-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
όσο για το αν είναι φυσικόι ανταγωνιστές της 147 αυτό θα σου το αμαντήσει το περιοδικό 4Τροχοί στου οποίου το φόρουμ συμμετέχεις και μέχρι τώρα μάλλον για αντίπαλο των Α3-Σειρά 1 -BMW 3Compact την θεωρούνε!!! στα μέχρι τώρα άρθρα τους-
Ισως λόγω τιμής και μόνο ?
-
Μην ξεχνάς πως το ποιό αυτοκίνητο θα συγκριθεί με κάποιο άλλο το καθορίζει σε κάποιο βαθμό και η αντιπροσωπεία. Για δες το παρακάτω φανταστικό παράδειγμα:
4Τ: 'Καλημέρα σας, θα θέλαμε μια 147 1.6 για συγκριτική δοκιμή'
Γραφείο τύπου Alfa: 'Μάλιστα, με ποιά αυτοκίνητα ?'
4Τ: 'Με το Hyundai Accent 1.6 και το Peugeot 307 1.6, κάνουμε μια δοκιμή με διάφορα 1600άρια της αγοράς'
ΓΤ Alfa: 'Αααα, δεν το δίνουμε, δεν θεωρούμε ανταγωνιστές μας αυτά τα αυτοκίνητα, κάτι σε Alfa vs. BMW δεν έχετε ?'Καταλαβαίνεις φαντάζομαι τι εννοώ...
-
-
Εγώ πάντως δεν θέλω να γίνει πρήμιουμ η Άλφα Ρομέο. Θα σπαζόμουν αν έβλεπα ανθρώπους που σήμερα οδηγούν BMW-Merc και έχουν το γνωστό μητσογιάπικο στυλάκι άρχιζαν να αγοράζουν Άλφα Ρομέο για φιγούρα, για τον ίδιο λόγο που σήμερα παίρνουν BMW-Merc. Θα προτιμούσα την Άλφα Ρομέο σαν κυρίως niche κατασκευαστή αυστηρά σπορ αυτοκινήτων ανεξαρτήτου αριθμού θυρών και ιπποδύναμης (όπως ήταν παλιά δηλαδή) και ας έβγαζε η Λάντσια τα πρήμιουμ μοντέλα.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αλλά διαφωνώ με τον όλο συλλογισμό σου: premium κατασκευαστής γίνεσαι μέσα όχι απλά ακριβαίνοντας τα αυτοκίνητά σου (πχ. η απαράδεκτα ακριβή για κουπέ 156 GT) αλλά μέσα από μία ολόκληρη διαδικασία...............
καλά, αυτό χωράει πολλή συζήτηση. Πανάκριβη η GT, πανάκριβες όμως ΚΑΙ οι μικρές εκδόσεις της κουπέ 3άρας (318), και ας μη μιλήσουμε για άλλους κατασκευαστές 'κύρους' (πχ. Merc) σε αυτά τα κυβικά...
Όσον αφορά στο 'premium' της υπόθεσης, εγώ προσωπικά δεν θα ήθελα να δω την Alfa να γίνεται premium. Θα προτιμούσα τον παλιό, καλό της εαυτό, αλλά αυτό είναι μια άλλη υπόθεση
Φίλε μου προσεχε τι εύχεσαι!!!! Μπορεί να το πάθεις!!
Παλιός καλός εαυτός της ALFA ειναι να κοντράρει τις Bugatti-Mazerrati-Ferrari-MERCEDES όπως τα μοντέλα :
6c1500, 6c1750, 6c2300, 6c2500, και φυσικά 8c2900 !! No 1 σε δημοπρασίες. Μεταπολεμικά Montreal, Tipo 33 Stradale ,SZ, TZ2 -
Ο χρήστης nass έγραψε:
όσο για το αν είναι φυσικόι ανταγωνιστές της 147 αυτό θα σου το αμαντήσει το περιοδικό 4Τροχοί στου οποίου το φόρουμ συμμετέχεις και μέχρι τώρα μάλλον για αντίπαλο των Α3-Σειρά 1 -BMW 3Compact την θεωρούνε!!! στα μέχρι τώρα άρθρα τους
-
Ισως λόγω τιμής και μόνο ?
-
Μην ξεχνάς πως το ποιό αυτοκίνητο θα συγκριθεί με κάποιο άλλο το καθορίζει σε κάποιο βαθμό και η αντιπροσωπεία. Για δες το παρακάτω φανταστικό παράδειγμα:
4Τ: 'Καλημέρα σας, θα θέλαμε μια 147 1.6 για συγκριτική δοκιμή'
Γραφείο τύπου Alfa: 'Μάλιστα, με ποιά αυτοκίνητα ?'
4Τ: 'Με το Hyundai Accent 1.6 και το Peugeot 307 1.6, κάνουμε μια δοκιμή με διάφορα 1600άρια της αγοράς'
ΓΤ Alfa: 'Αααα, δεν το δίνουμε, δεν θεωρούμε ανταγωνιστές μας αυτά τα αυτοκίνητα, κάτι σε Alfa vs. BMW δεν έχετε ?'Καταλαβαίνεις φαντάζομαι τι εννοώ...
Σεβαστή η γνώμη σου!! αλλά νομίζω ότι είναι υποθεση!!
-
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Όσον αφορά στο 'premium' της υπόθεσης, εγώ προσωπικά δεν θα ήθελα να δω την Alfa να γίνεται premium. Θα προτιμούσα τον παλιό, καλό της εαυτό, αλλά αυτό είναι μια άλλη υπόθεση
Φίλε μου προσεχε τι εύχεσαι!!!! Μπορεί να το πάθεις!!
Παλιός καλός εαυτός της ALFA ειναι να κοντράρει τις Bugatti-Mazerrati-Ferrari-MERCEDES όπως τα μοντέλα :
6c1500, 6c1750, 6c2300, 6c2500, και φυσικά 8c2900 !! No 1 σε δημοπρασίες. Μεταπολεμικά Montreal, Tipo 33 Stradale ,SZ, TZ2γιατί να προσέχω τι εύχομαι??? Εννοείς ότι θα ακριβύνουν πολύ και δεν θα μπορώ να τα αγοράσω? Δεν πειράζει, δεν μπορώ ούτε τώρα
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Παλιός καλός εαυτός της ALFA ειναι να κοντράρει τις Bugatti-Mazerrati-Ferrari-MERCEDES όπως τα μοντέλα :
6c1500, 6c1750, 6c2300, 6c2500, και φυσικά 8c2900 !! No 1 σε δημοπρασίες. Μεταπολεμικά Montreal, Tipo 33 Stradale ,SZ, TZ2Καθώς και να παρουσιάζει πραγματικά σπορ αυτοκίνητα για τους κοινούς θνητούς όπως οι Τζούλια, Τζουλιέτα, Αλφέτα, Άλφασουντ, Σπριντ, μεταμφιεσμένα σε 'οικογενειακά' αυτοκίνητα.
Μη μου τα χαλάς τώρα!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Και η Μ3 και το STI 330 άλογα είναι εργοστασιακά αλλά όχι μαμά με την ένοια που είναι μαμά η 330 ή 520!!Ομοίως οι AMG Mercedes !!
Άρα τα μήλα και τα πορτοκάλια δεν ήταν τόσο επιτυχημένος χαρακτηρισμός!!
Το STi 330 είναι βελτιωμένο. Η Μ3 (και νομίζω και οι AMG) πωλούνται κανονικά από το εργοστάσιο και βγαίνουν έτσι από σειρά παραγωγής. Αρα αν συγκρίνεις Μ3 με 147GTA μαμά είναι ΟΚ, αν συγκρίνεις Μ3 με 147GTA Autodelta μιλάμε για μήλα vs. πορτοκάλια.
Επίσης το ότι η Alfa είναι premium σε αναμονή θα ήταν σωστό αν δεν είχε το πλούσιο παρελθόν.
Δεν αρκεί, διότι το πρόσφατο παρελθόν της (1970-1995) δεν βοηθούν. Ούτε η Alfasud (καταπληκτικό αυτοκίνητο αλλά σίγουρα όχι premium), ούτε οι 75 ούτε οι 155 ήταν σύμφωνες με την εικόνα του premium κατασκευαστή.
Δες την BMW: ήταν premium όταν έβγαζε τις 2002 και τις πρώτες 3-άρες ? Οχι φυσικά, σιγά-σιγά ΕΠΕΙΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ (και εδώ είναι η σημαντική έλλειψη του συλλογισμού σου) πως είναι premium. Είδες κανέναν στο Forum να το αμφισβητήσει αυτό για την BMW ? Οχι φυσικά... Ενώ για την Alfa πολλοί διαμαρτύρονται. Οχι πως δεν είναι καλή μάρκα η Alfa. Αλλά ακόμα δεν πείθει...
Και συμφωνώ με τον kyan: δεν θέλω να πείσει, προτιμώ την Alfa σαν κατασκευαστή αγνών σπορ αυτοκινήτων, και όχι σαν άλλη Mercedes...
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
το όσο για το αν είναι φυσικόι ανταγωνιστές της 147 αυτό θα σου το αμαντήσει το περιοδικό 4Τροχοί στου οποίου το φόρουμ συμμετέχεις και μέχρι τώρα μάλλον για αντίπαλο των Α3-Σειρά 1 -BMW 3Compact την θεωρούνε!!! στα μέχρι τώρα άρθρα τουςΣτο τελευταίο τεύχος των 4Τ υπάρχει συγκριτικό 147 1.6 TS - Focus 1.6 Ti-VCT, τα οποία έχουν παραπλήσια τιμή. Έγινε premium (δεν ξέρω γιατί, μου φαίνεται πολύ 'χαζός' ο όρος) το Focus ή μήπως δεν είναι η 147;
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
το focus RS είναι ρέπλικα ράλλυ όπως τa EVO, WRXκαι βγήκε σε πολύ περιορισμένο αριθμό και μπράβο στην Ford γι'αυτό!!
Το Golf R32 μόνο το όνομα μοιράζεται με το γνωστό σου γκολφ αφού είναι 4κίνητο και άρα έχει άλλη πλατφόρμα. Επίσης αποτελεί ειδική έκδοση που δεμ πολυκυκλοφόρησε σε αντίθεση με την 147GTA που είναι κανονικό mainstream μοντέλο!!
όσο για το αν είναι φυσικόι ανταγωνιστές της 147 αυτό θα σου το αμαντήσει το περιοδικό 4Τροχοί στου οποίου το φόρουμ συμμετέχεις και μέχρι τώρα μάλλον για αντίπαλο των Α3-Σειρά 1 -BMW 3Compact την θεωρούνε!!! στα μέχρι τώρα άρθρα τους
Kαι τα έχεις μπλέξει τα πράγματα και όπως σε συμφέρει τα λές φίλε μου....
Ρέπλικα ράλλυ;;;;; Tί σημαίνει αυτό;;;;;;
Άλλη πλατφόρμα;;;;
Δηλαδή το Α3 3.2 Quattro είναι άλλο αυτοκίνητο από το απλό Α3;;;;
Το Α4 από το RS4 δεν είναι το ίδιο αυτοκίνητο;;;;
Δηλαδή το Golf που έβγαινε και σε 4motion (όχι το R32) ήταν άλλο αυτοκίνητο;;;;
Άλλη πλατφόρμα;;;;;;
Δηλαδή το Focus RS δεν βασίζεται πάνω στο απλό;;;;
To Subaru Impreza 1,6 4x4 ΔΕΝ είναι το ίδιο με το WRX εκτός από τον κινητήρα;;;;;;;H Alfa που σε ένα αμάξι βάζει μέχρι 3,τόσα κινητήρα είναι οκ αλλά αντίστοιχα η Ford, Mitsubishi,Subaru είναι ρέπλικες ράλλυ;;;;
Και για την ιστορία τον χρονισμό εκκεντροφόρων τον εφάρμοσε πρώτη η Honda πριν από πολλά πολλά χρόνια ( ΝΑΙ πολύ ποιό πριν από τους διαμάντι κινητήρες της Alfa ) και έβγαζε πολλλλλά περισσότερα άλογα στα 1600 από όσα οι διαμάντι κινητήρες της Alfa στα 1600.....
(Και σιγά τον κινητήρα δηλαδή και την τεχνολογία που έβγαλε 120 άλογα από 1600 κυβικά όταν δύο τουλάχιστον χρόνια πρίν κάτι Γάλλοι έβγαζαν τόσα από απλά 16βάλβιδα 1600άρια...)Και φυσικά όλοι έσπευσαν να τον εφαρμόσουν τον χρονισμό μόλις έληξαν τα δικαιώματα αποκλειστικής εκμετάλευσης της Honda και φυσικά τον έχουν και οι πτωχές Corolles και τα πτωχά Daihatsu και οι πλούσιες ΒΜW...
Για αυτό λοιπόν κάνε ότι σε προέτρεψα στην αρχή, περιορίσου στο αμαξάκι σου...
Όπως έλεγε και μια διαφήμιση παλιά καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς... -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
όσο για το αν είναι φυσικόι ανταγωνιστές της 147 αυτό θα σου το αμαντήσει το περιοδικό 4Τροχοί στου οποίου το φόρουμ συμμετέχεις και μέχρι τώρα μάλλον για αντίπαλο των Α3-Σειρά 1 -BMW 3Compact την θεωρούνε!!! στα μέχρι τώρα άρθρα τους
-
Ισως λόγω τιμής και μόνο ?
-
Μην ξεχνάς πως το ποιό αυτοκίνητο θα συγκριθεί με κάποιο άλλο το καθορίζει σε κάποιο βαθμό και η αντιπροσωπεία. Για δες το παρακάτω φανταστικό παράδειγμα:
4Τ: 'Καλημέρα σας, θα θέλαμε μια 147 1.6 για συγκριτική δοκιμή'
Γραφείο τύπου Alfa: 'Μάλιστα, με ποιά αυτοκίνητα ?'
4Τ: 'Με το Hyundai Accent 1.6 και το Peugeot 307 1.6, κάνουμε μια δοκιμή με διάφορα 1600άρια της αγοράς'
ΓΤ Alfa: 'Αααα, δεν το δίνουμε, δεν θεωρούμε ανταγωνιστές μας αυτά τα αυτοκίνητα, κάτι σε Alfa vs. BMW δεν έχετε ?'Καταλαβαίνεις φαντάζομαι τι εννοώ...
Σεβαστή η γνώμη σου!! αλλά νομίζω ότι είναι υποθεση!!
H υπόθεση είναι υπόθεση, για την τιμή όμως τι λες ? Μόνη της η Alfa επιλέγει να μπαίνει απέναντι σε BMW-Audi, αυτό ΙΜΗΟ δεν σημαίνει πως είναι premium, αλλά πως προσπαθεί να χτίσει μια τέτοια εικόνα.
-
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Παλιός καλός εαυτός της ALFA ειναι να κοντράρει τις Bugatti-Mazerrati-Ferrari-MERCEDES όπως τα μοντέλα :
6c1500, 6c1750, 6c2300, 6c2500, και φυσικά 8c2900 !! No 1 σε δημοπρασίες. Μεταπολεμικά Montreal, Tipo 33 Stradale ,SZ, TZ2Καθώς και να παρουσιάζει σπορ αυτοκίνητα όπως οι Τζούλια, Τζουλιέτα, Αλφέτα, Άλφασουντ, Σπριντ, μεταμφιεσμένα σε 'οικογενειακά' αυτοκίνητα.
Μη μου τα χαλάς τώρα!
Αγαπητέ μου Kyan!!
Μου αρέσει να με κοντράρεις γιατί ως αλφίστας που είσαι φαίνεται ότι δεν είμαστε όλοι με παροπίδες αλλά τα χώνουμε και στην ομάδα μας(Συγνώμη μάρκα μας ενοώ )
Tα αμάξια που αναφέρεις δεν είναι η παλιές εποχές αλλά ο 'Μεσαίωνας της Αλφα!!!)
Παρόλα αυτά πάλι μεταπολεμικά κερδίσαμε δύο πρωταθλήματα φόρμουλα1
και συμμετείχαμε σε πρωταθλήματα GT αλλά και πάλι σε Formula 1 από το 1979-1985 αν δεν κάνω λάθος!! Βέβαια την τελευταία φορά δεν κάναμε κάτι καλό αλλά και η BMW μέχρι τώρα στην Φόρμουλα δεν διακρίθηκε ιδιαίτερα!!!Πάντως αν ψάξεις θα δεις ότι και οι BMW-SAAB-VOLVO δεν ήταν και τόσο Premium όσο σήμερα εκείνους τους χαλεπούς καιρούς [/b]
-
nass η Άλφα ναι το επιλέγει αλλά έχει και πάτημα γι'αυτό!!
Η ΤΟΥΟΤΑ δεν έχει και γι'αυτό έχει την LEXUS!!
H NISSAN δεν έχει και γι'αυτό έχει την ΙΝFINITI!! -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Και για την ιστορία τον χρονισμό εκκεντροφόρων τον εφάρμοσε πρώτη η Honda πριν από πολλά πολλά χρόνια ( ΝΑΙ πολύ ποιό πριν από τους διαμάντι κινητήρες της Alfa ) και έβγαζε πολλλλλά περισσότερα άλογα στα 1600 από όσα οι διαμάντι κινητήρες της Alfa στα 1600.....
(Και σιγά τον κινητήρα δηλαδή και την τεχνολογία που έβγαλε 120 άλογα από 1600 κυβικά όταν δύο τουλάχιστον χρόνια πρίν κάτι Γάλλοι έβγαζαν τόσα από απλά 16βάλβιδα 1600άρια...)Και φυσικά όλοι έσπευσαν να τον εφαρμόσουν τον χρονισμό μόλις έληξαν τα δικαιώματα αποκλειστικής εκμετάλευσης της Honda και φυσικά τον έχουν και οι πτωχές Corolles και τα πτωχά Daihatsu και οι πλούσιες ΒΜW...
Για αυτό λοιπόν κάνε ότι σε προέτρεψα στην αρχή, περιορίσου στο αμαξάκι σου...
Όπως έλεγε και μια διαφήμιση παλιά καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς...Δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, δύο μπουζί ανά κύλινδρο (που πρόσφατα παρουσίασε και η Χόντα) και δεκαεξαβάλβιδα καπάκια ξέρεις από πότε χρησιμοποίησε η Άλφα Ρομέο;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, δύο μπουζί ανά κύλινδρο (που πρόσφατα παρουσίασε και η Χόντα) και δεκαεξαβάλβιδα καπάκια ξέρεις από πότε χρησιμοποίησε η Άλφα Ρομέο;4 δισκόφρενα??? 5τάχυτα κιβώτια??? Μπλοκέ διαφορικά σε απλά οικογενειακά μοντέλα???
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Και για την ιστορία τον χρονισμό εκκεντροφόρων τον εφάρμοσε πρώτη η Honda πριν από πολλά πολλά χρόνια ( ΝΑΙ πολύ ποιό πριν από τους διαμάντι κινητήρες της Alfa ) και έβγαζε πολλλλλά περισσότερα άλογα στα 1600 από όσα οι διαμάντι κινητήρες της Alfa στα 1600.....
(Και σιγά τον κινητήρα δηλαδή και την τεχνολογία που έβγαλε 120 άλογα από 1600 κυβικά όταν δύο τουλάχιστον χρόνια πρίν κάτι Γάλλοι έβγαζαν τόσα από απλά 16βάλβιδα 1600άρια...)Και φυσικά όλοι έσπευσαν να τον εφαρμόσουν τον χρονισμό μόλις έληξαν τα δικαιώματα αποκλειστικής εκμετάλευσης της Honda και φυσικά τον έχουν και οι πτωχές Corolles και τα πτωχά Daihatsu και οι πλούσιες ΒΜW...
Για αυτό λοιπόν κάνε ότι σε προέτρεψα στην αρχή, περιορίσου στο αμαξάκι σου...
Όπως έλεγε και μια διαφήμιση παλιά καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς...Δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, δύο μπουζί ανά κύλινδρο (που πρόσφατα παρουσίασε και η Χόντα) και δεκαεξαβάλβιδα καπάκια ξέρεις από πότε χρησιμοποίησε η Άλφα Ρομέο;
Δεν ρωτάς καλύτερα αν υπήρχε τότε η Χόντα;
Πάντως δεν θα με χάλαγε η GT μου να είχε ένα κινητήρα σαν του S2000.....
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Tα αμάξια που αναφέρεις δεν είναι η παλιές εποχές αλλά ο 'Μεσαίωνας της Αλφα!!!)[/b]Ε, όχι και μεσαίωνας! τα παραλές! Η Σουντ και η Σπριντ ήταν θύματα των περιστάσεων αλλά μαζί με το Φίατ 124 έδειξαν το δρόμο στον υπόλοιπο κόσμο για το πώς στήνεται ένα σπορ προσθιοκίνητο δέκα χρόνια πριν παρουσιαστεί το πρώτο Golf GTI κι ας έχουν καρπωθεί αυτόν τον τίτλο η Πεζό με τα Rallye και η VW με το Golf GTI. Για τα πισωκίνητα που ανέφερα δε νομίζω ότι χρήζουν υπεράσπισης!
-
Ο χρήστης booZe έγραψε:
το όσο για το αν είναι φυσικόι ανταγωνιστές της 147 αυτό θα σου το αμαντήσει το περιοδικό 4Τροχοί στου οποίου το φόρουμ συμμετέχεις και μέχρι τώρα μάλλον για αντίπαλο των Α3-Σειρά 1 -BMW 3Compact την θεωρούνε!!! στα μέχρι τώρα άρθρα τους
Στο τελευταίο τεύχος των 4Τ υπάρχει συγκριτικό 147 1.6 TS - Focus 1.6 Ti-VCT, τα οποία έχουν παραπλήσια τιμή. Έγινε premium (δεν ξέρω γιατί, μου φαίνεται πολύ 'χαζός' ο όρος) το Focus ή μήπως δεν είναι η 147;
Aν διαβάσεις προσεχτικά η άλφα επειδή κέρδισε σε προηγούμενο συγκριτικό τα Α3,COMPACT,116 και το Focus όλα τα μικρομεσαία (golf,megane,astra,c4)
έκανε το άρθρο για να βγάλει τον νικήτή!!!Αλήθεια ποιός ήταν
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Και για την ιστορία τον χρονισμό εκκεντροφόρων τον εφάρμοσε πρώτη η Honda πριν από πολλά πολλά χρόνια ( ΝΑΙ πολύ ποιό πριν από τους διαμάντι κινητήρες της Alfa ) και έβγαζε πολλλλλά περισσότερα άλογα στα 1600 από όσα οι διαμάντι κινητήρες της Alfa στα 1600.....
(Και σιγά τον κινητήρα δηλαδή και την τεχνολογία που έβγαλε 120 άλογα από 1600 κυβικά όταν δύο τουλάχιστον χρόνια πρίν κάτι Γάλλοι έβγαζαν τόσα από απλά 16βάλβιδα 1600άρια...)Και φυσικά όλοι έσπευσαν να τον εφαρμόσουν τον χρονισμό μόλις έληξαν τα δικαιώματα αποκλειστικής εκμετάλευσης της Honda και φυσικά τον έχουν και οι πτωχές Corolles και τα πτωχά Daihatsu και οι πλούσιες ΒΜW...
Για αυτό λοιπόν κάνε ότι σε προέτρεψα στην αρχή, περιορίσου στο αμαξάκι σου...
Όπως έλεγε και μια διαφήμιση παλιά καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς...Δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, δύο μπουζί ανά κύλινδρο (που πρόσφατα παρουσίασε και η Χόντα) και δεκαεξαβάλβιδα καπάκια ξέρεις από πότε χρησιμοποίησε η Άλφα Ρομέο;
So what??????
To θέμα δεν είναι η ιστορικότητα της Alfa που δεν το αμφισβητεί κανένας αλλά το γεγονός ότι ο Μπάμπης όσα περισσότερο γράφει τόσο περισσότερο φαίνεται είτε ότι τα έχει μπερδέψει ο άνθρωπος...Μα ήμαρτον πιά.
Ρέπλικες ράλλυ;;;;
Άλλες πλατφόρμες;;;;
Τι άλλο θα ακούσουμε παρακάτω; -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Και για την ιστορία τον χρονισμό εκκεντροφόρων τον εφάρμοσε πρώτη η Honda πριν από πολλά πολλά χρόνια ( ΝΑΙ πολύ ποιό πριν από τους διαμάντι κινητήρες της Alfa ) και έβγαζε πολλλλλά περισσότερα άλογα στα 1600 από όσα οι διαμάντι κινητήρες της Alfa στα 1600.....
(Και σιγά τον κινητήρα δηλαδή και την τεχνολογία που έβγαλε 120 άλογα από 1600 κυβικά όταν δύο τουλάχιστον χρόνια πρίν κάτι Γάλλοι έβγαζαν τόσα από απλά 16βάλβιδα 1600άρια...)Και φυσικά όλοι έσπευσαν να τον εφαρμόσουν τον χρονισμό μόλις έληξαν τα δικαιώματα αποκλειστικής εκμετάλευσης της Honda και φυσικά τον έχουν και οι πτωχές Corolles και τα πτωχά Daihatsu και οι πλούσιες ΒΜW...
Για αυτό λοιπόν κάνε ότι σε προέτρεψα στην αρχή, περιορίσου στο αμαξάκι σου...
Όπως έλεγε και μια διαφήμιση παλιά καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς...Δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, δύο μπουζί ανά κύλινδρο (που πρόσφατα παρουσίασε και η Χόντα) και δεκαεξαβάλβιδα καπάκια ξέρεις από πότε χρησιμοποίησε η Άλφα Ρομέο;
Δεν ρωτάς καλύτερα αν υπήρχε τότε η Χόντα;
Πάντως δεν θα με χάλαγε η GT μου να είχε ένα κινητήρα σαν του S2000.....
Γκαντέμη sado
Προτιμας το S2000 των 50000
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Αλήθεια ποιός ήτανΕξαρτάται από το ζητούμενο. Αν θέλεις ένα all-around αυτοκίνητο θα προτιμήσεις το Φόκους. Αν θέλεις σπορτίφ προσανατολισμό θα προτιμήσεις την ιταλίδα αλλά θα περιμένεις πρώτα να παρουσιαστεί η ti, με την οποία οφείλει να συγκριθεί οποιοδήποτε μοντέλο άλλου κατασκευαστή με 'σπορτ-κιτ' by the way αγαπητοί 4Τ.
Και IMO αυτό είναι μάλλον έπαινος προς το Φόκους παρά ψόγος προς την 147.
Περι Κύρους και ποιότητας της Alfa Romeo