Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2014 - Formula 1 Gran Premio de España Pirelli
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2014 - Formula 1 Gran Premio de España Pirelli
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 18
    • 19
    • 8 / 19
    Formula 1
    52
    376
    666
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pik last edited by

      Ο χρήστης edmond έγραψε:
      παντως ο Rosberg εξελίσσεται σε -καλος- δευτερος. προβλεπόμενα εννοω.
      δεν γινεται να μην μπορεις να φτασεις τον Lewis με καλυτερα λάστιχα.
      στο αναποδο δεν νομιζω ότι υπηρχε περιπτωση να μην τον ειχε πιασει ΚΑΙ περασει.
      αυτό δειχνει βεβαια πως αβανταρουν τον Αγγλο.

      αφηνουν τον Ροζμπεργκ στο τελος με τα καλα λαστιχα που μπορει να τον φαει τον αλλο και κατα τα αλλα αβανταρουν τον Χαμιλτον;

      Τι δεν καταλαβαινω...;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • sprsk
        sprsk last edited by

        Να χαρώ εγώ τους επαΐοντες που τα ξέρουν όλα ... +3 sec από πέρσι ...

        Από άλλο πλανήτη η ΜΒ ... η πιο γρήγορη αργή formula .

        No.2 η RB ... η οποία σε μία πίστα που παραδοσιακά διακρίνεται είχε σε εξαιρετική μέρα τον SV

        No.3 η Williams η οποία έχει 1 οδηγό και 1 ... που ανάλογα με την μέρα του πατώνει η φορτώνει

        Νο.4 επίσημα η Ferrari ( η αναβαθμισμένη ... )

        Έκπληξη του αγώνα ο RG...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yugo_para_siempre last edited by

          Πληρης απογοητευση για τα κοκκινα μονοθεσια, φανταστικοι οι ασημοι με τον Rosberg να ειναι πιο ανταγωνιστικος απ' οτι τον περιμενα.

          Φοβερος αγωνας και απο τον Vettel, μολις 26 δευτερα πισω απο τον ομοσταυλο του και εχοντας εκκινησει απο το πουθενα. Ταχυτατος και μαχητικοτατος.

          Κατι τελευταιο, ο Ισπανος σημερα ηταν και παλι πιο γρηγορος απο τον Κιμι, απλα δεν θα ειχε καταφερει να προσπερασει ποτε αν ειχαν την ιδια ταυτοσιμη στρατηγικη, οσο πηγαιναν μαζι ηταν παντα κοντα χωρις ποτε να ειναι σε θεση να κανει εστω προσπαθεια για προσπερασμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pik last edited by

            στην προηγουμενη σελιδα πεφτει πολυ

            φοβερος ο αγωνας του Φεττελ τελικα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
              Κατι τελευταιο, ο Ισπανος σημερα ηταν και παλι πιο γρηγορος απο τον Κιμι,

              Όχι δα. Ίδια γυρολόγια έκαναν και ο Φινλανδός είχε πάντα τα πιο παλιά λάστιχα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                edmond last edited by

                Ο χρήστης pik. έγραψε:

                παντως ο Rosberg εξελίσσεται σε -καλος- δευτερος. προβλεπόμενα εννοω.
                δεν γινεται να μην μπορεις να φτασεις τον Lewis με καλυτερα λάστιχα.
                στο αναποδο δεν νομιζω ότι υπηρχε περιπτωση να μην τον ειχε πιασει ΚΑΙ περασει.
                αυτό δειχνει βεβαια πως αβανταρουν τον Αγγλο.

                αφηνουν τον Ροζμπεργκ στο τελος με τα καλα λαστιχα που μπορει να τον φαει τον αλλο και κατα τα αλλα αβανταρουν τον Χαμιλτον;

                Τι δεν καταλαβαινω...;

                μπορουσαν να βαλουν τον γερμανο καναδυο γυρους νωρίτερα μεσα για τα μεσαια λάστιχα και να εχει περισσοτερες ελπιδες για να φτασει τον αλλον.
                ο οποιος άλλος όμως αν ηταν στην θεση του γερμανου, πιστευω πως θα ΕΙΧΕ την ικανοτητα να τον πιασει και να τον περασει..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  le-man last edited by

                  Πέστα ρε REALZEUS γιατι θα τρελαθούμε τελείως...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    granturismoomologato last edited by

                    Ferrari και Mac εντελώς για τα πανηγύρια.Δεν βλέπονται πια.

                    Φέτος είναι το πάρτι του μαύρου.Ο Δεύτερος Rosberg θα φυλάει μετόπισθεν.

                    Εντυπωσιακός ο Vettel,αντάξιος αυτή τη φορά των 'σερβίτσιων' του.

                    Φουλ σούπα πάντως,παρότι τον πλασματικό αγώνα στο τέλος.Φέτος θα είναι η δεύτερη πιο βαρετή χρονιά στη μετά Schumi μετά το 2013....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                      Κατι τελευταιο, ο Ισπανος σημερα ηταν και παλι πιο γρηγορος απο τον Κιμι,

                      Όχι δα. Ίδια γυρολόγια έκαναν και ο Φινλανδός είχε πάντα τα πιο παλιά λάστιχα.

                      Να ένα θέμα. Ποιος ήταν άξιος της 6ης θέσης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Y
                        yugo_para_siempre last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                        Κατι τελευταιο, ο Ισπανος σημερα ηταν και παλι πιο γρηγορος απο τον Κιμι,

                        Όχι δα. Ίδια γυρολόγια έκαναν και ο Φινλανδός είχε πάντα τα πιο παλιά λάστιχα.

                        Δεν ειπα οτι ηταν πολυ πιο γρηγορος Δια, ειχε ενα κλικ καλυτερο ρυθμο που δεν θα ηταν αρκετο για να προσπερασει αν δεν πεθαιναν για αλλη μια φορα τον Κιμι... Οταν καποια στιγμη, λογω προσπερασματος του Χοντρογιαννη και απο τους δυο αν δεν κανω λαθος, ο Κιμι ηταν μπροστα περιπου 3 δευτερα ο Αλονσο σε μερικους γυρους την πηγε στο 1.5 λιγο πριν το δευτερο πιτ του. Πολυ μικρη διαφορα αλλα ηταν λιγο καλυτερος.

                        Παντως δεδομενου οτι στην κοκκινη ομαδα τα εχουν χασει ηδη ολα και δεν φαινεται με τιποτα οτι το Αλονσο θα διεκδικισει κατι ωστε να τον αβανταρουν ειναι πραγματικα ψυχολογικος θανατος αυτο που εκαναν στο Κιμι. Δεν το αφησαν ουτε τωρα να ειναι μπροστα του, διοτι ξαναλεω αν ειχαν ιδια στρατηγικη ο Αλονσο δεν θα περνουσε ποτε, θα ηταν κοντα αλλα μεχρι εκει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pik last edited by

                          τελικα ο Νιουης παει Μαρανελλο;

                          αν ειναι ετσι και φυγει ο Λολονσο και του χρονου πετανε θα πεσει τρελο γελιο...

                          να δω Κιμι με Νιουη να πετανε στα κοκκινα...

                          @edmond αρα δεν τον αβανταρουν τον Χαμιλτον αν ο αλλος δεν μπορεσε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eddie_147 last edited by

                            Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα αβανταρίσματος Λούη.
                            Περίμενα ότι ο Rosberg θα πέρναγε στο τέλος αλλά καταλαβαίνω ότι έχει στο μυαλό του ότι το πρωτάθλημα έχει ακόμα ΜΗΝΕΣ (συν τους τελευταίους αγώνες με διπλό σκορ) και δεν ασχολείται με το τι θα γράψουν οι φυλλάδες.

                            Η Ferrari σήμερα ήταν πιο αξιοθρήνητη από άλλες φορές γιατί έδειξε ότι είχε την ταχύτητα να φτάσει την 4η θέση αλλά κατάφερε (...) να μείνει στις 6-7.
                            Ο Alonso απλά χαντακώθηκε λιγότερο από το Σωτήρη αλλά χαντακώθηκε και αυτός.

                            Αυτό που θέλαν ήταν η στρατηγική που ακολούθησε η RB για τον Vettel (για να έχει την πιο μαλακή γόμα στο τέλος με πιο ελαφρύ μονοθέσιο) αλλά τα θαλάσσωσαν.
                            Καλά του Σωτήρη (1 λιγότερο pit stop) το γάμησαν απ' την αρχή (έπρεπε να περάσει αρκετά περισσότερο χρόνο στα πρώτα 2 stint και ίσως ελεγχόμενα να άφηνε τον Alonso να τον περάσει για να μην πιέσει τα λάστιχα του.
                            Μετά όταν θυμήθηκαν ότι έπρεπε να μείνει έξω θα απέφευγε αυτό το -2' το γύρο...

                            #aresmares

                            Δεν είναι θέμα μονοθεσίου αυτή τη στιγμή. Νοσεί όλο το οικοδόμημα.

                            Σύντομα η Lotus θα τους περνάει και στον αγώνα.

                            ΥΓ: Πιο λογικό θα ήταν να πάει ο Χούλκενμπεργκ στη Μερκεντέ παρά ο Alonso.
                            Αυτή τη στιγμή παλεύουν στο δευτερόλεπτο και μετά είναι σαν καλές φιλενάδες.
                            Ποιος ο λόγος να πάει η Alexis από τη Δυναστεία στο Καφέ της Χαράς;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gilles_27 last edited by

                              Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:

                              Κατι τελευταιο, ο Ισπανος σημερα ηταν και παλι πιο γρηγορος απο τον Κιμι, απλα δεν θα ειχε καταφερει να προσπερασει ποτε αν ειχαν την ιδια ταυτοσιμη στρατηγικη, οσο πηγαιναν μαζι ηταν παντα κοντα χωρις ποτε να ειναι σε θεση να κανει εστω προσπαθεια για προσπερασμα.

                              Βαρετό πρωτάθλημα, (όχι και τόσο) βαρετός αγώνας.
                              Να 'χαμε, να λέγαμε για τις Ferrari.... Εγώ είδα ουσιαστικά ίδιους χρόνους απο τους δυο τους όσο πήγαιναν μαζί. Περιμένω να δω και τα αντίστοιχα γραφήματα για να συγκρινω καλύτερα. Μοναδικό πρόβλημα ότι φέτος , για να κυνηγήσεις τους μπροστά το 170% δε φτάνει....

                              Είναι πάντως τραγικό να πρεπει να εισαι ταυτισμένος με οδηγό για να χαρείς αγώνα. Οι ομάδες -εκτος απροοπτων, βλ σημερα Vettel- θα πηγαίνουν τραινάκια έτσι όπως το έχουν καταντήσει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                touring-the-m3-1-6 last edited by

                                Τί χάλια είναι αυτά...άκου γύρο!!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ripper last edited by

                                  Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                  Περίμενα ότι ο Rosberg θα πέρναγε στο τέλος αλλά καταλαβαίνω ότι έχει στο μυαλό του ότι το πρωτάθλημα έχει ακόμα ΜΗΝΕΣ (συν τους τελευταίους αγώνες με διπλό σκορ) και δεν ασχολείται με το τι θα γράψουν οι φυλλάδες.

                                  Για να περάσει μέσα στην πίστα, στην Βαρκελώνη, ο Rosberg τον Hamilton χρειάζεται ο δεύτερος να τρακάρει με αστεροειδή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Y
                                    yugo_para_siempre last edited by

                                    Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:

                                    Κατι τελευταιο, ο Ισπανος σημερα ηταν και παλι πιο γρηγορος απο τον Κιμι, απλα δεν θα ειχε καταφερει να προσπερασει ποτε αν ειχαν την ιδια ταυτοσιμη στρατηγικη, οσο πηγαιναν μαζι ηταν παντα κοντα χωρις ποτε να ειναι σε θεση να κανει εστω προσπαθεια για προσπερασμα.

                                    Βαρετό πρωτάθλημα, (όχι και τόσο) βαρετός αγώνας.
                                    Να 'χαμε, να λέγαμε για τις Ferrari.... Εγώ είδα ουσιαστικά ίδιους χρόνους απο τους δυο τους όσο πήγαιναν μαζί. Περιμένω να δω και τα αντίστοιχα γραφήματα για να συγκρινω καλύτερα. Μοναδικό πρόβλημα ότι φέτος , για να κυνηγήσεις τους μπροστά το 170% δε φτάνει....

                                    Είναι πάντως τραγικό να πρεπει να εισαι ταυτισμένος με οδηγό για να χαρείς αγώνα. Οι ομάδες -εκτος απροοπτων, βλ σημερα Vettel- θα πηγαίνουν τραινάκια έτσι όπως το έχουν καταντήσει.

                                    Το ξαναγραφω, ο Αλονσο όποτε του δωθηκε η ευκαιρια ηταν ενα κλικ πιο γρηγορος.

                                    Δηλαδη οταν εμεινε λογω Χονδρογιαννη πιο πισω ωστε να μην οριοθετειται ο ρυθμος του απο τον Κιμι μαζεψε εστω και λιγο τη διαφορα. Απο τα 3+ στο 1.5 πριν μπει στα πιτ...

                                    Επισης στο μονο σημειο που ο Κιμι ειχε πιο φρεσκα λαστιχα μετα το 2ο πιτ στοπ του, με τον Αλονσο να τα εχει χρησιμοποιησει ηδη 8 γυρους μειωσε ελαχιστα τη διαφορα ενω ηταν και οι δυο με τα πολυ σκληρα. Βεβαια αυτο δεν ειναι ακριβως δικαικη συγκριση διοτι ο Κιμι ηξερε οτι επρεπε να τα φυλαει με σκοπο να κρατησουν για 22 γυρους ενω ο Αλονσο τα κρατησε για 17. Στη δικαιη ομως συγκριση που εγραψα παραπανω τον μαζεψε με περιπου 2 δεκατα στο γυρο. Δεν θα περνουσε το ξαναλεω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      ladaman11 last edited by

                                      Aν ο αλονσο δεν εμπαινε για το τελευταιο στοπ απο 4ος θα εχανε θεση μονο απο τον Vettel. Ο Μποτας εδειξε οτι δεν ειχε το pace και με τα 9 sec που βρισκοταν μπροστα του ο αλονσο πριν το στοπ πιστευω οτι του αρκουσαν μιας και μεχρι εκεινη την ωρα ηταν ταχυτερος με τα σκληρα απ'τον Μποτας ενω εμεναν 16 γυροι.

                                      Ο αλονσο λιγο πιο γρηγορος σε ρυθμο αγωνα απ'τον κιμι. (οταν ο αλλος ειναι κολλημενος ενα αγωνα ολοκληρο πισω απ΄τον αλλον η λογικη λεει οτι ειναι ταχυτερος ο πισω, αλλα οχι τοσο ωστε να προσπερασει ειδικα ανα εοδηγει ιδιο μονοθεσιο)

                                      Αμα χανεις ομως το Σαββατο δεν σου φταιει κανενας αλλος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:

                                        Κατι τελευταιο, ο Ισπανος σημερα ηταν και παλι πιο γρηγορος απο τον Κιμι,

                                        Όχι δα. Ίδια γυρολόγια έκαναν και ο Φινλανδός είχε πάντα τα πιο παλιά λάστιχα.

                                        Δεν ειπα οτι ηταν πολυ πιο γρηγορος Δια, ειχε ενα κλικ καλυτερο ρυθμο που δεν θα ηταν αρκετο για να προσπερασει αν δεν πεθαιναν για αλλη μια φορα τον Κιμι... Οταν καποια στιγμη, λογω προσπερασματος του Χοντρογιαννη και απο τους δυο αν δεν κανω λαθος, ο Κιμι ηταν μπροστα περιπου 3 δευτερα ο Αλονσο σε μερικους γυρους την πηγε στο 1.5 λιγο πριν το δευτερο πιτ του. Πολυ μικρη διαφορα αλλα ηταν λιγο καλυτερος.

                                        Παντως δεδομενου οτι στην κοκκινη ομαδα τα εχουν χασει ηδη ολα και δεν φαινεται με τιποτα οτι το Αλονσο θα διεκδικισει κατι ωστε να τον αβανταρουν ειναι πραγματικα ψυχολογικος θανατος αυτο που εκαναν στο Κιμι. Δεν το αφησαν ουτε τωρα να ειναι μπροστα του, διοτι ξαναλεω αν ειχαν ιδια στρατηγικη ο Αλονσο δεν θα περνουσε ποτε, θα ηταν κοντα αλλα μεχρι εκει...

                                        Παρόλη την διαφορά στρατηγικής αντάλλασσαν δέκατα. Στον ένα γύρο ο ένα μπροστά, στον άλλο ο άλλος. Εκεί που τελείωσε ήταν όταν ο Κίμι έχανε 2 δέυτερα στον γύρο λόγω ελαστικών. Δεν ξέρω ποιός διάλεξε τέτοια στρατηγική, αλλά προφανώς ήταν λανθασμένη. Όπως είχα προβλέψει, ο Κίμι θα φτάσει τον Αλόνσο στην Ευρώπη, όπερ και έγινε, ασχέτως αν τον έκαψαν στο τέλος. Περιμένω μέχρι το τέλος της χρονιάς να έχει το πάνω χέρι στην πίστα, αλλά όχι και βαθμολογικά καθώς ο Ισπανός έχει ήδη ανοίξει διαφορά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mikeerfol last edited by

                                          From Autosport LIVE

                                          13:59 Kimi Raikkonen isn't happy with being jumped by Ferrari team-mate Fernando Alonso. After the race he quizzes his engineer about 'who is making the calls? We seem to get second choice.'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eddie_147 last edited by

                                            ο αλλος ειναι κολλημενος ενα αγωνα ολοκληρο πισω απ΄τον αλλον η λογικη λεει οτι ειναι ταχυτερος ο πισω, αλλα οχι τοσο ωστε να προσπερασει ειδικα ανα εοδηγει ιδιο μονοθεσιο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 8 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr