-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Το πεντάρι σε μεσαίο diesel εν έτει 2014 είναι απαράδεκτο, όμως η κατάσταση στο ταξίδι σώζεται εν μέρει από την μακριά πέμπτη (ίσως πιο μακριά από την έκτη του tsi όπως έγραψα πιο πάνω).Ναι όμως είναι τραγικά μακρυά, αν ισχύει ότινστις 2000rpm έχει 130χλμ/ω. Έτσι διάβασα κάπου για το golf με 5αρι, και λογικά είναι το ίδιο σασμάν. Τουλάχιστον όμως υπάρχει η επιλογή για 6άρι, που είναι κάτι καλύτερο (και ακριβότερο)...
-
Ότι πληρώσεις παίρνεις (συνήθως). Για μένα αξίζουν τα επιπλέον χρήματα για το εξάρι και τα 110 άλογα, όμως δεν είμαι στην τσέπη του φίλου που θα αγοράσει
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Ότι πληρώσεις παίρνεις (συνήθως). Για μένα αξίζουν τα επιπλέον χρήματα για το εξάρι και τα 110 άλογα, όμως δεν είμαι στην τσέπη του φίλου που θα αγοράσειΦανταζομαι οτι εννοεις το 1,6 Tdi Ecomotive σωστα?
Όντως έχει 6αρι κιβωτιο, χαμηλοτερη καταναλωση και τα 5 extra αλογα επιτυγχανονται με την βοηθεια αεροδυναμικων βοηθηματων και ελαστικων χαμηλης καταναλωσης.Η διαφορα στην τιμη είναι 1200 ευρω.
Αξιζει λετε την διαφορα στην τιμη? -
Αυξηση ιπποδυναμης μεσω αεροδυναμικης κι ελαστικων. Αφασια!!!
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυξηση ιπποδυναμης μεσω αεροδυναμικης κι ελαστικων. Αφασια!!!Sent from my Neo V using Tapatalk.
Τι εννοεις αφασια????
Αυτο ειναι απο το επισημο site της seat. για το ecomotive:
Ο σχεδιασμός κάνει μεγάλη διαφορά και σε επίπεδο απόδοσης. Το Νέο SEAT Leon ST είναι εξοπλισμένο με πίσω αεροτομές, ελαστικά χαμηλής αντίστασης και κλειστή μάσκα που μειώνουν την αντίσταση του αέρα και κατά συνέπεια, την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. -
Η διαφορα στην ισχυ δεν εχει σχεση με αυτα που λες. Οι παρεμβασεις αυτες ειναι για λογους οικονομιας.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η διαφορα στην ισχυ δεν εχει σχεση με αυτα που λες. Οι παρεμβασεις αυτες ειναι για λογους οικονομιας.Sent from my Neo V using Tapatalk.
Αρα ειναι ο ιδιος κινητηρας ακριβως, σωστα? Απλα το 6αρι και τα βοηθηματα ειναι μονο για οικονομια.
Τα extra 5 αλογα, απο που προερχονται, και για ποιο λογο δεν τα εχει και στον απλο 1.6TDi? -
Η διαφοροποίηση στην ιπποδύναμη προέρχεται από διαφορετικές ρυθμίσεις του κατασκευαστή στη χαρτογράφηση του εγκεφάλου. Δεν έχει καμία σχέση με τις αεροδυναμικές βελτιώσεις. Για τον λόγο μονάχα εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Εγώ λέω πως ίσως έχουν βάλει πολύ μακριές σχέσεις, και για να μην κρεμάει το έχουν κάνει ελαφρώς πιο δυνατό. Μπορεί να είναι κάτι άλλο.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Η διαφοροποίηση στην ιπποδύναμη προέρχεται από διαφορετικές ρυθμίσεις του κατασκευαστή στη χαρτογράφηση του εγκεφάλου. Δεν έχει καμία σχέση με τις αεροδυναμικές βελτιώσεις. Για τον λόγο μονάχα εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Εγώ λέω πως ίσως έχουν βάλει πολύ μακριές σχέσεις, και για να μην κρεμάει το έχουν κάνει ελαφρώς πιο δυνατό. Μπορεί να είναι κάτι άλλο.Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
Οποτε, συμφωνα με την γνωμη σου, αξιζουν τα 1200 ευρω παραπανω, για αυτο τον συνδυασμο(6-αρι κιβωτιο - +5ΗΡ) ?
-
Από ότι βλέπω η 5η του απλού είναι ίδια με την 6η του ecomotive. Αλλά το 2ο έχει πιο μακριά τελική σχέση μετάδοσης. Με το δεδομένο ότι και οι πρώτες σχέσεις είναι παρόμοιες, μάλλον το 5τάχυτο θα είναι πιο ζωντανό σε επιδόσεις. Το 6τάχυτο θα είναι πιο οικονομικό στο ταξίδι, μιας και με τις ίδιες στροφές θα έχει παραπάνω χιλιόμετρα. Θεωρώ λοιπόν πως τα 5 άλογα δεν θα φαίνονται και ούτε το 6άρι θα έχει κάποια φοβερή διαφορά. Για μένα πάντα, μάλλον δεν αξίζει η χρηματική διαφορά αν οι μόνες αλλαγές είναι αυτές.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Από ότι βλέπω η 5η του απλού είναι ίδια με την 6η του ecomotive. Αλλά το 2ο έχει πιο μακριά τελική σχέση μετάδοσης. Με το δεδομένο ότι και οι πρώτες σχέσεις είναι παρόμοιες, μάλλον το 5τάχυτο θα είναι πιο ζωντανό σε επιδόσεις. Το 6τάχυτο θα είναι πιο οικονομικό στο ταξίδι, μιας και με τις ίδιες στροφές θα έχει παραπάνω χιλιόμετρα. Θεωρώ λοιπόν πως τα 5 άλογα δεν θα φαίνονται και ούτε το 6άρι θα έχει κάποια φοβερή διαφορά. Για μένα πάντα, μάλλον δεν αξίζει η χρηματική διαφορά αν οι μόνες αλλαγές είναι αυτές.Καταλαβαινω τι εννοεις. Κι εγω σε ενα αγγλικο forum διαβασα: the more fuel efficient (ecomotive) model, is not also the best one to drive!
Τhanks για την εκτιμηση παντως! -
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Από ότι βλέπω η 5η του απλού είναι ίδια με την 6η του ecomotive. Αλλά το 2ο έχει πιο μακριά τελική σχέση μετάδοσης. Με το δεδομένο ότι και οι πρώτες σχέσεις είναι παρόμοιες, μάλλον το 5τάχυτο θα είναι πιο ζωντανό σε επιδόσεις. Το 6τάχυτο θα είναι πιο οικονομικό στο ταξίδι, μιας και με τις ίδιες στροφές θα έχει παραπάνω χιλιόμετρα. Θεωρώ λοιπόν πως τα 5 άλογα δεν θα φαίνονται και ούτε το 6άρι θα έχει κάποια φοβερή διαφορά. Για μένα πάντα, μάλλον δεν αξίζει η χρηματική διαφορά αν οι μόνες αλλαγές είναι αυτές.Μου φαίνεται πολύ δύσκολο να υπάρχει η ίδια κλιμάκωση στο 5άρι και στο 6αρι. Ειδικά αν ισχύει ότι η 5η 'κάτω από τις 2000rpm έχει 130χλμ/ω' (αναφορά περιοδικού ειδικού τύπου). Αν ισχύει αυτό (και έχει τόσο πια μακρυά 5η), αυτή θα μπαίνει πάνω από τα 70 και αν. Οπότε εκεί θες οπωσδήποτε 6αρι, ώστε να έχεις μια επιπλέον ταχύτητα για τις χαμηλές. Βασικά δεν πιστεύω ότι έχει τόσο μακρυά 5η. Ας επιβεβαιώσει κάποιος που το έχει.
Οπότε αν ισχύει η μακρυά 5η, το αμάξι στην πόλη θα καίει πάρα πολύ, αν σκεφτείς (και τονίζω πάλι ότι μόνο αν ισχύει αυτή η κλιμάκωση), γιατί το αμάξι θα κινείται με μια ταχύτητα κάτω. Οπότε εκεί θες 6αρι, και εφόσον η τελική είναι ίδια σημαίνει πως θα κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω, με την 6η μόνο για ΕΟ (πάλι στα 70+). Οπότε δεν ξέρω κατά πόσο είναι περιττή η διαφορά με το 6άρι, που σίγουρα η παρουσία του θα είναι θετική.
-
Μου φαίνεται πολύ δύσκολο να υπάρχει η ίδια κλιμάκωση στο 5άρι και στο 6αρι.
Είναι πολύ φυσιολογικό, πριν 2 χρόνια το είχα δει σε ΚΙΛ. Η έκτη ήταν απλή προσθήκη στο πεντάρι, οι πρώτες 5 ήταν ίδιες. Όμως άλλαζε η τελική μετάδοση. Θέλει συνολικό τσεκάρισμα.
-
Η 5η όπως και η 1η και 2α είναι ίδιες. Η τελική σχέση αλλάζει. Με βάση έναν πρόχειρο υπολογίσιμο με έναν τύπο που βρήκα σε αναζήτηση στο forum, αν δεν έχω κάνει κάποιο λάθος βγαίνει 104 χλμ/ώρα με 5η στο απλό και στο άλλο 116χλμ στις ίδιες στροφές με 6η. Επίσης για κίνηση στην πόλη δεν νομίζω ότι ενδιαφέρουν και πολύ τι γίνεται με αυτές τις ταχύτητες καθώς μπορεί να μην χρειαστεί να μπει καν 5η.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Η τελική σχέση μετάδοσης είναι πιο κοντή στο εξάρι? Αν ναι τότε οι ρεπρίζ θα είναι ελαφρώς καλύτερες με όλες τις σχέσεις (ειδικά με τρίτη και τετάρτη που είναι πιο κοντές) και το ταξίδι με έκτη πιο οικονομικό. Επίσης από τα 99 co2 πάμε στα 87 (που σημαίνει ότι ακόμα και αν πάνε το όριο για απαλλαγή από τα τέλη στα 90 δεν θα πληρώνει) ενώ και η επίσημη μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι στα 3.3 έναντι 3.8 (στην πράξη θα υπάρχει σίγουρα όφελος για το ecomotive).
Πιστεύω ότι αξίζουν τα επιπλέον χρήματα για το ecomotive (μαζί με τις αεροδυναμικές βελτιώσεις, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και τον καλύτερα ρυθμισμένο κινητήρα γιατί μπορεί εκτός από τα +5 άλογα να αποδίδεται και καλύτερα η ροπή).
Αν το budjet είναι οριακό ακόμα και για το πεντάρι diesel αλλάζουν τα δεδομένα. -
Πιο μακριά δεν είναι η τελική σχέση; αν η 5η στο 5αρι είναι ίδια με την 6η στο 6αρι και έχει το τελευταίο περισσότερα χλμ στις ίδιες σαλ;
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου
-
Οι διαφορες οικολογικες εκδοσεις συνηθως ειναι χειροτερες οδηγικα παντως.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
@Mark
Επομένως δεν είναι ίδιες. Σίγουρα είναι καλύτερο το 6άρι, γι αυτό κάνει +1200€. Αλλά εκεί ζυγίζεις και βλέπεις τι θες. Πάντως 5αρι με την 5η στις 2000 και 130χλμ/ω (ΑΝ ισχύει), δεν θα το πρότεινα για κανένα λόγο. Σα να πάρεις 4τάχυτο θα είναι... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι διαφορες οικολογικες εκδοσεις συνηθως ειναι χειροτερες οδηγικα παντως.Sent from my MT27i using Tapatalk 2
Όταν λένε οικολογική έκδοση, εννοούν με χαμηλότερους ρύπους, όπου αυτοί επιτυγχάνονται με τη χρήση αεροδυναμικών βοηθημάτων, χαμήλωμα αμαξώματος, λάστιχα οικονομίας καυσίμου, ζάντες που δεν προκαλούν αντίσταση αέρα, προσθήκη StartStop κλπ. Για πιο λόγο να είναι χειρότερα οδηγικά (δεν μιλάμε για mode κινητήρα eco/sport, όπως έχει η bmw, όπου όμως δεν υπάρχει στο seat).
-
Το ότι είναι ίδιες (η 5η στο 5άρι με την 6η στο 6άρι - 0,625) δεν χωράει αμφιβολία. Το διάβασα στο φυλλάδιο της Seat. Η τελική σχέση μετάδοσης μεταβάλλεται (πιο μακριά) και έτσι εξηγείται το πως είναι πιο οικονομικό το ένα(σε εργοστασιακές μετρήσεις - σε πραγματικές η διαφορά πιστεύω πως θα είναι αμελητέα, ειδικά αν κινείται και αρκετά στην πόλη). Συμφωνώ κι εγώ πως θα είναι χειρότερο οδηγικά, αφού όλες οι σχέσεις μακραίνουν λιγάκι. Επίσης, δεν ξέρω κατά πόσο θα γίνεται αντιληπτό, αλλά τα 105 άλογα του ενός, και σύμφωνα με τον κατασκευαστή πάντα, αποδίδονται στις 3 με 4 χιλ. σαλ. Τα επιπλέον 5 άλογα του ecomotive αποδίδονται από τις 3200 μέχρι τις 4000. Πράγμα που με κάνει να πιστεύω πως σε καθημερινή οδήγηση στην πόλη και με τις μακρύτερες σχέσεις δεν θα φαίνονται καθόλου. Κι εγώ σαν πρώτη σκέψη ίσως πρότεινα αν υπάρχουν τα χρήματα να πάρει το ecomotive. Αλλά αν καθήσει κάτω και κάνει κανείς τον συλλογισμό για τα τέλη κυκλοφορίας που ενδεχομένως να πληρώνει το απλό κάποια στιγμή στο μέλλον , τα 1200€ που κοστίζει το 'μεγαλύτερο' θα θέλουν αρκετά χρονάκια για να κάνουν απόσβεση. Οπότε, τουλάχιστον στη θεωρία(μέχρι να υπάρξει κάποια δοκιμή τουλάχιστον), δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο σοβαρό πλεονέκτημα υπέρ του ενός ή του άλλου.
edit: Τα 130χλμ/ώρα με 5η και 2000σαλ αν το έγραψε περιοδικό δίνω πολύ μεγάλη πιθανότητα να πρόκειται για τυπογραφικό λάθος. Το octavia 1.6 tdi με 5τάχυτο(που πιθανώς εκτός από τον κινητήρα είναι και το κιβώτιο ίδιο με το Leon) που βλέπω σε ένα τεύχος των 4Τ που βρήκα εδώ στο εξοχικό έχει 49,9χλμ ανά 1000σαλ. Άρα 100 στις 2000.
edit 2: Από τον τύπο του leonp εδώ έφτιαξα ένα excelάκι και με βάση τις τιμές των σχέσεων και τελικής σχέσης μετάδοσης για τα 2 μοντέλα από το φυλλάδιο της Seat, και για λάστιχο 205/55 16 , μου βγάζει τις ακόλουθες τιμές km/1000σαλ για το κάθε ένα :
105ps 5sp 8,6 - 16,8 - 27,5 - 40,0 - 52,2
110ps 6sp 10,0 - 19,4 - 29.7 - 38,8 - 48,8 - 60,3Δηλαδή η μοναδική σχέση που είναι πιο κοντή στην πραγματικότητα στο 6άρι είναι η 4η. 1η-2α-3η που χρησιμοποιούνται συχνότερα είναι πιο μακριές. Το σταθμίζει κανείς αναλόγως και βλέπει αν αξίζει το 6άρι τα 1200 παραπάνω. Προσωπικά πιστεύω πως όχι, και πως η διαφορά στην κατανάλωση δεν είναι σπουδαία. Και μιας και οι κινητήρες ντίζελ έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, θα προτιμούσα το πιο κοντό κιβώτιο που σίγουρα θα κρύβει καλύτερα τα μειονεκτήματα που έχει(νεκρό κάτω από τις 2000σαλ).
Seat leon 1.2tsi vs 1.6tdi