-
Ναι μονο που κάποιους μπορει να τους ενδιαφέρουν πολυ περισσότερο η οδική συμπεριφορά-κρατημα, το τιμόνι, τα φρένα, η ποιότητα κύλισης και εσωτερικού, η απόκριση του κινητήρα σε όλο το εύρος των στροφών, το refinement. Και σε αυτά υπάρχουν πάμπολλες καλύτερες επιλογές απο το sx4.
Κάποιος συμφορουμιτης αγόρασε τον άσσο με λιγο πάνω απο 21000 ευρώ, και μεταξύ Ασσου και sx4 δε νομιζω οτι υπαρχει καμία επαφή. Εγω χαλαρά θα προτιμούσα τον άσσο.Μια giulietta η ένα 308 παίζουν περίπου στις ίδιες τιμές και με την εξαίρεση των χωρών και του ύψους δεν βλέπω να υστερούν κάπου αλλού.
Το ίδιο και για το c4 που ειναι και σημαντικά φτηνοτερο. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ναι μονο που κάποιους μπορει να τους ενδιαφέρουν πολυ περισσότερο η οδική συμπεριφορά-κρατημα, το τιμόνι, τα φρένα, η ποιότητα κύλισης και εσωτερικού, η απόκριση του κινητήρα σε όλο το εύρος των στροφών, το refinement. Και σε αυτά υπάρχουν πάμπολλες καλύτερες επιλογές απο το sx4.
Κάποιος συμφορουμιτης αγόρασε τον άσσο με λιγο πάνω απο 21000 ευρώ, και μεταξύ Ασσου και sx4 δε νομιζω οτι υπαρχει καμία επαφή.
Μια giulietta η ένα 308 παίζουν περίπου στις ίδιες τιμές και με την εξαίρεση των χωρών και του ύψους δεν βλέπω να υστερούν κάπου αλλού.
Το ίδιο και για το c4 που ειναι και σημαντικά φτηνοτερο.Σορρυ φίλε οδηγήσες το scross και κρίνεις οτι υστερεί σε οδική συμπεριφορά, φρένα, κλπ? στις μετρήσεις το βγάζουν στα φρενα ισαξιο του σιβικ και καλύτερο του 308. Στο παρακάτω βιντεο στο 4ο λεπτο που κάνουν δοκιμή φρεναρίσματος μεταξυ scross, mazda 3 , leon και 308. Το scross βγαίνει πρώτο και το 308 τελευταίο και καταϊδρωμένο με 5-6 μετρα ποιο μεγάλο μήκος σταματηματος!
Εγω παλι μεταξυ άσου και scross προτίμησα να αφήσω καποια χιλιαρικα στην άκρη , να έχω καλύτερους χώρους παντού, καλυτερη οικονομία καυσίμου , δυνατότερο κινητήρα, καλυτερες ρεπριζ, αισθητα καλύτερο εξοπλισμο, ποιο φρέσκο μοντέλο, καλυτερη ορατότητα . Γούστα ειναι αυτα!
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Το γράφω συνέχεια γιατι τόσο το παρηγγειλα! Πέρα απο την απόσυρση υπαρχει έκπτωση αλλα 1400 και εξτρα εκπτωση που πήρα και κατέβηκα αισθητα απο τα 20000. Γι αυτο υπερθεματισω. Σε αυτα τα λεφτα ειναι οτι καλύτερο μπορείς να πάρεις, συνδυάζοντας δύναμη κινητήρα , οικονομία καυσίμου ,χώρους, εξοπλισμο. Κατα την γνώμη μου και την έρευνα που εκανα.Αν κατέβηκες αισθητά κάτω από τα 20 όπως λες συνολικά σου έκαναν έκπτωση πάνω από 2 χιλιάρικα και η τιμή είναι άψογη. Φίλος που πήρε προσφορά πριν μια βδομάδα για το ίδιο μοντέλο από dealer της Αθήνας του είπαν 20.900 κλειδί χωρίς μεταλλικό. Μάλιστα του είπαν ότι η συγκεκριμένη προσφορά ισχύει μέχρι τέλος Μαίου. Δηλαδή η διαφορά από το civic sport είναι στα 2 χιλιάρικα και το honda έχει ακόμα καλύτερο εξοπλισμό.
Μπορεί να μην είναι vfm το honda αλλά τα επιπλέον χρήματα από το suzuki τα αξίζει τόσο για την καλύτερη ποιότητα όσο και για το καλύτερο μοτέρ. Και βέβαια υπερτερεί και στην μεταπώληση. Ο καθένας αποφασίζει βάσει των αναγκών του και της τσέπης του. -
Ναι το οδήγησα (το 4x4 βέβαια για ειμαι ακριβής) και έτσι κρίνω. Και εχω οδηγήσει πολλα μικρομεσαία τα οποία οδηγικα κρίνω οτι ειναι σαφώς καλύτερα: 116d, v40, giulietta, civic, megane. Ειδικά με bmw και Alfa καμία επαφή.
Αυτο δεν σημαίνει οτι το σουζουκι ειναι κακό αμάξι, κάθε άλλο. Απλα μην προσπαθούμε να το βγάλουμε με το ζόρι καλύτερο απο ολα τα χατσμπακ γιατι απλα δεν ειναι. -
Οταν μιλώ για κατω απο 20000 αισθητα μιλάω όμως οχι με το κλειδί, τα έξοδα για πινακίδες , τέλη κυκλοφοριας μεταφορικα pdi ειναι στάνταρ σε όλες τις αντιπροσωπείες σχεδόν τα ίδια, αλλα με μεταλλικό χρωμα!
-
Το suzuki είναι μια καλή εναλλακτική στα χατσ, επουδενί δεν είναι και η καλύτερη επιλογή overall.
@TKin73
Στα 23 χιλιάρικα που έδωσα (όπως και πολλοί άλλοι) για τον άσο με τον ίδιο εξοπλισμό που έχει το suzuki πιστεύεις ότι με έπιασαν κότσο? Ή όποιος αγοράσει το v40 πχ? Υπάρχει χάος ποιοτικό σε σχέση με το suzuki, για να μην μιλήσουμε για ηχομόνωση, άνεση και λειτουργία ανάρτησης, κρατήματα, ποιότητα κύλισης και λειτουργίας κινητήρα κλπ. Οι χώροι είναι υποκειμενικός παράγοντας, δεν χρειάζονται όλοι τους ίδιους. Ούτε σε κατανάλωση και επιδόσεις υπάρχει κάποιο αξιοσημείωτο προβάδισμα του suzuki. Το να πρέπει να πάρουμε όλοι υπερυψωμένο crossover wannabe 4χ4 που με 17αρα ζάντα και χαμηλό προφίλ πάει χειρότερα από ένα χατσ με 16αρα σε πατημένο χώμα είναι παράλογο. Να μιλάγαμε για το 4χ4 να το καταλάβω (για όποιον έχει πραγματικά ανάγκη την τετρακίνηση). -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Το suzuki είναι μια καλή εναλλακτική στα χατσ, επουδενί δεν είναι και η καλύτερη επιλογή overall.@TKin73
Στα 23 χιλιάρικα που έδωσα (όπως και πολλοί άλλοι) για τον άσο με τον ίδιο εξοπλισμό που έχει το suzuki πιστεύεις ότι με έπιασαν κότσο? Ή όποιος αγοράσει το v40 πχ? Υπάρχει χάος ποιοτικό σε σχέση με το suzuki, για να μην μιλήσουμε για ηχομόνωση, άνεση και λειτουργία ανάρτησης, κρατήματα, ποιότητα κύλισης και λειτουργίας κινητήρα κλπ. Οι χώροι είναι υποκειμενικός παράγοντας, δεν χρειάζονται όλοι τους ίδιους. Ούτε σε κατανάλωση και επιδόσεις υπάρχει κάποιο αξιοσημείωτο προβάδισμα του suzuki. Το να πρέπει να πάρουμε όλοι υπερυψωμένο crossover wannabe 4χ4 που με 17αρα ζάντα και χαμηλό προφίλ πάει χειρότερα από ένα χατσ με 16αρα σε πατημένο χώμα είναι παράλογο. Να μιλάγαμε για το 4χ4 να το καταλάβω (για όποιον έχει πραγματικά ανάγκη την τετρακίνηση).+1 σε ολα.
-
Mόλις είδα στη σελίδα της Fiat αυτό : http://i1374.photobucket.com/albums/ag433/m456k832/Capture_zps299e0f72.jpg
Αν υπάρχει ακόμη και το αφήνουν 15 χιλιάρικα τότε είναι ευκαιρία.
Ίδιος κινητήρας με το sx4 και 100 κιλά λιγότερα. Θα σπέρνει(τον τρόμο σε οτιδήποτε μέχρι 21Κ) σε ρεπρίζ... -
Είπα εγω οτι σε πιασαν κοτσο! Οταν αγοράζεις μια BMW ποτε δεν σε πιάνουν κοτσο! Αγοράζεις μια σταθερή αξία! Τελικα 23 το πήρες ή 21 που λεει ο άλλος φίλος? και ο εξοπλισμός του gl+ Τον βλέπεις απο τα προσπεκτ εσυ ξερεις τι εξοπλισμο πήρες στον άσο για να τον συγκρίνεις .
Πχ προβολείς ομίχλης, keyless start stop, hill hold, διζωνικο κλιματισμό, ράγες οροφής, φιμέ κρύσταλλα πισω, USB, Bluetooth, cc, ηλεκτρικά ανδιπλουμενοι καθρέπτες, έλεγχος πίεσης ελαστικών , αεροσακος γονατων που εχει μεταξυ πολλών άλλων η πλούσια έκδοση του scross υπαρχουν ολα αυτα στην έκδοση που πήρες? και μην αρχίσουμε τι να το κάνουμε το ενα και δεν χρειάζομαι το αλλο ! -
Συγκριτικό Σκροσς και 116δ θα έκανα άμα είχα αυτοκινητιστικό περιοδικό. Ρε που φτάσαμε με το ξεβράκωμα των γερμανοί, να μπαίνουν και στα χωράφια των Σουζουκαίων(ε).
Να πω και εγώ την άποψή μου? Καλό και χρυσό το Σκροσς, θα το σκεφτόμουνα αν ήθελα κάτι το Κασκαιοειδές γιατί έχει τιμή σούπερ, αλλά ρε σεις ΜΥ-ΡΙ-ΖΕΙ. Δηλαδή μου βρωμάει κακή πλαστικίλα και το θεωρώ μέγιστο φάουλ, αλλά από την άλλη γούστα είναι αυτά. Είχα πολύ καιρό πάντως να μπω σε καινούργιο αμάξι του οποίου τα πλαστικά δεν έχουν υποστεί απόσμηση. Με γύρισε στα παιδικά μου χρόνια και στο ΚΕ-30 του πατέρα μου που την 'έμπαινα' στον πρώτο μου ξάδερφο που μεγαλώσαμε μαζί ότι το δικό μας μυρίζει ενώ το δικό του όχι (ένα Σανμπίμ Χάντερ). Είχε και νάυλον καλύμματα στα μπροστά καθίσματα, ποιός μ'έπιανε τότες. -
Υπάρχουν μυρωδιές και μυρωδιές. Η 'ιαπωνική καινουργίλα' είναι ότι πιο ωραίο μπορείς να μυρίσεις σε αυτοκίνητο, μετά τα δέρματα Paltrona Frau στις Ferrari/Maserati.
-
Εμένα μου έκανε ολική επαναφορά στο 1975, θυμόμουνα για μέρες ξανά τον πατέρα μου με φαβορίτες και τη μάνα μου με μαύρα μαλλιά. Σήμερα που είχαμε οικογενειακό τραπέζωμα τρόμαξα να τους γνωρίσω.
Πάντως έχει χώρους, ορατότητα και προσβασιμότητα. Καθεσαι μπέικα, έχει και τεμπέλη στα μέτρα μου. -
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Mόλις είδα στη σελίδα της Fiat αυτό : http://i1374.photobucket.com/albums/ag433/m456k832/Capture_zps299e0f72.jpg
Αν υπάρχει ακόμη και το αφήνουν 15 χιλιάρικα τότε είναι ευκαιρία.
Ίδιος κινητήρας με το sx4 και 100 κιλά λιγότερα. Θα σπέρνει(τον τρόμο σε οτιδήποτε μέχρι 21Κ) σε ρεπρίζ...Το μοτέρ είναι ατμόσφαιρα και benzina...
Είπα εγω οτι σε πιασαν κοτσο! Οταν αγοράζεις μια BMW ποτε δεν σε πιάνουν κοτσο! Αγοράζεις μια σταθερή αξία! Τελικα 23 το πήρες ή 21 που λεει ο άλλος φίλος? και ο εξοπλισμός του gl+ Τον βλέπεις απο τα προσπεκτ εσυ ξερεις τι εξοπλισμο πήρες στον άσο για να τον συγκρίνεις .
Πχ προβολείς ομίχλης, keyless start stop, hill hold, διζωνικο κλιματισμό, ράγες οροφής, φιμέ κρύσταλλα πισω, USB, Bluetooth, cc, ηλεκτρικά ανδιπλουμενοι καθρέπτες, έλεγχος πίεσης ελαστικών , αεροσακος γονατων που εχει μεταξυ πολλών άλλων η πλούσια έκδοση του scross υπαρχουν ολα αυτα στην έκδοση που πήρες? και μην αρχίσουμε τι να το κάνουμε το ενα και δεν χρειάζομαι το αλλο !Εγώ το πήρα 23 και ο axem 21 κάτι με λιγότερα extra. Υπάρχουν πάρα πολλοί που αγόρασαν σε αυτές τις τιμές γιατί οι εκπτώσεις της bmw είναι κάτι παραπάνω από μεγάλες.
Αφού επιμένεις να διυλίσουμε τον κώνωπα το δικό μου έχει ότι και το GL+ πλην των φιμέ κρυστάλλων πίσω (στο site της suzuki λέει φιμέ κρύσταλλα εμπρός-πίσω αλλά δεν λέει αν τα πίσω είναι σκούρα όπως λες εσύ), των ηλεκτρικά αναδιπλούμενων καθρεπτών και των ραγών οροφής (που στα χατσ δεν συνηθίζονται έτσι και αλλιώς). Επιπλέον του suzuki έχει servotronic, τρία προγράμματα οδήγησης που αλλάζουν εμφανώς απόκριση γκαζιού και αίσθηση τιμονιού, οθόνη 6.5 ιντσών πακέτο με το χειριστήριο i-drive όπου ελέγχεις σχεδόν τα πάντα εύκολα και γρήγορα, 6 ηχεία (με 2 woofer, ένα κάτω από κάθε κάθισμα), λάστιχα runflat, έγχρωμη οθόνη στον πίνακα οργάνων που βλέπεις διάφορες πληροφορίες, πρίζα 12v και στο πορτμπαγκάζ (εκτός αυτής μέσα στο υποβραχιόνιο), πλαφονιέρα και πίσω, cruise control με λειτουργία φρεναρίσματος, start/stop και δεν ξέρω αν μου ξεφεύγει κάτι άλλο. 99 co2 το bmw με πολλαπλών πίσω, 115 co2 το suzuki με ημιάκαμπτο.
Τελικά δεν ήταν και πολύ κακό deal -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Mόλις είδα στη σελίδα της Fiat αυτό : http://i1374.photobucket.com/albums/ag433/m456k832/Capture_zps299e0f72.jpg
Αν υπάρχει ακόμη και το αφήνουν 15 χιλιάρικα τότε είναι ευκαιρία.
Ίδιος κινητήρας με το sx4 και 100 κιλά λιγότερα. Θα σπέρνει(τον τρόμο σε οτιδήποτε μέχρι 21Κ) σε ρεπρίζ...Το μοτέρ είναι ατμόσφαιρα και benzina...
Είπα εγω οτι σε πιασαν κοτσο! Οταν αγοράζεις μια BMW ποτε δεν σε πιάνουν κοτσο! Αγοράζεις μια σταθερή αξία! Τελικα 23 το πήρες ή 21 που λεει ο άλλος φίλος? και ο εξοπλισμός του gl+ Τον βλέπεις απο τα προσπεκτ εσυ ξερεις τι εξοπλισμο πήρες στον άσο για να τον συγκρίνεις .
Πχ προβολείς ομίχλης, keyless start stop, hill hold, διζωνικο κλιματισμό, ράγες οροφής, φιμέ κρύσταλλα πισω, USB, Bluetooth, cc, ηλεκτρικά ανδιπλουμενοι καθρέπτες, έλεγχος πίεσης ελαστικών , αεροσακος γονατων που εχει μεταξυ πολλών άλλων η πλούσια έκδοση του scross υπαρχουν ολα αυτα στην έκδοση που πήρες? και μην αρχίσουμε τι να το κάνουμε το ενα και δεν χρειάζομαι το αλλο !Εγώ το πήρα 23 και ο axem 21 κάτι με λιγότερα extra. Υπάρχουν πάρα πολλοί που αγόρασαν σε αυτές τις τιμές γιατί οι εκπτώσεις της bmw είναι κάτι παραπάνω από μεγάλες.
Αφού επιμένεις να διυλίσουμε τον κώνωπα το δικό μου έχει ότι και το GL+ πλην των φιμέ κρυστάλλων πίσω (στο site της suzuki λέει φιμέ κρύσταλλα εμπρός-πίσω αλλά δεν λέει αν τα πίσω είναι σκούρα όπως λες εσύ), των ηλεκτρικά αναδιπλούμενων καθρεπτών και των ραγών οροφής (που στα χατσ δεν συνηθίζονται έτσι και αλλιώς). Επιπλέον του suzuki έχει servotronic, τρία προγράμματα οδήγησης που αλλάζουν εμφανώς απόκριση γκαζιού και αίσθηση τιμονιού, οθόνη 6.5 ιντσών πακέτο με το χειριστήριο i-drive όπου ελέγχεις σχεδόν τα πάντα εύκολα και γρήγορα, 6 ηχεία (με 2 woofer, ένα κάτω από κάθε κάθισμα), λάστιχα runflat, έγχρωμη οθόνη στον πίνακα οργάνων που βλέπεις διάφορες πληροφορίες, πρίζα 12v και στο πορτμπαγκάζ (εκτός αυτής μέσα στο υποβραχιόνιο), πλαφονιέρα και πίσω, cruise control με λειτουργία φρεναρίσματος, start/stop και δεν ξέρω αν μου ξεφεύγει κάτι άλλο. 99 co2 το bmw με πολλαπλών πίσω, 115 co2 το suzuki με ημιάκαμπτο.
Τελικά δεν ήταν και πολύ κακό dealΦίλε μου σου θυμίζω οτι έδωσα 3500 λιγότερα απο την σουπερ εκπτωτική προσφορα που πήρες....2χ woofer, πρίζα στο πορτμπαγκαζ , πλαφονιερα , και οθονη πληροφοριών εχει και το σουζουκι...
-
Και αν πας να τον ακολουθήσεις σε μια στροφοδιαδρομή θα βρεθείς 'στου χαντάκ'. Καλό και χρυσό το Σουζούκι αλλά χαλάρωσε.
-
Tkin, πριν το Suzuki είχες μήπως Skoda;
Sent from my XT1032 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Φίλε μου σου θυμίζω οτι έδωσα 3500 λιγότερα απο την σουπερ εκπτωτική προσφορα που πήρες....2χ woofer, πρίζα στο πορτμπαγκαζ , πλαφονιερα , και οθονη πληροφοριών εχει και το σουζουκι...Δεν λέει πουθενά για woofer, πλαφονιέρα πίσω και έγχρωμη οθόνη πληροφοριών το site της suzuki. Τα κρύβουν για να τα μάθει ο πελάτης όταν πάει στην έκθεση? Για τα υπόλοιπα + βέβαια ουδέν σχόλιον.
Η διαφορά είναι 3 χιλιάρικα με το κλειδί με χειρότερο εξοπλισμό και καθώς φαίνεται δεν είναι αυτή η ενδεικτική τιμή του αυτοκινήτου γιατί οι περισσότεροι που πήραν προσφορά μιλάνε για 21 χιλιάρικα. Και ναι, όταν εγώ ψώνισα με πλέον των 5.500 έκπτωση super την χαρακτηρίζω. Όταν έρθει η στιγμή της μεταπώλησης μαντεύεις φαντάζομαι ποιο θα πουληθεί σε καλύτερη τιμή. Εσύ χτυπιόσουνα σε άλλο νήμα και έκραζες όσους σκάνε 23 χιλιάρικα και παίρνουν την άδεια προπέλα ή το v40 (και όποιο άλλο premium τέλος πάντων). Το ποιο είναι καλύτερο deal (το suzuki στα 20 ή η bmw στα 23) ο καθένας το κρίνει μόνος του. Εσύ θεωρείς ότι δεν υπάρχει καλύτερο diesel στα 20-21 χιλιάρικα και καλά έκανες και έκλεισες το suzuki. Μην πασχίζεις να πείσεις όλο το forum για αυτό. Και θα το ξαναπώ, πάνω από 23 χιλιάρικα δεν θα έδινα όχι για bmw αλλά για οποιοδήποτε χατς ή crossover. -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Φίλε μου σου θυμίζω οτι έδωσα 3500 λιγότερα απο την σουπερ εκπτωτική προσφορα που πήρες....2χ woofer, πρίζα στο πορτμπαγκαζ , πλαφονιερα , και οθονη πληροφοριών εχει και το σουζουκι...
Δεν λέει πουθενά για woofer, πλαφονιέρα πίσω και έγχρωμη οθόνη πληροφοριών το site της suzuki. Τα κρύβουν για να τα μάθει ο πελάτης όταν πάει στην έκθεση? Για τα υπόλοιπα + βέβαια ουδέν σχόλιον.
Η διαφορά είναι 3 χιλιάρικα με το κλειδί με χειρότερο εξοπλισμό και καθώς φαίνεται δεν είναι αυτή η ενδεικτική τιμή του αυτοκινήτου γιατί οι περισσότεροι που πήραν προσφορά μιλάνε για 21 χιλιάρικα. Και ναι, όταν εγώ ψώνισα με πλέον των 5.500 έκπτωση super την χαρακτηρίζω. Όταν έρθει η στιγμή της μεταπώλησης μαντεύεις φαντάζομαι ποιο θα πουληθεί σε καλύτερη τιμή. Εσύ χτυπιόσουνα σε άλλο νήμα και έκραζες όσους σκάνε 23 χιλιάρικα και παίρνουν την άδεια προπέλα ή το v40 (και όποιο άλλο premium τέλος πάντων). Το ποιο είναι καλύτερο deal (το suzuki στα 20 ή η bmw στα 23) ο καθένας το κρίνει μόνος του. Εσύ θεωρείς ότι δεν υπάρχει καλύτερο diesel στα 20-21 χιλιάρικα και καλά έκανες και έκλεισες το suzuki. Μην πασχίζεις να πείσεις όλο το forum για αυτό. Και θα το ξαναπώ, πάνω από 23 χιλιάρικα δεν θα έδινα όχι για bmw αλλά για οποιοδήποτε χατς ή crossover.Για το γουφερ εχεις δίκιο , 2 τουιτερ εχει, για τα υπόλοιπα δεν μπαίνω στην διαδικασια αντιπαράθεσης εφενος γιατι βαριέμαι μιας και βασικά πραγματα οπως οι χώροι τους θεωρείς υποκειμενικους! Υποκειμενικο το οτι δεν χωρα 5 ος πισω! Υποκειμενικό αν μπαίνεις ξαπλωτος στο αμάξι , μέχρι που φτάνεις με το αμάξι απο άποψη ύψους του αμαξώματος, ποιο εχει περισσότερη ιπποδύναμη, ροπή , ρεπριζ. Ολα υποκειμενικα και πάνω απο ολα τι θα γράφει το μπρελοκ και τι θα βλέπουν οι γείτονες! Μονο αυτο ειναι αντικειμενικό!
Τελος οπως λες για τους περισσότερους που πήραν προσφορα για το σουζουκι 21000 ομοίως για τον άσο τον αδειο οι περισσότεροι παίρνουν προσφορα 25000! Για το δικο σου η τιμη πιάνει τα 28-29 ! Οπότε γιατι συγκρίνουμε 2 αμάξια που τα χωρίζει 7-8 χιλιαρικα διαφορα?!
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Το s-cross 1.6 diesel στην έκδοση GL+ έχει τιμή καταλόγου 21.720 με την απόσυρση και χωρίς μεταλλικό και έξοδα πινακίδων. Η suzuki κάνει έκπτωση 2 χιλιάρικα? Γιατί γράφεται συνέχεια μια τιμή 19.500-20.000 για αυτή την έκδοση.
Το γράφω συνέχεια γιατι τόσο το παρηγγειλα! Πέρα απο την απόσυρση υπαρχει έκπτωση αλλα 1400 και εξτρα εκπτωση που πήρα και κατέβηκα αισθητα απο τα 20000. Γι αυτο υπερθεματισω. Σε αυτα τα λεφτα ειναι οτι καλύτερο μπορείς να πάρεις, συνδυάζοντας δύναμη κινητήρα , οικονομία καυσίμου ,χώρους, εξοπλισμο οδική συμπεριφορά. Κατα την γνώμη μου και την έρευνα που εκανα.
Ειναι πολύ καλό και ώραιο να νιώθεις καλά με την επιλογή που έκανες. Αλλα μην το φτάσουμε και στο άλλο ακρο. Προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ή τους άλλους ότι αγόρασες πολύ καλό αυτοκίνητο? Δεν βλέπεις οτι το κούρασες?
Εχεις βγάλει όλα τα άλλα σκάρτα.
Συγνώμη για τα εκτός θέματος σχόλια μου.
Παρεπιμπτόντος είναι καλό αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης suncity έγραψε:
Το s-cross 1.6 diesel στην έκδοση GL+ έχει τιμή καταλόγου 21.720 με την απόσυρση και χωρίς μεταλλικό και έξοδα πινακίδων. Η suzuki κάνει έκπτωση 2 χιλιάρικα? Γιατί γράφεται συνέχεια μια τιμή 19.500-20.000 για αυτή την έκδοση.
Το γράφω συνέχεια γιατι τόσο το παρηγγειλα! Πέρα απο την απόσυρση υπαρχει έκπτωση αλλα 1400 και εξτρα εκπτωση που πήρα και κατέβηκα αισθητα απο τα 20000. Γι αυτο υπερθεματισω. Σε αυτα τα λεφτα ειναι οτι καλύτερο μπορείς να πάρεις, συνδυάζοντας δύναμη κινητήρα , οικονομία καυσίμου ,χώρους, εξοπλισμο οδική συμπεριφορά. Κατα την γνώμη μου και την έρευνα που εκανα.
Ειναι πολύ καλό και ώραιο να νιώθεις καλά με την επιλογή που έκανες. Αλλα μην το φτάσουμε και στο άλλο ακρο. Προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ή τους άλλους ότι αγόρασες πολύ καλό αυτοκίνητο? Δεν βλέπεις οτι το κούρασες?
Εχεις βγάλει όλα τα άλλα σκάρτα.
Συγνώμη για τα εκτός θέματος σχόλια μου.
Παρεπιμπτόντος είναι καλό αυτοκίνητο.
Φίλε αν δεις τα ποσταρισματα μου εδω και εκει θα δεις οτι έχω μιλήσει για πολλα αμάξια με καλα λόγια, civic, qq, crv,, bmw συνεπως άκυρο το σχολιο σου οτι βγάζω ολα τα αλλα σκαρτα. Σε δικαιολογώ όμως αν παρακολουθήσες αυτο και μονο το νημα. Δεν διστάζω να μιλάω για καθε αμάξι που τοποθετούμε για τα καλα του που γνωριζω, ακόμα και εδω ποιο πάνω λεω για την αξία της bmw . Οπότε άτοπα τα λεγόμενα σου.
Αγορά νέου diesel αυτοκινήτου