-
Ο χρήστης vmantas έγραψε:
Επίσης, όποιος ξέρει ας μας πει, το αυτόματο κιβώτιο είναι τελικά καλύτερο στα ζόρια (εννοώ φορτία, π.χ. τράβηγμα σκάφους, ανηφόρες με λάσπες και τέτοια) σε σχέση με το δίσκο, που από ότι γράφει κάπου άλλου πρέπει να σηκώσεις στροφές για να πάρεις τη ροπή που θες με αποτελέσμα να την πατάει.
Τα νούμερα πάντως δείχνουν μικρότερες σχέσεις υποπολλαπλασιασμού, που εμένα τουλάχιστον με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η ροπή που φτάνει στους τροχούς είναι χαμηλότερη.Κατά κανόνα τα αυτόματα κιβώτια μπορούν να τραβήξουν μεγαλύτερα φορτία, δεν ξέρω για το συγκεκριμμένο όμως (π.χ. τα αυτόματα σιβίκ δεν μπορούν να σύρουν τίποτα). Αυτό που είναι σίγουρο είναι το ότι τα αυτόματα κιβώτια υπερθερμαίνονται όταν σέρνεις φορτία ή κινείσαι σε ορεινούς δρόμους. Αν ρυμουλκείς και θέλεις το κιβώτιο να αντέξει πρέπει απαραιτήτως να προσθέσεις ψυγείο λαδιού (συνήθως πριν το εργοστασιακό λαδιού/νερού). Όσο μεγαλύτερο ψυγείο τόσο περισσότερο θα αντέξει το κιβώτιο.
-
Παρτο με τα 1000....
-
Οδήγησα σήμερα στο χιονοδρομικό κέντρο Σελίου στο ειδικά διαμορφωμένο χώρο-πίστα της Subaru το ατμοσφαιρικό δίλιτρο Forester.
Συνοδηγός και βοηθός στην προσπάθεια ο γνωστός δημοσιογράφος και αγωνιζόμενος Κώστας Στεφανής.
Λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, η πίστα δεν είχε πλέον χιόνια, αλλά υπήρχαν άφθονες λάσπες και λίμνες με νερά, ξερά κομμάτια με φυτευτές πέτρες αλλά και κομμάτια με κάποια υπολείματα χιονιού κλπ.
Οι εντυπώσεις από το αυτοκίνητο;
Άριστες. Φιλικότατο στη χρήση, σου εμπνέει εμπιστοσύνη μετά από την πρώτη στροφή που θα πάρεις στο άθλιο τερρέν. Ο κινητήρας του (θα τον ήθελα λίγο δυνατότερο) τραβάει αρκετά καλά από χαμηλά, στα δύσκολα σημεία όμως πρέπει να καταφεύγεις στη χρήση των αργών σχέσεων (κάτι που γίνεται όμως εξαιρετικά απλά και εύκολα ακόμα και για μένα που ήταν η πρώτη μου επαφή με το αυτοκίνητο).
Πέρα από κριτική είναι το σύστημα μετάδοσης που πρέπει από όσα ξέρω να είναι μοναδικό τόσο για την συμπεριφορά του, όσο και για την ευχρηστία του.
Ακολουθήσαμε και μιά εκτός δρόμου διαδρομή, όπου άν εξαιρέσει κανείς κάποια κοπανήματα από κάτω λόγω ύψους, το αυτοκίνητο ανταποκρίθηκε άψογα (παρά τα τελείως ακατάλληλα για το είδος της διαδρομής λάστιχα που φορούσε) και το λέω μετά λόγου γνώσης μιας και το αυτοκίνητό μου (Πινίν 2,0 GDI) θα τα πήγαινε ίσως οριακά καλύτερα και αυτό λόγω ύψους, μικρότερου μεταξονίου και μικρότερων προβόλων.
Μεγάλο ατού του αυτοκινήτου, η δυνατότητά του να κινείται με τις αργές σχέσεις με το κεντρικό διαφορικό ξεκλείδωτο, πράγμα που του δίνει ευελιξία και κατευθυντικότητα στις δύσκολες διαδρομές.
Συμπερασματικά, πρόκειται για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που πραγματοποιεί περισσότερα από όσα υπόσχεται και από όσα σε προδιαθέτει βλέποντάς το.
Άν θα το αγόραζα; Σίγουρα, άν κατάφερνα να ξεπεράσω τα αισθητικά μου προβλήματα με την πολύ 'γιαπωνέζικη' εμφάνισή του. -
Πως σου φάνηκε το κιβώτιό του?
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Πως σου φάνηκε το κιβώτιό του?Στις λίγες αλλαγές που έκανα, μιας και ουσιαστικά δούλεψα μόνο 1η και 2η ταχύτητα (τόσο η 'πίστα' όσο και η εκτός δρόμου διαδρομή δέν προσφέρονταν για συχνές αλλαγές) μου φάνηκε εύχρηστο και θετικό.
Πάντως και αστοχία στο κούμπωμα να είχε, θα το δικαιολογούσα, μιας και προχθές (το Σάββατο 19/3) τα αυτοκίνητα (το δεύτερο ήταν ένα Imreza 1.6 turbo) συμπλήρωσαν το 1000στό test drive τους και από ότι είδα οι χρήστες τους έδιναν και καραλάβαιναν...... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μην κολλάτε με τις κοντές σχέσεις. Εξαιτείας των μακρυών προβόλων η ακραία ΕΚΤΟΣ δρόμου κίνηση για το forester δεν ενδείκνυται. Τις κοντές σχέσεις τις έχει η απλή έκδοση για να αντισταθμίσει την έλλειψη ροπής που έχει σε σχέση με την υπερτροφοδοτούμενη. Χρησιμοπούνται στην περίπτωση που θέλουμε να τραβήξουμε μία βάρκα από τη θάλασσα ή να ρυμουλκήσουμε στο δρόμο ένα βαρύ σκάφος, ή τροχόσπιτο, ή δεν ξέρω τι άλλο. Η αυξημένη ροπή του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα σε αυτές τις περιπτώσεις, τις κάνει αχρείαστες. Μην φαντάζεστε ότι το κοντό κιβώτιο στο απλό forester είναι για να κατεβαίνουμε γκρέμια και δεν ξέρω τι άλλο.Έχω μια απορία/αντίρρηση εδώ. Πιστεύω ότι κοντές σχέσεις έχουμε και για να περάσουμε σιγά από κάπου πχ να ανέβουμε μια ανηφόρα που έχει ανώμαλο οδόστρωμα με μικρή ταχύτητα. Και η έλλειψη κοντών σχέσεων στο XT μπορεί να καλυφθεί με την παραπάνω ροπή σε όλες τις περιπτώσεις? (όπως αυτή που ανέφερα)
πχ βλέπω στο δικό μου σε ένα συγκεκριμένο χωματόδρομο που περνάω συχνά, υπάρχει μια ανηφόρα που πρέπει να κρατάω 1500 στροφές με 1η για να την βγάλω. Θέλω να πάω πιό σιγά λόγω ανώμαλου δρόμου αλλά με πιό λίγες στροφές δεν βγαίνει, μένω κάπου στην μέση.
Μετά με τις κοντές σχέσεις μπορείς να περάσεις σιγά και προσεκτικά από ανηφορικές ανωμαλίες, παρόλο που έχεις προβόλους κλπ άλλα μειονεκτήματα, αν δεν έχεις αναγκάζεσαι να πας γρήγορα οπότε βρίσκεις λόγω ταλαντώσεων...
-
Έχω το προηγούμενο μοντέλο (S turbo) λίγο πριν βγει το ΧΤ οπότε έχοντας υπ’όψη ότι το καινούριο είναι βελτιωμένη έκδοση του παλιού πιστεύω να βγάλεις συμπέρασμα.
Σε αυτά τα 3 παρά κάτι χρόνια έχω κάνει (μόνο) 30Κ χλμ. αλλά αρκετά από αυτά έχουν γίνει σε χωματόδρομους και κάποιες φορές το ταλαιπώρησα πάρα πολύ γιατί νόμιζα ότι με έλεγαν Σολμπερίδη…
Κατά την γνώμη μου πρέπει να είναι το καλύτερο all-around αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά. Παίρνεις GT με κορυφαίο στήσιμο για τον όγκο/ύψος του (και όχι μόνο) και ένα καλό εργαλείο για χαμηλής έως μέτριας δυσκολίας εκτός δρόμου διαδρομές.
Ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία υπεράνω κριτικής και αρκετούς χώρους.Στα μείον θα βάλω α) το κιβώτιο – όχι αρκετά γρήγορο (ίσως στο ΧΤ να είναι βελτιωμένο), β) εμφάνιση - αδιάφορο έως άσχημο για κάποιους γ) ανταλλακτικά/σέρβις - ακριβά both και δ) συνεργεία, μικρό δίκτυο και μέχρι τώρα δεν έχω βρει κάποιο που να με ικανοποιεί.
Αν τα πιο πάνω μείον δεν είναι και καταλυτικά για την απόφασή σου τότε θα σου έλεγα να το πάρεις το κορίτσι χωρίς 2η σκέψη.
Υ.Γ. Σαν εναλλακτική πρόταση περίμενε να βγει το Outlander με turbo, δες και τα δύο και αποφάσισε.
-
Απο το στόμα μου το πήρες για το outlander turbo.....
Σ ευχαριστώ πολυ για την γνώμη σου, απ ό,τι ξέρω το mitsu έρχεται σε 1-2 μήνες οπότε ......
-
Σαν κάτοχος ενός 2.0ΧΤ εδω και ενάμισυ περίπου χρόνο μπορώ να πώ ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά αξιόπιστο και κυρίως ΤΙΜΙΟ
για τα λεφτά που δίνεις για να το πάρεις. Τα πλεονεκτήματα πολλά.Με τα κατάλληλα λάστιχα πάς παντού σχεδόν. Εκεί είναι που οι περισσότεροι κολλάμε γιατί δεν θέλουμε - δεν έχουμε τη ευχαίρεια
να αλλάζουμε λάστιχα κάθε λίγο και λιγάκι για να πάμε εκδρομές και εκτός δρόμου διαδρομές μετά τις δουλειές μας. Οπότε με τα 80-20
ασφάλτου - χώματος θέλουμε να πάμε σε λάσπες και χώματα και να κάνουμε το κομμάτι μας... εε αυτα δεν γίνονται.Mε τα κατάλληλα λάστιχα (εγω του φοράω τα MICHELIN SYNCHRONO) η συμπεριφορά του στη άσφαλτο είναι όχι απλώς καλή αλλα καταπληκτική.
Θα περάσει ένα διάστημα στην αρχή για να πάψεις να φοβάσαι τις παραπάνω κλίσεις στις στροφές (και είναι λογικό) αλλά μετά
θα κινήσαι σε ρυθμούς GTI. Ειναι εν ολιγοις ενα πολυ γρήγορο SUV με πολλα στοιχεια GTI και άριστο 4Χ4.Κατα τα άλλα το τουρμπάτο 2.0ΧΤ έχει αρκετούς ίππους για να σας βγάλει από άσχημες συνθηκες και στην Εθνική και στα χώματα. Η ανάρτησή του
είναι απλά καταπληκτική στις χωμάτινες διαδρομές και κυρίως θα το δεις αυτό όταν μπείς στις ανωμαλίες με ταχύτητα .... όπου αυτές 'καταπίνονται'
πολύ εύκολα.. αρκεί μη σου κάτσει κανα σκασμένο λάστιχο από καμμια ναζιάρα πέτρα... Βεβαια η αργή κίνηση στις ανωμαλίες είναι
όπως σε όλα τα 4Χ4.... κάνεις και φραπέ...Η κατανάλωση μέχρι τα πρώτα 5.000χμ που διαρκεί το στρώσιμο θα πιάσει μεγάλες τιμές ειδικά μέσα στην πόλη... εχω δει και 18-20 lit/100 km.
Μετά το στρώσιμο και ειδικά μετά τα 10.000χμ όπου το αυτοκίνητο δείχνει τον πραγματικό του εαυτό και εξαιρετικές επιταχύνσεις οι καταναλώσεις
θα κυμανθούν ανάλογα με το 'βαρύ πόδι': μέσα στην πόλη από 11.0-14 λιτ/100χμ στον ανοιχτό δρόμο... αν είσαι συντηρητικός και κινείσαι απλά δηλαδή
μέχρι 120χμ/ω θα δείς ένα 9.5-11 λιτ/100χμ αν πάς μέχρι 140-150χμ/ω θα ανέβεις στα 11-12 λιτ/100χμ και αν το οδηγείς σαν impreza που ανετα πάει
160 χμ/ω και πάνω θα φτάσεις και τα 14-15 λιτ/100.Το πόσο ευκολο ειναι να ανεβάσεις στροφές και ταχύτητα ούτε το καταλαβαίνεις. Στα 160χμ/ω νομιζεις ότι πας με 110-120χμ/ω.
Το τιμόνι του δεν θα σε προβληματίσει καθόσον η ασάφεια του δεν είναι μεγάλη. Μη ξεχνάμε οτι είναι 4Χ4 και όχι σεντάν. Η ασάφεια χρειάζειται
για τις εκτός δρόμου βόλτες. Πάντως έμενα δε μου φάνηκε καθόλου διαφορά μετά το PUNTO GT που είχα πρίν. Μη νομισεις ότι είναι LADA....Και το τελαυταιο γιατι σας κουρασα... βελτιώνεται όπως όλα τα SUBARU... για όσους έχουν το σαρακι της βελτιωσης... όπως π.χ η προσθήκη μιας
άφαιρούμενης πίσω θολόμπαρας το βελτιώνει πολύ. Το αφαιρούμενο γιατι σου δινει τη δυνατότητα να τη βγαζεις οποτε θες για να ριξεις καθισματα
και να φορτωσεις ογκώδη πραγματα... δειτε τηνΠολλές απορίες σχετικά με τα SUBARU θα λύσετε στο http://www.scoobynet.gr/phpBB2/portal.php που είναι ενα από
τα καλύτερα φορα σχετικά με SUBARU.... -
Γιωργο (georgex) την καλημερα μου με φιλικους χαιρετισμους από τα παλιά... από τα παλιά πεδία του chatroom με lady, glbl, stratis, salome και λοιπους φίλους... (seis.....) θυμηθηκες τωρα σιγουρα... εξάλλου τα e-mail πανε και έρχονται παλιοφιλε....
-
Ο χρήστης FORESTER έγραψε:
Στα μείον θα βάλω α) το κιβώτιο – όχι αρκετά γρήγορο (ίσως στο ΧΤ να είναι βελτιωμένο), β) εμφάνιση - αδιάφορο έως άσχημο για κάποιους γ) ανταλλακτικά/σέρβις - ακριβά both και δ) συνεργεία, μικρό δίκτυο και μέχρι τώρα δεν έχω βρει κάποιο που να με ικανοποιεί.
Αν τα πιο πάνω μείον δεν είναι και καταλυτικά για την απόφασή σου τότε θα σου έλεγα να το πάρεις το κορίτσι χωρίς 2η σκέψη.
Υ.Γ. Σαν εναλλακτική πρόταση περίμενε να βγει το Outlander με turbo, δες και τα δύο και αποφάσισε.
Εγω δεν βρηκα να ειναι αργο το κιβωτιο στο 2.0ΧΤ .... αρκετα σαφές...
Οσον αφορα την εμφανιση αυτο ειναι πολυ υποκειμενικό ... σε αλλους
αρεσει πολυ σε αλλους οχι. Το νεο SUV της SUBARU στα 3 λιτρα το Β9
αν θυμαμαι καλα θα λεγεται σε αλλους άρεσε σε μένα καθόλου.
Από συνεργεία οι των Αθηνών ιδιοκτητες ειναι τυχεροι γιατι ειναι
αρκετα για να διαλέξουν ... στην υπόλοιπη χώρα είναι το πρόβλημα,
π.χ. η Θεσσαλονικη εχει 2 !!!! μονο εξουσιοδοτημενα.Δεν νομιζω ότι ειναι σωστη η συγκριση που κάνεις με το OUTLANDER. Αυτό
δεν έχει τις δυνατότητες του ΦΟΡΕΣΤΕΡ... για εκτός δρόμου. Αρκει να διαβάσεις
τα αντιστοιχα τεστ των 4Τ και των άλλων περιοδικών και θα δεις τι λενε. -
Το μπορντώ χρώμα σου είναι εξαιρετική επιλογή.....όπως και όλο το αμάξι....
Η πίσω θολόμπαρα εχει κάποια άμεσα αντιληπτά αποτελέσματα (πχ μείωση τριγμών κτλ) ή είναι μόνο για χωμα και ταχύτητα?
Είναι ιδιοκατασκευή ή απο κάποιον after market οίκο?
Λεωνίδας
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Η πίσω θολόμπαρα εχει κάποια άμεσα αντιληπτά αποτελέσματα (πχ μείωση τριγμών κτλ) ή είναι μόνο για χωμα και ταχύτητα?
Είναι ιδιοκατασκευή ή απο κάποιον after market οίκο?
Λεωνίδας
Λεωνίδα η πίσω θολόμπαρα έχει αποτελέσματα... εγω παρατηρησα μείωση κραδασμών - τριγμών απο το πίσω σύστημα και σαφώς καλύτερη
απόκριση του οχήματος στις ανωμαλίες και κυρίως στα στροφιλίκια. Εγινε ποιό ομοιγενές το στήσιμο του και οι αντιδράσεις του στις γρήγορες
στροφές ιδίως τις ορεινές φουρκέτες πολύ καλύτερες.Δεν είναι ιδιοκατασκευή γιατί είναι όπως είδες αφαιρούμενη (μεγάλο προσόν). Την αγόρασα με παραγγελία απέξω από την WHITELINE Αυστραλίας.
(Πίσω αποσπώμενη μπάρα θόλων) Alloy adjustable / Subaru Rear Wagon Strut Brace / Subaru FORESTER ΚΩΔΙΚΟΣ KSB590Q
Μπορεις να δεις τη σελιδα τους http://www.whiteline.com.au/
τις τιμές μπορείς να τις βρείς στο παρακάτω link δίνοντας τον κωδικο
http://www.whiteline.com.au/storeαυτή είναι η αποσπόμενη πίσω θολόμπαρα...
http://www.whiteline.com.au/docs/bulletins/095_ksbQ.pdfΕμενα μου στοιχισε αγορά 165 Ε και άλλα 60 Ε τελωνείο.. συνολο 265 Ε
-
Δημήτρη να σαι καλά για την γνώμη και τις πολύτιμες info σου.....
Σου εύχομαι πολλές on/off road βολτες με το υπέροχο θηρίο σου.......
Λεωνίδας
-
Ο χρήστης HAL9000DP έγραψε:
Εγω δεν βρηκα να ειναι αργο το κιβωτιο στο 2.0ΧΤ .... αρκετα σαφές...
Οσον αφορα την εμφανιση αυτο ειναι πολυ υποκειμενικό ... σε αλλους
αρεσει πολυ σε αλλους οχι. Το νεο SUV της SUBARU στα 3 λιτρα το Β9
αν θυμαμαι καλα θα λεγεται σε αλλους άρεσε σε μένα καθόλου.
Από συνεργεία οι των Αθηνών ιδιοκτητες ειναι τυχεροι γιατι ειναι
αρκετα για να διαλέξουν ... στην υπόλοιπη χώρα είναι το πρόβλημα,
π.χ. η Θεσσαλονικη εχει 2 !!!! μονο εξουσιοδοτημενα.Δεν νομιζω ότι ειναι σωστη η συγκριση που κάνεις με το OUTLANDER. Αυτό
δεν έχει τις δυνατότητες του ΦΟΡΕΣΤΕΡ... για εκτός δρόμου. Αρκει να διαβάσεις
τα αντιστοιχα τεστ των 4Τ και των άλλων περιοδικών και θα δεις τι λενε.Κιβώτιο - Γι’αυτό διευκρίνισα ότι έχω το S Turbo οπότε επιφυλάσσομαι για το κιβώτιο του ΧΤ.
Εμφάνιση – Σίγουρα είναι υποκειμενικό αλλά, αντικειμενικά μιλώντας, δεν είναι και αυτό που λέμε love at first sight.
Συνεργεία – Σίγουρα είσαι σε πιο μειονεκτική θέση έχοντας μόνο 2, αλλά και εδώ που υπάρχουν περισσότερα μην νομίζεις ότι είναι ο παράδεισος της εξυπηρέτησης και του επαγγελματισμού.
OUTLANDER – Επειδή συνήθως η χρήση του είναι 80-90 άσφαλτος και 20-10 light-medium χωματόδρομοι δεν νομίζω ότι θα εκτιμήσουν πολλοί τις μεγαλύτερες δυνατότητες του FORESTER στα εκτός κομμάτια. Βέβαια και αυτό είναι θέμα του καθ’ενός, τα ζυγίζεις και επιλέγεις. Απλά αυτό που πρότεινα χωρίς να ξέρω την χρήση που θα του κάνει ο lpat2001 είναι να περιμένει λίγο για να έχει δύο επιλογές.Υ.Γ. Την μπάρα την αγόρασες από εξωτερικό για πιο φτηνά ή γιατί δεν υπήρχε εδώ; Την τοποθέτηση την έκανες μόνος σου;
-
Ο χρήστης FORESTER έγραψε:
[Υ.Γ. Την μπάρα την αγόρασες από εξωτερικό για πιο φτηνά ή γιατί δεν υπήρχε εδώ; Την τοποθέτηση την έκανες μόνος σου;
Aκριβως οι εξεζητημενες λύσεις κοστιζουν πολυ περισσοτερο εδώ. Για να πω την αλήθεια δεν το πολυεψαξα
γιατι καναμε γκρουπ αγορά με φιλους. Η τοποθετηση ναι εγινε από μένα μιας και οι ταναλιες και τα
κατσαβιδια μ' αρεσουν.... Δεν είναι δυσκολο. Αν καταπιάνεσαι ειναι ευκολο. Θελει προσοχη να βγαλεις
το πλαστικο καλυμμα των θόλων για να μη σπασουν τα πλαστικα γαντζακια στηριξης και μετα ευκολα τα πραγματα.
Προσοχη να ΜΗ σφιξεις υπερβολικα τις βιδες και σπάσουν... -
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Το μπορντώ χρώμα σου είναι εξαιρετική επιλογή.....όπως και όλο το αμάξι....Η πίσω θολόμπαρα εχει κάποια άμεσα αντιληπτά αποτελέσματα (πχ μείωση τριγμών κτλ) ή είναι μόνο για χωμα και ταχύτητα?
Είναι ιδιοκατασκευή ή απο κάποιον after market οίκο?
Λεωνίδας
Αν προσέξεις λέει πάνω 'whiteline', γνωστός οίκος που ασχολείται κυρίως με Subaruκλες, και τα φέρνει η Auto ergonomics στο Μοσχάτο.
Αθανασίου Διάκου 18. -
Ο χρήστης speedmaster έγραψε:
sto xioni to forester xwris ESP pws symperiferetai?To forester δεν έχει ESP
Μεταφορά από εδώ:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=11747 -
Το Forester, δεν χρειάζεται κανένα ηλεκτρονικό μαραφέτι για να συμπεριφέρεται άψογα!!!!
Έχει την αυθεντική συνταγή, με 3 διαφορικά εκ των οποίων το μεσαίο με συνεκτικό συμπλέκτη και το πίσω μπλοκέ (LSD) με δισκάκια. Πρακτικά με 2 διαγώνιους στον αέρα, δεν μασάει.
Αρα και σε ολισθηρές επιφάνειες, εκμεταλεύεται πλήρως την όποια πρόσφυση -και όσο καλύτερα (για την περίσταση) λάστιχα διαθέτεις τόσο ποιο καλά πας- αν είσαι καλός χειριστής του γκαζιού ελέγχεις την κάθε εμφανιζόμενη τάση και πας αέρα .
Το 2.5 μάλιστα διαθέτει πίσω LSD τύπου SUPERTRACK και είναι από άλλο πλανήτη -
Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
Πρακτικά με 2 διαγώνιους στον αέρα, δεν μασάει.Συμφωνώ με τα περί συμπεριφοράς στο χιόνι (εξαιρετική κλπ) αλλά ξεφεύγοντας από την περίπτωση του χιονιού και αναφερόμενος μόνο στην πιο πάνω περίπτωση εκφέρω κάποια αμφιβολία (όχι διαφωνία αλλά ερωτηματικό ελπίζοντας σε απάντηση/επιβεβαίωση! ) για την συμπεριφορά-ικανότητα ενός LSD διαφορικού να σε μετακινήσει αν είσαι χωρίς φόρα με δυο διαγώνιες ρόδες στον αέρα.... Δηλαδή αν φτάνει το ποσοστό ροπής του μπλοκέ και το ποσοστό ροπής που του δίνει το κεντρικό για να σε ξεκολλήσει.... Αντίθετα δεν θα υπήρχε τέτοιο θέμα και θα ήμουν σύμφωνος και σε αυτό αν το μεσαίο και το πίσω διαφορικό μπορούσαν να κλειδώσουν 100% (οπότε τότε πλέον τυχόν περιορισμός προκύπτει κυρίως από την δυνατότητα ή μη εύρεσης πρόσφυσης από τα λάστιχα...).
Αγορα SUBARU Forester Turbo 2.0XT και απορίες.....