίπου 100Κ χλμ και υγραέριο; Πάρε καλύτερα κάτι τέτοιο αφού σου αρέσουν οι πεμβέ τόσο πολύ ή αλλιώς κοιτάς για διαφορετική κατηγορία.
-
Πύραυλος η 318 λέμε..
-
Ο χρήστης plessinho έγραψε:
Θα πω κάποια βασικά πράγματα που θα αφορούν το επόμενο αμάξι μου:
1.Δεν θα είναι πετρέλαιο
2.Θα γίνει μετατροπή σε υγραέριο
3.Θα είναι κάτω από 2000 κ.ε. για τους γνωστούς λόγους
4.Θα είναι τούρμπο (εκτός αν μου βρείτε S2K κάτω από 2000 κ.ε.!!! )
5.Θα πάνω από 160 αλογάτα.Θελεις να το παιξεις κλαρινογαμπρος με γρηγορο αυτοκινητο τουρμπο και μετατροπη σε υγραεργιο για οικονομια? Καπου εχεις μπερδεψει τις προτεραιοτητες σου.Να ησουν κανενας 20αρης,να σε δικαιολογησoυμε οτι απο αγνοια κλπ,αλλα 25 χρονων να γραφεις θελω γρηγορο αυτοκινητο τουρμπο,160 αλογα και υγραεριο,καπου δεν κολλανε μεταξυ τους ολα αυτα μαζι.
-
εδω αλλοι βαζουνε στα cayenne.γιατι να μη βαλει αυτος?
-
Αν θελει να βαλει ας βαλει,δεν του βαλουμε εμεις εμποδιο.Επειδη βαλανε αυτοι στα καγιεν δεν θα τους αγιοποιησουμε οτι κανανε το σωστο.
-
σωστο απο ποια αποψη?
-
Ken δεν με ξέρεις και από χθες για να με χαρακτηρίζεις. Αν δεν έχεις κάποια γνώμη τεκμηριωμένη καλύτερα μην απαντάς καν στο θέμα παίζοντας το έξυπνος.
Sent from my MI 2S using Tapatalk
-
Τα γκρουπ vag δεν με ενδιαφέρουν γιατί δεν είναι καλά δοκιμασμένο το lpg πάνω τους. Τα Peugeot και Citroën δεν μου αρέσουν εμφανισιακά.
Τα BMW που ανέφερα με κάποιο τούρμπο κιτ τα κοιτάω γιατί έχει συγγενής μου και είναι αρκετά αξιόπιστο και το έχω ψάξει και κάπως. Επίσης δεν με ενδιαφέρουν και τα κάμπριο αυτοκίνητα...Sent from my MI 2S using Tapatalk
-
Ο χρήστης plessinho έγραψε:
Τα γκρουπ vag δεν με ενδιαφέρουν γιατί δεν είναι καλά δοκιμασμένο το lpg πάνω τους. Τα Peugeot και Citroën δεν μου αρέσουν εμφανισιακά.
Τα BMW που ανέφερα με κάποιο τούρμπο κιτ τα κοιτάω γιατί έχει συγγενής μου και είναι αρκετά αξιόπιστο και το έχω ψάξει και κάπως. Επίσης δεν με ενδιαφέρουν και τα κάμπριο αυτοκίνητα...Sent from my MI 2S using Tapatalk
Δηλαδή θα κάνεις δύο μετατροπές ,τούρμπο και υγραέριο;
Έχεις δείγματα που δούλεψαν απροβλημάτιστα; -
-
Η νοοτροπια του οτι το γρηγορο αμαξι και το υγραεριο δεν πανε μαζι, ποτέ δεν το καταλαβα. Μια τεμηριωμενη απαντηση δεν εχω δει ποτε. Δηλαδη ενα evo ας πουμε δεν θελει να παει ενα ταξιδι οικονομικα? Επισης πλεον με τα συγχρονα κιτ που παραμετροποιεις τα παντα ως προς την προσθηκη βενζινης μεχρι και κοντρες κανεις χωρις να ασχολησε καν με την ενναλαγη σε βενζινη.
-
Εγώ πάντως δεν θα εμπιστευόμουν υγραέριο σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο δεν έχει ειδική πρόβλεψη από το εργοστάσιο για αυτό το καύσιμο. Απορώ με την ευκολία που συζητάτε για κάτι που είναι εκτός προδιαγραφών...
Αγορά γρήγορου μεταχειρισμένου???