-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Συνδυαζόμενο με το αντίστοιχου χρώματος εσωτερικό ,
είναι οτι πρέπει...για κοριτσάκιαΩ ναι με κοκκινακι εσωτερικο ειναι μουρλια.
Για τσατσά;
Και δεν εννοώ τον χορό!
Τσατσα με βυσσινομοβουλι fiesta και κοκκινο εσωτερικο.
-
Σήμερα άλλαξα την αντλία τιμονιού που έχανε από κάποια ένωση. Βλέπεις το καλό τιμόνι, πληρώνεται. Και να σκεφτείς σχεδόν ουδέποτε είχα τερματίσει το τιμόνι για αυτό το λόγο, να μην ζορίζω την αντλία. Συνολικά 318€ εργασία + ανταλλακτικά(αντλία από το ricambi με σήμα ford +υγρό τιμονιού) στο γνωστό χωρίο της Θεσσαλονίκης. Τουλάχιστον είδαμε ότι οι εξωτερικοί ιμάντες είναι σε πολύ καλή κατάσταση και δεν χρήζουν αλλαγής(6 χρόνια)
Να κι ο υπαίτιος
-
Δε προκειται να εχεις θεμα... Εδω και 10 χρονια κοντα, δεν εχω αλλαξει ακομα τους εξωτερικους ιμαντες. Αλλα η αντλια κλασσικο προβλημα στο focus mk2. Ποσα χιλιομετρα εχεις?
-
Πως περασαν 4 χρονια... Σημερα εγινε και το τεταρτο σερβις στη Γραμμη- Ξανθη στην ομωνυμη πολη. JimClark ακουει??
Λοιπον...
Λαδια, φιλτρο λαδιου, φιλτρο αερα φιλτρο καμπινας....
127 ευρω..
Σε αλλο φορουμ εμφανιστηκε ενα απο τα καινουργια Fiesta st... Υπεροχο..
Πρεπει να γραφε και δω ο κυριος που το πηρε... Αν ναι και αν θελει, ας μας πει περισσοτερα!! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
πίσης, ο 1000αρης έχει αρκετά καλύτερες επιδόσεις από τον 1600αρη
Μπα, στα ίδια είναι. Μάλιστα η Ford δίνει λίγο ταχύτερο το 1600 από στάση.
Εχεις ενδεικτικα νουμερα απο σταση, αλλα και ρεπριζ? Εμενα μου φαινεται οτι ισχυει ακριβως το αντιθετο...
-
Είμαι κάτοχος ενός Fiesta 1000 με τα 100 άλογα. Τους τελευταίους μήνες όμως δεν ενεργοποιείται το auto start -stop. Είναι φυσιολογικό αυτό? Το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος?
-
Το χρησιμοποιεις αποκλειστικά σε κύκλο πόλης? Αν ναι βγάλε το για κάποια χλμ στον εθνικό για να φορτίσει η μπαταρία.
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Ναι, έχω καιρό να κάνω μεγάλη απόσταση. Αλλά δεν είχα ιδέα οτι έχει μπαταρία το start-stop. Και πως φορτίζει? Μάλλον πρέπει να κάτσω να διαβάσω κάποια πράγματα...
-
Δεν εχει δικια του μπαταρια, απλα η κυρια μπαταρια του αυτοκινητου εχει πεσει σε επιπεδο να μη δουλευει πλεον το start stop.
-
max αυτές οι μπαταρίες διάβαζα είναι ενισχυμένες. Μήπως έχει καμία διαρροή ρεύματος και του ρίχνει τη μπαταρία; Πήγαινε καλύτερα μια βόλτα από την αντιπροσωπεία.
-
Δεν έχουν διαρροές ρεύματος και στην αντιπροσωπία να πάει θα του τη φορτισουν και τέλος. Αν κάνει κάποια χλμ στον εθνικό θα επανέλθει.
-
Παρέλαβε χθες το φιέστα 1.6 ντίζελ ο γαμπρός μου και μόνο καλά έχω να πω...Καλή ποιότητα κατασκευής, σχετικά αθόρυβο και προφανώς οικονομικό!
Μ' εντυπωσίασε πάντως η άνεση του για μικρό αυτοκίνητο! Πολύ καλό στον τομέα αυτό!
Με χάλασε μόνο ο εξοπλισμός της έκδοσης τρεντ που δεν είχε ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και για να τα βάλεις θα έπρεπε να περιμένεις μέχρι τον Ιούλιο! Κατά τ' άλλα δεν του λείπει κάτι! -
http://www.gazzetta.gr/auto-moto/articl ... y-focus-rs
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Παρέλαβε χθες το φιέστα 1.6 ντίζελ ο γαμπρός μου και μόνο καλά έχω να πω...Καλή ποιότητα κατασκευής, σχετικά αθόρυβο και προφανώς οικονομικό!
Μ' εντυπωσίασε πάντως η άνεση του για μικρό αυτοκίνητο! Πολύ καλό στον τομέα αυτό!
Με χάλασε μόνο ο εξοπλισμός της έκδοσης τρεντ που δεν είχε ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και για να τα βάλεις θα έπρεπε να περιμένεις μέχρι τον Ιούλιο! Κατά τ' άλλα δεν του λείπει κάτι!Εμένα στο 1.4 2011 (ή 2012 αυτό με τον κόκκινο φωτισμό στο καντράν) μοντέλο full extra αν δεν κάνω λάθος ενός φίλου μου, αυτά που μου έκαναν εντύπωση είναι η ποιότητα κύλισης, το κράτημα και οι χώροι. Επίσης έχει κάνει 30.000 χλμ, πρόβλημα κανένα, σέρβις στην αντιπροσωπεία σε λογικές τιμές, αλλαγή ιμάντα στα 180.000χλμ και έλεγχος στα 5 χρόνια προληπτικός. Αν έπαιρνα Ευρωπαικό το ford θα το προτιμούσα. Στις ατμοσφαιρικές εκδόσεις πάντα. Βενζινοκίνητο τουρμπάτο δεν το προτιμώ.
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Στις ατμοσφαιρικές εκδόσεις πάντα. Βενζινοκίνητο τουρμπάτο δεν το προτιμώ.Δεν καταλαβα ακριβως,εχεις προτιμηση μια ατμοσφαιρικη εκδοση πχ με 80 αλογα,απο το 1.0 ecoboost?
-
http://www.autoblog.gr/2014/04/09/ford- ... lift-2015/
-
Ειμαι πολυ περιεργος να οδηγησω το facelift!
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ειμαι πολυ περιεργος να οδηγησω το facelift!Σε λιγους μηνες.
Εμενα το sedan, μου ξυπναει μνημες απο το δικο μας mk2 προ fl με τον 1,4 που εβαζε φωτια στην ασφαλτο!! -
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Στις ατμοσφαιρικές εκδόσεις πάντα. Βενζινοκίνητο τουρμπάτο δεν το προτιμώ.
Δεν καταλαβα ακριβως,εχεις προτιμηση μια ατμοσφαιρικη εκδοση πχ με 80 αλογα,απο το 1.0 ecoboost?
Πάντα. Τουρμπίνα μόνο σε πετρέλαιο που έχει πιο ανθεκτικά μέταλλα. Γενικά όμως είμαι της ατμόσφαιρας
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Στις ατμοσφαιρικές εκδόσεις πάντα. Βενζινοκίνητο τουρμπάτο δεν το προτιμώ.
Δεν καταλαβα ακριβως,εχεις προτιμηση μια ατμοσφαιρικη εκδοση πχ με 80 αλογα,απο το 1.0 ecoboost?
Πάντα. Τουρμπίνα μόνο σε πετρέλαιο που έχει πιο ανθεκτικά μέταλλα. Γενικά όμως είμαι της ατμόσφαιρας
Εχουν διαφορές οι τουρμπίνες βενζίνης με πετρελαίου;
FORD FORUM