Ο χρήστης ZONAS έγραψε:
Καταλαβαίνεις και πτώση στην απόδοση, ή απλώς σου βγάζει το μήνυμα; Το μήνυμα στο βγάζει συνεχώς ή κατά διαστήματα όπως το δικό μου;
Το μήνυμα το βγάζει κατά διαστήματα και συγκεκριμένα στην ανηφόρα του Δερβενίου στη Θεσσαλονίκη με 130 και cruise control.
Όχι πάντα όμως γι΄αυτό ίσως φταίει η βενζίνη όπως λέει ο Pitt.Απώλεια ισχύος πάντως νομίζω ότι έχω.
Θα ήταν επίσης χρήσιμο να αναλυθεί το 'κάποιες πατέντες' (χημικά, τρίψιμο;) και το 'γενικός καθαρισμός turbo'.
Τον όρο πατέντα τον χρησιμοποίησαν στο συνεργείο γιατί ένας μηχανικός τους έδειξε έναν τρόπο καθαρισμού,
Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, ξηλώνεται η εισαγωγή του αέρα και φαίνονται τα έδρανα των βαλβίδων. Με ειδικά πατενταρισμένα τσιμπηδάκια που έκανε αυτός όπως επίσης και με κάποια σπρέυ, καθαρίζουμε το πουρί που έχει μαζέψει. Με αυτόν τον τρόπο καθαρίζουμε το 90% και κοστίζει 250. Για να καθαριστεί το 100% πρέπει να ξηλωθεί όλη η κυλινδροκεφαλή αλλά αυτό θα κοστίσει άλλα 400. Κοστίζει κυρίως ο χρόνος εργασίας και όχι τα υλικά.
Είναι εγγυημένο ότι το αμάξι θα πάρει τα πάνω. Το έκανε κάποιος εκεί και έγινε σαν καινούριο.
Και εγώ cruise control είχα όταν μου άναψε στην ανηφόρα και τις 2 φορές! Άρα μιλάμε μάλλον για το ίδιο πράγμα. Ελπίζω να έφταιγε η βενζίνη, όπως λέει ο Pitt.