- Hamilton
- Rosberg
- Alonso
- Ricciardo
- Bottas
PP Hamilton 1:48.350
FL Hamilton 1:50.900
PP Hamilton 1:48.350
FL Hamilton 1:50.900
PP Hamilton 1:22.950
FL Hamilton 1:26.600
PP Hamilton 1:17.000
FL Hamilton 1:21.000
1.Hamilton
2.Rosberg
3.Ricciardo
4.Alonso
5.Vettel
PP Hamilton 1:32.990
FL Rosberg 1:37.155
PP Hamilton 1:08.155
FL Rosberg 1:11.202
PP Hamilton 1:14.920
FL Hamilton 1:17.950
PP Hamilton 1:15.300
FL Vettel 1:18.000
Ο χρήστης nestorlp έγραψε:
Μπράβο teammate ladaman για τη νίκη!2η η Ferrari...
Thanks,
στο slipstreaming του ripper πλεον.
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Παραδεχτειτε το: με ολους τους teammates του (ακομα και με ρουκι Χαμιλτον) ακομα κι οταν εχανε ο Alonso ηταν (σχεδον παντα) οριακα και στα σημεια. Και υπηρχαν πολλες περιπτωσεις που τους επαιρνε τα σωβρακα.
Με τον Hamilton δεν ισχύει. Πχ Καναδάς όπου ο Λουής κέρδισε και ο Alonso έφαγε ένα super αγγούρι.
Επίσης τον έδερνε ο Trulli μέχρι να επέμβει ο Faflatio.Είπα ότι δεν θα ασχοληθώ με τα ενδοοικογενειακά της Φερράρης, αλλά αφού η χρονιά προσφέρει τρομερές συγκινήσεις και η αρμάδα του Ron σπάει τα ρεκόρ, θα μπω στο παιχνίδι.
Λεπόν, τα στιντ του Αρτέμη είναι 16-19-18-13 γύροι, λογικό για τακτική 3 στοπ, αν και όχι βέλτιστο.
Τα στίντ του Κιμίση είναι 17-26-23 γύροι, το 26 με μαλακά, μη λογικό για τακτική 2 στοπ.α) Ο Κιμίσης ή ο μηχανικός του είναι παντελώς ηλίθιοι
β) Άλλαξαν στρατηγική εν μέσω του αγώνα αποτυχημένα
γ) Το έκαναν για να περάσει το πουλένΔιαλιεχτεεεεεεεεεεεεεεεε.
Ο Κιμικοί προφανώς διαμαρτύρονται για το μεσαίο στιντ και έχουν δίκιο. Ποιος διαφωνεί;
Εχεις δικιο η στρατηγικη δεν ειναι βελτιστη ουτε στον κιμι( 2 στοπ) ουτε ομως και στον αλονσο (3 στοπ).
Προφανως προσπαθησαν να ξεμπλοκαρουν τον αλονσο απο τον κιμι καθυστερημενα (επρεπε να γινει στο 1ο στοπ)
με αποτελεσμα να σκισουν και τους δυο. Ο μεν αλονσο ουσιαστικα να χασει και απο τον φετελ και η οποια πιθανοτητα του κιμι να πιασει τον μποτας να εξανεμιστει.
Στο 1ο στοπ επρεπε να κρατησουν και αλλο τον κιμι εξω αν πηγαινε οντως απο την αρχη για 2 στοπ.
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Δε θα διαφωνήσω για το fuel corrected.
Ωστόσο 4 γύροι με τα σκληρα παραπάνω δεν είναι καθόλου αμελητεό. Είναι η διαφορά στους χρόνους του Alo μεταξύ πχ γύρων 47 και 51. Ήτοι 4 δεκατα καθαρα/γύρο, αν υποθέσουμε οτι η πτώση της απόδοσης είναι γραμμική, που δεν είναι. Αν δεν έκανε save στα λάστιχα εξήγησε μου εσύ πως και γιατι μπορεσε και έγραψε 1.30,5 όταν έμπαινε ο Alo στα pits μετα απο 10 γύρους με τα σκληρά, όλους στο 1.31 αυστηρά, όπως και τους υπόλοιπους του stint άλλωστε.
Φαίνεται δε και απο τους τελευταίους 4 γύρους, ότι παρ'ολη την οικονομία στο λάστιχο μάλλον ούτε για 1.31 μισο δεν ήταν τα λάστιχα πια (και δε μιλάω για το 1.35 οπου προφανως που το εχει παρατησει)@sparticle: Το πνεύμα δεν είναι αν και γιατι δεν κάνει ρόμπα ο Alo τον Κίμι. Είναι αν παιρνει το 130-150-170%. Όταν το καταλάβετε αυτό , θα δείτε οτι ο συμπαθής Φιλιππάκος μάλλον τον βόλεψε (και αυτος) τόσα χρόνια.
Btw... μια Williams ετρεχε χθες?edit: http://f1-facts.com/stats/team-mates/FAlonso
προσπερνω εντελώς τους πρωτους και διαβάζω... Jarno Trulli, Jacques Villeneuve (απο απόσυρση) , Giancarlo Fisichella, Nelson Piquet, (rookie) Romain Grosjean, Felipe Massa. Συζητάμε ακόμη???
Το θεμα ειναι οτι fuel corrected ή μη o αλονσο ειναι 0.8 (fuel corrected) - 0.5 το γυρο ποιος γρηγορος και για 13-14 γυρους συνεχομενα. Το θεμα ειναι οτι για 4 γυρους παρανω stint o kimi επρεπε να χανει 0.8 το γυρο ωστε να του φτασουν τα λαστιχα γι'αυτους τους 4 γυρους παραπανω (ουσιαστικα 3 γιατι ο τελευταιος του ειναι στο 1.35)?
Οσο και μη γραμμικη να ειναι η φθορα δεν το νομιζω.