-
Could be......
-
Ένα νέο, πιο ξεκάθαρο και λειτουργικό νομοθετικό πλαίσιο διαμορφώνεται στην υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου με το νόμο «Πρόσβαση στη δραστηριότητα των πιστωτικών ιδρυμάτων και προληπτική εποπτεία πιστωτικών ιδρυμάτων και επιχειρήσεων επενδύσεων (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2013/36/ΕΕ), κατάργηση ν.3601/2007 και άλλες διατάξεις» που ψηφίστηκε την Παρασκευή 2.5.2014 από τη Βουλή των Ελλήνων.
Πιο συγκεκριμένα, με τις νέες νομοθετικές ρυθμίσεις που τίθενται άμεσα σε ισχύ (από την ημερομηνία δημοσίευσης του Νόμου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως), επέρχονται μεταξύ άλλων οι εξής σημαντικές αλλαγές :
•η κατάργηση της αυτόματης ανανέωσης της ασφάλισης αυτοκινήτου και η αναγνώριση της πληρωμής του ασφαλίστρου ως απαραίτητης προϋπόθεσης τόσο για την έναρξη όσο και για την ανανέωση της ασφαλιστικής κάλυψης. Με τον τρόπο αυτό δεν θα απαιτείται πλέον ακύρωση / καταγγελία της ασφάλισης από τον ασφαλιστή κατά το χρόνο λήξης της ασφαλιστικής σύμβασης,•η κατάργηση του αυτοκόλλητου σήματος ασφάλισης και του σήματος προσωρινής ασφάλισης
**•η θεσμική αναγνώριση της ηλεκτρονικής επικοινωνίας ασφαλιστή, ασφαλισμένου & δικαιούχου αποζημίωσης σε όλες τις διαδικασίες (π.χ. σύναψη ασφάλισης, διακανονισμό ζημιών κ.λπ.).
**«Το νέο νομοθετικό πλαίσιο προστατεύει και διασφαλίζει τον ασφαλισμένο αλλά και τον τρίτο ζημιωθέντα σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος ενώ παράλληλα οι νέες ρυθμίσεις προστατεύουν και θωρακίζουν τη φερεγγυότητα των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, ανέφερε ο Πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), κ. Α. Σαρρηγεωργίου.
Με την ψήφιση του Νόμου ο Πρόεδρος Επιτροπής Αυτοκινήτων της ΕΑΕΕ, κ. Δ. Ζορμπάς σχολίασε : «Με τις νέες διατάξεις ανοίγει μία νέα εποχή στην υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου. Δυσλειτουργίες του παρελθόντος που έβλαπταν τους συνεπείς ασφαλισμένους, τους ζημιωθέντες αλλά και τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις όπως π.χ. η αυτόματη ανάληψη κινδύνου από την ασφαλιστική επιχείρηση χωρίς την προηγούμενη είσπραξη του ασφαλίστρου, αντιμετωπίζονται πλέον από ένα αποτελεσματικό και σαφές σύστημα έναρξης/ λήξης/ ακύρωσης της υποχρεωτικής ασφάλισης αυτοκινήτου που θα ωφελήσει όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Επιπλέον με την αναγνώριση της ηλεκτρονικής επικοινωνίας περιορίζεται η γραφειοκρατία και διευκολύνονται οι διαδικασίες σε όλα τα στάδια της συνδιαλλαγής ασφαλιστή – ασφαλισμένου. Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις που λειτουργούν στην Ελλάδα είναι έτοιμες για τη μετάβαση στο νέο καθεστώς και ενημερώνουν τους ασφαλισμένους τους για τις αλλαγές».
-
Στο Site της Anytime Online λεει οτι εχω πανευρωπικη καλυψη για οδικη βοηθεια
δε γραφει ομως τι και πωςξερει κανεις τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις?
πες οτι κατι παθεις, που παιρνεις? -
Eλλαδα και αυτή φροντίζουν τα περαιτέρω
Sent from Corsair's brick
-
Μπορει οποιος γνωριζει να μου κανει μια ανακεφαλαιωση για το ποιες ασφαλιστικες καλυπτουν κουκουλα καμπριο? Αλλα να τη καλυπτουν πληρως, δηλαδη και σε τρακαρισμα, και σε βανδαλισμο, κλοπη κλπ, εστω και με μια απαλλαγη.
-
Μόλις επιβεβαιώθηκε από Hellas Direct ότι στο εξωτερικό καλύπτει μόνο αστική ευθύνη. Οι υπόλοιπες καλύψεις (μικτή, κλοπή, κλπ) δεν καλύπτονται και δε δύναται να καλυφθούν ούτε με επασφάλιστρο!
Στην ΕΘΝΙΚΗ, αν θυμάμαι καλά, υπήρχε κάλυψη κλοπής (τουλάχιστον) στο εξωτερικό....Με βλέπω να την κάνω πρόωρα (τον 12ο λήγει το έτος ασφάλισης) για άλλη ασφαλιστική.
Γνωρίζουμε κάποια που να καλύπτει κλοπή στο εξωτερικό;
-
Με πήραν από Anytime-Interamerican για να μου υπενθυμίσουν πως τέλη του μηνός ανανεώνεται το ετήσιο συμβόλαιο που έχω για την Ducati μου (Multistrada DS 1000, 04'). H τιμή είναι λίγο κάτω από 200€, με τις βασικές καλύψεις + οδική βοήθεια (χρησιμότατη, μια φορά με άφησε η μπαταρία και ήρθαν αμέσως! ).
Έψαξα τις online και καμία δεν είναι ουσιαστικά φθηνότερη, ενώ κάποιες είναι πολύ ακριβότερες. Μόνον η Interlife έχει καλύτερες τιμές, αλλά είναι μικρή εταιρεία και δεν θέλω κάτι τέτοιο.Έχει να προτείνει κανένας κάποια εναλλακτική; Οι περισσότερες εταιρείες δεν θέλουν ν' ασφαλίζουν μοτοσυκλέτες οπότε δεν έχουν και πολύ ανταγωνιστικά ασφάλιστρα, πχ η Hellas Direct δεν ασφαλίζει απ' ό,τι είδα...
Εντάξει δεν καίγομαι κιόλας, δεν περιμένω να πέσει η τιμή ιδιαίτερα, απλώς ας το ψάξω λίγο.
Φχαριστώ.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
πουλάω την Ducati μου (Multistrada DS 1000, 04'). H τιμή είναι λίγο κάτω από 200€,
ΦχαριστώΣου δίνω ένα πενηντάρικο να σε απαλλάξω
-
Τι να το κάνεις ρε το ιταλιάνικο; Θα σε αφήνει συνέχεια!
Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
H Εθνική καλύπτει, η Μινέττα καλύπτει (μόνο Ευρωπαϊκή Ένωση) και κάποιες άλλες καλύπτουν με επασφάλιστρο.
-
@HF: Υδρόγειος?
Μπορώ να σου πω και λεπτομέρειες αν θες... -
Ακούω!
Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν είσαι στη ζώνη 4, τότε δεν σε συμφέρει... Πάει κάτι λιγότερα απο 250€ τον χρόνο με οδική...
Δύσκολα θα βρεις κάτι φθηνότερο απο anytime (λογικό)... -
Ε, εντάξει, μένω εκεί λοιπόν. Μόνον η Interlife την ανταγωνίζεται, οι άλλες είναι μακριά.
Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έχω το εξής μπλέξιμο: Προ μηνός με τράκαραν και αποδέχθηκαν την ευθύνη. Συμπληρώθηκε έντυπο φιλικού διακανονισμού, η εταιρεία του άλλου οδηγού έδωσε το ΟΚ, κι η δική μου ασφαλιστική (Εθνική) έδωσε έγκριση να επισκευαστεί το αυτοκίνητό μου. Προηγήθηκε πραγματογνωμοσύνη σε συνεργαζόμενο με την ασφαλιστική φανοποιείο (του επίσημου εισαγωγέα), στο οποίο και παρέδωσα μετά την τελική έγκριση το αυτοκίνητο για επισκευή. Όντας σε συνεργασία οι δύο εταιρείες, τα οικονομικά θεωρητικά τακτοποιούνται μεταξύ τους χωρίς να εμπλακώ. Κι ενώ όλα βαίναν καλώς και σήμερα θα ήταν έτοιμο το αυτοκίνητο, τσουπ με καλούν από το φανοποιείο να με ενημερώσουν ότι υπάρχει ένα υπόλοιπο €60 που πρέπει να καλύψω εγώ λόγω παλαιότητας στα ανταλλακτικά. Κοινώς, όχι μόνο νταβατζιλίκι περί παλαιότητας, αλλά με ενημέρωσαν και κατόπιν εορτής
Στο μεταξύ, η Εθνική μου απέστειλε SMS μόλις ενέκρινε την επισκευή αναφέροντας:
Η ευθύνη για τη ζημιά σας, έχει γίνει δεκτή από πλευράς του οδηγού του άλλου οχήματος. Επιλέξτε ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία μας και αφήστε τα υπόλοιπα σε εμάς. Αλλιώς, όταν ολοκληρωθεί η επισκευή και εφόσον η ζημιά είναι μέχρι €6500 στείλτε μας πρωτότυπα τιμολόγια, αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας και έντυπο πληρωμής αποζημίωσης που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας, το τηλεφωνικό κέντρο ή τον ασφαλιστή σας.
Καμία αναφορά ότι θα κληθώ να πληρώσω. Μόνο ότι θα αναλάβουν εκείνοι τα πάντα.
Ταυτόχρονα, με τον υπεύθυνο φανοποιείου μίλησα από κοντά (1) αφού παρέλαβα το αυτοκίνητο από την πραγματογνωμοσύνη, και (2) όταν το παρέδωσα για επισκευή. Επίσης, επικοινώνησα τηλεφωνικώς μαζί του 3-4 φορές (μετά την πραγματογνωμοσύνη, μετά την έγκριση της επισκευής, κτλ) και δεν ανέφερε ούτε μία φορά κάτι περί παλαιότητας και δικού μου κόστους, παρόλο που έγινε συζήτηση ως προς τις εργασίες/ανταλλακτικά που θα απαιτηθούν.
Πραγματικά τα έχω πάρει πολύ! Ήδη απέστειλα email στον εισαγωγέα δηλώνοντας την άρνησή μου να πληρώσω το ποσό καθότι δε μου δηλώθηκε ποτέ προ της επισκευής. Κι αργότερα θα στείλω email και στην Εθνική αρνούμενος την παλαιότητα ως έννοια αφού δεν προβλέπεται πουθενά. Οι όροι του συμβολαίου δεν αναφέρουν κάτι σχετικό, δεν ενημερώθηκα για κάτι σχετικό και γενικότερα είναι απαράδεκτο ως τακτική.
Υ.Γ.: Το αυτοκίνητο είναι ένα TypeR του 2007
-
Η hellas direct σε ποια εταιρία σε ασφαλίζει;
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Η hellas direct σε ποια εταιρία σε ασφαλίζει;Στην Hellas Direct....
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Έχω το εξής μπλέξιμο: Προ μηνός με τράκαραν και αποδέχθηκαν την ευθύνη. Συμπληρώθηκε έντυπο φιλικού διακανονισμού, η εταιρεία του άλλου οδηγού έδωσε το ΟΚ, κι η δική μου ασφαλιστική (Εθνική) έδωσε έγκριση να επισκευαστεί το αυτοκίνητό μου. Προηγήθηκε πραγματογνωμοσύνη σε συνεργαζόμενο με την ασφαλιστική φανοποιείο (του επίσημου εισαγωγέα), στο οποίο και παρέδωσα μετά την τελική έγκριση το αυτοκίνητο για επισκευή. Όντας σε συνεργασία οι δύο εταιρείες, τα οικονομικά θεωρητικά τακτοποιούνται μεταξύ τους χωρίς να εμπλακώ. Κι ενώ όλα βαίναν καλώς και σήμερα θα ήταν έτοιμο το αυτοκίνητο, τσουπ με καλούν από το φανοποιείο να με ενημερώσουν ότι υπάρχει ένα υπόλοιπο €60 που πρέπει να καλύψω εγώ λόγω παλαιότητας στα ανταλλακτικά. Κοινώς, όχι μόνο νταβατζιλίκι περί παλαιότητας, αλλά με ενημέρωσαν και κατόπιν εορτήςΣτο μεταξύ, η Εθνική μου απέστειλε SMS μόλις ενέκρινε την επισκευή αναφέροντας:
Η ευθύνη για τη ζημιά σας, έχει γίνει δεκτή από πλευράς του οδηγού του άλλου οχήματος. Επιλέξτε ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία μας και αφήστε τα υπόλοιπα σε εμάς. Αλλιώς, όταν ολοκληρωθεί η επισκευή και εφόσον η ζημιά είναι μέχρι €6500 στείλτε μας πρωτότυπα τιμολόγια, αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας και έντυπο πληρωμής αποζημίωσης που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας, το τηλεφωνικό κέντρο ή τον ασφαλιστή σας.
Καμία αναφορά ότι θα κληθώ να πληρώσω. Μόνο ότι θα αναλάβουν εκείνοι τα πάντα.
Ταυτόχρονα, με τον υπεύθυνο φανοποιείου μίλησα από κοντά (1) αφού παρέλαβα το αυτοκίνητο από την πραγματογνωμοσύνη, και (2) όταν το παρέδωσα για επισκευή. Επίσης, επικοινώνησα τηλεφωνικώς μαζί του 3-4 φορές (μετά την πραγματογνωμοσύνη, μετά την έγκριση της επισκευής, κτλ) και δεν ανέφερε ούτε μία φορά κάτι περί παλαιότητας και δικού μου κόστους, παρόλο που έγινε συζήτηση ως προς τις εργασίες/ανταλλακτικά που θα απαιτηθούν.
Πραγματικά τα έχω πάρει πολύ! Ήδη απέστειλα email στον εισαγωγέα δηλώνοντας την άρνησή μου να πληρώσω το ποσό καθότι δε μου δηλώθηκε ποτέ προ της επισκευής. Κι αργότερα θα στείλω email και στην Εθνική αρνούμενος την παλαιότητα ως έννοια αφού δεν προβλέπεται πουθενά. Οι όροι του συμβολαίου δεν αναφέρουν κάτι σχετικό, δεν ενημερώθηκα για κάτι σχετικό και γενικότερα είναι απαράδεκτο ως τακτική.
Υ.Γ.: Το αυτοκίνητο είναι ένα TypeR του 2007
Τελικά από το φανοποιείο αποδέχθηκαν ότι κακώς δεν ενημερώθηκα εξ αρχής, και δε μου ζήτησαν τα λεφτά της παλαιότητας! Επίσης, έχω στείλει email στην Εθνική Ασφαλιστική ενημερώνοντας ότι δεν αποδέχομαι όρο παλαιότητας εφόσον δεν αναγράφεται στους όρους του συμβολαίου. Ζήτησα να με ενημερώσουν σε περίπτωση που διαφωνούν με τη μη-αποδοχή μου, κι ότι σε περίπτωση μη απάντησής τους αυτομάτως τεκμαίρεται ότι αποδέχονται τη δήλωσή μου αυτή. Προφανώς και δεν έλαβα καμία απάντηση. Απάντηση έλαβα μόνο από το Συνήγορο του Πελάτη της Εθνικής στον οποίο είχα προωθήσει την αρχική μου δήλωση περί μη αποδοχής της μη κάλυψης του 10% για το παραπάνω τροχαίο λόγω παλαιότητας.
Αγαπητέ κύριε ΧΥΖ,
Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το Γραφείο του «Συνηγόρου του Πελάτη» της Εθνικής Ασφαλιστικής.
Σε απάντηση του από ΧΧ/ΥΥ/2014 ηλεκτρονικού μηνύματός σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σκοπός του Γραφείου μας είναι η εξεύρεση λύσεων που είναι αποδεκτές τόσο από τον πελάτη όσο και την Εταιρεία, σε ζητήματα που δεν κατέστη δυνατόν να επιλυθούν κατά την εξέτασή τους από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Απαραίτητη προϋπόθεση για τη διερεύνηση οποιουδήποτε αιτήματος είναι η ύπαρξη της επίσημης τοποθέτησης της Εταιρείας επί του θέματος.
Για το λόγο αυτό θα πρέπει αρχικά να αναμείνετε την απάντηση του αρμόδιου χώρου όπου έχετε ήδη υποβάλει το αίτημά σας.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Βέβαια, δεν έλαβα ποτέ καμία απάντηση από την αρμόδια υπηρεσία...
-
συνηγορος του πελατη της Εθνικης ασφαλιστικης?
-
Ανανέωση της ασφάλειας και βλέπω οτι η ενιταιμ και η κάθε ενιταιμ είναι σαφώς φθηνότερη από 6μηνιαία που έχω στην ευρωπαϊκή πίστη.
Η ασφαλίστριά μου αρχίζει τα γνωστά... 'και δεν θα σε αφήσω να πας σε ένα στεγνό κομπιούτερ', 'και εδώ έχουμε πραγματική ανθρώπινη σχέση' κλπ κλπ
Το ξέρω οτι αρχίζει τις παπάτζες... Δεν είχα ποτέ ατύχημα για να χρειαστεί να βάλει το χέρι στην τσέπη, και μια φορά που χρειάστηκε (σε αντιδικία ) ήταν μάλλον αρνητική να 'κάνει και λίγο τα στραβά μάτια'...
το θέμα είναι... έχει κανείς εμπειρία από ενιταιμ? αξίζει? βρέθηκε κανείς σε δύσκολη θέση, γιατί όταν δεν έχεις ατυχήματα ή όταν φταίει κατάφωρα ο άλλος κανείς δεν έχει θέμα, το κακό αρχίζει όταν μπλέκει η κατάσταση
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ