-
Καλα το μουλτιπλα σίγουρα δεν το θυμίζει... Ούτε σε ντιζαιν ούτε σε πρακτικότητα... Ας προσέφερε το 1/3 της εκμετάλλευσης χωρών του μουλτιπλα και θα ηταν πολυ πιο επιτυχημένο... Κρίμα που η φιατ πλέον δεν τολμά
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
σε σχέση με κάτι ψ4 πικάσο κλπ κιτς @@ριές είναι σαφέστατα ωραιότεροΠισω το picasso ειναι αηδια.. Προφιλ ,ανφας και αναλογιες το προτιμω ομως. Και μεσα.
το multipla ηταν γαματο
-
Αυτή τη στιγμή εκτός του Meriva που το θεωρώ άθλιο σε εμφάνιση, τα υπόλοιπα τα βρίσκω έως και όμορφα. Καλά κάνουν και λανσάρουν ακόμα και εκκεντρικότητα στην σχεδίαση τους. Εκεί που οδηγοκεντρικά είναι έως και αδιάφορα αφού δεν είναι αυτός ο σκοπός τους ας έχουν κάποιες αισθητικές λεπτομέρειες που τραβάνε το βλέμμα.
-
Καλησπερα σας ειμαι νεο μελος ! Προσφατα πηρα ενα Grande punto[1.2 στα 70hp] του '8 ! Μερικα tips για optimal οδηγηση απο καποιον πιο πεπειραμενο;; Ευχαριστω!
-
Ο χρήστης alchameth έγραψε:
[1.2 στα 70hp] -
Ο χρήστης alchameth έγραψε:
Καλησπερα σας ειμαι νεο μελος ! Προσφατα πηρα ενα Grande punto[1.2 στα 70hp] του '8 ! Μερικα tips για optimal οδηγηση απο καποιον πιο πεπειραμενο;; Ευχαριστω!Αργά και δεξιά και προσευχή μην πετύχεις τον λαππα με το ποδηλατάκι του στην παραλιακή γιατι δεν παίζουν εύκολα τέτοιες προσπερασεις ....
-
-
Δεν είναι και τόσο άθλιο... Μπορείς να κάνεις ανετα ταξίδια δυο με τρεις φορές τον χρόνο... Με σταθερά χιλιόμετρα στα 130-140 χμ/ωρα πας μια χαρά... Και είναι και οικονομικό μέσα στην πόλη...
-
Ταξίδι μπορείς να κάνεις και με autobianchi, πώς το κάνεις είναι το θέμα. Για να φτάσει τα 140 το 1.2 θέλει υπομονή και -ιδανικά- ούριο άνεμο. Για την πόλη είναι οκ, οι ρεπρίζ απλά παλεύονται μέχρι τα 100. Το μόνο θετικό του μοτέρ είναι η σχετικά νορμάλ κατανάλωση αν δεν το κυνηγάς. Αλλιώς πίνει και δεν πάει. Από τα πιο αργά αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει, ακόμα και ένα matiz που είχα νοικιάσει κάποτε ήταν πιο σβέλτο. ΔΕΝ θα το αγόραζα για κανένα λόγο.
-
Με σκίσιμο δυσκολα έχω δει πάνω από 6,5... Αντίθετα στο 1,4 με τα 95 που έχω και του πίνω το αιμα βλεπω εύκολα μέχρι και 8 λίτρα αν του πιώ το αίμα... Είναι πάρα πολύ οικονομικό το 1,2 για πόλη είναι μια χαρά...
-
Αν χρειάζεται κάποιος χώρο εντός πόλης μια χαρά είναι,για οτιδήποτε άλλο δε κάνει.η οπτιμαλ οδήγηση ποια είναι?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
Με σκίσιμο δυσκολα έχω δει πάνω από 6,5... Αντίθετα στο 1,4 με τα 95 που έχω και του πίνω το αιμα βλεπω εύκολα μέχρι και 8 λίτρα αν του πιώ το αίμα... Είναι πάρα πολύ οικονομικό το 1,2 για πόλη είναι μια χαρά...Το είχε ένας ξάδερφος, είχα κάνει ταξίδι Καλαμάτα-Αθήνα με νορμάλ ρυθμούς (120-130) και έκαψε γύρω στα 6.5. Βέβαια στην παραμικρή υποψία ανηφόρας υπέφερε το κακόμοιρο. Μέσα στην Αθήνα ο ξάδερφος έβλεπε συχνά νούμερα γύρω στα 7.5+. Εδώ και 3 μήνες ο ξάδερφος το έσπρωξε για 2 χιλιάρικα και πήρε leon 1.4 tsi 2009 MY με 4.5 χιλιάρικα. Ήμουν τυφλός και βρήκα το φως μου φάση
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
Δεν είναι και τόσο άθλιο... Μπορείς να κάνεις ανετα ταξίδια δυο με τρεις φορές τον χρόνο... Με σταθερά χιλιόμετρα στα 130-140 χμ/ωρα πας μια χαρά... Και είναι και οικονομικό μέσα στην πόλη...140 στα 70 αλογα μαλιστα..με τι απο πισω ευνοικο ανεμο η την κατρινα?
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Δεν είναι και τόσο άθλιο... Μπορείς να κάνεις ανετα ταξίδια δυο με τρεις φορές τον χρόνο... Με σταθερά χιλιόμετρα στα 130-140 χμ/ωρα πας μια χαρά... Και είναι και οικονομικό μέσα στην πόλη...
140 στα 70 αλογα μαλιστα..με τι απο πισω ευνοικο ανεμο η την κατρινα?
εντάξει χαλάρωσε,το μοτέρ είναι αδύναμο και δεεεεν ...............αλλά μπορεί να ταξιδέψει με 130-140,απλά ΔΕΝ προσπερνάς και δεν το πιέζεις για να μην ανεβάσεις κατανάλωση τσάμπα!!!
το λέω απο την εμπειρία μου,με το 1.242cc 60hp.............αυτο που έχει και 10 άτια παραπάνω,σαφώς καλύτερα θα είναι τα πράγματα..... -
Κάποτε πιάναμε 150 με μαούνες 60 ίππων και τερματισμένη 4η...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάποτε πιάναμε 150 με μαούνες 60 ίππων και τερματισμένη 4η...+1
Εύκολα ταξιδεύει τέτοιο αμάξι με 130-140.Αλλά η κατανάλωση ανεβαίνει επειδή πρέπει να είσαι με το πόδι στο πάτωμα και στις ανηφόρες να κατεβάζεις ταχύτητα
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
Με σκίσιμο δυσκολα έχω δει πάνω από 6,5... Αντίθετα στο 1,4 με τα 95 που έχω και του πίνω το αιμα βλεπω εύκολα μέχρι και 8 λίτρα αν του πιώ το αίμα... Είναι πάρα πολύ οικονομικό το 1,2 για πόλη είναι μια χαρά...Το 1400αρη αν του πιεις το αίμα βαράει μόνο 8,5; Κάτι δεν κανείς καλα
-
bitch(es) please...
atos 1.1 '04
σε κατηφόρα βεβαια
120-130 τα εχει όμως με αναλογες (λογικες δηλαδή) παραχωρήσεις σε ανωφέρειεςη φωτο εχει ξαν' ανέβει για οσους θυμούνται!
-
Ο χρήστης Kostas24 έγραψε:
Κάποτε πιάναμε 150 με μαούνες 60 ίππων και τερματισμένη 4η...
+1
Εύκολα ταξιδεύει τέτοιο αμάξι με 130-140.Αλλά η κατανάλωση ανεβαίνει επειδή πρέπει να είσαι με το πόδι στο πάτωμα και στις ανηφόρες να κατεβάζεις ταχύτητα
Το εύκολα ειναι νομίζω σχετικό...
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Δεν είναι και τόσο άθλιο... Μπορείς να κάνεις ανετα ταξίδια δυο με τρεις φορές τον χρόνο... Με σταθερά χιλιόμετρα στα 130-140 χμ/ωρα πας μια χαρά... Και είναι και οικονομικό μέσα στην πόλη...
140 στα 70 αλογα μαλιστα..με τι απο πισω ευνοικο ανεμο η την κατρινα?
εντάξει χαλάρωσε,το μοτέρ είναι αδύναμο και δεεεεν ...............αλλά μπορεί να ταξιδέψει με 130-140,απλά ΔΕΝ προσπερνάς και δεν το πιέζεις για να μην ανεβάσεις κατανάλωση τσάμπα!!!
το λέω απο την εμπειρία μου,με το 1.242cc 60hp.............αυτο που έχει και 10 άτια παραπάνω,σαφώς καλύτερα θα είναι τα πράγματα.....εδω το 120ρι μου εβγαζε κραυγες πονου σε μερικες προσπερασεις σε παραπλησιες ταχυτητες το μονο καλο ηταν οτι παντα ειχες μια πανω και δεν σε κουραζε ο ηχος..
FIAT FORUM