-
Χαρακτηριστικά δρόμων του εξωτερικού που θα θέλατε να δείτε στην Ελλάδα?
Πόσοι από εμάς δεν ταξιδεύουν στο εξωτερικό θαυμάζοντας το οδικό δίκτυο της Ιταλίας Γερμανίας Γαλλίας και άλλων μεγάλων κρατών? Έχουμε όμως αναρωτηθεί ποιο από τα χαρακτηριστικά των δρόμων αυτών θα μπορούσαν να γίνουν και στην Ελλάδα σώζοντας πολύτιμες ζωες ?...........................................................................
Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το να χωριστούν τα δυο ρεύματα κυκλοφορίας, αυτό φυσικά είναι πολύ δύσκολο αλλά τα οφέλη τεραστία.
Μετά για τους κύριους οδικούς άξονες να έχουμε 3 λωρίδες κυκλοφορίας και βοηθητικη, καλο επίσης είναι να βάλουμε διαγράμμιση σαν της Ιταλίας που κάνει θόρυβο όταν πατάς τη γραμμή της βοηθητικής και σε ξυπνάει αν έχεις κοιμηθεί.
Για τους επαγγελματίες οδηγούς καλό θα ήταν να έχουν σύγχρονους χώρους στάθμευσης με τουαλέτα και τηλέφωνο κάθε 5 χλμ έτσι ώστε αν πάθουν μια ζημιά να μην είναι ανάγκη να είναι στη μέση του δρόμου με όλους τους κινδύνους που αυτό συνεπάγεται………………
Τέλος και πιο σημαντικό, στο παλιό εθνικό δυκτιο θα έπρεπε να έχουν 1λωριδα ανά ρευμα+1 που να εναλασεται κάθε 3 χλμ οπότε να μπορείς να προσπεράσεις εύκολα και να μη σχηματίζονται ουρές χιλιομέτρων……….Και Γκαρντραιλ που να κρατάνε τα αυτοκίνητα όχι προπολεμικά από τη δεκαετία του 60 -
Χαρακτηριστικά δρόμων του εξωτερικού που θα θέλατε να δείτε στην Ελλάδα?
Πόσοι από εμάς δεν ταξιδεύουν στο εξωτερικό θαυμάζοντας το οδικό δίκτυο της Ιταλίας Γερμανίας Γαλλίας και άλλων μεγάλων κρατών? Έχουμε όμως αναρωτηθεί ποιο από τα χαρακτηριστικά των δρόμων αυτών θα μπορούσαν να γίνουν και στην Ελλάδα σώζοντας πολύτιμες ζωες ?...........................................................................
Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το να χωριστούν τα δυο ρεύματα κυκλοφορίας, αυτό φυσικά είναι πολύ δύσκολο αλλά τα οφέλη τεραστία.
Μετά για τους κύριους οδικούς άξονες να έχουμε 3 λωρίδες κυκλοφορίας και βοηθητικη, καλο επίσης είναι να βάλουμε διαγράμμιση σαν της Ιταλίας που κάνει θόρυβο όταν πατάς τη γραμμή της βοηθητικής και σε ξυπνάει αν έχεις κοιμηθεί.
Για τους επαγγελματίες οδηγούς καλό θα ήταν να έχουν σύγχρονους χώρους στάθμευσης με τουαλέτα και τηλέφωνο κάθε 5 χλμ έτσι ώστε αν πάθουν μια ζημιά να μην είναι ανάγκη να είναι στη μέση του δρόμου με όλους τους κινδύνους που αυτό συνεπάγεται………………
Τέλος και πιο σημαντικό, στο παλιό εθνικό δυκτιο θα έπρεπε να έχουν 1λωριδα ανά ρευμα+1 που να εναλασεται κάθε 3 χλμ οπότε να μπορείς να προσπεράσεις εύκολα και να μη σχηματίζονται ουρές χιλιομέτρων……….Και Γκαρντραιλ που να κρατάνε τα αυτοκίνητα όχι προπολεμικά από τη δεκαετία του 60 -
Χαρακτηριστικά δρόμων του εξωτερικού που θα θέλατε να δείτε στην Ελλάδα?
Πόσοι από εμάς δεν ταξιδεύουν στο εξωτερικό θαυμάζοντας το οδικό δίκτυο της Ιταλίας Γερμανίας Γαλλίας και άλλων μεγάλων κρατών? Έχουμε όμως αναρωτηθεί ποιο από τα χαρακτηριστικά των δρόμων αυτών θα μπορούσαν να γίνουν και στην Ελλάδα σώζοντας πολύτιμες ζωες ?...........................................................................
Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το να χωριστούν τα δυο ρεύματα κυκλοφορίας, αυτό φυσικά είναι πολύ δύσκολο αλλά τα οφέλη τεραστία.
Μετά για τους κύριους οδικούς άξονες να έχουμε 3 λωρίδες κυκλοφορίας και βοηθητικη, καλο επίσης είναι να βάλουμε διαγράμμιση σαν της Ιταλίας που κάνει θόρυβο όταν πατάς τη γραμμή της βοηθητικής και σε ξυπνάει αν έχεις κοιμηθεί.
Για τους επαγγελματίες οδηγούς καλό θα ήταν να έχουν σύγχρονους χώρους στάθμευσης με τουαλέτα και τηλέφωνο κάθε 5 χλμ έτσι ώστε αν πάθουν μια ζημιά να μην είναι ανάγκη να είναι στη μέση του δρόμου με όλους τους κινδύνους που αυτό συνεπάγεται………………
Τέλος και πιο σημαντικό, στο παλιό εθνικό δυκτιο θα έπρεπε να έχουν 1λωριδα ανά ρευμα+1 που να εναλασεται κάθε 3 χλμ οπότε να μπορείς να προσπεράσεις εύκολα και να μη σχηματίζονται ουρές χιλιομέτρων……….Και Γκαρντραιλ που να κρατάνε τα αυτοκίνητα όχι προπολεμικά από τη δεκαετία του 60 -
Στηθαία, φαρδύτερες λωρίδες, καλύτερη ποιότητα ασφάλτου, καλύτερα μελετημένοι δρόμοι
-
Καλυτερη Συμανση και πολυ σημαντικο πιο ασφαλη σημεια εισοδου εξοδου στο εθνικο δυκτιο,οπου δεν θα τον διασχιζουν τραχτερ
-
Υπάρχει ήδη ΚΑΙ αυτό το θέμα: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=10819
-
ΟΥπσσσ....τη κανω με μικρα πηδηματακια ενα...δυο....τρια Ωππππ
-
ΤΙ ΘΕΛΩ:
Α) Ποιότητα ασφάλτου σαν την Ελβετία
Β) Αριθμός ανωμαλιών στην άσφαλτο σαν την Ελβετία
Γ) Όρια ταχύτητος σαν Γερμανία
Δ) Σήμανση-πινακίδες σαν την Γερμανία
Ε) Σήμανση φωτεινή σαν την Γερμανία
ΣΤ)Στροφές σαν την Ελβετία, ή έστω Γερμανία (Ελβετία έως ενδιαφέρουσες, Γερμανία ίσα να μην βαριέσαι)
Ζ) Διόδια σαν την Ελβετία (αυτοκόλλητο 26 ευρώ για όλους τους αυτοκινητοδρόμους για 1 χρόνο.- )
Η) Αντανακλαστικά στους δρόμους σαν την Ελλάδα (κόκκινο δεξιά, λευκό αριστερά, ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΤΡΟΦΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ!!!)
Θ) Δίγλωσση σήμανση όπως στην Ελλάδα (πουθενά αλλού όπου έχω πάει!)
Ι) Βλάστηση στους δρόμους σαν την Ελβετία (κουρεμένα ΣΩΣΤΑ ΠΑΝΤΑ, γρασίδι κοντά σε γέφυρες να συγκρατεί το νερό της βροχής!!)
ΙΑ)Φωτισμό τούνελ σαν την Ελβετία (τη μέρα φωτεινό στην είσοδο, χαμηλώνει ΣΤΑΔΙΑΚΑ στο κέντρο για οικονομία, δυναμώνει ΣΤΑΔΙΑΚΑ στην έξοδο, τη νύχτα παντού χαμηλωμένο. ΑΝ και ΟΠΟΥ έχει έργα πιο έντονο για ασφάλεια)ΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ
Α) Σήμανση-πινακίδες σαν την Ιταλία (άπειρες, χαωτικές και ασαφείς)
Β) Σήμανση φωτεινή σαν την Ιταλία (άσχετες και επικίνδυνες που δημιουργούν σύγχιση και όταν λένε κάτι σωστό δεν τις υπολογίζεις)
Γ) Όρια ταχύτητος σαν την Ελβετία (Γερμανόφωνη) (ηλίθια και επικίνδυνα μικρά)
Δ) Πλάτος λωρίδων σαν την Ελβετία (σε ορισμένα σημεία αν έχει νταλίκα δίπλα σου κινδυνεύεις)
Ε) Ευθείες σαν την Ιταλία (βαριέσαι, νυστάζεις, κοιμάσαι, τρακάρεις)
ΣΤ) Διόδια σαν την Ελλάδα (κάθε τρείς και λίγο τσούκου τσούκου και μποτιλιάρισμα)
Ζ) 'Αυτοκινητοδρόμους' σαν την Κορίνθου - Πατρών
Η) Φωτισμό τούνελ σαν την Ελλάδα (Βλέπε Αττική Οδό, σκοτάδι τη μέρα, εκτυφλωτικό τη νύχτα!!!) -
Σωστή και έγκαιρη ενημέρωση για την κυκλοφορία μέσω του RDS...
Μου έκανε απίστευτη εντύπωση στην Γερμανία όταν πέσαμε στην αρχή ατυχήματος με επακόλουθο μποτιλίαρισμα και το ραδιόφωνο άρχισε να μεταδίδει οδηγίες μόλις 5 ΛΕΠΤΑ μετά....
-
Καθαριοτητα...
Στο εξωτερικο οταν βρεχει, βγαζεις το αυτοκινητο μια βολτα και καθαριζει! Στην Ελλαδα αλλαζει χρωμα!
Καταραμενη Σαχαρα...!! -
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Καθαριοτητα...
Στο εξωτερικο οταν βρεχει, βγαζεις το αυτοκινητο μια βολτα και καθαριζει! Στην Ελλαδα αλλαζει χρωμα!
Καταραμενη Σαχαρα...!!Στην Ελλάδα βρέχει 65 μέρες το χρόνο, στην κεντρική Ευρώπη βρέχει τις υπόλοιπες 300..
-
Στην Ιταλία και την Ισπανία όμως δεν πιστευω να βρέχει πάλι 300 μέρες το χρόνο και ούτε στην Ελλάδα πιστευω να βρέχει μπάζα και σκουπίδια.
-
Στην Ελλάδα βρέχει 65 μέρες και τις άλλες 300 προσπαθεί να στεγνώσει.
Στο Λουγκάνο για παράδειγμα έβρεχε ασταμάτητα 5 μέρες και σήμερα που σταμάτησε δεν υπάρχει νερό στο δρόμο ούτε σε λακουβίτσα σε μέγεθος ροχάλας...
Και δεν φόρεσα γαλότσα να περάσω το δρόμο, ε;
-
Δωρεάν οδική βοήθεια, προσφορα της ανάδοχης εταιρείας, σε σημεία που ο αυτοκινητόδρομος στενεύει απο εκτελούμενα έργα.
Ετσι, για να μην φρακάρουμε απο κάποιον που έτυχε να μείνει εκεί. (Αγγλία)
-
Οχι αλλες λακουβες και σαμαρακια ειδικα στις Ε.Ο.
Πιο πολυ φωτισμο.
Ο καταλογος παντως ειναι μακρυς. -
Σωστές διαγραμμίσεις.
(κατα προτίμηση κίκτρινου χρώματος)
Οι επαρχιακοί δρόμοι στην Ελλάδα είναι χάλια σε αυτό το θέμα.Άσε που σε πολλά σημεία δεν υπάρχουν καθόλου γραμμές.
-
Ας μεινουν οι δρομοι ως εχουν σε χαραξη, η σημανση ως εχει, τα διόδια ως εχουν, ο φωτισμος ως εχει.
Την ποιότητα της ασφάλτου μονο να εφτιαχναν και να εξαφανιζαν τις λακουβες, θα τα θεωρουσα όλα τέλεια.
Χαρακτηριστικά δρόμων του εξωτερικού που θα θέλατε να εχουμε