-
Πολύ σωστές οι παραπάνω παρατηρήσεις......κατα την γνώμη μου πλέον ολα τα αυτοκίνητα που δεν ειναι ειδικα (αγωνιστηκα π.χ.) θα πρεπει να αγοράζονται ημιαυτόματα (εγω σωθηκα 2 χρονια τωρα)
-
Για μενα θα κοιταζεις την BMW και το Volvo
Θα προτεινω ομως κατι διαφορετικο....ενα sedan....και συγκεκριμενα το Skoda Octavia 1.6 TDI με 105 αλογα.Τιμη στα 20.000,οποτε μπορεις να ριξεις αλλα 3.000 σε εξοπλισμο
Η καταναλωση ειναι 3,8 λιτρα σε μικτο,και μπορω να το επιβεβαιωσω μιας και ειναι ενα απο τα εταιρικα μας αυτοκινητα.Η ποιοτητα στο εσωτερικο ειναι αριστη (δεν φτανει στο επιπεδο της BMW ή του Volvo αλλα ανετα και καλυτερη μαλλον απο Golf)
Ο κυριως λογος που το προτεινω ομως; Οι χωροι! Με 590 λιτρα πορτμπαγκαζ και 1500 με ριχτα καθισματα οχι απλα θα χωρανε τα παντα,θα κοιμασαι εκει πισω. Εξισου εντυπωσιακοι σε βαθμο αηδιας οι εσωτερικοι χωροι!Για μενα αξιζει να το κοιταξεις σε μια αντιπροσωπεια,να δεις και για τι χωρους μιλαμε απο κοντα.Δεν νομιζω πως εχεις κατι να χασεις,εκτος και αν η γυναικα σου δεν θελει να οδηγει sedan.Παντως μιας και κανετε ταξιδια θα σας βολεψει απιστευτα. + το οτι θα μπορειται να περνετε ανετα και αλλους μαζι
Αν δεν θες sedan,τοτε για μενα πηγαινε για την BMW
Ελπιζω να βοηθησα
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Για V40 D2 kinetik, μεταλλικό χρώμα & εξτρα εξοπλισμό αξίας 2.500€ πήρα προσφορά 22.200€
Δεν είμαι ιδιαίτερα δυνατός στις διαπραγματεύσεις, οπότε ίσως θα μπορούσε κάποιος να πετύχει κάτι καλύτερο.
Σαν αυτοκίνητο πάντως μου αρέσει πολύ! Νομίζω ότι μαζί με BMW 116 & Civic (ανάλογα τα γούστα και τις προτεραιότητες) είναι κορυφή.Δηλαδή η τιμή του βασικού kinetic είναι 22200-700-2500=19000 ευρω;
Αν ειναι ετσι ειναι πολυ καλή. Τι εξτρα εβαλες;
Τα 22.200 είναι η τελική. Μετά από απόσυρση, προσφορά και έξτρα έκπτωση.
Το αυτοκίνητο έβγαινε στα 27.500
Με απόσυρση και προσφορά πήγε 23.500. Τα υπόλοιπα έξτρα έκπτωση στην αντιπροσωπία (πήγα σε τρεις και παζάρεψα) -
Ο χρήστης tsiko12 έγραψε:
Υστερα απο επίσκεψη στις πιο πολλές αντιπροσωπείες, αποφασίσαμε να ανεβάσουμε το μπατζετ στις 23-24.000.
Αυτό μας δίνει την δυνατότητα να κοιτάμε πλεον κ αλλα αυτοκίνητα.
Κατά σειρά λοιπόν προτίμησης και προσφορών έχουμε :- το Volvo v40 (ίσως κ το cross country του) , κοντά στα 24000 ,με πολυ καλο εξοπλισμό.
- την BMW 116 ,στα 23000, με σχετικά καλο εξοπλισμό,με προβληματισμό λιγο για τους χώρους της.
- το Α3, πολυ καλο, με 23000 αρχική , αλλα άδειο μέσα και θα αναγκαστουμε να φτάσουμε σίγουρα τα 25000+..
4)το focus στην πλήρη έκδοση του ,στα 19500 - και η Α-class δυστυχώς παει στα 27-28...
Η giullietta απορρίπτεται λόγω εσωτερικής διακοσμησης ,προσφοράς και υψηλών σερβις..
Το golf ...διαχρονικό κλασσικό ,αλλα ίδιο...
Στα υπόλοιπα κρατάμε μια επιφύλαξη για το 308 κοντά στα 20000.
Μένουν τώρα τα test drive.Ιδέες και γνώμες;;;
φιλε αν εχω ειχα τοσα να δωκω θα πηγαινα σε volvo -avancis ή corola - focus, το passat εψαξες πόσο κάνει?
υ.γ: και το octavia καλο που λενε ποιο πανω -
Άμα αντέχεις με τους χώρους και σου αρέσει ο σχεδιασμός αρβύλα η μπέμπα αξίζει τα λεφτά της τώρα που την χαρίζουν , βασικός λόγος για εμενα η μοναδικότητα του πλαισίου και του κινητήρα (δεν μπορείς ας πούμε να αγοράσεις Γκολφ με πλαίσο 116 αλλα ούτε και σε άλλο αμάξι μπαίνει αυτός ο κινητήρας), πίσω κίνηση (νομίζω είναι η τελευταία σειρά 1 με πίσω κίνηση μετά από το πολιτισμικό σοκ της σειράς 2) , ο εξοπλισμός είναι εξαιρετικός και η ποιότητα υλικών αξιοπρεπής vs ποιότητα συρναμογής (που είναι αδιανόητη βεβαίως και συναντάται μονο σε BMW- αδιαπραγμάτευτα!-)
Το Βολβό είναι ένα Φορντ Φοκους (αξιοπρεπέστατη επιλογή) με αρκετά όμως μοναδικά χαρακτηριστικά Σουηδικού χαρακτήρα και με ενδιαφέρουσα προσέγγιση. Και εδώ τα υλικά δεν είναι κάτι το φοβερό αλλα η ποιότητα συρναμογής φαίνεται εξαιρετική (ίσως ένα η δυο κλικ κάτω από την BMW) . Για να γίνω περισσότερο αντιληπτός θεωρώ ότι τα κορυφαία υλικά βρίσκονται στο Α3 και μετά στο Γκολφ . Επίσης το Α3 φαίνεται να τα έχει εξαιρετικά καλά και με την συρναμογή όπως και το γκολφ (Το οποίο δεν είναι απευθείας premium , απλα μετατρέπεται σε premium αν το αγοράσεις σαν επόμενο αυτοκίνητο μετά από premium -καλα, έγραψα!-). To Civic για εμένα δεν υπάρχει και κατά την γνώμη μου δύσκολα μπορεί να αναμετρηθεί με τα παραπάνω αυτοκίνητα. Το τοποθετώ ανάμεσα στο Μεγκαν ΙΙΙ με τον 130αρι, στο ΚΙΑ Ceed με τον 130αρι και στο 308 με τον 115αρι (υ.γ είναι σχεδόν σε επίπεδο Γκολφ το εσωτερικό αν και σαφώς είναι χειρότερο ακόμη και από την δικη μου του 2011 C4).
Καλή επιλογή ανάμεσα στον ασσο και το V40. -
Ο χρήστης Maybe_Megane έγραψε:
Τα 22.200 είναι η τελική. Μετά από απόσυρση, προσφορά και έξτρα έκπτωση.
Το αυτοκίνητο έβγαινε στα 27.500
Με απόσυρση και προσφορά πήγε 23.500. Τα υπόλοιπα έξτρα έκπτωση στην αντιπροσωπία (πήγα σε τρεις και παζάρεψα)Καλοτάξιδο και καλά km. Εξαιρετική επιλογή μικρομεσαίου με μόνη ένσταση την χωρητικότητα του πορτ-παγκαζ.
Στα έξτρα εβαλες και το DSP;
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
To Civic για εμένα δεν υπάρχει και κατά την γνώμη μου δύσκολα μπορεί να αναμετρηθεί με τα παραπάνω αυτοκίνητα. Το τοποθετώ ανάμεσα στο Μεγκαν ΙΙΙ με τον 130αρι, στο ΚΙΑ Ceed με τον 130αρι και στο 308 με τον 115αρι (υ.γ είναι σχεδόν σε επίπεδο Γκολφ το εσωτερικό αν και σαφώς είναι χειρότερο ακόμη και από την δικη μου του 2011 C4).
Καλή επιλογή ανάμεσα στον ασσο και το V40.Καλο ειναι να επιχειρηματολογούμε και οχι να πετάμε ενα δεν υπαρχει το civic και να το συγκρίνουμε με αμάξια που έχουν 5-6 χιλιαρικα κατω.
Το civic σε σχέση με 116d και volvo v40 εχει αισθητα μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, αρκετα χαμηλότερη καταναλωση 0,7 lt/100 απο το 116 d σύμφωνα με το sprintmonitor, min-average-max to civic 4,04 4,82 5,61 , αντίστοιχα το bmw 4,14 5,52 7,14 , Δλδ ενα 200αρι καθε 20000 ή 1000 ευρω σε 100000 χλμ κατα μο.
Ειναι γρηγορότερο απο το Βολβο παντού και στέκεται απέναντι στην 116d στα ισα χάνοντας στα0-100 αλλα έχοντας νομίζω καλυτερες ρεμπριζ συνολικα.
Και για να πάρεις τον εξοπλισμο του civic στα 22.700 πρεπει να σκασεις αλλα 5-6 χιλιαρικα στα αλλα 2 !
Εχει κορυφαία φρένα, μικρότερες κλίσεις απο το Βολβο στις στροφές , τον ποιο αθόρυβο κινητήρα, έχω οδηγήσει και τα 3 και μονο με το civic εμπαινες με χαμηλη ταχύτητα με μεγάλη σχέση και δεν κροταλιζε το μοτέρ ζητώντας να κατεβασεις σχέση.Τωρα πως με με ολα τα παραπάνω το civic δεν υπαρχει, και παλεύει με το Kia μονο εσυ το ξερεις....
-
Μάλλον μπερδεύεις τις εμπορικές ανά χώρα πολιτικές......εκεί που το φτιάχνουν το έχουν στα αζήτητα.........
Σε ότι αφορα τον ημιάκαμπτο του νομίζω χάνει ακόμη και από την C4 , σε ότι αφορα τον εξοπλισμό αν θέλεις μικρόφωνα πάρε i-phone, σε ότι αφορα τον κινητήρα πρέπει να δούμε την αξιοπιστία του στον χρόνο. Αγνοεί´ς ότι με 21 χιλιάδες στην BMW βγαίνεις με πισωκούνα dieselaαρα με Xenon, Bluetooth, και ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ εξοπλισμό. Αν θέλεις χώρους παίρνεις C4 Picasso η Nissan QQ . το Civic επί της ουσίας είναι ένα ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΟ μεσαιο αυτοκίνητο που είναι facelift του προηγούμενου. Να μην μιλήσω για την τιμή που σύμφωνα με την εδώ διαφήμιση η βενζίνη ξεκινάει από 14.700 αν δεν κάνω λάθος και το πετρέλαιο από 21.700.....μολις 7.000 ευρώ διαφορά......
Καλό αμαξάκι , αλλα μην υπερβάλουμε, τα Honda είναι ένα εντελώς Ελληνικό και τοπικό φαινόμενο......
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Καλό αμαξάκι , αλλα μην υπερβάλουμε, τα Honda είναι ένα εντελώς Ελληνικό και τοπικό φαινόμενο......Αυτό που είπες είναι τεράστιο αστείο!!! Η Honda παγκοσμίως είναι πολύ πιο σημαντική από το PSA.
-
παγκοσμίως ναι....και δεν λέω ότι η Honda δεν είναι σημαντική, ούτε συγκρίνω το Civic με το C4,308 η Megane......αλλα δεν το συγκρίνω με τον ασσο, η την Α-Class η το Α3.....ούτε καν με την Τζουλιέττα...
Άμα είναι όμως να μιλήσουμε για την κίνηση με υδρογόνο η για την Accura ας μιλήσουμε.....για ντίζελ ευρωπαικής αγοράς μιλάμε, δεν μιλάμε για αεροπλάνα.
Επίσης αγνοείς ότι η Peugeot φτιάχνει τους καλύτερους μύλους για πιπέρι......
ούτε είμαι , ούτε θα γίνω fan boy , επειδή όμως βγάζω δύσκολα τα χρήματα μου στην χώρα αυτή , όταν κάποιος μου ζητάει υποτιμιτικά όπως αναφέρθηκε 5 η 6 χιλιάρικα (ήτοι 33% της τιμής ενός φοβερα εξοπλισμένου C4 ) θέλω να ξέρω που αυτά πανε....ιδιαίτερα όταν η BMW μου ζητάει λιγότερα.....για αναρτησαρα, μοτεραρα και μεταδοσάρα.
Αυτά -
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Αγνοεί´ς ότι με** 21 χιλιάδες **στην BMW βγαίνεις με πισωκούνα dieselaαρα με Xenon, Bluetooth, και ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ εξοπλισμό.Νομίζω ότι η τιμή αυτή που λες (και μάλιστα με Xenon!!) για την BMW δεν παίζει με τίποτα. Αν σου εδώσαν τέτοια προσφορά, μάλλον τρελάθηκαν...
-
Καλά τα BMW αλλά δεν έχουν και το αλάθητο. Αν κάτι δεν σου κάνει από άποψη τιμής/απόδοσης, απλά δεν το παίρνεις.
-
και για να εξηγήσω τι ακριβώς εννοώ αυτά είναι banners από ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα στην Γαλλία και θα καταλάβετε την διαστρέβλωση της εδώ αγοράς......Δυστυχώς πέταξε η γυναίκα μου την προσφορά την προσφορά.....γιατι ήμουν έτοιμος.....90% πιστεύω είχε και xenon και αφορούσε πλαίσιο φορτωμένο στο τρένο...δηλαδή είχε ήδη παραχθεί (λευκό) με τιμή η 20,800 η 21,800 (πιο λογικό το δεύτερο).
Για το Honda.......πολυ κακό για το τίποτε....απλα ελληνική μανία με τον ' Γιαπωνα ρε εγγύηση ' . Δεκτόν αλλα το κάθε αμάξι έχει την τιμή του....θα πρέπει να είμαι τρελός ενώ κάνει η BMW 21 χιλιάδες να δώσω εγώ 18 για Citroen η ακόμη και 23 η 24 για Honda...Επίσης αγαπητέ οδήγησε και κανένα πιο φθηνό αυτοκίνητο.....θα εκπλαγείς και θα πεις ' εντάξει.....αλλα δεν είναι touchscreen'. Όταν οι Γάλλοι είχαν diesel στην Ιαπωνία δεν ξέρουν ΚΑΝ ότι υπάρχει, καθώς απαγορεύεται. Επίσης για τα BMW εγώ σαν ιδιοκτήτης Ε90 μονο κακά έχω να πω...για πολλαπλασιαστές, για παράθυρα, για κλειδαριές, για μέτρια πλαστικά.....ΑΛΛΑ Η ΣΥΡΝΑΜΟΓΗ και η συμπεριφορά στον δρόμο είναι από ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ. -
Η Χόντα χαντακώνεται από την κακή φήμη του επί δεκαετίες ιθαγενούς αντιπροσώπου. Όσες φορές δεν χαντακώνεται δηλαδή από την ελευθέρα βοσκή στην οποία επιδίδονται οι Ιάπωνες. Οι οποίοι έχουν και διατηρούν τεράστια κενά στη γκάμα τους, αδικαιολόγητα για τα δις που σαλαγάνε σαν όμιλος παγκόσμιου βεληνεκούς.
-
Προτιμώ Citroen και 17 χιλιάρικα αυτό που στην Γαλλία κάνει 22 , παρα Honda και 23 χιλιάρικα αυτό που στην Γαλλία κάνει 18 (και έχει και 10 χρόνια η 1 εκατομμύριο χιλιομετρα εγγύηση!) . Αυτό φωνάζω εδώ και 2 σελίδες. Όλες οι premium σειρές στην Ελλάδα είναι σε εξαιρετικές τιμές , δεν αξίζει να σκεφτεί κάποιος τίποτε άλλο , αυτή τη στιγμή BMW, Alfa Romeo και μετά Volvo είναι best value for money (στην BMW δεν βάζω τα 5 χρονια δωρεάν service....γιατι μετά καταντάει αστείο! ). Πως να το κάνουμε λοιπόν...δεν υπάρχει η Honda σε αυτή τη σύγκριση...είναι εξαιρετικό αμάξι αλλα δεν υπάρχει σαν επιλογή...ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ
-
Πάντως φίλε αυτη την προσφορα με τα 20800 ή 21800 με τα xenon δεν νομίζω να την εχει πάρει κάποιος άλλος , γιατι η 5θυρη ξεκινα απο τα 25 και οταν πας να κανεις διαμόρφωση , τωρα ειμαι απο φορητή συσκευη και δεν δουλεύει ο διαμορφωτης, αν θυμάμαι χωρις να προσθέσεις τπτ πήγαινε στα 26! Τωρα πως εσένα το έδιναν με 21 τι να πάω ? μπράβο!
Εγω φυσικα ποτε δεν είπα οτι η bmw ειναι για πέταμα ή οτι δεν αξίζει τα λεφτα της απλα δεν βλέπω να λες τπτ για τα πλεονεκτήματα του civic ! Κατι για fl είπες και αν θες χώρους πάρε c4! Για το οτι έχουν τον ποιο οικονομικο 1.6 diesel φτιάξει δεν άκουσα κατι. Για το οτι συνδυάζει επιδόσεις, τεχνολογια, ευκολίες, άνεση επιβατών και χωρο αποσκευών μεγαλυτερο απο τα υπόλοιπα πάλι δεν άκουσα κατι.
Εγω οταν μπήκα και βολεύτηκα στην 116d στην θεση του οδηγού, πισω μου καθόταν χωρις να βρίσκουν τα γόνατα του άνθρωπος μέχρι 1.60 ! Αυτο να το πούμε επιτυχια ενός πακέτου που ζητά 25 χιλιαρικα? -
Συμφωνώ μαζί σου σε όλα αυτή τη φορα.
-
Δεν είχα μπει ποτέ στην ζωή μου σε Honda και μπήκα προχθές σε ένα υβριδικό της Avis.
Πολυ πλαστικούρα ρε παιδί μου και κάπως άχαρη η ποιότητα κύλισης. -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Πάντως φίλε αυτη την προσφορα με τα 20800 ή 21800 με τα xenon δεν νομίζω να την εχει πάρει κάποιος άλλος , γιατι η 5θυρη ξεκινα απο τα 25 και οταν πας να κανεις διαμόρφωση , τωρα ειμαι απο φορητή συσκευη και δεν δουλεύει ο διαμορφωτης, αν θυμάμαι χωρις να προσθέσεις τπτ πήγαινε στα 26! Τωρα πως εσένα το έδιναν με 21 τι να πάω ? μπράβο!
Εγω φυσικα ποτε δεν είπα οτι η bmw ειναι για πέταμα ή οτι δεν αξίζει τα λεφτα της απλα δεν βλέπω να λες τπτ για τα πλεονεκτήματα του civic ! Κατι για fl είπες και αν θες χώρους πάρε c4! Για το οτι έχουν τον ποιο οικονομικο 1.6 diesel φτιάξει δεν άκουσα κατι. Για το οτι συνδυάζει επιδόσεις, τεχνολογια, ευκολίες, άνεση επιβατών και χωρο αποσκευών μεγαλυτερο απο τα υπόλοιπα πάλι δεν άκουσα κατι.
Εγω οταν μπήκα και βολεύτηκα στην 116d στην θεση του οδηγού, πισω μου καθόταν χωρις να βρίσκουν τα γόνατα του άνθρωπος μέχρι 1.60 ! Αυτο να το πούμε επιτυχια ενός πακέτου που ζητά 25 χιλιαρικα?Η αρχική τιμή της BMW βάσει καταλόγου ειναι 26300 αν θυμαμαι καλα. Και μιλαμε για μηδεν εξοπλισμο. Μια αξιοπρεπως εξοπλισμενη φτανει για πλακα τα 28-28500. Πρεπει να κανουν 7000 εκπτωση για να πεσει στα 21000. Μου φαινεται πολυ τραβηγμενο να ισχυει.
Για τους χωρους της BMW, συμφωνω οτι για τα λεφτα της ειναι απλα απαραδεκτοι αλλα ποτε καμια BMW δεν διακρινοταν για τους χωρους της! Ουτε ο τυπικος αγοραστης τους νομιζω οτι τους βαζει 1η προτεραιοτητα.
Οσο για το Civic, καλο χρυσο και αγιο αλλα και τα 23000 που ζηταει ειναι ΠΑΡΑ πολλα. Με 19-20000 θα το συζηταγαμε. Εδω θα συμφωνησω με τον Dasimo.Τοσα λεφτα για αμαξι με ημιακαμπτο πισω, σαφως υποδεεστερο εσωτερικο απο τα premium και τα γνωστα προβληματα της εδω αντιπροσωπευσης θα τα σκεφτομουν πολυ. Δεν το εχω οδηγησει βεβαια, αλλα δεν εχω διαβασει και πουθενα οτι φτανει στα επιπεδα του ασσου ή του Volvo σε οδικη συμπεριφορα και ποιοτητα κυλισης και αυτο για καποιους μετραει περισσοτερο αποτι ενα λιγο καλυτερο μοτερ ή 0.5lt/100 καλυτερη καταναλωση.
-
...
Αγορά νέου diesel αυτοκινήτου