Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρώτο Service Αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρώτο Service Αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    55
    1626
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 last edited by

      Δηλαδή άμα αλλάζεις τα λάδια κάθε 15000 χμ φθείρεται ο κινητήρας?Γιατί για τέτοια χιλιόμετρα μιλάω.
      Δεν είπαμε να τα αλλάζεις κάθε 5000 χμ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickolas last edited by

        Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
        Δηλαδή άμα αλλάζεις τα λάδια κάθε 15000 χμ φθείρεται ο κινητήρας?Γιατί για τέτοια χιλιόμετρα μιλάω.
        Δεν είπαμε να τα αλλάζεις κάθε 5000 χμ.

        Ναι, φθείρεται περισσότερο από ότι αν τα άλλαζες στις 30.000χλμ. εφόσον μιλάμε για long life λάδια και κινητήρα με ανάλογες προδιαγραφές όπως στην προκειμένη περίπτωση. Πέρα από την οδηγία του κατασκευαστή έχει αποδειχθεί και πειραματικά αυτό

        Τα περισσότερα συνεργεία βέβαια λένε άλλα (και βάζουν άλλα λάδια) μιας και αν το 6μηνο service γίνει χρόνος ή διετία οι μισοί θα πρέπει να το κλείσουν το μαγαζί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostis20 last edited by

          Και τοτε η VW γιατί δίνει οδηγία για αλλαγές στα 15000χμ ή στον 1 χρόνο στα αυτοκίνητα που δεν ακολουθούν longlife service?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            heras last edited by

            Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
            Δηλαδή άμα αλλάζεις τα λάδια κάθε 15000 χμ φθείρεται ο κινητήρας?Γιατί για τέτοια χιλιόμετρα μιλάω.
            Δεν είπαμε να τα αλλάζεις κάθε 5000 χμ.

            Για αφησε τα λαδια στο δικο μου (rx8) τοσα χλμ μεσα και τα λεμε...οσοι το εκαναν εμαθαν the hard way. ΣΑΦΩΣ και αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου καθε 5.000 χλμ !!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης heras έγραψε:

              Δηλαδή άμα αλλάζεις τα λάδια κάθε 15000 χμ φθείρεται ο κινητήρας?Γιατί για τέτοια χιλιόμετρα μιλάω.
              Δεν είπαμε να τα αλλάζεις κάθε 5000 χμ.

              Για αφησε τα λαδια στο δικο μου (rx8) τοσα χλμ μεσα και τα λεμε...οσοι το εκαναν εμαθαν the hard way. ΣΑΦΩΣ και αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου καθε 5.000 χλμ !!

              Το δικό σου είναι άλλη ,ειδική,περίπτωση.Μην τα συγχέουμε .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostis20 last edited by

                H mazda στα ποσα χμ ελεγε για το RX8?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ξεφύγαμε απο το θέμα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iroc last edited by

                    trident και εγω αν το χρησιμοποιω πολυ κατω απ τις συνθηκες που ανεφερα τα αλλαζω νωριτερα..
                    ζητησες κατι'
                    1η αλλαγη στα 10000χλμ /1χρονο τα λαδια τις αντιπροσοποιας
                    2η αλλαγη στα 30000χλμ /3χρονο αλλαγη σε castrol edge profesional longlife 3 5/30 σε εξειδικευμενο
                    3Η αλλαγη στα 46000χλμ/4,5χρονο με τα σωστα λαδια!που αναφερα πριν μονος μου.

                    να διευκρινισω οτι απο δευτερο αμαξι τις οικογενειας εγινε πρωτο με εντονη δραστιριοτητα σε κοντινες διαδρομες καθος και κρυες εκκινησεις το χειμονα απ τον φαδερ για να παρκαρει στο μετρο..γιαυτο και αλλαξα στα 17000χλμ ..
                    μεχρι τον 4το χρονο το αμαξι εκανε χλμ μονο σε ταξιδια και βολτες.

                    vw golf 6 tsi 1,4 122ps 5ος/2009 εχω 52000χλμ τωρα.

                    υ.γ.1 καποιος συμφορουμητης εχει κανει αναλυση λαδιων στιν αλφα του με τον tbi και απ τιν αναλυση ακριβος αυτο το συμπερασμα βγεικε οτι τα λαδια ηταν μια χαρα στις 20000χλμ αν δεν κανω λαθος. δεν βρησκομαστε στην δεκαετια του 90. πλεων τα πολυμερη που εχουν τα συνθετικα /πανακριβα λαδια εχουν τρελες ιδιοτητες.

                    υ.γ.2 καποιοι εχουν χασει το μετρο της συγκρισης..συγκρινουν μηλα με αχλαδια..

                    ειναι το ηδιο ρε παιδια ενας boxer με εναν wankel η εναν κλασικο βενζινοκινητηρα!?...ημαρτον...ποσο δε αν μηλαμε για ντιζελ που εχει η κοπελα που συγκριτικα εχουν μεγαλητερα περιθορεια για μεγαλητερα διαστηματα σερβις αλλαγης λαδιων λογο μικρων θερμοκρασιων καυσης..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      Ο χρήστης iROC έγραψε:
                      trident και εγω αν το χρησιμοποιω πολυ κατω απ τις συνθηκες που ανεφερα τα αλλαζω νωριτερα..
                      ζητησες κατι'
                      1η αλλαγη στα 10000χλμ /1χρονο τα λαδια τις αντιπροσοποιας
                      2η αλλαγη στα 30000χλμ /3χρονο αλλαγη σε castrol edge profesional longlife 3 5/30 σε εξειδικευμενο
                      3Η αλλαγη στα 46000χλμ/4,5χρονο με τα σωστα λαδια!που αναφερα πριν μονος μου.

                      να διευκρινισω οτι απο δευτερο αμαξι τις οικογενειας εγινε πρωτο με εντονη δραστιριοτητα σε κοντινες διαδρομες καθος και κρυες εκκινησεις το χειμονα απ τον φαδερ για να παρκαρει στο μετρο..γιαυτο και αλλαξα στα 17000χλμ ..
                      μεχρι τον 4το χρονο το αμαξι εκανε χλμ μονο σε ταξιδια και βολτες.

                      vw golf 6 tsi 1,4 122ps 5ος/2009 εχω 52000χλμ τωρα.

                      υ.γ.1 καποιος συμφορουμητης εχει κανει αναλυση λαδιων στιν αλφα του με τον tbi και απ τιν αναλυση ακριβος αυτο το συμπερασμα βγεικε οτι τα λαδια ηταν μια χαρα στις 20000χλμ αν δεν κανω λαθος. δεν βρησκομαστε στην δεκαετια του 90. πλεων τα πολυμερη που εχουν τα συνθετικα /πανακριβα λαδια εχουν τρελες ιδιοτητες.

                      υ.γ.2 καποιοι εχουν χασει το μετρο της συγκρισης..συγκρινουν μηλα με αχλαδια..

                      ειναι το ηδιο ρε παιδια ενας boxer με εναν wankel η εναν κλασικο βενζινοκινητηρα!?...ημαρτον...ποσο δε αν μηλαμε για ντιζελ που εχει η κοπελα που συγκριτικα εχουν μεγαλητερα περιθορεια για μεγαλητερα διαστηματα σερβις αλλαγης λαδιων λογο μικρων θερμοκρασιων καυσης..

                      πιστευω οτι εδω εισαι λαθος.
                      http://theartofcars.wordpress.com/2011/ ... %81%CE%B1/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        nicholas + iroc ευχαριστω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          heras last edited by

                          Ο χρήστης iROC έγραψε:

                          ειναι το ηδιο ρε παιδια ενας boxer με εναν wankel η εναν κλασικο βενζινοκινητηρα!?...ημαρτον...ποσο δε αν μηλαμε για ντιζελ που εχει η κοπελα που συγκριτικα εχουν μεγαλητερα περιθορεια για μεγαλητερα διαστηματα σερβις αλλαγης λαδιων λογο μικρων θερμοκρασιων καυσης..

                          στο δικο μου ελεγε η αντ/πεια αλλαγη μπουζι καθε...60.000 χλμ
                          προφανως δεν εχεις καταλαβει οτι το μαρκετινγκ προσταζει αυτα τα εξωγηινα διαστηματα συντηρησης για να χει να ....συντηρειται το ιδιο. Δεν εχει να κανει αν ειναι βανκελ, μποξερ ή v8. Αν ειδικα το αμαξι κινειται σε αστικο περιβαλλον η αναγκη τακτικοτερης συντηρησης και δη φρεσκων λαδιων ανα τακτα χρονικα διαστηματα βοηθαει στη μακροζωια του οχηματος
                          απο κει και περα εγω ξερω πως να το συντηρησω, για τους αλλους υπαρχουν και τα...30.000 χλμ, ο καθενας αποφασιζει μονος του τι θα κανει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gakost last edited by

                            Έτσι ακριβώς ο ιδιοκτήτης - οδηγός ξέρει καλύτερα από αυτόν που σχεδίασε και κατασκεύασε τον κινητήρα. Αλήθεια απορώ γιατί πρέπει να ακολουθεί κάποιος και τις προδιαγραφές για τα λάδια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nickolas last edited by

                              Είναι πολύ σημαντικό να μπαίνουν τα κατάλληλα λάδια. Αν κάποιος βάζει λάθος λάδια, όσο συχνά και να τα αλλάζει, βάζει λάθος λάδια.

                              Ειδικά για το RX8 φαίνεται πως υπάρχει μεγάλη παρεξήγηση, με ευθύνη της Mazda. Βγήκε οδηγία για την Ευρώπη να μην μπαίνουν συνθετικά λάδια (αν δεν έχουν Mazda έγκριση) παρά μόνο ορυκτέλαια. Έλα όμως που ορυκτέλαια οι Ιάπωνες θεωρούν και όλα τα Group III λιπαντικά όπου ανήκει η μεγάλη πλειονότητα αυτών που εμείς λέμε 'συνθετικά'.
                              Αν ισχύουν αυτά που λέει αυτός ο χρήστης RX8 πως να μη γίνει της Πόπης?

                              Για το RX8 νομίζω η Mazda λέει 1χρόνο/20.000χλμ. όπως και για το MX5 και μάλλον όλα τα βενζινοκίνητά της.

                              ΥΓ. Ας μεταφέρει κάποιος mod τα τελευταία post στο περί λιπαντικών...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Ο χρήστης gakost έγραψε:
                                Έτσι ακριβώς ο ιδιοκτήτης - οδηγός ξέρει καλύτερα από αυτόν που σχεδίασε και κατασκεύασε τον κινητήρα. Αλήθεια απορώ γιατί πρέπει να ακολουθεί κάποιος και τις προδιαγραφές για τα λάδια

                                Με τη φράση σου αυτή κάνεις μια παραδοχή. Ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες λένε πάντα την αλήθεια και ότι πάντα τους νοιάζει το συμφέρον του καταναλωτή.Κάτι που προφανώς δεν ισχύει.Οι αυτοκινητοβιομηχανίες παίρνουν τις αποφάσεις τους υπολογίζοντας πάντα το δικό τους συμφέρον,το οποίο δε σχετίζεται πάντα με τη μακροζωία του αυτοκίνητου,αλλα με τις δικές τους χρηματοοικονομικές μελέτες.
                                Ειδικότερα για το VAG group ,απλά να θυμίσω ότι είναι οι ίδιοι που επέμεναν προς τους καταναλωτές ότι είναι φυσιολογικό να καίει ένα αμάξι 1 λίτρο λάδι κάθε 1000 χμ. Φυσικά ως δια μαγείας στο f/l των μοντέλων δεν ήταν φυσιολογικό.
                                Ποιος ήξερε καλύτερα σε αυτή τη περίπτωση ?
                                Και αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα από τα πολλά ,σαν τη φάση με το dsg...
                                Επίσης αν ήταν τόσο σίγουροι για τα διαστήματα αλλαγής λαδιού απορώ γιατί δεν το εφαρμόζουν σε όλα τα οχήματα αλλά σε όποια τύχει ?Εξάλλου οι κινητήρες των longlife και των μη longlife είναι ακριβώς ίδιοι. Να πω την αλήθεια δεν έχω καταλάβει αυτό το διαχωρισμό.Ίσως για τις εταιρείες χρονομίσθωσης ή για τους εταιρικούς στόλους να συμφέρει,μιας και δύσκολα θα κρατήσουν ένα αμαξι για πάνω από 100000χμ ,αλλά για τον ιδιώτη που έχει δωσει ένα κάρο λεφτα το κόστος μιας αλλαγης λαδιου ανα 15000χμ είναι πολύ μικρο.
                                Ήδη σε κάποια polo που ακολουθούσαν longlife ήρθε οδηγία να σταματήσουν και να ακολουθήσουν το ετήσιο ή 15000km.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                  Έλα όμως που ορυκτέλαια οι Ιάπωνες θεωρούν και όλα τα Group III λιπαντικά όπου ανήκει η μεγάλη πλειονότητα αυτών που εμείς λέμε 'συνθετικά'.

                                  Group III ειναι τα ημισυνθετικα
                                  που ως γνωστον ειναι ορυκτέλαια με προσθετα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    heras last edited by

                                    Ο χρήστης gakost έγραψε:
                                    Έτσι ακριβώς ο ιδιοκτήτης - οδηγός ξέρει καλύτερα από αυτόν που σχεδίασε και κατασκεύασε τον κινητήρα. Αλήθεια απορώ γιατί πρέπει να ακολουθεί κάποιος και τις προδιαγραφές για τα λάδια

                                    υπαρχουν καποιοι (εξωτερικο κυριως) που εχουν ψαχτει χρονια ολοκληρα και εχουν κανει τ αυτοκινητα τους πειραματοζωα για να μπορουμε εμεις να κανουμε τους τσαμπα μαγκες
                                    οι υπολοιποι μπορουν ν ακολουθησουν τις μπροσουρες τις vw και της καθε vw

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 3
                                    • 3 / 3
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr