-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
η πάρε το 308, ή πάρε το Volvo D2 στα 20κ που το μοιραζουνε....
Την Αλφα χέσε την... εκτός και αμα εχεις πάθος με συλλεκτικά αμάξια...
TO Volvo D2 δεν είναι τίποτε το ιδιαίτερο.
Φαντασου λοιπον τα αλλα ποσο χάλια ειναι... γι αυτο λέμε... Volvo!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
η πάρε το 308, ή πάρε το Volvo D2 στα 20κ που το μοιραζουνε....
Την Αλφα χέσε την... εκτός και αμα εχεις πάθος με συλλεκτικά αμάξια...
TO Volvo D2 δεν είναι τίποτε το ιδιαίτερο.
Φαντασου λοιπον τα αλλα ποσο χάλια ειναι... γι αυτο λέμε... Volvo!
Σιγά... εντελώς υπερεκτιμημένο.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Που τις βρίσκετε αυτές τις τιμές και τι συμπεριλαμβάνουν δεν ξέρω, εγώ χτε μπήκα σε Βόλβο το οποίο πήγε 24.000 ευρώ μόλις την προηγούμενη εβδομάδα. Εικόνα εσωτερικού? Μισό κλικ κάτω από Πεμβέ, περίπου σαν το Σίβικ και το 308. Χώροι? Το πίσω κάθισμα είναι απίστευτα κλειστοφοβικό, και το προμπαγκάζ ριγμένο.Που τα βλεπετε αυτα ορισμενοι δεν μπορω να καταλαβω. Τι σχεση εχει το V40 τωρα με το civic ... οτιναναι πραγματικα!
Sent from my SM-P605 using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
η πάρε το 308, ή πάρε το Volvo D2 στα 20κ που το μοιραζουνε....
Την Αλφα χέσε την... εκτός και αμα εχεις πάθος με συλλεκτικά αμάξια...
TO Volvo D2 δεν είναι τίποτε το ιδιαίτερο.
Φαντασου λοιπον τα αλλα ποσο χάλια ειναι... γι αυτο λέμε... Volvo!
Σιγά... εντελώς υπερεκτιμημένο.
Γιατι αυτο?
Sent from my SM-P605 using Tapatalk
-
Επειδή είναι απλά ένα καλό αυτοκίνητο που δεν διαπρέπει σε κανένα τομέα. Δεν είναι το πιο γρήγορο, δεν είναι το πιο στριφτερό, δεν είναι το πιο καλοεξοπλισμένο, δεν είναι το πιο αξιόπιστο. Ένα Focus είναι με καλύτερο εσωτερικό και περισσότερο εξοπλισμό.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επειδή είναι απλά ένα καλό αυτοκίνητο που δεν διαπρέπει σε κανένα τομέα. Δεν είναι το πιο γρήγορο, δεν είναι το πιο στριφτερό, δεν είναι το πιο καλοεξοπλισμένο, δεν είναι το πιο αξιόπιστο. Ένα Focus είναι με καλύτερο εσωτερικό και περισσότερο εξοπλισμό.Μα δεν πωλειται, ουτε διαφημιζεται ως διαπρεπον σε οσα λες ουτε ειναι ακριβοτερο απο αλλα ισαξια του για να πεις οτι ειναι υπερτιμημενο. Δηλαδη αν πεις αυτο υπερτιμημενο, κατι Civic στα 22κ με εσωτερικο προηγουμενης δεκαετιας, κατι 116 των 28κ που τις ριχνουν στα 22κ και καλα προσφορα και κατι γκολφ 6κ ακριβοτερα απο τα αντιστοιχα λεον (και με υποδεεστερο κινητηρα κιολας) πως πρεπει να τα πουμε??
Sent from my SM-P605 using Tapatalk
-
Δεν είπα υπερτιμημένο, είπα υπερεκτιμημένο. Η τιμή του μπορεί να είναι μια χαρά αλλά δεν είναι καλύτερο από άλλα για να γίνεται τόσος ντόρος για αυτό.
-
Lemon3 αν μπαινεις στον πειρασμο να κοιταξεις διλιτρο ντιζελ, κοιτα και το λεον fr 184ps που βγαινει σε πολυ καλη τιμη!
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Επειδή είναι απλά ένα καλό αυτοκίνητο που δεν διαπρέπει σε κανένα τομέα. Δεν είναι το πιο γρήγορο, δεν είναι το πιο στριφτερό, δεν είναι το πιο καλοεξοπλισμένο, δεν είναι το πιο αξιόπιστο. Ένα Focus είναι με καλύτερο εσωτερικό και περισσότερο εξοπλισμό.
Μα δεν πωλειται, ουτε διαφημιζεται ως διαπρεπον σε οσα λες ουτε ειναι ακριβοτερο απο αλλα ισαξια του για να πεις οτι ειναι υπερτιμημενο. Δηλαδη αν πεις αυτο υπερτιμημενο, κατι Civic στα 22κ με εσωτερικο προηγουμενης δεκαετιας, κατι 116 των 28κ που τις ριχνουν στα 22κ και καλα προσφορα και κατι γκολφ 6κ ακριβοτερα απο τα αντιστοιχα λεον (και με υποδεεστερο κινητηρα κιολας) πως πρεπει να τα πουμε??
Sent from my SM-P605 using Tapatalk
Εκει που πραγματικα διαπρεπει το V40 ειναι η παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια. Για να βαλεις ομως ολα τα συστηματα ενεργητικης ασφαλειας πρεπει να πληρωσεις παρα πολλα, οποτε εξανεμιζεται και το πλεονεκτημα της τιμης. Κατα τα αλλα δεν διακρινεται καπου σε σχεση με τα υπολοιπα, ενω εχει και ενα πολυ σημαντικο μειον για οικογενειακο αυτοκινητο και αυτο λεγεται χωροι (κυριως αποσκευων).
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Μα δεν πωλειται, ουτε διαφημιζεται ως διαπρεπον σε οσα λες ουτε ειναι ακριβοτερο απο αλλα ισαξια του για να πεις οτι ειναι υπερτιμημενο. Δηλαδη αν πεις αυτο υπερτιμημενο, κατι Civic στα 22κ με εσωτερικο προηγουμενης δεκαετιας,** κατι 116 των 28κ που τις ριχνουν στα 22κ και καλα προσφορα** και κατι γκολφ 6κ ακριβοτερα απο τα αντιστοιχα λεον (και με υποδεεστερο κινητηρα κιολας) πως πρεπει να τα πουμε??Sent from my SM-P605 using Tapatalk
Το και καλά προσφορά για την τιμή του άσου πού κολλάει. Από την στιγμή που βλέπω τιμή καταλόγου με τα extra που θέλω 28.500** και πληρώνω** 23.000 είναι πραγματική προσφορά και όχι γιαλαντζί (5.500 όφελος και μάντεψε, προσωπικό παράδειγμα). Περιττό να αναφέρω ότι το ίδιο αυτοκίνητο που αγόρασε κάποιος 1.5 χρόνο πριν το πλήρωσε τουλάχιστον 25.000 ευρώ (πάλι με προσφορά αλλά μικρότερη).
Υπάρχει κάποιος νόμος που απαγορεύει τις εκπτώσεις?
Η ουσία είναι πόσα λεφτά θα βγουν από την τσέπη και πριν ένα χρόνο αυτά που ζήταγε η bmw ήταν τα ίδια με αυτά που ζήταγε η volvo και αρκετά λιγότερα από audi-mercedes. Και για λόγους που έχω αναπτύξει εκτενώς στο σχετικό νήμα κατέληξα στον άσο και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος μέχρι στιγμής από την επιλογή μου.
Δεν καταλαβαίνω τον συλλογισμό σου ειλικρινά -
Πάντως είναι γεγονός ότι σαν εσωτερικό δεν το χωρίζει η άβυσσος με το 2012 C4 μου....το αντίθετο θα έλεγα....Αν δεν μπουν οι 7ιντσες και ο ηλεκτρονικός πινακας (που είναι προς τιμής τους τουλάχιστον μόλις 300 ευρω και τα δυο) είναι ένα κανονικό αμάξι της κατηγορίας. Το ίδιο ισχύει και για όλα τα αμαξια premium με την προ f/l Giuglietta να είναι ένα κλικ κάτω ξεκάθαρα.
Πλέον κορυφαία είναι.- Peugeot 308
- VW Golf
- BMW 116d
- Audi A3
- Alfa Romeo Giuglietta
- Citroen DS4/C4, Renault Megane/κλπ
- Volvo V40
- A- Class
Η παραπάνω λίστα έχει λάβει υπ οψιν της τον παράγοντα value for money και αφορά αυτοκίνητα που ΜΠΟΡΕΙΣ να αγοράσεις.....οχι εκδόσεις τύπου 'κόκκινο στρινγκακι στον πίνακα οργάνων, με φούξια φωτισμό και καθίσματα ανακλινόμενα νερου'
-
Value for money το peugeot στα 20 χιλιάρικα? Τότε ο άσος στα 22 τι είναι, η ευκαιρία του αιώνα?
Δεν έχω δει/οδηγήσει το 308 αλλά γιατί κάποιος να μην πάρει στα ίδια χρήματα το golf (με καλύτερη ποιότητα κατασκευής, χώρους, μεταπώληση)? -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Μα δεν πωλειται, ουτε διαφημιζεται ως διαπρεπον σε οσα λες ουτε ειναι ακριβοτερο απο αλλα ισαξια του για να πεις οτι ειναι υπερτιμημενο. Δηλαδη αν πεις αυτο υπερτιμημενο, κατι Civic στα 22κ με εσωτερικο προηγουμενης δεκαετιας,** κατι 116 των 28κ που τις ριχνουν στα 22κ και καλα προσφορα** και κατι γκολφ 6κ ακριβοτερα απο τα αντιστοιχα λεον (και με υποδεεστερο κινητηρα κιολας) πως πρεπει να τα πουμε??
Sent from my SM-P605 using Tapatalk
Το και καλά προσφορά για την τιμή του άσου πού κολλάει. Από την στιγμή που βλέπω τιμή καταλόγου με τα extra που θέλω 28.500** και πληρώνω** 23.000 είναι πραγματική προσφορά και όχι γιαλαντζί (5.500 όφελος και μάντεψε, προσωπικό παράδειγμα). Περιττό να αναφέρω ότι το ίδιο αυτοκίνητο που αγόρασε κάποιος 1.5 χρόνο πριν το πλήρωσε τουλάχιστον 25.000 ευρώ (πάλι με προσφορά αλλά μικρότερη).
Υπάρχει κάποιος νόμος που απαγορεύει τις εκπτώσεις?
Η ουσία είναι πόσα λεφτά θα βγουν από την τσέπη και πριν ένα χρόνο αυτά που ζήταγε η bmw ήταν τα ίδια με αυτά που ζήταγε η volvo και αρκετά λιγότερα από audi-mercedes. Και για λόγους που έχω αναπτύξει εκτενώς στο σχετικό νήμα κατέληξα στον άσο και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος μέχρι στιγμής από την επιλογή μου.
Δεν καταλαβαίνω τον συλλογισμό σου ειλικρινά+1 σε ολα.
Ο ασος εχει καλη τιμη, αν και νομιζω οτι το καλυτερο timing ειναι προς το τελος του χρονου που θα αναμενεται και το fl, θα τρεχουν και προσφορες λογω στοχων και λογικα θα εχει ακομα καλυτερες τιμες απο τις τωρινες. Αλλα ακομα και ετσι αν σκεφτει κανεις τη διαφορα τιμης με a-class και a3 και το γεγονος οτι βγαινει στα ιδια περιπου με το βολβο απο το οποιο εχει καλυτερες επιδοσεις, ειναι πολυ καλες.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Λογικό να μην σου λέει κάτι η Giulietta diesel μετά από Impreza Sti. Όμως υπάρχει ένα catch. Αν οδήγησες την απλή Giulietta λογικά τα όσα λες. Υπάρχει όμως και η Giulietta με την σπορ ανάρτηση που κάνει αρκετή διαφορά!+00
Οπως τα λεει και ο φιλος που ενδιαφερεται, εχω την αισθηση οτι εαν επιλεξει Giulietta με την σπορ αναρτηση και τις -στανταρ στην distinctive εκδοση- 17αρες θα μεινει απολυτως ικανοποιημενος.
Καταλαβαινω τι εννοουσε για την 'απλη' Giulietta καθως εχω οδηγησει καμποσες εκδοσεις απο δαυτες (και την φτωχη και την πλουσια με 17αρες ζαντες, παντως ολες στα 170αλογα, εκτος απο απο αυτη με την σπορ αναρτηση δυστυχως...)
και οντως στην 'απλη' εκδοση η αναρτηση καποιες στιγμες δεν παρεχει την επιθυμητη-αναμενομενη σπορτιφ αλλα και ισορροπημενη λειτουργια σε σχεση με πλαισιο-τιμονι.Απο εμενα, Giulietta (diesel εστω, και εαν οι οποιες ανησυχιες...ενταθουν, υπαρχουν και αξιολογοι after market παραλληλοι εγκεφαλοι για diesel με ικανοποιητικη αυξηση ιπποδυναμης, χωρις να αυξανεται αντιστοιχα η καταναλωση...) με την σπορ αναρτηση...
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Value for money το peugeot στα 20 χιλιάρικα? Τότε ο άσος στα 22 τι είναι, η ευκαιρία του αιώνα?
Δεν έχω δει/οδηγήσει το 308 αλλά γιατί κάποιος να μην πάρει στα ίδια χρήματα το golf (με καλύτερη ποιότητα κατασκευής, χώρους, μεταπώληση)?Το πεζω εχει καταπληκτικο πορτ-παγκαζ για την κατηγορια (το καλυτερο βασικα). Ουσιαστικα σου προσφερει χωρο μεσαιου σε διαστασεις μικρομεσαιου, κατι που πχ για μια νεα οικογενεια με 1-2 μικρα παιδια μπορει να ειναι πολυ σημαντικο. Κατα τα αλλα συμφωνω οτι η τιμη του δεν ειναι και καμια ευκαιρια. Ερχεται ομως σε λιγο εκδοση green με 3.1 καταναλωση και 82 CO2 και 120 ιππους που ισως να ειναι καλο vfm.
Κατα τα αλλα βεβαια δεν εχω διαβασει και τα καλυτερα για οδικη συμπεριφορα.
-
Σαν να βλέπω να παίρνει μπρός το νήμα και μ'αρέσει ο εποικοδομητικός διάλογος
Σαν εμβόλιμο να πω ότι αναπολώ που πριν μια δεκαετία, σε άλλους τόπους μακρινούς είχα παρόμοια διλήμματα αλλά με acura rsx type s και mazda rx-8. Φοβάμαι να σκεφτώ τι θα αντιμετωπίσω σε μιά δεκαετία απο τώρα
Τέσπα. Τα αυτοκίνητα (κατ'εμέ) κρίνονται σαν αυτοκίνητα και όχι σαν σηματάκια. Μπήκα σε άσσο (οκ, προηγούμενης γενιάς) και δεν μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Ούτε κρύο ούτε ζέστη. Μάλιστα, η πιό βασανιστική βόλτα που έχω κάνει σαν συνοδηγός, ήταν Σιθωνία σε Χ6 με ζάντες νταλίκας, λάστιχα προφίλ ποδηλάτου και 'σπορ' ανάρτηση. Πραγματικά παρακάλεσα τον οδηγό να σταματήσει γιατί είχα αλλάξει 3 χρώματα! Το οτι κάποιος έδωσε 80 χιλιάρικα κάποτε γι'αυτό το μπαούλο είναι αδιανόητο για μένα.
Τώρα, δεν το κρύβω ότι το πιό σημαντικό πράγμα για μένα σε ένα αυτοκίνητο είναι το πλαίσιο. Και εξηγούμαι: Κατά την ταπεινή μου άποψη το πιό σημαντικό πράγμα και αυτό που πλέον έμεινε να απολαμβάνεις σχετικά ανέξοδα είναι ένα καλοστημένο αυτοκίνητο. Μπορώ να συγχωρήσω μισό λίτρο κατανάλωση παραπάνω, να μην έχει touch screen, να μην έχει πρήμιουμ σηματάκι. Αλλά αν μπαίνω μέσα, ξεκινάω και δεν μου κάνει κλικ... Και λέω να απολαύσεις ανέξοδα, διότι το γκάζι μετά απο λίγο καιρό το συνηθίζεις, και δυστυχώς, το γκάζι πλέον κοστίζει. Και τι να το κάνω αν έχει 265 λάστιχο και για να χαμπαριάσεις ότι κάτι γίνεται πρέπει να μπείς στη στροφή με την ταυτότητα στο στόμα..; Και με τι συνέπειες αν γίνει η στραβή;
Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός, έτσι κι'αλλιώς brain storming κάνω. Αλλά για να σας το πω με ένα παράδειγμα, το πιό πολύ fun to drive στην διαδρομή που μου έβγαλε τα συκώτια το Χ6 ήταν με κλουβάκι renault, αυτό που ήταν σαν το renault 5 από την πόρτα και μπροστά
900 κιλά βάρος, 65 άλογα (πετρέλαιο ), μηχανικό τιμόνι και 165 λάστιχο. Παντού τέρμα και με τις πόρτες!
Μην πω για το μαμά 306 1,4 στις ίδιες διαδρομές.Τώρα θα μου πεις τι σχέση έχουν αυτές οι ασυναρτησίες με το θέμα; Απλά, κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου στον εαυτό μου! Συν το γεγονός ότι το 308 μου θύμισε λίγο την παλιά καλή γαλλική σχολή. Δεν πολυεμπιστεύομαι περιοδικά, αλλά τον κώλο μου
Ότι βλέπω απόψεις (κι'εγώ πέφτω στην παγίδα), σε αυτοκινητιστικό φόρουμ, του στυλ: 'τι να το κάνεις το ψοφίμι, 100 άλογα πετρέλαιο' ή 'ναι, καλό το χ αλλά το ψ είναι πρήμιουμ'. Ότι κι'εγώ ο ίδιος βλέπω ότι καταργώ οικονομικά ταβάνια αναζητώντας point and squirt καταστάσεις
Ρε σεις, μήπως τελικά less is more;
Τόπικ ψυχανάλυσης το κάναμεΚαλή Ανάσταση!
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Value for money το peugeot στα 20 χιλιάρικα? Τότε ο άσος στα 22 τι είναι, η ευκαιρία του αιώνα?
Δεν έχω δει/οδηγήσει το 308 αλλά γιατί κάποιος να μην πάρει στα ίδια χρήματα το golf (με καλύτερη ποιότητα κατασκευής, χώρους, μεταπώληση)?Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ.....και κατά συνεπεια πιστεύω ότι σύντομα που θα τελειώσει το Ευρωπαικο momentum του 308 και στα 17 χιλιάρικα θα είναι το απολυτο value for money!
-
@lemon3
Γράφε πιο συχνά. Σε εκλιπαρούν πολλά κουρασμένα μέλη. -
Αφού σου άρεσε πάντως το 308 δεν βλέπω λόγο να μην το πάρεις.
Μήπως να το ζητήσεις για ένα μεγαλύτερο test drive?
Έχει και μικρό τουρμπάκι στα 1.2! -
Lemon3
Respect....καποτε πρεπει να ειπωθουν αυτα !
Alfa Giulietta vs Peugeot 308 vs...