-
Άντε επιτέλους, έφτασε κι αυτή η μέρα! Φαίνεται να είναι εκπληκτικό αυτοκίνητο, το έκαναν πάλι το θαύμα τους.
-
προκειται για ενα εντυπωσιακο αμαξι που εχει καταφερει να δινει την κορυφαια ισχυ του με τροπο απλο στον χρηστη και χωρις πολλα πολλα,απο την αλλη ομως ειναι και ο,τι πιο γρηγορο υπαρχει και με τον καλυτερο ηχο.
η 918 εχει κανει πολλους συμβιβασμους ειδικα σε βαρος για να φερει αυτην την τεχνολογια,απο την αλλη η P1 ειναι καπου ενδιαμεσα απο την 918 και την LaF μια και ειναι απιστευτα γρηγορη αλλα ειναι και ηλεκτρικη.
αυτο που εντυπωσιαζει ειναι οτι στην ΛΑΕΦ τα παντα ειναι για να εχεις με την μια την δυναμη,δεν τους ενδιαφερει τοσο η καταναλωση.
Σε αυτο το επιπεδο και βλεποντας πως το αμαξι δινει την δυναμη ,τον ηχο που εχει αλλα και το πως κινειται,πιστευω ο πραγματικος petrolhead το εχει βαλει σαν νουμερο1 χωρις δευτερη σκεψη.
Δεχομαι την προσπαθεια της Μακ,σεβομαι την 918 σαν εφαρμογη τεχνολογιας ,αλλα οταν εισαι σε αυτα τα χρηματα θελεις τα παντα.
Και η LaFerrari εχει τα παντα.Ηχο,V12,απιστευτη ευκολια στο να βαλει κατω την δυναμη,αλλα και τις καλυτερες επιδοσεις.
λατρευω δε το ποσο ανετη και light φαινεται γυρω απο τις στροφες εκει που τα αλλα δυο ειναι ολιγον υπερβαρα ή παχυσαρκα....δεν χρειαζεται να διαβασω τον κυριο Chilton στο Car οταν μου ερθει για να καταλαβω οτι η ΛΑΕΦ ειναι το καλυτερο αμαξι απο τα τρια και μαλιστα με διαφορα.
Θα εκφρασω ομως το παραπονο μου σχετικα με κατι,οταν η Λαμπο εβγαλε την Αβενταντορ ολοι λεγανε ποσο ομορφη ειναι και τι κινητηρα εχει αλλα δεν αρεσε σε κανεναν το πως το οδηγεις γιατι ειναι ευκολη...
Δηλαδη δεν τους αρεσε η απλοτητα και το ποσο προσβασιμα μπορουν να γινουν 700 αλογα με 280χιλιαρικα.
αντιθετα τους αρεσει ποσο ΜΗ προσβασιμα ειναι τα 750 αλογακια στην F12 που την θεωρω απιστευτο αμαξι,το καλυτερο GT μεχρι σημερα ever made, αλλα και σχετικα επικινδυνο.
Ομως απο την αλλη τους αρεσει ποσο ευκολα ειναι 950 αλογα στα 1,5εκ Ευρω.θελω να καταληξω οτι υπαρχει σιγουρα μια συμπαθεια στην Φερραρι,δεν αντιλεγω οτι εφτιαξε σε αυτην την περιπτωση το καλυτερο αμαξι το οποιο αυριο και μεχρι την Κυριακη μαλλον θα το δω στην Ιμολα στα event για τον Senna,ομως πρεπει να εχουν τα ιδια σταθμα.
βλεποντας την ΛαΕφ καταλαβαινει ποση μεγαλη διαφορα εχει η Φερραρι σε τεχνογνωσια απο την McLaren.Kai το ποσο κλεφτες ειναι αυτοι της McLaren...
οκ σου δινουν εναν κινητηρα μικρο με τουρμπο που βγαζει 900 αλογα με το ηλεκτρικο αλλα ακουγεται σαν σκατα μπροστα στο ΛαΕΦ και ολα αυτα σε ενα πακετο που με το facelift που εκαναν στην 650s μοιαζει να εχεις και εσυ P1 ενω εχεις πληρωσει 230χιλ.μπορει στις ρεμπριζ η Ρ1 να ειναι πιο γρηγορη ,να ειναι πιο γρηγορη σε πιστα,να ειναι πιο ομορφη στα ματια μου, αλλα το καλυτερο αυτοκινητο ειναι η ΛαΕφ...
ευτυχως καποιοι εδω διπλα ακομα δουλευουν και ξερουν την δουλεια τους σε αντιθεση με τους συναδελφους τους στο αγωνιστικο τμημα που τον
-
Ουτε σε πιστα, ουτε πουθενα δεν εχουν ελπιδα οι κλεφτες Μητσο!
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Dp
-
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
βλεποντας την ΛαΕφ καταλαβαινει ποση μεγαλη διαφορα εχει η Φερραρι σε τεχνογνωσια απο την McLaren.Kai το ποσο κλεφτες ειναι αυτοι της McLaren...
οκ σου δινουν εναν κινητηρα μικρο με τουρμπο που βγαζει 900 αλογα με το ηλεκτρικο αλλα ακουγεται σαν σκατα μπροστα στο ΛαΕΦ και ολα αυτα σε ενα πακετο που με το facelift που εκαναν στην 650s μοιαζει να εχεις και εσυ P1 ενω εχεις πληρωσει 230χιλ.μπορει στις ρεμπριζ η Ρ1 να ειναι πιο γρηγορη ,να ειναι πιο γρηγορη σε πιστα,να ειναι πιο ομορφη στα ματια μου, αλλα το καλυτερο αυτοκινητο ειναι η ΛαΕφ...
Από που ακριβώς προκύπτει πόσο μεγάλη διαφορά έχει η Ferrari από τη McLaren σε τεχνογνωσία ? Από τον ήχο ?
-
ΚΛΕΦΤΕΣ παίδες.
-
Σχεδόν ίδιο πλαίσιο με την 650
Ίδιος κινητήρας έστω με προσθήκες
Ίδια ιδέα αλλά για το max δεν μπορείς να το οδηγησεις εκτός πίσταςΚ μέσα σε όλα αυτά παλι τον πίνουν....
Τόση διαφήμιση τόσο εξήγηση για το τι έχει το αμάξι...για να είναι δεύτερο...Κ το χρεώνουν και 1εκ€...
Η ΛαΕφ ευκαιρία είναι...
Όλα δικά της δεν μοιράζεται τίποτα.Ρισπεκτ
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Η ΛαΕφ ευκαιρία είναι...
απο τη στιγμη που δεν μπορει καποιος που την θελει, να την αγορασει, ειτε κοστιζει 2,34€ ειτε 5δις€ ειναι το ιδιο αδιαφορο
-
Άλλος ένας κλέφτης
-
Pik τι παραλήρημα και τι αστείες γενικεύσεις κανείς ;
-
@pik.
Και η LaFerrari έχει τον ίδιο κινητήρα 'έστω και με προσθήκες' με την Enzo αλλά δεν είπε κανείς τίποτα για έλλειψη τεχνογνωσίας.Μια χαρά τεχνογνωσία έχει η Ρ1 δε βλέπω να υστερεί σε τίποτα με την LaFerrari. Τι έχει η LaFerrari που δεν έχει η Ρ1 ?
Ανθρακονημάτινο πλαίσιο ? check
Φροντισμένη αεροδυναμική ? check
Κιτσάτο αμάξωμα και-καλά-τεχνολογία-formula-1 ? check
KERS ? check
Κινητήρα υψηλής απόδοσης έστω και διαφορετικής τεχνολογίας ? check
Διπλοσύμπεκτη μετάδοση ? checkΑν μάλιστα η Ρ1 κοστίζει τα 2/3 της LaFerrari, μάλλον καλύτερη αγορά μου φαίνεται (με όρους συμβατικής αγοράς φυσικά, που κανένα από αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι)
Το ποιό είναι ταχύτερο-καλύτερο θα το δούμε σε πίστα και δρόμο και όχι με βάση το wishful thinking του καθενός.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και η LaFerrari έχει τον ίδιο κινητήρα 'έστω και με προσθήκες' με την Enzo αλλά δεν είπε κανείς τίποτα για έλλειψη τεχνογνωσίας.Αυτό δεν ισχύει. Ο κινητήρας της LaFerrari βασίζεται στον κινητήρα της FXX, με πολλές αλλαγές φυσικά. Δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερη βάση...
KERS
Εδώ έχουν αρκετές τεχνικές διαφορές πάντως. Η LaFerrari φορτίζει στο φρενάρισμα για παράδειγμα και άρα έχει KERS. H P1 φορτίζει μόνο από την πρίζα και τον θερμικό κινητήρα.
Επίσης στο ανθρακονημάτινο πλαίσιο, χρησιμοποιούν διαφορετικές τεχνολογίες:
All carbon fiber is not created equal
Ferrari strongly feels that all carbon fiber is not created equal. Many of the latest carbon-fiber cars, including highly respected machines from the likes of McLaren, Porsche, BMW, and Lamborghini, use RTM (resin-transfer molding) carbon fiber, but Ferrari isn’t impressed.
“With RTM, you don’t get any better weight reduction than we already achieve with our advanced aluminum technologies,” says Franco Cimatti, the Italian-born, American-educated Ferrari veteran engineer who’s in charge of vehicle concepts and pre-development.
For LaFerrari’s chassis tub and body panels, Ferrari prefers pre-preg carbon fiber, which is pre-impregnated with resin before it’s sent into the same huge autoclaves that bake up all the pieces for the F1 race cars. “With pre-preg, we are taking a lot less resin for the ride,” quips Cimatti, “because our autoclave techniques allow us to squeeze out excess resin during the baking.” A particular type of extra-high-strength carbon fiber referred to as T1000 is used both in the F1 race cars’ nose cones and in the structure of the LaFerrari’s doors for crash protection. T800 UD refers to a type of unidirectional carbon fiber that Ferrari carefully places in the same direction as principal loads in key sections of the car’s structure.
In the end, the LaFerrari’s chassis tub and roof, which are bonded together with resins and mechanical fasteners, weigh all of 176 pounds and provide 27 percent more torsional rigidity and 22 percent more bending stiffness than the carbon-fiber structure of the Ferrari Enzo.Read more: http://www.automobilemag.com/reviews/dr ... z30T0Auo5k
-
Ήρθε η ώρα να σας ξενερώσω...
http://www.autoblog.gr/2014/05/01/h-laf ... formula-1/
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εδώ έχουν αρκετές τεχνικές διαφορές πάντως. Η LaFerrari φορτίζει στο φρενάρισμα για παράδειγμα και άρα έχει KERS. H P1 φορτίζει μόνο από την πρίζα και τον θερμικό κινητήρα.
Και σύμφωνα με το CAR, 'the only snag is the brake feel... expect a few LaFerrari crash videos to surface on the internet before long'
-
Δημοσιογραφικές πίπες. Δεν ισχύει τίποτα από όλα αυτά. Η ΧΧ έκδοση θα φοράει μια extreme έκδοση του V12. Υπάρχει ένα μουλάρι της LaFerrari το οποίο φοράει τον 059/3 της F14T και αυτό για να δοκιμαστεί ο κινητήρας στην πίστα χωρίς να παραβιαστούν οι περιορισμοί της Formula 1.
@ΧΛ: Μόνο ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος παραπονέθηκε πάντως, κανείς άλλος.
-
Αυτον τον Τσίλτον τον έχουν για σεντάν κλπ τι πήγε τώρα να οδηγήσει την θεά... Ας στελνανε τον Μπεν Μπέρυ..
Επίσης αγαπητέ nass βλέπω πολλά compromises από τους άγγλους και αυτό αν θες φαίνεται στο βάρος...
μου κάθεται αστείο για να χτυπήσεις την ΛαΕφ να χρειάζεται να μεταμορφωθεί το αμάξι σε αγωνιστικό άρα και μη road legal...
Εγώ ο ίδιος εκθείασα την Ρ1 αν θυμάστε αλλά εδώ βλέπω ότι η ΛαΕφ είναι όχι μονο δίπλα της αλλά κ καλύτερη μια και δεν χρειαζεται procedure+ trasformazione +autodromo για να δειξει τα δόντια της.
Για μένα τεχνογνωσία δεν είναι τι ξέρει να σχεδιάζει κάποιος,που αναμφισβήτητα ξέρει και η Μακ ,αλλά ποσο εύκολα αυτό γίνεται προσβάσιμο απλό στην χρηση και ποσο σε γεμίζει...
Εκεί η ΛαΕφ μάλλον δεν έχει αντίπαλο..
ΥΓ. Μόλις πέρασε μια με πινακίδες prova (βρίσκομαι Ίμολα είναι κ τα παιδιά εδώ λολονσο κιμι
-
χωρις να δοκιμαστουν την ιδια μερα στην ιδια πιστα με ιδια ελαστικα απο τον ιδιο οδηγο,καποιοι βγαζουν συμπερασματα σε αυτοκινητα 900 ιππων,επειδη καποιος δημοσιογραφος ειπε τη γνωμη του.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
χωρις να δοκιμαστουν την ιδια μερα στην ιδια πιστα με ιδια ελαστικα απο τον ιδιο οδηγο,καποιοι βγαζουν συμπερασματα σε αυτοκινητα 900 ιππων,επειδη καποιος δημοσιογραφος ειπε τη γνωμη του.Realzeus ?
-
Μεγα φαουλ να μην εχει edrive mode...
LaFerrari (πρώην F70/F150)