Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χαρακτηριστικά δρόμων του εξωτερικού που θα θέλατε να εχουμε
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Χαρακτηριστικά δρόμων του εξωτερικού που θα θέλατε να εχουμε
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    12
    16
    106
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eker123 last edited by

      Χαρακτηριστικά δρόμων του εξωτερικού που θα θέλατε να δείτε στην Ελλάδα?

      Πόσοι από εμάς δεν ταξιδεύουν στο εξωτερικό θαυμάζοντας το οδικό δίκτυο της Ιταλίας Γερμανίας Γαλλίας και άλλων μεγάλων κρατών? Έχουμε όμως αναρωτηθεί ποιο από τα χαρακτηριστικά των δρόμων αυτών θα μπορούσαν να γίνουν και στην Ελλάδα σώζοντας πολύτιμες ζωες ?...........................................................................
      Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το να χωριστούν τα δυο ρεύματα κυκλοφορίας, αυτό φυσικά είναι πολύ δύσκολο αλλά τα οφέλη τεραστία.
      Μετά για τους κύριους οδικούς άξονες να έχουμε 3 λωρίδες κυκλοφορίας και βοηθητικη, καλο επίσης είναι να βάλουμε διαγράμμιση σαν της Ιταλίας που κάνει θόρυβο όταν πατάς τη γραμμή της βοηθητικής και σε ξυπνάει αν έχεις κοιμηθεί.
      Για τους επαγγελματίες οδηγούς καλό θα ήταν να έχουν σύγχρονους χώρους στάθμευσης με τουαλέτα και τηλέφωνο κάθε 5 χλμ έτσι ώστε αν πάθουν μια ζημιά να μην είναι ανάγκη να είναι στη μέση του δρόμου με όλους τους κινδύνους που αυτό συνεπάγεται………………
      Τέλος και πιο σημαντικό, στο παλιό εθνικό δυκτιο θα έπρεπε να έχουν 1λωριδα ανά ρευμα+1 που να εναλασεται κάθε 3 χλμ οπότε να μπορείς να προσπεράσεις εύκολα και να μη σχηματίζονται ουρές χιλιομέτρων……….Και Γκαρντραιλ που να κρατάνε τα αυτοκίνητα όχι προπολεμικά από τη δεκαετία του 60

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        eker123 last edited by

        Χαρακτηριστικά δρόμων του εξωτερικού που θα θέλατε να δείτε στην Ελλάδα?

        Πόσοι από εμάς δεν ταξιδεύουν στο εξωτερικό θαυμάζοντας το οδικό δίκτυο της Ιταλίας Γερμανίας Γαλλίας και άλλων μεγάλων κρατών? Έχουμε όμως αναρωτηθεί ποιο από τα χαρακτηριστικά των δρόμων αυτών θα μπορούσαν να γίνουν και στην Ελλάδα σώζοντας πολύτιμες ζωες ?...........................................................................
        Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το να χωριστούν τα δυο ρεύματα κυκλοφορίας, αυτό φυσικά είναι πολύ δύσκολο αλλά τα οφέλη τεραστία.
        Μετά για τους κύριους οδικούς άξονες να έχουμε 3 λωρίδες κυκλοφορίας και βοηθητικη, καλο επίσης είναι να βάλουμε διαγράμμιση σαν της Ιταλίας που κάνει θόρυβο όταν πατάς τη γραμμή της βοηθητικής και σε ξυπνάει αν έχεις κοιμηθεί.
        Για τους επαγγελματίες οδηγούς καλό θα ήταν να έχουν σύγχρονους χώρους στάθμευσης με τουαλέτα και τηλέφωνο κάθε 5 χλμ έτσι ώστε αν πάθουν μια ζημιά να μην είναι ανάγκη να είναι στη μέση του δρόμου με όλους τους κινδύνους που αυτό συνεπάγεται………………
        Τέλος και πιο σημαντικό, στο παλιό εθνικό δυκτιο θα έπρεπε να έχουν 1λωριδα ανά ρευμα+1 που να εναλασεται κάθε 3 χλμ οπότε να μπορείς να προσπεράσεις εύκολα και να μη σχηματίζονται ουρές χιλιομέτρων……….Και Γκαρντραιλ που να κρατάνε τα αυτοκίνητα όχι προπολεμικά από τη δεκαετία του 60

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eker123 last edited by

          Χαρακτηριστικά δρόμων του εξωτερικού που θα θέλατε να δείτε στην Ελλάδα?

          Πόσοι από εμάς δεν ταξιδεύουν στο εξωτερικό θαυμάζοντας το οδικό δίκτυο της Ιταλίας Γερμανίας Γαλλίας και άλλων μεγάλων κρατών? Έχουμε όμως αναρωτηθεί ποιο από τα χαρακτηριστικά των δρόμων αυτών θα μπορούσαν να γίνουν και στην Ελλάδα σώζοντας πολύτιμες ζωες ?...........................................................................
          Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το να χωριστούν τα δυο ρεύματα κυκλοφορίας, αυτό φυσικά είναι πολύ δύσκολο αλλά τα οφέλη τεραστία.
          Μετά για τους κύριους οδικούς άξονες να έχουμε 3 λωρίδες κυκλοφορίας και βοηθητικη, καλο επίσης είναι να βάλουμε διαγράμμιση σαν της Ιταλίας που κάνει θόρυβο όταν πατάς τη γραμμή της βοηθητικής και σε ξυπνάει αν έχεις κοιμηθεί.
          Για τους επαγγελματίες οδηγούς καλό θα ήταν να έχουν σύγχρονους χώρους στάθμευσης με τουαλέτα και τηλέφωνο κάθε 5 χλμ έτσι ώστε αν πάθουν μια ζημιά να μην είναι ανάγκη να είναι στη μέση του δρόμου με όλους τους κινδύνους που αυτό συνεπάγεται………………
          Τέλος και πιο σημαντικό, στο παλιό εθνικό δυκτιο θα έπρεπε να έχουν 1λωριδα ανά ρευμα+1 που να εναλασεται κάθε 3 χλμ οπότε να μπορείς να προσπεράσεις εύκολα και να μη σχηματίζονται ουρές χιλιομέτρων……….Και Γκαρντραιλ που να κρατάνε τα αυτοκίνητα όχι προπολεμικά από τη δεκαετία του 60

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sirbasil last edited by

            Στηθαία, φαρδύτερες λωρίδες, καλύτερη ποιότητα ασφάλτου, καλύτερα μελετημένοι δρόμοι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eker123 last edited by

              Καλυτερη Συμανση και πολυ σημαντικο πιο ασφαλη σημεια εισοδου εξοδου στο εθνικο δυκτιο,οπου δεν θα τον διασχιζουν τραχτερ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                krusenstern last edited by

                Υπάρχει ήδη ΚΑΙ αυτό το θέμα: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=10819

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • E
                  eker123 last edited by

                  ΟΥπσσσ....τη κανω με μικρα πηδηματακια ενα...δυο....τρια Ωππππ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    ΤΙ ΘΕΛΩ:

                    Α) Ποιότητα ασφάλτου σαν την Ελβετία
                    Β) Αριθμός ανωμαλιών στην άσφαλτο σαν την Ελβετία
                    Γ) Όρια ταχύτητος σαν Γερμανία
                    Δ) Σήμανση-πινακίδες σαν την Γερμανία
                    Ε) Σήμανση φωτεινή σαν την Γερμανία
                    ΣΤ)Στροφές σαν την Ελβετία, ή έστω Γερμανία (Ελβετία έως ενδιαφέρουσες, Γερμανία ίσα να μην βαριέσαι)
                    Ζ) Διόδια σαν την Ελβετία (αυτοκόλλητο 26 ευρώ για όλους τους αυτοκινητοδρόμους για 1 χρόνο.- )
                    Η) Αντανακλαστικά στους δρόμους σαν την Ελλάδα (κόκκινο δεξιά, λευκό αριστερά, ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΤΡΟΦΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ!!!)
                    Θ) Δίγλωσση σήμανση όπως στην Ελλάδα (πουθενά αλλού όπου έχω πάει!)
                    Ι) Βλάστηση στους δρόμους σαν την Ελβετία (κουρεμένα ΣΩΣΤΑ ΠΑΝΤΑ, γρασίδι κοντά σε γέφυρες να συγκρατεί το νερό της βροχής!!)
                    ΙΑ)Φωτισμό τούνελ σαν την Ελβετία (τη μέρα φωτεινό στην είσοδο, χαμηλώνει ΣΤΑΔΙΑΚΑ στο κέντρο για οικονομία, δυναμώνει ΣΤΑΔΙΑΚΑ στην έξοδο, τη νύχτα παντού χαμηλωμένο. ΑΝ και ΟΠΟΥ έχει έργα πιο έντονο για ασφάλεια)

                    ΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ
                    Α) Σήμανση-πινακίδες σαν την Ιταλία (άπειρες, χαωτικές και ασαφείς)
                    Β) Σήμανση φωτεινή σαν την Ιταλία (άσχετες και επικίνδυνες που δημιουργούν σύγχιση και όταν λένε κάτι σωστό δεν τις υπολογίζεις)
                    Γ) Όρια ταχύτητος σαν την Ελβετία (Γερμανόφωνη) (ηλίθια και επικίνδυνα μικρά)
                    Δ) Πλάτος λωρίδων σαν την Ελβετία (σε ορισμένα σημεία αν έχει νταλίκα δίπλα σου κινδυνεύεις)
                    Ε) Ευθείες σαν την Ιταλία (βαριέσαι, νυστάζεις, κοιμάσαι, τρακάρεις)
                    ΣΤ) Διόδια σαν την Ελλάδα (κάθε τρείς και λίγο τσούκου τσούκου και μποτιλιάρισμα)
                    Ζ) 'Αυτοκινητοδρόμους' σαν την Κορίνθου - Πατρών
                    Η) Φωτισμό τούνελ σαν την Ελλάδα (Βλέπε Αττική Οδό, σκοτάδι τη μέρα, εκτυφλωτικό τη νύχτα!!!)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dpolal last edited by

                      Σωστή και έγκαιρη ενημέρωση για την κυκλοφορία μέσω του RDS...

                      Μου έκανε απίστευτη εντύπωση στην Γερμανία όταν πέσαμε στην αρχή ατυχήματος με επακόλουθο μποτιλίαρισμα και το ραδιόφωνο άρχισε να μεταδίδει οδηγίες μόλις 5 ΛΕΠΤΑ μετά....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lefos last edited by

                        Καθαριοτητα...
                        Στο εξωτερικο οταν βρεχει, βγαζεις το αυτοκινητο μια βολτα και καθαριζει! Στην Ελλαδα αλλαζει χρωμα!
                        Καταραμενη Σαχαρα...!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          booze last edited by

                          Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
                          Καθαριοτητα...
                          Στο εξωτερικο οταν βρεχει, βγαζεις το αυτοκινητο μια βολτα και καθαριζει! Στην Ελλαδα αλλαζει χρωμα!
                          Καταραμενη Σαχαρα...!!

                          Στην Ελλάδα βρέχει 65 μέρες το χρόνο, στην κεντρική Ευρώπη βρέχει τις υπόλοιπες 300..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Στην Ιταλία και την Ισπανία όμως δεν πιστευω να βρέχει πάλι 300 μέρες το χρόνο και ούτε στην Ελλάδα πιστευω να βρέχει μπάζα και σκουπίδια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Στην Ελλάδα βρέχει 65 μέρες και τις άλλες 300 προσπαθεί να στεγνώσει.

                              Στο Λουγκάνο για παράδειγμα έβρεχε ασταμάτητα 5 μέρες και σήμερα που σταμάτησε δεν υπάρχει νερό στο δρόμο ούτε σε λακουβίτσα σε μέγεθος ροχάλας...

                              Και δεν φόρεσα γαλότσα να περάσω το δρόμο, ε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                silvertommy last edited by

                                Δωρεάν οδική βοήθεια, προσφορα της ανάδοχης εταιρείας, σε σημεία που ο αυτοκινητόδρομος στενεύει απο εκτελούμενα έργα.

                                Ετσι, για να μην φρακάρουμε απο κάποιον που έτυχε να μείνει εκεί. (Αγγλία)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  megane98hp last edited by

                                  Οχι αλλες λακουβες και σαμαρακια ειδικα στις Ε.Ο.
                                  Πιο πολυ φωτισμο.
                                  Ο καταλογος παντως ειναι μακρυς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    luke-dreamwalker last edited by

                                    Σωστές διαγραμμίσεις.
                                    (κατα προτίμηση κίκτρινου χρώματος)
                                    Οι επαρχιακοί δρόμοι στην Ελλάδα είναι χάλια σε αυτό το θέμα.

                                    Άσε που σε πολλά σημεία δεν υπάρχουν καθόλου γραμμές.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos_bugsr last edited by

                                      Ας μεινουν οι δρομοι ως εχουν σε χαραξη, η σημανση ως εχει, τα διόδια ως εχουν, ο φωτισμος ως εχει.
                                      Την ποιότητα της ασφάλτου μονο να εφτιαχναν και να εξαφανιζαν τις λακουβες, θα τα θεωρουσα όλα τέλεια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr