-
παιδια πρωτη φορα θελω να αλλαξω φιλτρο πετρελαιου , το εχω αγορασει , αλλα θυμηθηκα το βενζινης που αλλαζα και που η βενζινη ηταν υπο πιεση και οταν εβγαζα το σωληνακι γινοταν ο χαμος , ευτυχως ηταν απο κατω απο το αυτοκινητο.τωρα που ειναι και common rail μηπως η πιεση ειναι πολυ μεγαλη και γινει της ποπης στον κινητηρα;
να το αλλαξω; -
παιδια πρωτη φορα θελω να αλλαξω φιλτρο πετρελαιου , το εχω αγορασει , αλλα θυμηθηκα το βενζινης που αλλαζα και που η βενζινη ηταν υπο πιεση και οταν εβγαζα το σωληνακι γινοταν ο χαμος , ευτυχως ηταν απο κατω απο το αυτοκινητο.τωρα που ειναι και common rail μηπως η πιεση ειναι πολυ μεγαλη και γινει της ποπης στον κινητηρα;
να το αλλαξω; -
παιδια πρωτη φορα θελω να αλλαξω φιλτρο πετρελαιου , το εχω αγορασει , αλλα θυμηθηκα το βενζινης που αλλαζα και που η βενζινη ηταν υπο πιεση και οταν εβγαζα το σωληνακι γινοταν ο χαμος , ευτυχως ηταν απο κατω απο το αυτοκινητο.τωρα που ειναι και common rail μηπως η πιεση ειναι πολυ μεγαλη και γινει της ποπης στον κινητηρα;
να το αλλαξω; -
-
Δεν θυμάμαι ποιος κατασκευαστής το έγραφε (john deere, cummins) αλλά αν το φίλτρο δεν είναι ακριβώς αυτό που απαιτεί ο κατασκευαστής (δηλαδή πιο μικρές τρύπες στο υλικό του φίλτρου και μικρότερη ροή) μπορεί να χαλάσει η αντλία καυσίμου.
-
ευχαριστω mirage γραφτηκα και το κατεβασα . προφανως δεν εχει πιεση αλλιως κατι θα εγραφε .
leonp ειναι αυτο που απαιτει εκτος αν οι γερμανοι πουλανε αλλα αντι αλλων. -
Με σβηστό κινητήρα δεν υπάρχει πίεση. Άσε που το φίλτρο είναι στο κύκλωμα χαμηλής πίεσης. Προσωπικά το αλλάζω άμα κορεστεί μια που αυτό γίνεται σταδιακά και όχι απότομα. Δεν είναι βενζίνη να φοβάσαι μη χαλάσει το στοιχειομετρικό. Αυτό το κάνουν και πολλοί ταρίφες: το μοτέρ σταδιακά ανεβάζει όλο και λιγότερες στροφές δείχνοντάς σου ότι αρχίζει και φράζει. Τότε το αλλάζουν. Το δικό μου πάντως από 90€ που το είχε η αντιπροσωπεία (Renault) πήρα ΤΟ ΙΔΙΟ με 28€ από κατάστημα ανταλλακτικών. Το πέρασα ο ίδιος μέσα σε 3 λεπτά. Θεός ξέρει πόσο θα χρέωναν την αλλαγή.
Και μετά θέλουν και να έχουν πελάτες. -
κωστα ευχαριστω , το δικο μου η καλυτερη τιμη ηταν σε μανν 35ε στην αντιπροσωπεια δεν ρωταμε καν.
-
Πάντως αν δεν το άλλαξες μην το αλλάξεις δεν υπάρχει λόγος. Να είσαι καλά και να μην με ευχαριστείς.
-
Γεια σου φιλε Κωστα.Μαλλον εχουμε το ιδιο αυτοκινητο και ειμαι και εγω σε φαση αλλαγης φιλτρου πετρελαιου.Η αντιπροσωπεια ζηταει 70 ευρω + πιθανα εργατικα!!!!!Σκεφτομαι κατι σε after market αλλα με εβαλες σε σκεψεις για τον χρονο αλλαγης.Οταν το αλλαξες δεν νομιζω να ειχες προβλημα με εξαερωσεις???Με την νεροπαγιδα κανεις κατι η μονο αν αναψει λαμπακι?????
-
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Γεια σου φιλε Κωστα.Μαλλον εχουμε το ιδιο αυτοκινητο και ειμαι και εγω σε φαση αλλαγης φιλτρου πετρελαιου.Η αντιπροσωπεια ζηταει 70 ευρω + πιθανα εργατικα!!!!!Σκεφτομαι κατι σε after market αλλα με εβαλες σε σκεψεις για τον χρονο αλλαγης.Οταν το αλλαξες δεν νομιζω να ειχες προβλημα με εξαερωσεις???Με την νεροπαγιδα κανεις κατι η μονο αν αναψει λαμπακι?????Αδερφέ τον ίδιο κινητήρα έχουμε όχι αυτοκίνητο. Renault Kangoo έχω, που να μην είχα. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα κλειδί που δε θυμάμαι τη διάμετρο για να ξεβιδώσεις τη βίδα που το στηρίζει. Με εξαερώσεις εν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα. Το φίλτρο έχει πάνω του 2 παπαράκια που μπαίνει και βγαίνει το κάυσιμο. Τα αντοίστιχα σωληνάκια του αυτοκινήτου έχουν κάτι πράσινα παπαριδόκουμιπα που τα πατάς με το δάχτυλο και ξεκουμπώνουν. Βγάνεις – βάνεις παίζεις και κανένα πόρδο και όλα καλά. Τη νεροπαγίδα μετά που το έβγαλα την άνοιξα και δεν έβγαλε νερό. Από ότι μου είπαν στην αντιπροσωπεία, που τους ρώτησα μια φορά, μου είπαν να μη τη πειράζω (τη βίδα της δηλαδή) διότι χαλάει εύκολα. Προσωπικά δεν το νομίζω διότι η πίεση εκεί είναι χαμηλή. Λαμπάκι δεν υπάρχει (τουλάχιστον έτσι νομίζω) διότι δεν έχω δει κανένα καλώδιο να πηγαίνει στο φίλτρο.
-
Πριν βγαλεις το παλιο φιλτρο απο το αμαξι, γεμισε το καινουργιο φιλτρο, με πετρελαιο καθαρο.
Ξεκουμπωσε τα διαφορα σωληνακια, με προσοχη. Οπως και τυχον καλωδεια, νεροπαγιδας.
Περνας το νεο φιλτρο, και μονταρεις οτι ελυσες.
Βαζεις μπροστα τον κινητηρα, και εξαερωνει μονο του. Προσοχη στα λαστιχακια, που κουμπωνουν οι σωληνες.
Αν κοψεις κανενα, θα τραβα αερα το κυκλωμα, και μπλεκεις.
Ξεπλυνε με λιγο νερο, τα πετρελαια που θα πεσουν.
Δεν ειναι κατι δυσκολο, και το φιλτρο, το αλλαζουμε χωρις δευτερη σκεψη.
Υπαρχουν φιλτρα στο εμποριο, πολυ καλα, και εξισου ποιοτικα με τα γνησια. Ψαξτο λιγο.
Τον κινητηρα σου, και την τσεπη σου προστατευεις. -
Σας ευχαριστω Κωστα και Δημητρη.Σε μαγαζι εξω που ρωτησα στην τιμη που λες παιζει το φιλτρο 30 με 35 ευρω νομιζω σε alco ,maan δεν εχει ακομα.Μαλλον με βλεπω να πραττω οπως και εσυ.
-
Αν και πολύ παλιό το topic ας το επαναφέρω ρωτώντας,κάθε ποτε αλλάζετε φίλτρο πετρελαίου;Ήρθε η ώρα να κάνω το πρώτο service (15000) και μου είπαν ότι δεν αλλάζουν φίλτρο πετρελαίου και ότι ο κατασκευαστής λέει στα 80000 κι αυτοί το αλλάζουν προληπτικά στα 60000....εγώ από την μια τρώγομαι να το αλλάξω..τι λέτε ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλησπέρα!
Εμένα μου το άλλαξαν στα 30000km.
Σε ερώτησή μου για την κατάστασή του μου είπαν ότι ήταν πάρα πολύ βρώμικο.
Ήταν και ο λόγος που έπαψα να βάζω φθηνό πετρέλαιο από τη γειτονιά μου και βάζω μόνο shell. Απλό.
Καινούργια ενημέρωση στα 60000Km.
Αλλαξέ το στο επόμενο σέρβις για να δεις την ποιότητα των καυσίμων που βάζεις. -
Mε τα κ@λοπετρέλαια που έχουμε εγώ δε θα το άφηνα για τόσα πολλά χιλιόμετρα. Αν μιλάμε για κόστος κάτω των 20€ δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να το σκέφτεσαι.
Κάπως έτσι είχε γίνει και σε ένα εταιρικό, πηγαίναμε σύμφωνα με τον κατασκευαστή ανά 20.000k και στο ενδιάμεσο μας έβγαλε ειδοποίηση και μπήκε σε safe mode. -
Η αληθεια είναι ότι και πάνω από 20€ να κάνει δεν θα τσιγκουνευτω να τα δώσω..απλά μου έκανε εντύπωση το μεγάλο διάστημα που μου είπαν στο οποίο το αλλάζουν..εγώ προσωπικά ανα 15000 θ αλλάζω λάδια φίλτρο λαδιού πετρελαίου και ανα 30000 και φίλτρο καμπίνας..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης emminad έγραψε:
Η αληθεια είναι ότι και πάνω από 20€ να κάνει δεν θα τσιγκουνευτω να τα δώσω..απλά μου έκανε εντύπωση το μεγάλο διάστημα που μου είπαν στο οποίο το αλλάζουν..εγώ προσωπικά ανα 15000 θ αλλάζω λάδια φίλτρο λαδιού πετρελαίου και ανα 30000 και φίλτρο καμπίνας..Sent from my iPhone using Tapatalk
Στο δικο μου καθε 60000χλμ ή 3 χρόνια.Το αλλαζω καθε χρόνο περιπου 18000χλμ με κοστος 45€... Πετρελαίο μονο απο συγκεκριμένο πρατήριο και μονο premium....
-
Στα 40k αλλάζω γενικά τώρα έκανα και μια αλλαγή στα 60k προληπτικά . Αμάξι ένα Citroën C4 ehdi automatic του 2012.
Sent from my iPhone using Tapatalk
φιλτρο πετρελαιου