-
σαν πολλα μου φαινονται αυτα τα χιλιομετρα για αλλαγη δισκοπλακας, εκτος και αν οδηγας παντα σε ανηφορα.
-
Η αλήθεια είναι πως στο Βέκτρα ήθελαν αλλαγή νωρίτερα και στο Polo τώρα.
Επίσης έχω την υποψία πως κάποιο/α σετ από τακάκια μου τους έφαγαν περισσότερο από άλλα. Τα μανίσια και στα δύο αυτοκίνητα ήταν τα καλύτερα.
-
Δίσκους δεν έχω αλλάξει ακόμα (115.000χλμ) και νύχι δεν έχουν πετάξει. Τακάκια κάθε 30.000χλμ (όλο τον χρόνο να κινείται το αμάξι 80% πόλη και 20% σε εθνικους).
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Όποιος οδηγεί τρώει τα υλικά τριβής των φρένων, όποιος απλά μεταφέρεται με ρυθμούς νύστας τα θαυμάζει ακόμα και μετά από 150.000 χλμ, κάνετε κρίση τι είναι αντοχής και τί όχι ενώ τον κυριότερο λόγο τον παίζει ο τρόπος οδήγησης.
-
Εγώ θα συμπληρώσω το αν ξέρει κάποιος να οδηγάει γιατί ακόμη και με ρυθμούς νύστας που λες μπορεί να τρώει τα φρένα μια χαρά , πχ κατηφόρα νεκρά ή μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και το πόδι στο φρένο.
Επίσης παίζει ρόλο και το κιβώτιο, τα αυτόματα τα τσακίζουν τα φρένα.
-
Συμφωνώ απόλυτα !
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Επίσης παίζει ρόλο και το κιβώτιο, τα αυτόματα τα τσακίζουν τα φρένα.
Και πλεον και τα ηλεκτρομπλοκε...
-
110.000xlm και ακόμα δεν τους έχω αλλάξει, βέβαια δεν κινούμε στην πόλη και προσπαθώ να προβλέπω το δρόμο-ροή.
γενικά πάντως από τα 'μαμα' φρένα του volvo v50 1,8 από την πρώτη μέρα, δεν έχω μείνει ικανοποιημένος από την απόδοση τους.
+Orestis.D
+gakost -
Πρώτη αλλαγή τακάκια μαζί με δίσκους στα ..... 170000 χλμ!!!!!! Κόστος ανταλλακτικών 70 γιούρια. Εργατικά 0!
Τα παλιοταμπούρα πίσω είναι σαν καινούργια στις 275000 χλμ τώρα!!!!!Το παλιάμαξο το αυγό!!
-
Φίλος με πρίους στα 240000 χλμ!
Τα μπροστινά τακάκια είναι στη μέση. Τα πίσω είναι καινούργια (πρέπει να αντέχουν 1000000χλμ)!!!
Για δίσκους φυσικά δεν το συζητάμε!!!
Α, ξέχασα, δεν έχει και συμπλέκτη να χρειάζεται άλλαγμα!!!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Πρώτη αλλαγή τακάκια μαζί με δίσκους στα ..... 170000 χλμ!!!!!! Κόστος ανταλλακτικών 70 γιούρια. Εργατικά 0!
Τα παλιοταμπούρα πίσω είναι σαν καινούργια στις 275000 χλμ τώρα!!!!!Το παλιάμαξο το αυγό!!
Ήρωας ο οδηγός του πάντως... Τόσα χιλιόμετρα με δαύτο...
Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πρώτη αλλαγή τακάκια μαζί με δίσκους στα ..... 170000 χλμ!!!!!! Κόστος ανταλλακτικών 70 γιούρια. Εργατικά 0!
Τα παλιοταμπούρα πίσω είναι σαν καινούργια στις 275000 χλμ τώρα!!!!!Το παλιάμαξο το αυγό!!
Ήρωας ο οδηγός του πάντως... Τόσα χιλιόμετρα με δαύτο...
Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ήρωας όχι! Μια χαρά πάει στο δρόμο, πατάει καλά, φρενάρει καλά!!! No problem!
Τα φαινόμενα απατούν φίλε μου! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ήρωας ο οδηγός του πάντως... Τόσα χιλιόμετρα με δαύτο...
μια φορα μπηκα σε αυτο το πραγμα ως συνοδηγος και βγηκα τρεχοντας.... δεν μιλαμε καν για οδηγηση. Απο την θεση του συνοδηγου ακομα αντεληφθην το fail του πραγματος... το πως φρεναρει, στριβει, κυλαει....
Απο εκει και περα, στα 130-140k σε Merc C class αλλαχτηκαν οι μπροστα δισκοπλακες... Νορμαλ οδηγηση χωρις ξεσπασματα και ρεστα...
-
Όταν (δηλαδή ποτέ) ψωνιστούμε τόσο, μπορεί να το γυρίσουμε σε πανάκριβο σαλόνι με ρόδες που να αντέχει λιγότερο από το 'κουβαδάκι'!!!!!!!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Όταν (δηλαδή ποτέ) ψωνιστούμε τόσο, μπορεί να το γυρίσουμε σε πανάκριβο σαλόνι με ρόδες που να αντέχει λιγότερο από το 'κουβαδάκι'!!!!!!!Alexleft... σου ευχομαι να χρησιμοποιησεις και συ το μυαλο σου, και να σε αξιωσει ο θεος να βγαλεις κανα φραγκακι παραπάνω να παρεις και συ καναπέ και να μην σε νοιάζει που αντέχει λιγότερο απο το καροτσι με ρόδες... μπορεί να σου περάσει και η ζηλοφθονεία/εμπάθεια...
Ξυδακι...
-
Μετά από 87.000χλμ οι μπροστά δίσκοι έχουν πατούρα κοντά στα 2mm από την έξω πλευρά και κοντά στα 3mm από τη μέσα. Ποτέ δεν έχω ξαναλλάξει τόσο γρήγορα δίσκους αλλά νομίζω με το αυτόματο δεν γίνεται κι αλλιώς, όσο κι αν παίζω με κατεβάσματα με τα paddles. Συν οι 2 τόνοι και οι ροπές που μαζεύουν εύκολα χλμ.
Στην Alfa που τα κακοποιούσα τα φρένα λόγω άλλου στυλ οδήγησης είχαν κρατήσει πάνω από 110.000χλμ.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μετά από 87.000χλμ οι μπροστά δίσκοι έχουν πατούρα κοντά στα 2mm από την έξω πλευρά και κοντά στα 3mm από τη μέσα. Ποτέ δεν έχω ξαναλλάξει τόσο γρήγορα δίσκους αλλά νομίζω με το αυτόματο δεν γίνεται κι αλλιώς, όσο κι αν παίζω με κατεβάσματα με τα paddles. Συν οι 2 τόνοι και οι ροπές που μαζεύουν εύκολα χλμ.Στην Alfa που τα κακοποιούσα τα φρένα λόγω άλλου στυλ οδήγησης είχαν κρατήσει πάνω από 110.000χλμ.
αμα γραφει το ESP υπερωριες, δεν αποκλείεται να συμβάλει στο τελειωμα των φρένων...
-
Όχι καμία σχέση. ESP στο Audi για ποιο λόγο? Ζητημα είναι να το χω δει να αναβοσβήνει καμιά 10αρια φορές στα 5 χρόνια συμβίωσης. Το βάρος φταίει και τα χιλιόμετρα που μαζεύει.
-
Σαν γενικη αρχη ισχυει αυτο που λεει, οτι παταει φρενα μονο του τρωει και υλικα τριβης.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Όχι καμία σχέση. ESP στο Audi για ποιο λόγο? Ζητημα είναι να το χω δει να αναβοσβήνει καμιά 10αρια φορές στα 5 χρόνια συμβίωσης. Το βάρος φταίει και τα χιλιόμετρα που μαζεύει.ναι καλο μου... γιατι συνηθως κλεινεις τα ματια και σφιγγεις τα δοντια... Γνωστη οδηγάρα
Πόσο αντέχουν οι δίσκοι των φρένων σας?