Σαν κάτοχος ενός 2.0ΧΤ εδω και ενάμισυ περίπου χρόνο μπορώ να πώ ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά αξιόπιστο και κυρίως ΤΙΜΙΟ
για τα λεφτά που δίνεις για να το πάρεις. Τα πλεονεκτήματα πολλά.
Με τα κατάλληλα λάστιχα πάς παντού σχεδόν. Εκεί είναι που οι περισσότεροι κολλάμε γιατί δεν θέλουμε - δεν έχουμε τη ευχαίρεια
να αλλάζουμε λάστιχα κάθε λίγο και λιγάκι για να πάμε εκδρομές και εκτός δρόμου διαδρομές μετά τις δουλειές μας. Οπότε με τα 80-20
ασφάλτου - χώματος θέλουμε να πάμε σε λάσπες και χώματα και να κάνουμε το κομμάτι μας... εε αυτα δεν γίνονται.
Mε τα κατάλληλα λάστιχα (εγω του φοράω τα MICHELIN SYNCHRONO) η συμπεριφορά του στη άσφαλτο είναι όχι απλώς καλή αλλα καταπληκτική.
Θα περάσει ένα διάστημα στην αρχή για να πάψεις να φοβάσαι τις παραπάνω κλίσεις στις στροφές (και είναι λογικό) αλλά μετά
θα κινήσαι σε ρυθμούς GTI. Ειναι εν ολιγοις ενα πολυ γρήγορο SUV με πολλα στοιχεια GTI και άριστο 4Χ4.
Κατα τα άλλα το τουρμπάτο 2.0ΧΤ έχει αρκετούς ίππους για να σας βγάλει από άσχημες συνθηκες και στην Εθνική και στα χώματα. Η ανάρτησή του
είναι απλά καταπληκτική στις χωμάτινες διαδρομές και κυρίως θα το δεις αυτό όταν μπείς στις ανωμαλίες με ταχύτητα .... όπου αυτές 'καταπίνονται'
πολύ εύκολα.. αρκεί μη σου κάτσει κανα σκασμένο λάστιχο από καμμια ναζιάρα πέτρα... Βεβαια η αργή κίνηση στις ανωμαλίες είναι
όπως σε όλα τα 4Χ4.... κάνεις και φραπέ...
Η κατανάλωση μέχρι τα πρώτα 5.000χμ που διαρκεί το στρώσιμο θα πιάσει μεγάλες τιμές ειδικά μέσα στην πόλη... εχω δει και 18-20 lit/100 km.
Μετά το στρώσιμο και ειδικά μετά τα 10.000χμ όπου το αυτοκίνητο δείχνει τον πραγματικό του εαυτό και εξαιρετικές επιταχύνσεις οι καταναλώσεις
θα κυμανθούν ανάλογα με το 'βαρύ πόδι': μέσα στην πόλη από 11.0-14 λιτ/100χμ στον ανοιχτό δρόμο... αν είσαι συντηρητικός και κινείσαι απλά δηλαδή
μέχρι 120χμ/ω θα δείς ένα 9.5-11 λιτ/100χμ αν πάς μέχρι 140-150χμ/ω θα ανέβεις στα 11-12 λιτ/100χμ και αν το οδηγείς σαν impreza που ανετα πάει
160 χμ/ω και πάνω θα φτάσεις και τα 14-15 λιτ/100.
Το πόσο ευκολο ειναι να ανεβάσεις στροφές και ταχύτητα ούτε το καταλαβαίνεις. Στα 160χμ/ω νομιζεις ότι πας με 110-120χμ/ω.
Το τιμόνι του δεν θα σε προβληματίσει καθόσον η ασάφεια του δεν είναι μεγάλη. Μη ξεχνάμε οτι είναι 4Χ4 και όχι σεντάν. Η ασάφεια χρειάζειται
για τις εκτός δρόμου βόλτες. Πάντως έμενα δε μου φάνηκε καθόλου διαφορά μετά το PUNTO GT που είχα πρίν. Μη νομισεις ότι είναι LADA....
Και το τελαυταιο γιατι σας κουρασα... βελτιώνεται όπως όλα τα SUBARU... για όσους έχουν το σαρακι της βελτιωσης... όπως π.χ η προσθήκη μιας
άφαιρούμενης πίσω θολόμπαρας το βελτιώνει πολύ. Το αφαιρούμενο γιατι σου δινει τη δυνατότητα να τη βγαζεις οποτε θες για να ριξεις καθισματα
και να φορτωσεις ογκώδη πραγματα... δειτε την


Πολλές απορίες σχετικά με τα SUBARU θα λύσετε στο http://www.scoobynet.gr/phpBB2/portal.php που είναι ενα από
τα καλύτερα φορα σχετικά με SUBARU....