-
Ο χρήστης sado έγραψε:
ΒMW-MERCEDES-AUDI.
To Αστέρι πρώτο παρακαλώ
Μην ξεκινήσουμε εμφύλιο όμως, οι ''γερμανοί'!Η Mercedes αυτή και αν είναι για τους παππούδες!!
Μετά πάει η Audi (Εξαιρείται το Α4 του γιατρού! )
και τέλος η BMW που την θεωρώ η Αλφα της Γερμανίας αν και τώρα με τον αμερικάνο έχει πέσει πολύ απο τα μάτια μου.Θα διαφωνήσω για την Αudi και την ΒΜW... Mπορεί τα προϊόντα της ΒMW λόγω στησίματος και οδικής συμπεριφοράς να απευθύνονται σε νεανικό κοινό οι πωλήσεις όμως λένε ακριβώς το αντίθετο. Οι νέοι προτιμούν τα Audi αν εξαιρέσουμε τη σειρα 3 (coupe και cabrio) της ΒΜW...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
ΒMW-MERCEDES-AUDI.
To Αστέρι πρώτο παρακαλώ
Μην ξεκινήσουμε εμφύλιο όμως, οι ''γερμανοί'!Η Mercedes αυτή και αν είναι για τους παππούδες!!
Μετά πάει η Audi (Εξαιρείται το Α4 του γιατρού! )
και τέλος η BMW που την θεωρώ η Αλφα της Γερμανίας αν και τώρα με τον αμερικάνο έχει πέσει πολύ απο τα μάτια μου.Θα διαφωνήσω για την Αudi και την ΒΜW... Mπορεί τα προϊόντα της ΒMW λόγω στησίματος και οδικής συμπεριφοράς να απευθύνονται σε νεανικό κοινό οι πωλήσεις όμως λένε ακριβώς το αντίθετο. Οι νέοι προτιμούν τα Audi αν εξαιρέσουμε τη σειρα 3 (coupe και cabrio) της ΒΜW...
Σίγουρα τα σημερινά Audi είναι πιο ωραία και νεανικά σε σχέση με τα BMW του αμερικάνου γι' αυτό τα παίρνει ο νεαρόκοσμος και δεν παίρνει τις νέες BMW. Θυμάσαι όμως τα μοντέλα της Audi πριν το Α3 κάτι 80, 100, τα πρώτα Α4 πόσο γεροντίστικα ήταν και πόσο ωραία μοντέλα είχε η BMW προ του αμερικάνου;
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
ΒMW-MERCEDES-AUDI.
To Αστέρι πρώτο παρακαλώ
Μην ξεκινήσουμε εμφύλιο όμως, οι ''γερμανοί'!Για να είμαι δίκαιος, τον 'θεσμό' των 'Premium' κατασκευαστών,
τον υιοθέτησαν πρώτα η Mercedes και η BMW
και εν συνεχεία η Audi (ως σφήνα ).
Δεν είναι διόλου τυχαίο,
ότι σε κάθε νέα παρουσίαση μοντέλου (Μercedes-BMW-Audi),
πρώτα ανταγωνίζονται τον συμπατριώτη τους
και μετά όλους τους υπόλοιπους...Είναι το ίδιο με το ποδόσφαιρο!! Μπορεί οι Ολυμπικός-ΑΕΚ-ΠΑΟ να κοντράρουν ομάδες Ευρωπαικές αλλά η μεταξύ τους κόντρα είναι η πιο σημαντική!!
Ομοίως και ο ΠΑΟΚ-ΑΡΗΣ
Αυτό δεν σημαίνει ότι οι SAAB-VOLVO-JAGUAR-CADILLAC-CHRYSLER-ALFA ROMEO είναι υποδεέστερες!!
Σύμφωνα με τη σειρά σου/μου, έχουμε:
Mercedes------Oλυμπιακός (ναι, είμαι και ο πρώτος!)
ΒΜW-----------AEK (ναι, είμαι τεχνική ομάδα)
AUDI-----------Παναθηναικός (ναί, έχω Ευρωπαική αίγλη, αλλά χάνω στο νήμα)Όχι, δεν επεκτείνομαι στο ποδόσφαιρο ,
μιας και με την ίδια λογική μπορούμε να
επεκταθούμε σε ζώα, φυτά..... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Σύμφωνα με τη σειρά σου/μου, έχουμε:Mercedes------Oλυμπιακός
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ΒMW-MERCEDES-AUDI.
To Αστέρι πρώτο παρακαλώ
Μην ξεκινήσουμε εμφύλιο όμως, οι ''γερμανοί'!Για να είμαι δίκαιος, τον 'θεσμό' των 'Premium' κατασκευαστών,
τον υιοθέτησαν πρώτα η Mercedes και η BMW
και εν συνεχεία η Audi (ως σφήνα ).
Δεν είναι διόλου τυχαίο,
ότι σε κάθε νέα παρουσίαση μοντέλου (Μercedes-BMW-Audi),
πρώτα ανταγωνίζονται τον συμπατριώτη τους
και μετά όλους τους υπόλοιπους...Είναι το ίδιο με το ποδόσφαιρο!! Μπορεί οι Ολυμπικός-ΑΕΚ-ΠΑΟ να κοντράρουν ομάδες Ευρωπαικές αλλά η μεταξύ τους κόντρα είναι η πιο σημαντική!!
Ομοίως και ο ΠΑΟΚ-ΑΡΗΣ
Αυτό δεν σημαίνει ότι οι SAAB-VOLVO-JAGUAR-CADILLAC-CHRYSLER-ALFA ROMEO είναι υποδεέστερες!!
Σύμφωνα με τη σειρά σου/μου, έχουμε:
Mercedes------Oλυμπιακός (ναι, είμαι και ο πρώτος!)
ΒΜW-----------AEK (ναι, είμαι τεχνική ομάδα)
AUDI-----------Παναθηναικός (ναί, έχω Ευρωπαική αίγλη, αλλά χάνω στο νήμα)Όχι, δεν επεκτείνομαι στο ποδόσφαιρο ,
μιας και με την ίδια λογική μπορούμε να
επεκταθούμε σε ζώα, φυτά.....Αφήνω Βαζέλια-Χανούμια να σε σκίσουν!
-
Χεχε! Τώρα θα στην πέσουνε όλοι οι ιταλόφιλοι γάβροι!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Σίγουρα τα σημερινά Audi είναι πιο ωραία και νεανικά σε σχέση με τα BMW του αμερικάνου γι' αυτό τα παίρνει ο νεαρόκοσμος και δεν παίρνει τις νέες BMW. Θυμάσαι όμως τα μοντέλα της Audi πριν το Α3 κάτι 80, 100, τα πρώτα Α4 πόσο γεροντίστικα ήταν και πόσο ωραία μοντέλα είχε η BMW προ του αμερικάνου;
Θα συμφωνήσω αλλά αυτό ίσχυε και πριν από τη Bangle εποχή και σίγουρα όχι όπως σωστά λες πριν το Α3.
Βασικά το Αudi 80 που ήταν στρογγυλοποιημένο σηματοδότησε την αλλαγή πλέυσης της Αudi σε περισσότερο πρωτοποριακά σχέδια αυτοκινήτων... -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Χεχε! Τώρα θα στην πέσουνε όλοι οι ιταλόφιλοι γάβροι! -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Βασικά το **Αudi 80 **που ήταν στρογγυλοποιημένο σηματοδότησε την αλλαγή πλέυσης της Αudi σε περισσότερο πρωτοποριακά σχέδια αυτοκινήτων...
Ακόμα και για το πρώτο Α8
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Βασικά το Αudi **80 **που ήταν στρογγυλοποιημένο σηματοδότησε την αλλαγή πλέυσης της Αudi σε περισσότερο πρωτοποριακά σχέδια αυτοκινήτων...Νομίζω ήταν το 100. Το θυμάμαι που χάζευα τα flush-fitting παράθυρά του στην Γλυφάδα πριν απο χρόνια (όταν δηλαδή είμασταν φτωχό κράτος και καλά αυτοκίνητα έβλεπες σε ορισμένες γειτονιές ).
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Η GT δεν ειναι σε καμια περιπτωση κατι εξαιρετικοι: χωρις πισω κινηση και κινητηρες- επιδοσεις που δεν λενε και πολλα...
Ο 1.8 εχει γυρω στο 11'' στο ο-100 και ο jts που ακομα ψαχνουν να βρουν που κρυβονται τα 165(!) αλογα γυρω στο 9.5...
Το μονο που αξιζει ειναι το εξωτερικο look της γιατι μεσα δεν διαφερει και πολυ απο μια 147....
Και ολα αυτα με αρκετα πανω απο τα 30 χιλιαρικα.....Τωρα αν αξιζει το σηματακι και η παλια αιγλη της εταιριας τοσα ειναι θεμα που ο καθενας το κρινει μονος του...
Και η MG βασιζοταν στην αιγλη του σηματος με μετρια αμαξια αλλα υπερτιμολογιμενα που δεν τα αγοραζε κανεις....Και ειδαμε που εφτασε....
Έτσι Έτσι
Otan den gnorizo kati siopo...opos den gnorizeis oti oi neoi kinitires amesou psekasmou tis lexus exoun antigrapsei to sistima psekasmou tou Jts.
Πανω σε ενα δυναμομετρο τροχων οι παραγοντες ειναι πααααρα πολυ. Θερμοκρασια, βενζινη, ταχυτητα εισαγωγης αερα, υγρασια, οξυγονο, υψος απο το επιπεδο της 8αλασσας......
0-100 διλιτρα της αγορας.......
Μετρησεις απο autocar και οχι προσπεκτους εταιριων.
Oi 4troxoi πετυχαν 0-100 8,8 επαληθευοντας το 8,7 του κατασκευαστη. Το θεμα ομως ειναι οτι για την 530 και για το S4 ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ενω για τη gt πεταξαν σποντες. 530-απο 231-μολις 197ΑΛΟΓΑ στο δυναμομετρο
Για την Gt δινει 8,7 ενω και οι 4τροχοι και το autocar,evo εχουν γραψει 8,8.Το drive εχει δωσει 9,1...παρολο που ανηκει στον ιδιο εκδοτικο οικο με το autocar και γενικοτερα εδω και 2 χρονια θαβει κατα κορον την αλφα ξεσηκωνοντας το μενος των alfisti με e-mail διαμαρτυριαςOριστε και το αρθρο σκαναρισμενο για να μην υπαρχουν αμφιβολιες!
Ελπιζω τωρα να λυθηκε το μυστηριο του πραγματικου 8,8!
http://briefcase.pathfinder.gr/download ... 33/0/1.jpgGT 165αλογα 8,8
A3 150αλογα 9,4
A4 150αλογα 10,3
TT COYPE 1.8 TURBO 180ALOGA=8,9
318=2000cc 143αλογα=10,0
FOCUS ST 173αλογα=8,8
HYUNDAI COYPE 9,5
JAGUAR X TYPE 2.0 V6=11,2
LEXUS IS200 155αλογα=9,5
XSARA 167αλογα=8,5
307140 αλογα=9,7
saab 2.0 aero 210 αλογα=8,7
celica 1.8 143 αλογα=9.0
celica 1.8 192 αλογα=8.0
volvo s40 2400cc 140 αλογα=9,9
MAZDA 3 150αλογα=10,3Episis to autokinito forouse 17R kai se merikes dokimes den itan me 100(kati pou tonizei o kataskeuastis logo ipsilis sxesis simpiesis) benzini oute eixe simplirosei kan 10000km(meta ta 20000km anoigei kai fenontai kai ta 165 aloga) kati pou to epibebaiosa afou exo sinomilisei me olous tous dimosiografous.
2.0 jts Gt
0-100
Ams-->9.2
CAR-->8,6
EVO-->9,1
CAR&DRIVER-->8.9
Αγορα αυτοκινητου-->8.8
Autotriti-->9.2
4τροχοι-->8.8
Autocar-->8.8
Περιοδικο εφημεριδας-->8.8
Drive-->8.8Συγκεκριμενα το αρθρο του Drive με τιτλο κουπε για κουπα λεει..Τα 0-100 για τα πρωτα 100km/h επαληθευουν την ειληκρινεια των στοιχειων του κατασκευαστη(8.7)Aπριλιος 2004
Ο 2.0 JTS είναι ο ατμοσφαιρικός κινητήρας με τη μεγαλύτερη ροπή/λίτρο ως τα 2000κ.εκ. με 104,6nm/lt και μάλιστα στις μόλις 3250στροφές...
Alfa 2.0 JTS 1970cm3 206nm/3250rpm 104,6nm/lt
Ηοnda S2000 1997cm3 208nm/7500rpm 104,2nm/lt
Audi/VW/Seat/Skoda 2.0FSI 1984cm3 200nm/4250rpm 100,8nm/lt
BMW 2.0lt Valvetronic 1995cm3 200nm/3750rpm 100,3nm/ltengine:2.0JTS/2.0T.SPARK
power: +10%
torque: +13,5% 550 στροφές χαμηλότερα...
economy: -3,5%
ecology: -25%Χώρις παρεξήγηση αλλά το πρόβλημα που υπήρχε το είχε αναγνωρίσει η αλφα και το διορθωσε στις GT. Το πρόβλημα ήταν υπαρκτό και τώρα έχει διορθωθεί σύμφωνα πάντα με άρθρο των 4τροχών.
Αυτά γιατι αν κατάλαβα καλά υπονόησες ότι το φαντάστηκε το παληκάρι που το ανέφερε πριν.PS: Έχω οδηγήσει μια απο τις πρώτες 156 2.0 jts (χρωματός γκρι test drive της ΕΜΙΚΟ στην θεσσαλονίκη) και φαινότανε όντως πιο αργή. Δεν έμοιαζε με 167 άλογα. Εντυπώσεις που δεν ισχύουν για την GT συναδέρφου που οδήγησα με μόλις 3000km και φαίνοτανε άλλος κινητήρας.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Θες να σου φέρω τον λογαριασμό συνεργείου από σπασμένο twinspark 1.6 156 φίλου που έσπασε λόγω ελιππούς λίπανσης? Πρόβλημα συνηθισμένο σε αυτό το μοτέρ ( λόγια μηχανικού που ασχολείται με Alfa)
Ναι είναι συνηθισμένο πρόβλημα στις Alfa TS όταν αφήνουν το αμάξι χωρίς λάδι να σπάει!
Όσο για τον μηχανικό πιστεύω θα είναι από αυτούς -τους ικανούς- που δουλεύουν στις αντιπρωσωπείες και ακούμε κατά καιρούς τα απίστευτα...Όταν λέω οτι βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα μάλλον έχω δίκιο... Λοιπόν α) το αμάξι είχε κάνει 300 χλμ από το τελευταίο service και είχε όλο το λάδι του μέσα ( δεν είχε προλάβει να του βγάλει ακόμα ο ευτυχής ιδιοκτήτης του και το ευτυχής το εννοώ γιατί κινδυνεύω να παρεξηγηθώ με αυτά που γράφω ) και β) ο μηχανικός δεν είναι από τους ικανούς ( δλδ όλοι στις αντιπροσωπείες είναι άχρηστοι με την δική σου λογικοί αλλά τέλος πάντων ας το αφήσω αυτό ) που δουλεύουν στις αντιπροσωπείες αλλά έχει δικό του μεγάλο συνεργειό εξειδικευμένο στην μιλανέζικη φίρμα εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Mirage πραγματικά πιστεύεις ότι είναι συνηθισμένο φαινόμενο κι εμείς έχουμε μαύρα μεσάνυχτα; Αμάξι που άλλαξε λάδια πριν 300χλμ και έσπασε από ελλιπή λίπανση sorry αλλά δεν μπορώ να το πιστέψω. Το πολύ-πολύ να έλεγα ότι ξέχασαν να βάλουν κανένα δίλιτρο κουτί με λάδι, και για να καλύψει τη μλκ του το συνεργείο τα ρίχνει στον κινητήρα. Δεν είναι φανταστικές άλλωστε οι ιστορίες ιταλικών αυτοκινήτων που τους σπάσανε οι ιμάντες, μια μόλις εβδομάδα αφότου υποτίθεται ότι είχαν αλλαχτεί στο συνεργείο. Φυσικά η αλλαγή αυτή δεν έγινε ποτέ!
Άλλωστε στη Θεσσαλονίκη, από σοβαρούς με συνεργείο Alfa μόνο ο Τσόλακας υποτίθεται ότι υπάρχει, αν και για αυτόν άκουσα τα ευτράπελα από καλό φίλο ο οποίος μέχρι τότε έπινε νερό στο όνομα του. Άστα να πάνε κοινώς τα συνεργεία.Υ.Γ. > Ομοίως και ο ΠΑΟΚ-ΑΡΗΣ
Άρης; What is this? Υπάρχει ακόμα;
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Υ.Γ. > Ομοίως και ο ΠΑΟΚ-ΑΡΗΣ
Άρης; What is this? Υπάρχει ακόμα;
Yπαρχει, για να έχει ενδιαφέρον η ουρά της βαθμολογίας, και να αγωνιούμε μήπως σωθεί η καλαμαριά
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Όταν λέω οτι βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα μάλλον έχω δίκιο... Λοιπόν α) το αμάξι είχε κάνει 300 χλμ από το τελευταίο service και είχε όλο το λάδι του μέσα ( δεν είχε προλάβει να του βγάλει ακόμα ο ευτυχής ιδιοκτήτης του και το ευτυχής το εννοώ γιατί κινδυνεύω να παρεξηγηθώ με αυτά που γράφω ) και β) ο μηχανικός δεν είναι από τους ικανούς ( δλδ όλοι στις αντιπροσωπείες είναι άχρηστοι με την δική σου λογικοί αλλά τέλος πάντων ας το αφήσω αυτό ) που δουλεύουν στις αντιπροσωπείες αλλά έχει δικό του μεγάλο συνεργειό εξειδικευμένο στην μιλανέζικη φίρμα εδώ και πάρα πολλά χρόνια.Α) Δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης ή λάθος συμπερασμάτων. Οι twin spark χρησιμοποιούνται εδώ και δέκα χρόνια ευρέως σε όλα τα μοντέλα της φίρμας.
Οι εκατοντάδες χιλιάδες μοντέλα που ουδέποτε είχαν πρόβλημα δεν είναι ενδεικτικές και είναι οι 1-2 περιπτώσεις κάποιου άτυχου ιδιοκτήτη που ούτε ξέρουμε την συντήρηση ούτε και τις συνθήκες που το μοτέρ είχε πρόβλημα.
Δεν αμφισβητώ αυτά που λες φυσικά και μπορεί ο φίλος σου να είχε ελλατωματικό μοτέρ, πλην όμως μην βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.
πχ Ξαναγράφω για πολλοστή φορά ότι εγώ είμαι ιδιοτήτης corolla που με άφησε στο δρόμο αυτό μπορεί να πει κάτι για την αξιοπιστία της Toyota?Όσο για αυτούς που εργάζονται στις αντιπροσωπείες και έχω γυρίσει πολλές και από διαφορετικές μάρκες, Ναι είναι από τους πλέον άσχετους 'μηχανικούς'.
Δεν ξέρω σε ποιον μηχανικό πήγε ο φίλος σου και αν είχε δικό του συνεργείο, αλλά καλό θα ήταν να του πεις να κοιτάξει και αλλού. Από τα λεγόμενά του κρίνεται ο καθένας και αυτός μάλλον δεν ξέρει πολλά. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
ΒMW-MERCEDES-AUDI.
To Αστέρι πρώτο παρακαλώ
Μην ξεκινήσουμε εμφύλιο όμως, οι ''γερμανοί'!Θα τον ξεκινήσουμε και αυτόν. Άκου το αστέρι πρώτο και μάλιστα σε αυτό το forum
Όχι βρε παιδιά ειρήνη ημίν, θα τα πάμε κανονικά, αλφαβητικά...
Aλφα--- (όχι δεν είναι η γνωστή Αlfa αλλά το γράμμα ) AUDI....
Bήτα--- BMW
.
.
.
Mι--- Mercedes -
Ο χρήστης sado έγραψε:
πόσο ωραία μοντέλα είχε η BMW προ του αμερικάνου;Έλα ντε βλέπαμε τα coupe της -και όχι μόνο- και τα ζηλεύαμε τώρα τα βλέπουμε και...
-
Άρης????α ναι ο Άρης
Alfista το αμάξι είχε λάδι, το είχε ελεγξει ο άνθρωπος πριν φύγει ταξίδι.Όσα για τα συνεργεία της Alfa στην Θεσσαλονίκη η αλήθεια είναι οτι λίγο πολύ όλα (και περισσότερο τα εξουσιοδοτημένα) είναι για κλάμματα. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Θεωρώ 'premium' (άντε πάλι )
μια αυτοκ/νία που:-κατασκευάζει πολύ ποιοτικά αυτοκίνητα,
-το όνομά της έχει μια αίγλη,
-είναι κερδοφόρα,
-έχει αγωνιστικές επιτυχίες, στο παρελθόν & το παρόν,
.......Οπότε **δεν **θεωρείς Premium την Μερσεντές...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Θεωρώ 'premium' (άντε πάλι )
μια αυτοκ/νία που:-κατασκευάζει πολύ ποιοτικά αυτοκίνητα,
-το όνομά της έχει μια αίγλη,
-είναι κερδοφόρα,
-έχει αγωνιστικές επιτυχίες, στο παρελθόν & το παρόν,
.......Οπότε **δεν **θεωρείς Premium την Μερσεντές...
Mercedes------Oλυμπιακός (ναι, είμαι και ο πρώτος!)
ούτε τον Ολυμπιακό [/list]
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Υ.Γ. > Ομοίως και ο ΠΑΟΚ-ΑΡΗΣ
Άρης; What is this? Υπάρχει ακόμα;
Yπαρχει, για να έχει ενδιαφέρον η ουρά της βαθμολογίας, και να αγωνιούμε μήπως σωθεί η καλαμαριά
Λιγα λογια για το Θεο ....
Περι Κύρους και ποιότητας της Alfa Romeo