Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο αντέχουν οι δίσκοι των φρένων σας?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσο αντέχουν οι δίσκοι των φρένων σας?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    33
    66
    4594
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a last edited by

      σαν πολλα μου φαινονται αυτα τα χιλιομετρα για αλλαγη δισκοπλακας, εκτος και αν οδηγας παντα σε ανηφορα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lord_rutherford last edited by

        Η αλήθεια είναι πως στο Βέκτρα ήθελαν αλλαγή νωρίτερα και στο Polo τώρα.

        Επίσης έχω την υποψία πως κάποιο/α σετ από τακάκια μου τους έφαγαν περισσότερο από άλλα. Τα μανίσια και στα δύο αυτοκίνητα ήταν τα καλύτερα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • M
          mad_max_geo last edited by

          Δίσκους δεν έχω αλλάξει ακόμα (115.000χλμ) και νύχι δεν έχουν πετάξει. Τακάκια κάθε 30.000χλμ (όλο τον χρόνο να κινείται το αμάξι 80% πόλη και 20% σε εθνικους).

          Στάλθηκε από το LG-E975 μου

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Όποιος οδηγεί τρώει τα υλικά τριβής των φρένων, όποιος απλά μεταφέρεται με ρυθμούς νύστας τα θαυμάζει ακόμα και μετά από 150.000 χλμ, κάνετε κρίση τι είναι αντοχής και τί όχι ενώ τον κυριότερο λόγο τον παίζει ο τρόπος οδήγησης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              gakost last edited by

              Εγώ θα συμπληρώσω το αν ξέρει κάποιος να οδηγάει γιατί ακόμη και με ρυθμούς νύστας που λες μπορεί να τρώει τα φρένα μια χαρά , πχ κατηφόρα νεκρά ή μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και το πόδι στο φρένο.

              Επίσης παίζει ρόλο και το κιβώτιο, τα αυτόματα τα τσακίζουν τα φρένα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • 2
                21-quadra last edited by

                Συμφωνώ απόλυτα !

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • O
                  orestis-d last edited by

                  Ο χρήστης gakost έγραψε:

                  Επίσης παίζει ρόλο και το κιβώτιο, τα αυτόματα τα τσακίζουν τα φρένα.

                  Και πλεον και τα ηλεκτρομπλοκε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    110.000xlm και ακόμα δεν τους έχω αλλάξει, βέβαια δεν κινούμε στην πόλη και προσπαθώ να προβλέπω το δρόμο-ροή.

                    γενικά πάντως από τα 'μαμα' φρένα του volvo v50 1,8 από την πρώτη μέρα, δεν έχω μείνει ικανοποιημένος από την απόδοση τους.

                    +Orestis.D
                    +gakost

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Πρώτη αλλαγή τακάκια μαζί με δίσκους στα ..... 170000 χλμ!!!!!! Κόστος ανταλλακτικών 70 γιούρια. Εργατικά 0!
                      Τα παλιοταμπούρα πίσω είναι σαν καινούργια στις 275000 χλμ τώρα!!!!!

                      Το παλιάμαξο το αυγό!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        alexeft last edited by

                        Φίλος με πρίους στα 240000 χλμ!

                        Τα μπροστινά τακάκια είναι στη μέση. Τα πίσω είναι καινούργια (πρέπει να αντέχουν 1000000χλμ)!!!

                        Για δίσκους φυσικά δεν το συζητάμε!!!

                        Α, ξέχασα, δεν έχει και συμπλέκτη να χρειάζεται άλλαγμα!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                          Πρώτη αλλαγή τακάκια μαζί με δίσκους στα ..... 170000 χλμ!!!!!! Κόστος ανταλλακτικών 70 γιούρια. Εργατικά 0!
                          Τα παλιοταμπούρα πίσω είναι σαν καινούργια στις 275000 χλμ τώρα!!!!!

                          Το παλιάμαξο το αυγό!!

                          Ήρωας ο οδηγός του πάντως... Τόσα χιλιόμετρα με δαύτο...

                          Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                            Πρώτη αλλαγή τακάκια μαζί με δίσκους στα ..... 170000 χλμ!!!!!! Κόστος ανταλλακτικών 70 γιούρια. Εργατικά 0!
                            Τα παλιοταμπούρα πίσω είναι σαν καινούργια στις 275000 χλμ τώρα!!!!!

                            Το παλιάμαξο το αυγό!!

                            Ήρωας ο οδηγός του πάντως... Τόσα χιλιόμετρα με δαύτο...

                            Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            Ήρωας όχι! Μια χαρά πάει στο δρόμο, πατάει καλά, φρενάρει καλά!!! No problem!
                            Τα φαινόμενα απατούν φίλε μου!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsair last edited by

                              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                              Ήρωας ο οδηγός του πάντως... Τόσα χιλιόμετρα με δαύτο...

                              μια φορα μπηκα σε αυτο το πραγμα ως συνοδηγος και βγηκα τρεχοντας.... δεν μιλαμε καν για οδηγηση. Απο την θεση του συνοδηγου ακομα αντεληφθην το fail του πραγματος... το πως φρεναρει, στριβει, κυλαει....

                              Απο εκει και περα, στα 130-140k σε Merc C class αλλαχτηκαν οι μπροστα δισκοπλακες... Νορμαλ οδηγηση χωρις ξεσπασματα και ρεστα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexeft last edited by

                                Όταν (δηλαδή ποτέ) ψωνιστούμε τόσο, μπορεί να το γυρίσουμε σε πανάκριβο σαλόνι με ρόδες που να αντέχει λιγότερο από το 'κουβαδάκι'!!!!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  corsair last edited by

                                  Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                                  Όταν (δηλαδή ποτέ) ψωνιστούμε τόσο, μπορεί να το γυρίσουμε σε πανάκριβο σαλόνι με ρόδες που να αντέχει λιγότερο από το 'κουβαδάκι'!!!!!!!

                                  Alexleft... σου ευχομαι να χρησιμοποιησεις και συ το μυαλο σου, και να σε αξιωσει ο θεος να βγαλεις κανα φραγκακι παραπάνω να παρεις και συ καναπέ και να μην σε νοιάζει που αντέχει λιγότερο απο το καροτσι με ρόδες... μπορεί να σου περάσει και η ζηλοφθονεία/εμπάθεια...

                                  Ξυδακι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Μετά από 87.000χλμ οι μπροστά δίσκοι έχουν πατούρα κοντά στα 2mm από την έξω πλευρά και κοντά στα 3mm από τη μέσα. Ποτέ δεν έχω ξαναλλάξει τόσο γρήγορα δίσκους αλλά νομίζω με το αυτόματο δεν γίνεται κι αλλιώς, όσο κι αν παίζω με κατεβάσματα με τα paddles. Συν οι 2 τόνοι και οι ροπές που μαζεύουν εύκολα χλμ.

                                    Στην Alfa που τα κακοποιούσα τα φρένα λόγω άλλου στυλ οδήγησης είχαν κρατήσει πάνω από 110.000χλμ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      corsair last edited by

                                      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                      Μετά από 87.000χλμ οι μπροστά δίσκοι έχουν πατούρα κοντά στα 2mm από την έξω πλευρά και κοντά στα 3mm από τη μέσα. Ποτέ δεν έχω ξαναλλάξει τόσο γρήγορα δίσκους αλλά νομίζω με το αυτόματο δεν γίνεται κι αλλιώς, όσο κι αν παίζω με κατεβάσματα με τα paddles. Συν οι 2 τόνοι και οι ροπές που μαζεύουν εύκολα χλμ.

                                      Στην Alfa που τα κακοποιούσα τα φρένα λόγω άλλου στυλ οδήγησης είχαν κρατήσει πάνω από 110.000χλμ.

                                      αμα γραφει το ESP υπερωριες, δεν αποκλείεται να συμβάλει στο τελειωμα των φρένων...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stefan147 last edited by

                                        Όχι καμία σχέση. ESP στο Audi για ποιο λόγο? Ζητημα είναι να το χω δει να αναβοσβήνει καμιά 10αρια φορές στα 5 χρόνια συμβίωσης. Το βάρος φταίει και τα χιλιόμετρα που μαζεύει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          trident1971 last edited by

                                          Σαν γενικη αρχη ισχυει αυτο που λεει, οτι παταει φρενα μονο του τρωει και υλικα τριβης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            corsair last edited by

                                            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                            Όχι καμία σχέση. ESP στο Audi για ποιο λόγο? Ζητημα είναι να το χω δει να αναβοσβήνει καμιά 10αρια φορές στα 5 χρόνια συμβίωσης. Το βάρος φταίει και τα χιλιόμετρα που μαζεύει.

                                            ναι καλο μου... γιατι συνηθως κλεινεις τα ματια και σφιγγεις τα δοντια... Γνωστη οδηγάρα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr