-
Tα magnificent 7 ή (magnifique 7 αν προτιμάς), αδιαμφισβήτητα κιόλας (!) επιχειρήματα είναι το βάρος οχήματος
και το γεγονός οτι το C4 κατασκευάζεται Γαλλία?Βρε τι διαβάζουμε στο 4 Του.Φου.
-
Ασχολίαστη συμπεριφορά troll!
-
Εγώ πάντως το μόνο που σχολίασα είναι ότι το c5 είναι άλλη κατηγορία από το οκτάβια .
Αλλά έπρεπε να δώ καλύτερα την ώρα που γράφτηκε το σχόλιο και ότι είχε 2 ρήματα και να το αφήσω να περάσει .
-
Γεια σας παιδια. Θα ηθελα να με βοηθησετε οσο μπορειτε γιατι εχω και εγω το διλημμα αναμεσα στο C4 και στο SKODA OCTAVIA 1.6 TDI (105 PS). Oπως διαβασα και παραπανω μαλλον πρεπει να κοιταξω μονο το οκταβια καθως εχω 2 παιδια και ασχωλουμαι με διαφορα σπορ , αρα ο χωρος των αποσκευων παιζει μεγαλο ρολο. Ενας φιλος μου εδωσε το c4 diezel (παντα για diezel μιλαμε) για να το δοκιμασω καθως αυτος ειναι πολυ ικανοποιημενος και μου το προτεινε σαν αγορα, οι εντυπωσεις μου ηταν πολυ καλες αλλα σαν κατοχος του octavia 5 fsi ηθελα να δοκιμασω και το octavia tdi. Πολυ καλο αυτοκινητο στην εκδοση elegans που δοκιμασα (καλυτερο απο το δικο μου) αλλα στον κινητηρα εφαγα ενα παγωμα, μπορει να ειναι η ιδεα μου αλλα το αμαξι ειναι λες και εχει ριξει αγκυρα, δεν ξεκιναει σωστα, απο την 1η μεχρι τη 2α σαν να λειπει ταχυτητα , απο την 2α μεχρι την 3η το ιδιο , μετα βελτιωνεται. Συγκριτικα με το fsi και τα προσπεκτ θα επρεπε να ειναι τουλαχιστον αρκετα πιο γρηγορο στις εκκινησεις , εγω εχω την εντυπωση πως το c4 ειναι πιο σβελτο. Οδηγω αρκετα γρηγορα και αυτος ειναι ο λογος που θελω κινητηρα με πετρελαιο (να μην εχω καταναλωση) το fsi ειναι πολυ καλο αλλα η 100αρα βενζινη ειναι πολυ ακριβη . Στα χρηματα το octavia tdi βγαινει 21000ε στην εκδοση elegans . Αν εχει καποιος octavia tdi ας μου πει τις εντυπωσεις του . Ευχαριστω
. >Ευχαριστω φιλε μου για την αποψη και τα στοιχεια που παραθετεις. Σημερα πηγα να δω το C4 attraction , μου αρεσε πολυ αλλα σε σχεση με το οctavia εχει μονο καλυτερα καθισματα, στην εκδοση attraction με 6αρι σασμαν κοστιζει 17670 +300ε για τις ζαντες. Οπως και εσυ , ετσι και ο φιλος μου ειναι πολυ ικανοποιημενος απο το c4. Ο μοναδικος ενδοιασμος που εχω για να παρω το octavia ειναι ο κινητηρας του, τη Δευτερα θα ξαναπαω για να το δοκιμασω παλι, περιμενα πολυ καιρο για αυτο το αμαξι και πιστευω πως στην εκδοση elegance δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο ακριβοτερα αυτοκινητα, τιμη ειπαμε 21000ε. Αν δεν με ικανοποιησει .....Παντως ο χωρος αποσκευων για μενα παιζει μεγαλο ρολο γιατι δεν σκεφτομαι ποτε αν χωραει κατι στο αμαξι μου, το καλοκαιρι πεταω 3 ξαπλωστρες και 5 ομπρελες μεσα και δεν με νοιαζει αν θα βρω θεση στην παραλια, πρωτο τραπεζι πιστα ειμαι, το χειμωνα οι σελλες και ο εξοπλισμος δεν κατεβαινουν απο το αμαξι, σκετη αποθηκη ειναι συν οτι τραβαω και τρειλορ που στα προσπεκτ το οκταβια το καλυπτει, αλλα αν δεν ξεκιναει αδειο θα ξεκιναει με 1,5 τονο πισω; Παντως και το οκταβια εχει μηδενικα τελη. Θα δουμε, ευχαριστω και παλι.
.>Αυτο ποτε δεν το καταλαβα. Η οκταβια παει περισσοτερο στο passat παρα στο golf. Oυτε καν το Jetta που εχει και μακρυτερο μεταξονιο δεν μοιαζει με octavia. Δλδ το golf με μεταξονιο 2637 ειναι πιο κοντα στην οκταβια 2686 η το passat με 2712 ειναι πιο κοντα στην οκταβια; Τελος παντων, εγω δεν απερριψα καποιο αυτοκινητο χωρις λογο. Ειπα , θα παρω ενα αυτοκινητο απο 20000ε μεχρι 25οοοε για να τη βγαλω μεχρι να γερασω, τωρα αν αλλαξει κατι και ανεβει η τιμη του πετρελαιου στα 2ε ε τι να κανουμε. Ολα τα κοιταξα, το c5 οπως και το passat εχουν πολυ βαρος και δεν μου κανουν, ουτε βαρκα δεν τραβανε. Το c4 , leon , golf , astra κτλ δεν εχουν τους χωρους που χρειαζομαι, για γιαπωνεζικο ουτε σκεψη, καλυτερα να παρει το πρωταθλημα η σιτυ. Τωρα αν εσυ μιλας για θορυβο που καταλαβες στο ταξιδι, εχεις καλο αυτι, μπραβο. Εγω παντως ειμαι ανθρωπος που δεν κολαω στους χωματοδρομους γιατι θα φαω τα λαστιχα. 1800 κιλα τραβαει το σκοντα και ειπαμε , μεχρι και αλογο χωραει μεσα. Και στον εσωτερικο διακοσμο δεν νομιζω να ειναι ασχημο , για πανε ριξε καμια ματια γιατι δεν το κοβω να το ξερεις το αμαξι.
. criuser , τα παραπανω τα εγραψα εγω , διαβασε τα παλι μηπως καταλαβεις τι γραφω. Ολα ξεκινησανε απο το c4 του φιλου μου, το εχω οδηγησει πολλες φορες κα ειναι πολυ ευκολο στο χειρισμο και πολυ σβελτο , επισης εχει πολυ καλη ηχομονωση σε σημειο να μη καταλαβαινεις τι κινητηρα εχει , βενζινη- πετρελαιο , πολυ καλο στο δρομο αλλα η οκταβια ειναι καλυτερη για μενα, με καλυπτει σαν αυτοκινητο σε οσα ζητω, ειναι πιο ευρυχωρη , ειναι καινουργιο μοντελο, εχει χωρους που θα εξυπηρετησουνε ολη την οικογενεια καθως δεν με νοιαζει αν θα παω για ψαρεμα η ιππασια η τα παιδια με το σκυλο για βολτα , το κλουβι μεταφορας σκυλου μπαινει σε συγκεκριμενα αυτοκινητα, ειναι πολυ οικονομικο, 4,4/100 εκαψα στο δρομο για Σερρες και με 10 χιλ χωματοδρομο , στις στροφες με 120 (λογω που το στρωνω) σε παιρνει ο υπνος, εχει μεγαλη ελκτικη δυναμη ,1800κιλα , δεν εγραψα κατι ασχημο για το c5 η για το passat, εγραψα οτι δεν μου κανουν γιατι εχουν πολυ βαρος και μικρη ελξη, ξερεις τι ειναι αδεια ελξεως; Αν σε σταματησει ο τροχαιος , την εβαψες ενω εμενα θα...Λογικα εχεις c5 1800 η διλιτρο γιατι πριν 5 χρονια δεν θυμαμαι να εβγαζε 1600cc. Να το χαιρεσαι αλλα τα χαπια μη τα σταματησεις. Το προβλημα μου ειναι οι αισθητηρες παρκαρισματος , καλα ρε παιδια με τετοια οθονη μονο μμπππιμμμμπππππ; Βαλτε μια καμερα βρε. τρελλανε με ρε ΛΙΒΕΡΠΟΥΛΑΡΑΑΑ. Δεν πιστευω να ξανασβηστει
-
Δεν διάβασες όμως ότι πέρα από το δίλιτρο c5 , ο κολλητός μου έχει τώρα εταιρικό ντίζελ οκτάβια και πριν είχε βενζίνη οκτάβια και έχω κάνει πολλά χλμ .
Τον Ιούνιο θα του δώσουν το νέο βενζινοκίνητο οκτάβια και έτσι θα έχω ακόμα πληρέστερη γνώση .Αλλά με το c5 καμμία σχέση , όπως και το c4 άλλωστε .
-
Τι νόημα έχει να συνεχίζεται η εντελώς άτοπη σύγκριση ενός μικρομεσαίου με ένα σεντάν στα 4.66mm μήκος ; Το Οκτάβια έχει ξεφύγει πλέον απο τα όρια του C segment.
-
Τον Ιούνιο θα του δώσουν το νέο βενζινοκίνητο οκτάβια και έτσι θα έχω ακόμα πληρέστερη γνώση
. Eυχομαι να του δωσουν τον 1800tsi για να εχεις γνωση,και περιμενω αντικειμενικες αποψεις.
-
Αυτο συγκρινεται με τη 1600 thp την οποια δεν εχει στην κατοχη του..
Τρενο η Λιβερπουλ και η c5.. -
Μπά τον έχουν άλλοι φίλοι , ένας σε οκτάβια και ένας σε λεόν . Γενικά έχουμε δοκιμάσει αρκετά αμάξια , αλλά εδώ δεν μπαίνει θέμα μόνο με τον κινητήρα , αλλά γενικότερο στήσιμο ενός σεντάν αυτοκινήτου .
Προφανώς δεν έχουν όλα τα αμάξια τις ίδιες προτεραιότητες και έτσι έχουν και διαφορετικό κοινό .
-
παιδιά επειδή ενδιαφέρομαι αν και δεν εχω πάει σε αντιπροσωπείες ακόμα....η προσφορά που ακούγεται...13.900 ευρώ ισχύει; και αν ισχύει τι περιλαμβάνει;
-
Λογικά είναι λευκό trend ( χωρίς στερεό με cruise control!) με δική σου απόσυρση . θα έλεγα all inclusive , pdi, αποσυρσοχαρτο, κλπ,κλπ 14,5 k
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
Ο χρήστης tsakdim έγραψε:
παιδιά επειδή ενδιαφέρομαι αν και δεν εχω πάει σε αντιπροσωπείες ακόμα....η προσφορά που ακούγεται...13.900 ευρώ ισχύει; και αν ισχύει τι περιλαμβάνει;Εγώ αγόραζα πριν κανά 2μηνο.
14700 η trend plus, 15600 η attraction, 17200 η attraction με τα 115ps (χειροκίνητο 6αρι) και Start-stop . Οι τιμές είναι με το κλειδί στο χέρι, με υπολογισμένη απόσυρση και έκπτωση dealer 400€. Αν θες να δεις τι περιλαμβάνουν οι εκδόσεις, μπες στο επίσημο σάιτ και κατέβασε τα φυλλάδια. -
επανέρχομαι 2 μήνες μετά το προηγούμενο post για να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει τι τιμές ισχύουν σήμερα....
σίγουρα θα ακολουθήσει επίσκεψη σε αντιπροσωπεία άλλα καλό είναι να έχω μια ιδέα
*** μιλάω για diesel 1.6 eHDi 115
-
καλυτερα να πάρεις σβάρνα τις αντιπροσωπείες και να μαζέψεις τιμές και προσφορές.
-
Ο χρήστης axem έγραψε:
καλυτερα να πάρεις σβάρνα τις αντιπροσωπείες και να μαζέψεις τιμές και προσφορές.σίγουρα, απλά αν γνωρίζει κανείς πρόσφατες τιμές (με απόσυρση) (κάποιο bonus) ας το αναφέρει - θα βοηθήσει...
-
Ο χρήστης tempo έγραψε:
καλυτερα να πάρεις σβάρνα τις αντιπροσωπείες και να μαζέψεις τιμές και προσφορές.
σίγουρα, απλά αν γνωρίζει κανείς πρόσφατες τιμές (με απόσυρση) (κάποιο bonus) ας το αναφέρει - θα βοηθήσει...
Το C4 1.6 e-hdi 115 SST (όχι το αυτόματο), πρέπει να παίζει γύρω στα 17500Ε (με υπολογισμένη απόσυρση). Πρέπει να δεις κατά πόσο υπάρχει ακόμη η έκπτωση dealer που ήταν 400Ε.
-
πάντως για skoda ρωτα τον αντιπρόσωπο της χαλκιδας τηλεφωνικά. Εμένα αυτος μου εκανε την καλυτερη προσφορά και το παιρνεις και από Αθηνα. γενικά παρτους τηλέφωνο και μην τρεχεις. Citroen εχω ακούσει ότι είναι καλός ο αντιπρόσωπος της Κηφισου
-
αναφορικα με τα μεγεθη
καινουριο c4
παλιο c4
c5
octavia new-old
-
Μετα απο καιρο ξαναγραφω για την καταναλωση της οκταβια, δεν υπαρχει περιπτωση να συγκριθει με καποιο βενζινοκινητο στις ιδιες ταχυτητες , μονο σε ατελειωτη ανηφορα θα γραψει 8\100χιλ , στην ευθεια δεν εχω δει ποτε 7/100 με πατημενο το πενταλ στο πατωμα . Αν θελεις να κανεις οικονομια , με 90χιλ/ωρα το 4 δεν το περναει , μου εχει δειξει αυτονομια 1200χιλ με 50αρι ντεποζιτο. Απο επιδοσεις ειναι μετριο, αλλα δεν νομιζω να με περναει καποιο ατμοσφαιρικο στα ιδια κυβικα , τουλαχιστον . Απο θορυβο ειναι αρκετα ησυχο (καμια σχεση με οπελ) και οπως εχω ξαναγραψει ειναι τρενο στις στροφες. Σιγουρα ειναι καλυτερη σε γενικη εκτιμηση απο το c4. Οποιος ειναι απο Θεσσαλονικη η απο Σερρες μπορει να βγαλει συμπερασμα απο το βιντεακι για την καταναλωση. https://www.youtube.com/watch?v=3e7mlHD ... e=youtu.be
SKODA OCTAVIA 5 1.6 TDI VS CITROEN C4 e-HDi 110hp