-
Δεν δίνουν πια καρτελάκι του immobilizer;
Sent from my Note 3 using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν δίνουν πια καρτελάκι του immobilizer;Εγώ πάντως δεν έχω πάρει. Πιθανολογώ ότι δεν έχουν πάρει και οι υπόλοιποι φίλοι.
Ο κωδικός προφανώς προκύπτει από το VIN του οχήματος... -
Ο χρήστης driving instructor έγραψε:
Είχα διαβάσει παλαιότερα για φθορές στο τιμόνι από κάποιο φίλο και θα ήθελα να το σχολιάσω λίγο μιας και το δικό μου έχει ένα ξεφλουδισματάκι.Το πρόβλημα αυτό το έχω δει και σε πολλά 3008 στο car.gr αλλά και σε 308 που έψαχνα παλαιότερα.Το θεωρώ ντροπή για ένα αυτοκίνητο που καινούριο κοστίζει κάτι παραπάνω από 20 χιλιάρικα όταν μάλιστα αυτοκίνητα των 10 χιλιάδων όπως το Micra (δερμάτινο τιμόνι) που το έχω για εκπαιδευτικό και το έχουν πιάσει εκατοντάδες ξένα χέρια δεν έχει πάθει το παραμικρό.
Όταν το πήρα (μεταχειρισμένο) ρώτησα στην αντιπροσωπεία εάν θα ήθελα να το αλλάξω πόσο πάει και μου είπαν περίπου 120-150 Ε και θέλει και κανα δυο μέρες γιατί πρέπει να ξηλωθεί με προσοχή (αερόσακος) και να ξαναραφτεί.Σε μένα το ξεφλούδισμα είναι πάνω από 10 εκατοστά...
-
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Υπαρχει κωδικος ραδιωφονου και κωδικος immobilizer ?
Όχι.
Βεβαιώσου όμως ότι έχεις τον αντάπτορα (καρυδάκι) για το ξεκλείδωμα των μπουλονιών ασφαλείας των τροχών.Ευχαριστω, ναι οντως πηρε ο ιδιοκτητης τηλεφωνο στην αντιπροσωπεια και του ειπαν Οχι.
Ειδα ενα μικρο εξαρτημα, μαλλον αυτο πρεπει να ειναι.
Ηδη εκανα την μεταβιβαση!!
-
Ο χρήστης ZONAS έγραψε:
Είχα διαβάσει παλαιότερα για φθορές στο τιμόνι από κάποιο φίλο και θα ήθελα να το σχολιάσω λίγο μιας και το δικό μου έχει ένα ξεφλουδισματάκι.Το πρόβλημα αυτό το έχω δει και σε πολλά 3008 στο car.gr αλλά και σε 308 που έψαχνα παλαιότερα.Το θεωρώ ντροπή για ένα αυτοκίνητο που καινούριο κοστίζει κάτι παραπάνω από 20 χιλιάρικα όταν μάλιστα αυτοκίνητα των 10 χιλιάδων όπως το Micra (δερμάτινο τιμόνι) που το έχω για εκπαιδευτικό και το έχουν πιάσει εκατοντάδες ξένα χέρια δεν έχει πάθει το παραμικρό.
Όταν το πήρα (μεταχειρισμένο) ρώτησα στην αντιπροσωπεία εάν θα ήθελα να το αλλάξω πόσο πάει και μου είπαν περίπου 120-150 Ε και θέλει και κανα δυο μέρες γιατί πρέπει να ξηλωθεί με προσοχή (αερόσακος) και να ξαναραφτεί.Σε μένα το ξεφλούδισμα είναι πάνω από 10 εκατοστά...
Και το δικό κάπου τόσο είναι αλλά το βάφτισα ξεφλουδισματάκι.
Επίσης παρατήρησα οτι όλα τα ξεφλουδισματάκια είναι προς την επάνω πλεύρά του τιμονιού οπότε δεν παίζει να είναι από νύχια αλλά μάλλον από τον ήλιο. -
Το δικό μου το ξεφλούδισμα ήταν 1-2 χιλιοστά όλο κι όλο (χιλιοστά, όχι εκατοστά), και μου το αλλάξαν στην εγγύηση, όπως πολύ σωστά θυμάται ο Pitt. Ήταν πολύ μικρό για να το αλλάξω αν δεν μου το έκαναν δωρεάν. Δεν τους είχε πάρει ώρα πολύ να το αλλάξουν. Παρόλο το ξεφλουδισματάκι, το δέρμα του τιμονιού μου φαίνεται πολύ ποιοτικό. Το 2ο δεν έχει ούτε ίχνος φθοράς, και το έχω ήδη καμιά 50αριά χιλ. χλμ.
-
Εχθές ενώ οδηγούσα έριξε μερικές ψιχάλες και είπα να ψεκάσω νερό στο παρμπρίζ για να καθαρίσει. Οι υαλοκαθαριστήρες δούλεψαν, θόρυβος από την αντλία ακούστηκε, αλλά νεράκι γιόκ. Υπέθεσα ότι θα βούλωσαν τα μπέκ (πιτσιλήθρες) γιατί είχα καιρό να τα χρησιμοποιήσω. Τα έβγαλα, τα βούτηξα μερικές ώρες σε ξύδι, είδα ότι περνάει άνετα το νερό και τα επανατοποθέτησα. Βάζω μπρός και τραβάω τον λεβιέ για να ψεκάσει νερό, ακούω την αντλία, αλλά νερό πουθενά! Για να μη πολυλογώ, διαπίστωσα ότι το σωληνάκι που πηγαίνει από την αντλία στα μπέκ είχε κοπεί στο ύψος του μεντεσέ του καπό.
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο σωληνάκι ~7χιλ. σκληρό μεν αλλά ελαφρώς εύκαμπτο λόγω της μορφής του που μοιάζει με σπιράλ (δεν είναι σπιράλ). Τηλεφωνώ στην Lion και μου λένε ότι δεν υπάρχει πουθενά διαθέσιμο, αν το παραγγείλουμε θα έρθει από Γαλλία σε 10 τουλάχιστον εργάσιμες ημέρες και κοστίζει 48€! Σιγά τα ωά, σκέφθηκα. Θα το αλλάξω με ένα άλλο σωληνάκι και μάλιστα υψηλής πίεσης για να μην έχει πρόβλημα. Αμ δε... Για να πλησιάσει κανείς την έξοδο της αντλίας και να βγάλει το σωληνάκι από τον σύνδεσμο, πρέπει να βγάλει τον πλαστικό θόλο από τον τροχό, ή ίσως να αφαιρέσει ολόκληρο το φωτιστικό σώμα. Σημειώνω ότι για να μη δονείται το σωληνάκι είναι στερεωμένο με πλαστικά κλίπς σε διάφορα σημεία του αμαξώματος τα οποία ήταν απροσπέλαστα χωρίς αφαίρεση αυτών που είπα παραπάνω. Δεν μπορούσα δηλαδή να το τραβήξω και να περάσω ένα άλλο, αλλά δεν ήθελα και να διαλύσω το μισό μπροστινό του αυτοκινήτου για να αλλάξω ένα σωληνάκι...
Προσπάθησα να το επιδιορθώσω ενώνοντας τα δύο κομμάτια με ένα σύνδεσμο για σωληνάκια, αλλά ο σύνδεσμος δεν έμπαινε στον σκληρό πλαστικό σωλήνα. Το ζέστανα, έβαλα τον σύνδεσμο, το έσφιξα και το κάλυψα με αυτοσυρρικνούμενο μακαρόνι. Το δοκιμάζω αλλά από την πίεση έσπασε πάλι ο σωλήνας μερικά χιλιοστά από το σημείο που είχα ζεστάνει.
Τελικώς πήρα ένα κομμάτι ~30εκ. ενισχυμένο σωλήνα υψηλής πίεσης (με λινά) έβαλα βαθιά μέσα του τα άκρα του σωλήνα που έσπασε και τα έσφιξα με 2 μεταλλικούς βιδωτούς σφιγκτήρες. Έβαλα επίτηδες μεγάλο κομμάτι για να μπορεί να πάρει και όλη την κούρμπα κάτω από τον μεντεσέ και να μην ξανασπάσει. Τα σημεία με τους σφικτήρες τα τύλιξα με ειδική υφασμάτινη αυτοκόλλητη ταινία για να μη τραυματίσουν το αμάξωμα και τα παρακείμενα πλαστικά. Τον σωλήνα τον στερέωσα επάνω στον μεντεσέ όπου και ήταν αρχικά στερεωμένος. Το δοκίμασα και δουλεύσει άψογα. Το αποτέλεσμα φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες.
Στην επάνω φωτογραφία και ακριβώς κάτω από το μπράτσο του μεντεσέ, διακρίνεται η επιστροφή του σωλήνα που πηγαίνει προς την αντλία.
Ίσως δεν είναι αισθητικά άψογο αλλά σίγουρα στο σημείο εκείνο δεν πρόκειται να πάθει τίποτε τουλάχιστον την επόμενη δεκαετία, άσε που γλύτωσα και 48€ + περαστικά + τουλάχιστον 2 εβδομάδες χωρίς λειτουργία του συστήματος πλύσης...
Αυτά έγιναν εχθές. Επειδή τα 48€ για ένα κακής ποιότητας πλαστικό σωληνάκι ενός περίπου μέτρου δεν μου ακούστηκαν καλά, σήμερα άρχισα να ψάχνω στο δίκτυο με το P/N του σωλήνα (6439L1) για να δώ τι γίνεται. Διαπίστωσα λοιπόν μερικά πράγματα που τα μοιράζομαι μαζί σας.
Πρώτον, το σωληνάκι το αγοράζουμε εδώ 55% ακριβότερα από την τιμή που το αγοράζει ο 'φτωχογερμανός'. (Βλέπε εδώ, εδώ & εδώ). Δικαιολογημένα θα μου πείς καθόσον αφ’ ενός μεν εμείς έχουμε υψηλότερη αγοραστική δύναμη από τους εξαθλιωμένους γερμανούς (το είπε και ο Σόιμπλε και τον πιστέψαμε) αφετέρου δε ως μ@λ@κες, έχουμε συνηθίσει σε αυτήν την τακτική τιμολόγησης (βλέπε IKEA, LIDL, κλπ) όπου τα πάντα πωλούνται εδώ κατά πολύ ακριβότερα απ’ ότι στην Γερμανία.
Δεύτερον, το βάρος του σωλήνα μαζί με την σακούλα συσκευασίας είναι 40 γραμμάρια. Αυτό σημαίνει ότι αν μπορούσε κανείς να αγοράσει τον σωλήνα με το κιλό, θα πρέπει να πληρώσει περίπου 1.200€! όσο δηλαδή κοστίζει σήμερα μια ουγγιά καθαρό χρυσάφι!! Μη βιασθείτε να γελάσετε με την αυθαίρετη αναγωγή, γιατί δεν μιλάμε για κάποιο προϊόν τεχνολογίας, αλλά για έναν φτηνοσωλήνα του μέτρου που συν τοις άλλοις αποδείχθηκε ότι είναι και κακής ποιότητας. Για να πάρετε μια ιδέα, σωλήνας σιλικόνης (όχι απλός πλαστικός που πολυμερίζεται και σπάει) με αντοχή στους 200 oC ίδιας περίπου διατομής, κοστίζει λιγότερο από 2€/m
Τρίτον, διαπίστωσα ότι δεν είμαι ο μόνος που την έπαθε με το συγκεκριμένο σωληνάκι. Όλως τυχαίως έπεσα επάνω σε ομοιοπαθή Ρώσο που φαίνεται ότι είναι το ίδιο βλαμμένος μ’ εμένα και γράφει σε φόρουμ για το 3008 και ποστάρει φωτογραφίες. Και τι βλέπω, ότι όχι μόνο έσπασε στο ίδιο ακριβώς σημείο με το δικό μου, αλλά ο ταλαίπωρος το μπάλωσε με τον ίδιο περίπου τρόπο. Και σαν να μην έφτανε αυτό πετάγονται και άλλοι τέσσερις κάτοχοι 3008 (οι oLeГ, danny52, mitinsy, & Boris) και αναφέρουν ότι έχουν το ίδιο πρόβλημα...
Συγγνώμη για την μακροσκελή ανάρτηση. Τα έγραψα αφενός μεν γιατί ίσως έτσι βοηθηθεί κάποιος που ενδεχομένως αντιμετωπίσει ανάλογο πρόβλημα, αφετέρου δε γιατί ήθελα να τα πώ για να ξεσκάσω.
-
Χαρά στο κουράγιο σου. Μη πας όμως μακρυά, σε Ρώσους κτλ., το είχα πάθει κι εγώ, το είχα γράψει εδώ http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=31997&start=2850#p2884655 αλλά δεν είχα γράψει τι έγινε τελικά. Είχε κοπεί και σε εμένα το σωληνάκι που λες. Το είχα πάει στην Peugeot, προσπαθήσαν να το ενώσουν κάνοντας κάτι τέτοια κόλπα, αλλά ξαναέσπαγε (μιλάμε για φοβερή ποιότητα). Τελικά μου το άλλαξαν ολόκληρο με άλλο σωληνάκι (όχι το ίδιο, αλλά πολύ καλύτερο κατά τα λεγόμενά τους, νομίζω από άλλο μοντέλο), κανέναν 10-15άρικο πρέπει να είχα πληρώσει, αν θυμάμαι καλά.
Άκου 48€ για ένα σωληνάκι της κακιάς ώρας!
-
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
Χαρά στο κουράγιο σου. Μη πας όμως μακρυά, σε Ρώσους κτλ., το είχα πάθει κι εγώ, το είχα γράψει εδώ http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=31997&start=2850#p2884655 αλλά δεν είχα γράψει τι έγινε τελικά. Είχε κοπεί και σε εμένα το σωληνάκι που λες. Το είχα πάει στην Peugeot, προσπαθήσαν να το ενώσουν κάνοντας κάτι τέτοια κόλπα, αλλά ξαναέσπαγε (μιλάμε για φοβερή ποιότητα). Τελικά μου το άλλαξαν ολόκληρο με άλλο σωληνάκι (όχι το ίδιο, αλλά πολύ καλύτερο κατά τα λεγόμενά τους, νομίζω από άλλο μοντέλο), κανέναν 10-15άρικο πρέπει να είχα πληρώσει, αν θυμάμαι καλά.Άκου 48€ για ένα σωληνάκι της κακιάς ώρας!
Έτσι όπως το είχες γράψει, νόμιζα ότι είχαν βουλώσει τα μπέκ σου, που λίγο - πολύ είναι φυσιολογικό λόγω των αλάτων του νερού. Που να φαντασθώ ότι την έπαθες και εσύ. Τώρα που το σκέφτομαι, νομίζω ότι και κάποιος άλλος είχε αναφέρει ότι πλήρωσε αρκετά για την επισκευή του κυκλώματος πλύσης, αλλά δεν θυμάμαι ποιός ήταν. Ίσως και αυτός να είχε το ίδιο πρόβλημα.
Συμβουλή προς κατόχους 3008: Μην ανοιγοκλείνετε συχνά το καπό, αλλά μόνο όταν υπάρχει ιδιαίτερα σοβαρός λόγος (φωτιά στο χώρο του κινητήρα, λίμνη με πάνω από 2 λίτρα λαδιού κάτω από τον παρκαρισμένο αυτοκίνητο κλπ) γιατί αλλιώς υπάρχει κίνδυνος να σπάσει το σωληνάκι του κυκλώματος πλύσης...
-
Εμένα το σωληνάκι αυτό , απλώς έβγαινε (σύμφωνα με αυτά που μου είπαν).
Είχα διαρροή (δηλαδή δεν πιτσιλούσε) 2 φορές.
Καμία δεν πλήρωσα κάτι και τώρα είναι μια χαρα....φτου φτου -
Μπράβο βρε Pitt, όχι τόσο για τη δουλειά που έκανες αλλά για τον κόπο που έκανες για να τα γράψεις!
-
Ο χρήστης iomy έγραψε:
Μπράβο βρε Pitt, όχι τόσο για τη δουλειά που έκανες αλλά για τον κόπο που έκανες για να τα γράψεις!Πουσισίρε; Ακόμη σε περιμένω για καφέ...
Το επίσημο site της Peugeot στην Ελλάδα εδώ και 3 μήνες είναι κενό περιεχομένου. Αφού ο Συγγελίδης έχει οριστικοποιήσει κάποιες συνεργασίες, όπως με τον Αδαμίδη στην Θεσσαλονίκη, γιατί δεν τις αναφέρει για να ξέρει ο κόσμος που να απευθυνθεί;
Πρόκειται για ολιγωρία και τσαπατσουλιά ή κάτι άλλο; -
Καλησπερα
Στο σερβις ενος μεταχειρισμενου 3008 που αγορασα (μοντελο 2009) παρατηρηθηκε μια μικρη διαροη στο αριστερο αμορτισερ, ετσι ωστε να εχει καλυψει το μισο σιγα σιγα. Δεν ξερω ποσο θα προχωρησει αυτο.
Διαβαζοντας παλαιοτερα εχει γινει σε αλλους παρομοιο και αντικατασταση μεσα στην εγγυηση.
Ειναι βλαβη γυρο στο 1000ευρω μιας και χρειαζεται ολο το συστημα αλλαγη και στους δυο τροχους.
Υπαρχει περιπτωση να το εχει βγαλει η Peugeot σαν γνωστο προβλημα και να καλυπτει μερος της αλλαγης?
(δεν εχω παει στην Peugeot αλλα σε εξωτερικο συνεργειο)Ευχαριστω
Βαγγελης -
Ο χρήστης vangelisd έγραψε:
ΚαλησπεραΣτο σερβις ενος μεταχειρισμενου 3008 που αγορασα (μοντελο 2009) παρατηρηθηκε μια μικρη διαροη στο αριστερο αμορτισερ, ετσι ωστε να εχει καλυψει το μισο σιγα σιγα. Δεν ξερω ποσο θα προχωρησει αυτο.
Διαβαζοντας παλαιοτερα εχει γινει σε αλλους παρομοιο και αντικατασταση μεσα στην εγγυηση.
Ειναι βλαβη γυρο στο 1000ευρω μιας και χρειαζεται ολο το συστημα αλλαγη και στους δυο τροχους.
Υπαρχει περιπτωση να το εχει βγαλει η Peugeot σαν γνωστο προβλημα και να καλυπτει μερος της αλλαγης?
(δεν εχω παει στην Peugeot αλλα σε εξωτερικο συνεργειο)Ευχαριστω
ΒαγγεληςΘες 1000ε για να αλλαξεις 2 αμορτισέρ; ;;;; καταλαβαίνω κάτι λάθος; ;;
-
Εχει το Dynamic Roll?
-
Σωστα μιας και ειναι κομματι ολο με το δεξι/αριστερο καθως και το κεντρικο εμβολο που βοηθαει στο Dynamic Rolling Control.
Φιλοι εχουν αναφερει κοστος 800 και 1200 (JonnyX) παλαιοτερα , καθως επισης κ drdino
Απλα δε ξερω αν εχει προχωρησει κανενας με αλλαγη ή επέλεξε κάτι άλλο.
Καποιοι εχουν αναφερει αλλαγη με απλα αμορτισερ ΚΥΒ με κοστος 50Ε
Βαγγέλης
-
Απο τη στιγμή που έχεις διαρροή, η αντικατάσταση είναι επιβεβλημενη, οπότε ψαξε για την οικονομικοτερη λύση.. ......
Με 1000ε μαύρο τον βλέπω τον οβελια -
Θα περιμενω να δω αν θα προχωρησει η διαρροη (που λογικα θα προχωρησει ) αλλα μου φαινεται περιεργο πριν 3 εβδομαδες το ειχα σηκωσει, δεν ειχε τιποτε απο κατω, εμεινε στο γκαραζ, και τωρα το εβγαλα παλι για σερβις φανηκε η μικρη διαρροη.
Κριμα να καταργησεις το DRC τελειως
-
Ρε παιδιά σαν πολλά προβλήματα δε βγάζει το 3008 σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της Peugeot?
-
Παιδια δεν εχω αναφερει ποτε διαρροη για αμορτισερ ..ουτε κοστος ! Δεν εχω ιδεα απο αυτα !
Peugeot 3008 '08