Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MERCEDES-BENZ FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MERCEDES-BENZ FORUM
    • 1
    • 2
    • 280
    • 281
    • 282
    • 283
    • 284
    • 316
    • 317
    • 282 / 317
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    6327
    126469
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • scotch
      scotch last edited by

      Να ρωτήσω ξανά γιατί δεν έχω καταλήξει: Ποια λάδια είναι τα πιο κατάλληλα για τη clk (w209, 184hp);

      Ιξώδες: 5-30 ή 10-40; Στο συνεργείο - εξειδικευμένο - που το πήγα τελευταία φορά, βάζουν 10-40. Το βιβλιαράκι λέει ότι μπορεί να βάλεις όποιο θέλεις από τα δύο.
      Προδιαγραφές: 229.5 ή 229.51; Σε φόρα έξω διαβάζω πως η 229.51 είναι για πετρελαιοκινητήρες κυρίως και πως δεν είναι η ενδεδειγμένη για βενζίνη (το ίδιο μου είπαν κι από την αντιπροσωπεία). Το βιβλίο αναφέρει και τις δύο.
      Όχι τίποτε άλλο αλλά τα castrol edge fst 5-30 που έλεγα να πάρω καλύπτουν τις προδιαγραφές 229.51.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dr-spiderman last edited by

        Ο χρήστης socratesn έγραψε:

        Μπορούσε να τα πει 2 λεπτά στην αρχή και μετά να εστίαζε στην αίσθηση και σε περισσότερα πλάνα με περάσματα

        πρεπει να υπάρχει και ενας λογος να αγοράσει καποιος το περιοδικό. τα βιντεο ουσιαστικά ειναι teasers για την -εξαιρετική οντως- δουλειά του drive.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης Scotch έγραψε:
          Να ρωτήσω ξανά γιατί δεν έχω καταλήξει: Ποια λάδια είναι τα πιο κατάλληλα για τη clk (w209, 184hp);

          Ιξώδες: 5-30 ή 10-40; Στο συνεργείο - εξειδικευμένο - που το πήγα τελευταία φορά, βάζουν 10-40. Το βιβλιαράκι λέει ότι μπορεί να βάλεις όποιο θέλεις από τα δύο.
          Προδιαγραφές: 229.5 ή 229.51; Σε φόρα έξω διαβάζω πως η 229.51 είναι για πετρελαιοκινητήρες κυρίως και πως δεν είναι η ενδεδειγμένη για βενζίνη (το ίδιο μου είπαν κι από την αντιπροσωπεία). Το βιβλίο αναφέρει και τις δύο.
          Όχι τίποτε άλλο αλλά τα castrol edge fst 5-30 που έλεγα να πάρω καλύπτουν τις προδιαγραφές 229.51.

          ΜΒ 229,3 ή 229,5 ανάλογα τι λέει το βιβλιαράκι εγώ βάζω και τα δύο
          Τα ΜΒ229,31/51 είναι για πετρελαιοκινητηρες.
          Θα στο πώ μπακάλικα πάρε το Mobil1 new life 0W-40 που πιάνει και τις δύο προδιαγραφές και είσαι κομπλέ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            socratesn last edited by

            Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:

            Μπορούσε να τα πει 2 λεπτά στην αρχή και μετά να εστίαζε στην αίσθηση και σε περισσότερα πλάνα με περάσματα

            πρεπει να υπάρχει και ενας λογος να αγοράσει καποιος το περιοδικό. τα βιντεο ουσιαστικά ειναι teasers για την -εξαιρετική οντως- δουλειά του drive.

            Και παλι,δε βλεπω λογο να υπαρχει τοσο καλοστημενο βιντεο αν ουσιαστικα δε δειχνει τιποτα που να χρηζει προβολης..
            Σε μια προηγμενη χωρα παντως η καλυτερη λυση θα ηταν να εστιασουν σε ενα Online περιοδικο/καναλι εφοσον ειναι τοσο καλοι σ αυτο το θεμα και να παρατησουν την ιδεα του εντυπου (οφτοπικ,συγγνωμη)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              d-jet last edited by

              Youtube Video

              W111 250SE coupe , Silbergrau (930)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • scotch
                scotch last edited by

                Thnx Thomas

                Sent from Samsung Mobile

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  beams last edited by

                  Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                  W111 250SE coupe , Silbergrau (930)

                  Eίναι

                  Κάτι που ήθελα να σε ρωτήσω και μου το θύμησε το βιντεάκι.
                  Σε αυτές τις σειρές παρατηρεί κανείς το θετικό κάμπερ που έχουν οι πίσω τροχοί.
                  Σου έχει τύχει να δεις οδηγίες ευθυγράμμισης από επίσημη πηγή για τέτοιου είδους αποτέλεσμα;

                  ΥΓ
                  Μας έφαγε η κουβέντα την άλλη φορά και το εγκεφαλάκι ξεχάστηκε στο πίσω πατάκι.
                  Το βρήκα την άλλη μέρα το πρωί

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    d-jet last edited by

                    Ο χρήστης BEAMS έγραψε:

                    Κάτι που ήθελα να σε ρωτήσω και μου το θύμησε το βιντεάκι.
                    Σε αυτές τις σειρές παρατηρεί κανείς το θετικό κάμπερ που έχουν οι πίσω τροχοί.
                    Σου έχει τύχει να δεις οδηγίες ευθυγράμμισης από επίσημη πηγή για τέτοιου είδους αποτέλεσμα;

                    Είναι χαρακτηριστικό της ανάρτησης αυτού το τύπου (single point swing axle) και απαιτεί πολύ προσεκτική επιλογή ελατηρίων. Με την πάροδο του χρόνου τα ελατήρια χαλαρώνουν (είναι εξαιρετικά βαρύ αυτοκίνητο, μην ξεχνας) και κατά την αντικατάσταση πολλοί βάζουν ότι τους έρθει (πχ στην δική μας 115 κάποια στιγμή είχαν βάλει ασθενοφόρου μετά τα κόψανε για να κάτσει με τη μάζα της πιο 'σωστά', πάει περίπατο δηλαδή το Κ κ.ο.κ - μη σου κάνει καθόλου εντύπωση δλδ που δεν ήταν ποτέ σωστά μετά τις μετατροπές αυτές).
                    Το βασικό ντιζάιν που πάει πίσω στην 220Α (ponton w180) και έχει ακριβώς αυτό το πρόβλημα ότι σε στροφές με μεγάλες μεταφορές φορτίου αλλάζει πολύ το κάμπερ (λογικό αφου η ζάντα είναι πάντοτε κάθετη στο ημιαξόνιο) οπότε προσπαθούσαν να έχουν (σε λογικά πλαίσια) όσο γίνεται περισσότερη 'εκμεταλλεύσιμη' περιοχή. Εξελιξη αυτού είναι η ανάρτηση των 198roadster (όχι της γλαρόφτερης) ή οποία έφτασε και στις 108, που ουσιαστικά έχει πιο χαμηλά το κέντρο στήριξης της ανάρτησης ( κάτω από το διαφορικό ή low-pivot) για μικρότερες κλίσεις στις στροφές.
                    Για την εποχή της ήταν ΟΚ (προς καλή) αλλά με τα χρόνια ξεπεράστηκε.
                    H ουσιαστική αλλαγή για την ΜΒ ήρθε με την 190 (W201) με τη multilink ανάρτηση πίσω (5-συνδέσμων).

                    ΥΓ
                    Φυσικά, επειδή θα βγούνε και οι κλασσικοί μαϊντανοι να πουν για βροντόσαυρους και τα ρέστα, στην ΜΒ της εποχής η Νο.1 προτεραιότητα ήταν η αξιοπιστία (έχοντας πάντα υπόψη τη μάζα του αυτοκινήτου) και μέχρι τότε κανένα πραγματικά αξιόπιστο σύστημα δεν μπορούσε να αντικαταστήσει την τεχνολογία αυτή. Οποιοσδήποτε γνωρίζει τα στοιχειώδη περι κινηματικής μηχανισμών θα μπορούσε να σας βγάλει οτιδήποτε χαρακτηριστικό από μια ανάρτηση, το ζήτημα είναι να μπορούσες με την τεχνολογία των υλικών της εποχής (καουτσούκ σινεμπλόκ και ορειχάλκινες μπούσες), με αξιοπιστία να της φορτώσεις δύο τόνους για 30 χρόνια σε πραγματικές συνθήκες χωρίς να την πάρεις στο χέρι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 9
                      993cc last edited by

                      Υπερβολικό θετικό κάμπερ στους πίσω τροχούς (που φαίνεται αμέσως με το μάτι δλδ) έχω παρατηρήσει σε πολλά κλασικά πχ Σκαραβαίους αλλά και Alfa Giuliες κ.α....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fatal last edited by

                        Ο χρήστης 993cc έγραψε:
                        :offtopicviii:
                        Υπερβολικό θετικό κάμπερ στους πίσω τροχούς (που φαίνεται αμέσως με το μάτι δλδ) έχω παρατηρήσει σε πολλά κλασικά πχ Σκαραβαίους αλλά και Alfa Giuliες κ.α....

                        Ας το κάνουν αρνητικό να είναι και stanced

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Σε μια Americana που είχε οικογενειακός φίλος πάντως, πίσω είχε πολύ αρνητικό κάμπερ, ειδικά όταν την φόρτωνε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cpp last edited by

                            Έχει κανένας άλλος οδυνηρή εμπειρία απο ζάντες?
                            Στο AMG χθες αλλάξαμε δυο οι οποίες για άλλη μια φορά ραγισαν.
                            Να πω ότι έχουμε αλλάξει.......
                            Μια φορά μια, άλλη μια φορά τζάκ ποτ απο πέτρες γυφτων στην ΑΟ δυο ζάντες και τρία λάστιχα, άλλη φορά μια, και χθες δυο.
                            Δεν ξέρω άλλος τι εμπειρία έχει απο 18αρες
                            Δεν ξέρω αν επιβαρύνει το βάρος ή το σχήμα τους.
                            Φοράμε την κλασική πενταστερη της amg σε
                            245/40 ZR 18 μπροστά και 265/35 ZR 18.

                            Ραντεβού στα λαστιχαδικα.
                            Περιττό να σας πω οταν ζητάμε τέτοιες διαστάσεις μας λένε φυσικά και δεν έχουμε στοκ και πάρε αναμονή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              focusman91 last edited by

                              Ο χρήστης cpp έγραψε:
                              Έχει κανένας άλλος οδυνηρή εμπειρία απο ζάντες?
                              Στο AMG χθες αλλάξαμε δυο οι οποίες για άλλη μια φορά ραγισαν.
                              Να πω ότι έχουμε αλλάξει.......
                              Μια φορά μια, άλλη μια φορά τζάκ ποτ απο πέτρες γυφτων στην ΑΟ δυο ζάντες και τρία λάστιχα, άλλη φορά μια, και χθες δυο.
                              Δεν ξέρω άλλος τι εμπειρία έχει απο 18αρες
                              Δεν ξέρω αν επιβαρύνει το βάρος ή το σχήμα τους.
                              Φοράμε την κλασική πενταστερη της amg σε
                              245/40 ZR 18 μπροστά και 265/35 ZR 18.

                              Ραντεβού στα λαστιχαδικα.
                              Περιττό να σας πω οταν ζητάμε τέτοιες διαστάσεις μας λένε φυσικά και δεν έχουμε στοκ και πάρε αναμονή.

                              Θες εμπειριες απο Ford? Στο Fiesta εχω χασει το μετρημα των φορών που το χω παει για ισιωμα, 4 χρονια τωρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                d-jet last edited by

                                Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                ...

                                Δεν την πας να στη διαβάσουνε, ρε συ... Τρέμω να πατήσω κλικ στο τοπικό, όταν βλέπω ποστ δικό σου!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Το θέμα ζάντες και ελληνικοί δρόμοι δεν το έχεις μόνο εσύ cpp και πολύ καλός φίλος με Audi TT πήγε για ίσιωμα 2 φορές σε 18ρες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giorgos_krhth_91 last edited by

                                    Nα χτυπησω ξυλο οι 17αρες amg που εχω εγω ειναι ολοισιες,οπως και φιλου 18αρες amg σε slk.
                                    Σιγουρα ειναι και θεμα τυχης,να μη σου τυχει ο κρατηρας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • scotch
                                      scotch last edited by

                                      Κι εδώ μέχρι στιγμής, να χτυπήσω ξύλο, όλα καλά (225/40/18 μπροστά, 255/35/18 πίσω).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Βέβαια ο cpp μιλάει για ράγισμα και άρα αλλαγή ζαντας.
                                        Λίγο διαφορετικό απο το ίσιωμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          silberpfeil last edited by

                                          Ένα ποίημα από την Σουηβία.

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • X
                                            xeno last edited by

                                            MB is redefining ride comfort
                                            http://www5.mercedes-benz.com/en/innovation/magic-body-control-s-class-suspension/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 280
                                            • 281
                                            • 282
                                            • 283
                                            • 284
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 282 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr