Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 147
    • 148
    • 149
    • 150
    • 151
    • 347
    • 348
    • 149 / 348
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    6949
    207798
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rx8_drifter last edited by

      άρχισε και το δικό μου να καίει, κανα 500ml στα 5000χλμ. Κρίμα και μόλις είχε στρωθεί το μοτeur

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        popol-ros last edited by

        εσενα εχει 5.000.000 χιλιομετρα

        εμας μονο 148.000

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          v-silis last edited by

          και εμένα καίει...
          1 λίτρο ανα 7,000χλμ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης v@silis έγραψε:
            και εμένα καίει...
            1 λίτρο ανα 7,000χλμ

            κι εξατμίζεται και μισό κιλό μπογιάς ανά εξάμηνο

            fixed

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alex-1994 last edited by

              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
              η πουτσο αβενσαρα σταθερη....

              1 λιτρο λαδι ανα 2000 χιλιομετρα.

              ΧΑ ΚΑΛΟ Ε????

              Φιλε σου προτεινω να πας σε καποιο εξουσιοδοτιμενο συνεργει τουοτα...! εγω εχω το avensis 2004 με 205,000 χλμ και δεν καιει ουτε 100 ml ενας γνωστος μου ειχει το 2001 και περιση του εκαναν αλλαγη κινητηρα...γιατι εκαιγε λαδια...καθε 5,000 νομιζω 1,5-2,0 λιτρα...ψαξτο μην το αφησεις...ειναι κριμα τα χρημματα που εδωσες...!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisman last edited by

                Παιδιά μια ερώτηση:
                Στην οικογενειακή ΤΟΥΟΤΑ Carina του 92 (του πατέρα μου, σε αυτή 'μεγάλωσα-ανδρώθηκα', από τις πρώτες - Made in Japan, 115ΗΡ), η οποία έχει 320.00 απροβλημάτιστα χλμ κ την οποία σκοπευουμε να κρατήσουμε σε χρήση, εφόσον δεν ζητάει τίποτα (κ μελλοντικά για ιστορικό ενδεχομένως....), αξίζει να ασχοληθώ να του βάλω A/C (μαμά μεταχειρισμένο). Είναι ίσως η μοναδική του έλλειψη για να πεις ότι το χρησιμοποιείς κανονικά - κ τα καλοκαίρια.....
                Γνωρίζετε εαν μπαίνει σχετικά ευκολά? Γνωρίζετε τιμές (ανταλλακτικό-τοποθέτηση)? Έχει κάποιος συμφορουμίτης ανάλογη εμπειρία? Μιλάω πάντα για το οριτζιναλ, κομπλε, που έμπαινε στον 4A-FE κινητήρα (αλήθεια, θα έκανε κι από το diesel Corona -?-, που φαντάζομαι θα κυκλοφόρησε περισσότερο με A/C, σαν ταξί).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  popol-ros last edited by

                  τωρα το θυμηθηκες ρε φιλε μου;

                  hint and tip : βαλε και μπαρα θολων

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harisman last edited by

                    Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                    τωρα το θυμηθηκες ρε φιλε μου;

                    Καλημέρα!!
                    Τώρα είπα να ασχοληθώ σοβαρά.... Το αυτοκίνητο δεν είναι στα χέρια μου.....υπηρετεί αγογγυστα άλλο μέλος της οικογένειας και αυτό είναι το μόνο του παράπονο.....

                    hint and tip : βαλε και μπαρα θολων

                    Εδω κι αν πάει αυτό που λες 'τωρα το θυμηθηκες ρε φιλε μου;'.......

                    Δεν έβαλε στα νιάτα της, τώρα στα γεράματα.....?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      Μπορείς να αγοράσεις μία μετάχειρη με έτοιμο αρκούδι, θα σου στοιχίσει περίπου το ίδιο.Και με πρόσθετο πλεονέκτημα ότι θα έχεις την ορίτζιναλ για δότη ανταλλακτικών. Έτσι το αυτοκίνητο θα το κρατήσετε στο διηνεκές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        harisman last edited by

                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                        Μπορείς να αγοράσεις μία μετάχειρη με έτοιμο αρκούδι, θα σου στοιχίσει περίπου το ίδιο.Και με πρόσθετο πλεονέκτημα ότι θα έχεις την ορίτζιναλ για δότη ανταλλακτικών. Έτσι το αυτοκίνητο θα το κρατήσετε στο διηνεκές.

                        Φαντάζομαι καταλαβαίνεις δεν είναι το ίδιο, με το αμάξι που έχεις από καινούργιο κ ξέρεις τι έχει περάσει.....
                        Από την άλλη καταλαβαίνω ότι εννοείς ότι θα πάει πάνω-κάτω στα ίδια λεφτά......κανά 1000-1500άρι (οι Carinες 'κράτανε' καλή τιμή λόγω καλής φήμης....βρίσκεις μια καλή με 1500) με περαστικά να υποθέσω........
                        Πολλά δεν είναι....? Εγώ υπολογίζω αρκούδι κομπλε - αν βρεθεί, από τρακαρισμένο κλπ - κανά 300άρι. Εργατικά αλλά τόσα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          rx8_drifter last edited by

                          Σιγά μη χρειαστείς 1500 ευρώ για αρκούδι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Δυό φορές την έχω πατήσει με μετάχειρο αρκούδι, τη μια φορά σε Τουότα. Και έκτοτε είμαι πολύ επιφυλακτικός. Ναι, το κόστος δεν είναι το ίδιο, αλλά και αυτό που θα έχεις στα χέρια σου επίσης. Διότι στη μια περίπτωση θα έχεις ένα Καρίνα κάμποσων χλμ. με αρκούδι εκ των υστέρων και υπό δοκιμή, στη δεύτερη ένα έτοιμο Καρίνα με αρκουδίσιο, και ένα δότη για ανταλλακτικά. Και όλα αυτά με μια αγορά για την οποία θα τρέξεις τρία-τέσσερα απογεύματα.
                            Φυσικά προυποθέτει ότι έχεις χώρο για το δεύτερο ΙΧ, και γνωρίζεις πως μπορείς να το αξιοποιήσεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rx8_drifter last edited by

                              Exεις ένα αυτοκίνητο που το ξέρεις και του προτεινεις να πάρει ένα που ΔΕΝ το ξέρει ώστε να είναι σίγουρος για το αρκούδι.
                              Toυ οποίου το αρκούδι θα έχει και κανα 15άρι χρόνια λειτουργιάς
                              Μakes sence

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης harisman έγραψε:

                                Μπορείς να αγοράσεις μία μετάχειρη με έτοιμο αρκούδι, θα σου στοιχίσει περίπου το ίδιο.Και με πρόσθετο πλεονέκτημα ότι θα έχεις την ορίτζιναλ για δότη ανταλλακτικών. Έτσι το αυτοκίνητο θα το κρατήσετε στο διηνεκές.

                                Φαντάζομαι καταλαβαίνεις δεν είναι το ίδιο, με το αμάξι που έχεις από καινούργιο κ ξέρεις τι έχει περάσει.....
                                Από την άλλη καταλαβαίνω ότι εννοείς ότι θα πάει πάνω-κάτω στα ίδια λεφτά......κανά 1000-1500άρι (οι Carinες 'κράτανε' καλή τιμή λόγω καλής φήμης....βρίσκεις μια καλή με 1500) με περαστικά να υποθέσω........
                                Πολλά δεν είναι....? Εγώ υπολογίζω αρκούδι κομπλε - αν βρεθεί, από τρακαρισμένο κλπ - κανά 300άρι. Εργατικά αλλά τόσα....

                                για να σαι σίγουρος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giorgosvet last edited by

                                  Νέοι κινητήρες από την toyota.Turbo γιοκ
                                  http://www.autoblog.gr/2014/04/10/toyota-introduces-a-new-range-of-fuel-efficient-engines/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alex-1994 last edited by

                                    Παιδια καλημερα σας...θα ηθελα να μου πει καποιος αν εχει avensis 04 αυτο με τον κινητηρα 2ZZ....Πηγα στην toyota επειδη ακουγοτανε ενας θορυβος απο τις 900-1200 στροφες...δηλαδη στο ξεκινημα του αυτοκινητου...αλλα και οταν εβαζα 2,3,4,5 και επεφταν οι στροφες τοσο χαμηλα και εδεινα γκαζ παλι εκανε τον συγκεκριμενο θορυβο...!Δεν εμεινα ομως μονο στην toyota πηγα και σε εξωτερικα συνεργεια και μου ειπαν οτι αυτα τα μοντελα που εχουν πλαστικη την πολλαπλη εισαγωγη σπανε τα διαφραγματα τους...! απ την μια μου λενε οτι δεν εχει προβλημα αν το αφησω ετσι και απο την αλλη μου λεν οτι αν εισαι τυχερος δεν θα σου παρουσιασει προβλημα...η toyota μου ειπε το ποσο κανει η γνησια καινουρια και ειναι υπερβολικα ακριβη...αν καποιος εχει παρομοια εμπειρια ας μ πει αν του δημιουργησε καποιο προβλημα για να ξερω τι να κανω...!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mad-max-13 last edited by

                                      αν εισαι με καδενα εκκεντροφορων και οχι ιμαντα τοτε ψαξε να δεις μηπως ειναι ο τεντωτηρας του ιμαντα δυναμο που παραγει το θορυβο...κατι σαν κροταλισμα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        libitas last edited by

                                        Παιδιά ξέρετε πού μπορώ να βρω πληροφορίες για το αυτοκίνητο μέσω του αριθμού πλαισίου (VIN) της Toyota; Έψαξα στο ίντερνετ λίγο αλλά το μόνο επίσημο που βρίσκω είναι στο toyota.com που αφορά την αμερικανική αγορά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alex-1994 last edited by

                                          Τα κοιταξα ολα δεν ειναι κατι τετοιο....οταν κουναω το φιλτροκουτι μειωνεται...! αλλα και ιμαντα που σκεφτικα οτι μπορει να ειναι αλλαξα λογο χιλιομετρων και ουτε καν μειωθηκε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            run_like_hell last edited by

                                            Αυτό που σου είπαν για την πολλαπλή φταίει. Η πολλαπλή έχει κάτι διαφράγματα που ραγίζουν και συντονίζονται σε συγκεκριμένες στροφές οπότε και κάνουν θόρυβο. Εμένα το έκανε από τα 90.000 km μέχρι και τα 170.000 που το πούλησα χωρίς να αυξηθεί σε ένταση ή να δημιουργηθεί άλλο πρόβλημα. Αν ακούγεται πολύ και σε ενοχλεί κάπου στο νετ υπάρχει μια πατέντα που το στερεώνεις με βίδα, αλλά είναι κάτι που κάνεις ένα βήμα πριν αλλάξεις πολλαπλή. Εναλλακτικά βάλτου μια μεταχειρισμένη, αφού πρώτα τη δείς μην έχει και αυτή το ίδιο πρόβλημα. Το κόστος θα είναι πολύ μικρότερο από τα 300 Ε που έχει η καινούργια.

                                            Edit : To βρήκα http://gorup-sinkovec.net/diy/rattling-noise-in-toyota-corolla-intake-manifold-solved/
                                            Πάντως γνώμη μου είναι να το αφήσεις ως έχει. Αν θυμάμαι από το δικό μου δεν είναι και κανένας ενοχλητικός θόρυβος, απλά όταν ξεκίνησε με παραξένεψε, και έψαξα να δω τι φταίει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 347
                                            • 348
                                            • 149 / 348
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr