-
Δηλαδή άμα αλλάζεις τα λάδια κάθε 15000 χμ φθείρεται ο κινητήρας?Γιατί για τέτοια χιλιόμετρα μιλάω.
Δεν είπαμε να τα αλλάζεις κάθε 5000 χμ. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Δηλαδή άμα αλλάζεις τα λάδια κάθε 15000 χμ φθείρεται ο κινητήρας?Γιατί για τέτοια χιλιόμετρα μιλάω.
Δεν είπαμε να τα αλλάζεις κάθε 5000 χμ.Ναι, φθείρεται περισσότερο από ότι αν τα άλλαζες στις 30.000χλμ. εφόσον μιλάμε για long life λάδια και κινητήρα με ανάλογες προδιαγραφές όπως στην προκειμένη περίπτωση. Πέρα από την οδηγία του κατασκευαστή έχει αποδειχθεί και πειραματικά αυτό
Τα περισσότερα συνεργεία βέβαια λένε άλλα (και βάζουν άλλα λάδια) μιας και αν το 6μηνο service γίνει χρόνος ή διετία οι μισοί θα πρέπει να το κλείσουν το μαγαζί.
-
Και τοτε η VW γιατί δίνει οδηγία για αλλαγές στα 15000χμ ή στον 1 χρόνο στα αυτοκίνητα που δεν ακολουθούν longlife service?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Δηλαδή άμα αλλάζεις τα λάδια κάθε 15000 χμ φθείρεται ο κινητήρας?Γιατί για τέτοια χιλιόμετρα μιλάω.
Δεν είπαμε να τα αλλάζεις κάθε 5000 χμ.Για αφησε τα λαδια στο δικο μου (rx8) τοσα χλμ μεσα και τα λεμε...οσοι το εκαναν εμαθαν the hard way. ΣΑΦΩΣ και αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου καθε 5.000 χλμ !!
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Δηλαδή άμα αλλάζεις τα λάδια κάθε 15000 χμ φθείρεται ο κινητήρας?Γιατί για τέτοια χιλιόμετρα μιλάω.
Δεν είπαμε να τα αλλάζεις κάθε 5000 χμ.Για αφησε τα λαδια στο δικο μου (rx8) τοσα χλμ μεσα και τα λεμε...οσοι το εκαναν εμαθαν the hard way. ΣΑΦΩΣ και αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου καθε 5.000 χλμ !!
Το δικό σου είναι άλλη ,ειδική,περίπτωση.Μην τα συγχέουμε .
-
H mazda στα ποσα χμ ελεγε για το RX8?
-
Ξεφύγαμε απο το θέμα
-
trident και εγω αν το χρησιμοποιω πολυ κατω απ τις συνθηκες που ανεφερα τα αλλαζω νωριτερα..
ζητησες κατι'
1η αλλαγη στα 10000χλμ /1χρονο τα λαδια τις αντιπροσοποιας
2η αλλαγη στα 30000χλμ /3χρονο αλλαγη σε castrol edge profesional longlife 3 5/30 σε εξειδικευμενο
3Η αλλαγη στα 46000χλμ/4,5χρονο με τα σωστα λαδια!που αναφερα πριν μονος μου.να διευκρινισω οτι απο δευτερο αμαξι τις οικογενειας εγινε πρωτο με εντονη δραστιριοτητα σε κοντινες διαδρομες καθος και κρυες εκκινησεις το χειμονα απ τον φαδερ για να παρκαρει στο μετρο..γιαυτο και αλλαξα στα 17000χλμ ..
μεχρι τον 4το χρονο το αμαξι εκανε χλμ μονο σε ταξιδια και βολτες.vw golf 6 tsi 1,4 122ps 5ος/2009 εχω 52000χλμ τωρα.
υ.γ.1 καποιος συμφορουμητης εχει κανει αναλυση λαδιων στιν αλφα του με τον tbi και απ τιν αναλυση ακριβος αυτο το συμπερασμα βγεικε οτι τα λαδια ηταν μια χαρα στις 20000χλμ αν δεν κανω λαθος. δεν βρησκομαστε στην δεκαετια του 90. πλεων τα πολυμερη που εχουν τα συνθετικα /πανακριβα λαδια εχουν τρελες ιδιοτητες.
υ.γ.2 καποιοι εχουν χασει το μετρο της συγκρισης..συγκρινουν μηλα με αχλαδια..
ειναι το ηδιο ρε παιδια ενας boxer με εναν wankel η εναν κλασικο βενζινοκινητηρα!?...ημαρτον...ποσο δε αν μηλαμε για ντιζελ που εχει η κοπελα που συγκριτικα εχουν μεγαλητερα περιθορεια για μεγαλητερα διαστηματα σερβις αλλαγης λαδιων λογο μικρων θερμοκρασιων καυσης..
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
trident και εγω αν το χρησιμοποιω πολυ κατω απ τις συνθηκες που ανεφερα τα αλλαζω νωριτερα..
ζητησες κατι'
1η αλλαγη στα 10000χλμ /1χρονο τα λαδια τις αντιπροσοποιας
2η αλλαγη στα 30000χλμ /3χρονο αλλαγη σε castrol edge profesional longlife 3 5/30 σε εξειδικευμενο
3Η αλλαγη στα 46000χλμ/4,5χρονο με τα σωστα λαδια!που αναφερα πριν μονος μου.να διευκρινισω οτι απο δευτερο αμαξι τις οικογενειας εγινε πρωτο με εντονη δραστιριοτητα σε κοντινες διαδρομες καθος και κρυες εκκινησεις το χειμονα απ τον φαδερ για να παρκαρει στο μετρο..γιαυτο και αλλαξα στα 17000χλμ ..
μεχρι τον 4το χρονο το αμαξι εκανε χλμ μονο σε ταξιδια και βολτες.vw golf 6 tsi 1,4 122ps 5ος/2009 εχω 52000χλμ τωρα.
υ.γ.1 καποιος συμφορουμητης εχει κανει αναλυση λαδιων στιν αλφα του με τον tbi και απ τιν αναλυση ακριβος αυτο το συμπερασμα βγεικε οτι τα λαδια ηταν μια χαρα στις 20000χλμ αν δεν κανω λαθος. δεν βρησκομαστε στην δεκαετια του 90. πλεων τα πολυμερη που εχουν τα συνθετικα /πανακριβα λαδια εχουν τρελες ιδιοτητες.
υ.γ.2 καποιοι εχουν χασει το μετρο της συγκρισης..συγκρινουν μηλα με αχλαδια..
ειναι το ηδιο ρε παιδια ενας boxer με εναν wankel η εναν κλασικο βενζινοκινητηρα!?...ημαρτον...ποσο δε αν μηλαμε για ντιζελ που εχει η κοπελα που συγκριτικα εχουν μεγαλητερα περιθορεια για μεγαλητερα διαστηματα σερβις αλλαγης λαδιων λογο μικρων θερμοκρασιων καυσης..
πιστευω οτι εδω εισαι λαθος.
http://theartofcars.wordpress.com/2011/ ... %81%CE%B1/ -
nicholas + iroc ευχαριστω.
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
ειναι το ηδιο ρε παιδια ενας boxer με εναν wankel η εναν κλασικο βενζινοκινητηρα!?...ημαρτον...ποσο δε αν μηλαμε για ντιζελ που εχει η κοπελα που συγκριτικα εχουν μεγαλητερα περιθορεια για μεγαλητερα διαστηματα σερβις αλλαγης λαδιων λογο μικρων θερμοκρασιων καυσης..
στο δικο μου ελεγε η αντ/πεια αλλαγη μπουζι καθε...60.000 χλμ
προφανως δεν εχεις καταλαβει οτι το μαρκετινγκ προσταζει αυτα τα εξωγηινα διαστηματα συντηρησης για να χει να ....συντηρειται το ιδιο. Δεν εχει να κανει αν ειναι βανκελ, μποξερ ή v8. Αν ειδικα το αμαξι κινειται σε αστικο περιβαλλον η αναγκη τακτικοτερης συντηρησης και δη φρεσκων λαδιων ανα τακτα χρονικα διαστηματα βοηθαει στη μακροζωια του οχηματος
απο κει και περα εγω ξερω πως να το συντηρησω, για τους αλλους υπαρχουν και τα...30.000 χλμ, ο καθενας αποφασιζει μονος του τι θα κανει -
Έτσι ακριβώς ο ιδιοκτήτης - οδηγός ξέρει καλύτερα από αυτόν που σχεδίασε και κατασκεύασε τον κινητήρα. Αλήθεια απορώ γιατί πρέπει να ακολουθεί κάποιος και τις προδιαγραφές για τα λάδια
-
Είναι πολύ σημαντικό να μπαίνουν τα κατάλληλα λάδια. Αν κάποιος βάζει λάθος λάδια, όσο συχνά και να τα αλλάζει, βάζει λάθος λάδια.
Ειδικά για το RX8 φαίνεται πως υπάρχει μεγάλη παρεξήγηση, με ευθύνη της Mazda. Βγήκε οδηγία για την Ευρώπη να μην μπαίνουν συνθετικά λάδια (αν δεν έχουν Mazda έγκριση) παρά μόνο ορυκτέλαια. Έλα όμως που ορυκτέλαια οι Ιάπωνες θεωρούν και όλα τα Group III λιπαντικά όπου ανήκει η μεγάλη πλειονότητα αυτών που εμείς λέμε 'συνθετικά'.
Αν ισχύουν αυτά που λέει αυτός ο χρήστης RX8 πως να μη γίνει της Πόπης?Για το RX8 νομίζω η Mazda λέει 1χρόνο/20.000χλμ. όπως και για το MX5 και μάλλον όλα τα βενζινοκίνητά της.
ΥΓ. Ας μεταφέρει κάποιος mod τα τελευταία post στο περί λιπαντικών...
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Έτσι ακριβώς ο ιδιοκτήτης - οδηγός ξέρει καλύτερα από αυτόν που σχεδίασε και κατασκεύασε τον κινητήρα. Αλήθεια απορώ γιατί πρέπει να ακολουθεί κάποιος και τις προδιαγραφές για τα λάδιαΜε τη φράση σου αυτή κάνεις μια παραδοχή. Ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες λένε πάντα την αλήθεια και ότι πάντα τους νοιάζει το συμφέρον του καταναλωτή.Κάτι που προφανώς δεν ισχύει.Οι αυτοκινητοβιομηχανίες παίρνουν τις αποφάσεις τους υπολογίζοντας πάντα το δικό τους συμφέρον,το οποίο δε σχετίζεται πάντα με τη μακροζωία του αυτοκίνητου,αλλα με τις δικές τους χρηματοοικονομικές μελέτες.
Ειδικότερα για το VAG group ,απλά να θυμίσω ότι είναι οι ίδιοι που επέμεναν προς τους καταναλωτές ότι είναι φυσιολογικό να καίει ένα αμάξι 1 λίτρο λάδι κάθε 1000 χμ. Φυσικά ως δια μαγείας στο f/l των μοντέλων δεν ήταν φυσιολογικό.
Ποιος ήξερε καλύτερα σε αυτή τη περίπτωση ?
Και αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα από τα πολλά ,σαν τη φάση με το dsg...
Επίσης αν ήταν τόσο σίγουροι για τα διαστήματα αλλαγής λαδιού απορώ γιατί δεν το εφαρμόζουν σε όλα τα οχήματα αλλά σε όποια τύχει ?Εξάλλου οι κινητήρες των longlife και των μη longlife είναι ακριβώς ίδιοι. Να πω την αλήθεια δεν έχω καταλάβει αυτό το διαχωρισμό.Ίσως για τις εταιρείες χρονομίσθωσης ή για τους εταιρικούς στόλους να συμφέρει,μιας και δύσκολα θα κρατήσουν ένα αμαξι για πάνω από 100000χμ ,αλλά για τον ιδιώτη που έχει δωσει ένα κάρο λεφτα το κόστος μιας αλλαγης λαδιου ανα 15000χμ είναι πολύ μικρο.
Ήδη σε κάποια polo που ακολουθούσαν longlife ήρθε οδηγία να σταματήσουν και να ακολουθήσουν το ετήσιο ή 15000km. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Έλα όμως που ορυκτέλαια οι Ιάπωνες θεωρούν και όλα τα Group III λιπαντικά όπου ανήκει η μεγάλη πλειονότητα αυτών που εμείς λέμε 'συνθετικά'.Group III ειναι τα ημισυνθετικα
που ως γνωστον ειναι ορυκτέλαια με προσθετα -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Έτσι ακριβώς ο ιδιοκτήτης - οδηγός ξέρει καλύτερα από αυτόν που σχεδίασε και κατασκεύασε τον κινητήρα. Αλήθεια απορώ γιατί πρέπει να ακολουθεί κάποιος και τις προδιαγραφές για τα λάδιαυπαρχουν καποιοι (εξωτερικο κυριως) που εχουν ψαχτει χρονια ολοκληρα και εχουν κανει τ αυτοκινητα τους πειραματοζωα για να μπορουμε εμεις να κανουμε τους τσαμπα μαγκες
οι υπολοιποι μπορουν ν ακολουθησουν τις μπροσουρες τις vw και της καθε vw
Πρώτο Service Αυτοκινήτου