Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 413
    • Best 0
    • Groups 0

    alexandr

    @alexandr

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    413
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    alexandr Unfollow Follow

    Latest posts made by alexandr

    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης ZONAS έγραψε:

      Καταλαβαίνεις και πτώση στην απόδοση, ή απλώς σου βγάζει το μήνυμα; Το μήνυμα στο βγάζει συνεχώς ή κατά διαστήματα όπως το δικό μου;

      Το μήνυμα το βγάζει κατά διαστήματα και συγκεκριμένα στην ανηφόρα του Δερβενίου στη Θεσσαλονίκη με 130 και cruise control.
      Όχι πάντα όμως γι΄αυτό ίσως φταίει η βενζίνη όπως λέει ο Pitt.

      Απώλεια ισχύος πάντως νομίζω ότι έχω.

      Θα ήταν επίσης χρήσιμο να αναλυθεί το 'κάποιες πατέντες' (χημικά, τρίψιμο;) και το 'γενικός καθαρισμός turbo'.

      Τον όρο πατέντα τον χρησιμοποίησαν στο συνεργείο γιατί ένας μηχανικός τους έδειξε έναν τρόπο καθαρισμού,

      Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, ξηλώνεται η εισαγωγή του αέρα και φαίνονται τα έδρανα των βαλβίδων. Με ειδικά πατενταρισμένα τσιμπηδάκια που έκανε αυτός όπως επίσης και με κάποια σπρέυ, καθαρίζουμε το πουρί που έχει μαζέψει. Με αυτόν τον τρόπο καθαρίζουμε το 90% και κοστίζει 250. Για να καθαριστεί το 100% πρέπει να ξηλωθεί όλη η κυλινδροκεφαλή αλλά αυτό θα κοστίσει άλλα 400. Κοστίζει κυρίως ο χρόνος εργασίας και όχι τα υλικά.

      Είναι εγγυημένο ότι το αμάξι θα πάρει τα πάνω. Το έκανε κάποιος εκεί και έγινε σαν καινούριο.

      Και εγώ cruise control είχα όταν μου άναψε στην ανηφόρα και τις 2 φορές! Άρα μιλάμε μάλλον για το ίδιο πράγμα. Ελπίζω να έφταιγε η βενζίνη, όπως λέει ο Pitt.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexandr
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης Pitt έγραψε:

      Καταλαβαίνεις και πτώση στην απόδοση, ή απλώς σου βγάζει το μήνυμα; Το μήνυμα στο βγάζει συνεχώς ή κατά διαστήματα όπως το δικό μου;

      Το μήνυμα το βγάζει κατά διαστήματα και συγκεκριμένα στην ανηφόρα του Δερβενίου στη Θεσσαλονίκη με 130 και cruise control.

      Χα! Είναι ηλίου φαεινότερο ότι έχεις και εσύ το ίδιο πρόβλημα. Είναι γνωστό τοις πάσι ότι το Δερβένι για την Θεσσαλονίκη είναι ότι η Μαλακάσα για την Αθήνα! Όπερ έδει δείξαι...

      Συμφωνώ με αυτά που έγραψε ο NickNt. Αν δεν έχω πάθε déjà-vu, νομίζω ότι και στο παρελθόν είχαμε κάνει την ίδια κουβέντα και είπαμε τα ίδια πράγματα.

      1ον, προσέχουμε πού βάζουμε βενζίνη, και 2ον, γυρίζουμε Αθήνα μέσω Θηβών-Κάζας (παρεμπιπτόντως, από τους πιο κουραστικούς δρόμους που υπάρχουν, με στροφές και γεμάτος νταλίκες που πηγαίνουν από κει για να γλυτώσουν το διόδια).

      Παρέλειψες το σημαντικότερο αξιοθέατο της διαδρομής: Τα κοψίδια στο Κριεκούκι!

      ΥΓ. Μου φαίνεται ή είναι ιδέα μου ότι σας τρώγεται η τσέπη σας;

      Ναι, εμένα μου τρώγεται η τσέπη μου, όμως επειδή κυκλοφορούν καβούρια μέσα της

      Τα κοψίδια δεν τα έχω δοκιμάσει, οπότε μου έμειναν οι στροφές με τις νταλίκες!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexandr
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης tiniakos31 έγραψε:
      Γεια σε όλους.
      Έχουμε χαθεί.
      Η Γαλλίδα μου υπάρχει ακόμη την χαίρομαι και με χαίρεται.

      Η δικιά μου είναι λίγο δύστροπη και μου κάνει κολπάκια όμως! Σου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα; Ποσα χλμ. έχεις;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexandr
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης ZONAS έγραψε:

      Θα ήθελα τη βοήθειά σας. Πριν κανένα μήνα οδηγώντας στην παρατεταμένη ανωφέρεια της Εθνικής πριν τη Μαλεσίνα μου άναψε μήνυμα 'Antipollution System Fault' και έμεινε αναμμένο το εικονίδιο της μηχανής. Ο νους μου πήγε σε κακής ποιότητας βενζίνη, δεν μπορούσα και να πάω να το ελέγξω, και σκέφτηκα να το πάω για έλεγχο γυρίζοντας στην Αθήνα. Μετά από μερικές εκατοντάδες χλμ. το μήνυμα σταμάτησε να ανάβει.

      Έχετε καμιά ιδέα;

      Και σε μένα παρουσιάζεται αυτό και μάλλον θα κάνω decarbonisation ή γενικά καθαρισμό του turbo. Θα με κοστίσει γύρω στα 250 στην αντιπροσωπεία με κάτι πατέντες.

      Όσο για βλάβες προχθές άλλαξα δίσκο-πλατό. Κόστος 450 σε εξωτερικό συνεργείο. Τα μισά είναι η εργασία. Δεν ξέρω αν είναι πολλά. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν τουλάχιστον 600. Στον THP κινητήρα πάντως μπορείς να αλλάξεις μόνο τον δίσκο και το πλατό που πάνε σετ και όχι το ρουλεμάν που είναι ξεχωριστά. Στον απλό κινητήρα αλλάζεις και τα τρία.

      Το κατάλαβα στην εθνική αρχικά όταν με πετούσε το cruise control σε ανηφόρες και μετά σε επαρχιακές ανηφόρες όπου πατίναρε κανονικά και αναγκαζόμουν να κατεβάσω ταχύτητες.

      Ο έντονος μεταλλικός θόρυβος πάντως που άκουγα κατά καιρούς όταν έκανα όπισθεν σε ανηφόρα έφυγε. Φαίνεται δηλαδή ότι το πρόβλημα υπήρχε εδώ και καιρό ώσπου το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε τελείως.

      Καταλαβαίνεις και πτώση στην απόδοση, ή απλώς σου βγάζει το μήνυμα; Το μήνυμα στο βγάζει συνεχώς ή κατά διαστήματα όπως το δικό μου;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexandr
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Μάλλον όλοι συμφωνείτε ότι δεν είναι το τούρμπο, πολύ χαίρομαι γιαυτό!

      Pitt, είναι η βενζίνη λες, ε; Μακάρι. Άρα συμπέρασμα, 1ον, προσέχουμε πού βάζουμε βενζίνη, και 2ον, γυρίζουμε Αθήνα μέσω Θηβών-Κάζας (παρεμπιπτόντως, από τους πιο κουραστικούς δρόμους που υπάρχουν, με στροφές και γεμάτος νταλίκες που πηγαίνουν από κει για να γλυτώσουν το διόδια).

      Έχετε και τους δικούς μου χαιρετισμούς!

      NickNT, με το 'ηλεκτροβάνα' δεν είμαι σίγουρος, μπορεί να μου είπαν κάποιον άλλο όρο, δεν θυμάμαι καλά. Για σκάστρα δεν νομίζω να κοίταξαν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexandr
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης Lippi έγραψε:
      Είναι λογικό να μην νιώθεις διαφορά εφόσον δεν άλλαξε κάτι στο αυτοκίνητο. Αν έχει το πρόβλημα που σου είπαν, εξακολουθεί να το έχει και εσύ κινείσαι όπως πριν. Φυσικό να μην αισθάνεσαι πτώση απόδοσης.
      Την ένδειξη μπορεί να την έσβησαν από το διαγνωστικό.
      Πάντως αν μείνεις από τούρμπο θα το καταλάβεις. Το αυτοκίνητο (αν κινείται - το πιο πιθανό είναι ότι θα κινείται) θα πηγαίνει αργά.
      Γενικά πάντως, χωρίς να ξέρω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο - μου φαίνεται περίεργο να σου βγάλει τέτοια ένδειξη για τέτοια μηχανική βλάβη.

      Μα δεν αισθάνομαι πτώση απόδοσης σε σχέση με πριν που δεν το είχε το 'πρόβλημα'. Η ένδειξη δεν σβήστηκε από το διαγνωστικό, όταν έφυγα από το συνεργείο την έβγαζε, και για αρκετές 100άδες χλμ ακόμη. Μετά έσβησε μόνη της.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexandr
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Θα ήθελα τη βοήθειά σας. Πριν κανένα μήνα οδηγώντας στην παρατεταμένη ανωφέρεια της Εθνικής πριν τη Μαλεσίνα μου άναψε μήνυμα 'Antipollution System Fault' και έμεινε αναμμένο το εικονίδιο της μηχανής. Ο νους μου πήγε σε κακής ποιότητας βενζίνη, δεν μπορούσα και να πάω να το ελέγξω, και σκέφτηκα να το πάω για έλεγχο γυρίζοντας στην Αθήνα. Μετά από μερικές εκατοντάδες χλμ. το μήνυμα σταμάτησε να ανάβει.

      Γυρίζοντας Αθήνα μου ξαναάναψε πάλι σε αντίστοιχη ανωφέρεια της Εθνικής (στη Μαλακάσα). Το πήγα στην αντιπροσωπεία, όπου μου είπαν ότι το μήνυμα που τους έβγαζε ήταν για χαλασμένες ηλεκτροβάνες (ή κάτι τέτοιο, δεν θυμάμαι καλά) του τούρμπο. Πρέπει να τις αλλάξουμε μου είπαν. Με παίρνουν τηλέφωνο αργότερα, μου λένε δεν φταίει αυτό τελικά, γιαυτό ανοίξαμε το τούρμπο, βρήκαμε στραβωμένα πτερύγια, οπότε ή θέλει άλλαγμα το τούρμπο (1200€) ή να το στείλουμε για επισκευή με τα μισά περίπου!

      Αφού γλύτωσα το εγκεφαλικό, τους λέω δεν μπορώ να αφήσω το αμάξι, το χρειάζομαι (πράγματι), θα πάθει κάτι αν το φέρω κάποια άλλη φορά; Μου λενε όχι, απλώς η μηχανή θα δουλεύει χωρίς τούρμπο.

      Να μην τα πολυλογώ, η μηχανή και το τούρμπο μια χαρά δουλεύουν (δεν καταλαβαίνω καμιά πτώση της ιπποδύναμης) εδώ και κάπου 4000χλμ από το πρώτο μήνυμα, ενώ τελευταία έχει σταματήσει πάλι να το βγάζει.

      Και ερωτώ, πώς είναι δυνατόν με χαλασμένο τούρμπο να μην καταλαβαίνει τίποτα η μηχανή; Προφανώς δεν γίνεται αυτό, άρα το τούρμπο μάλλον δεν έχει πρόβλημα, τουλάχιστον σοβαρό. Και επίσης πώς είναι δυνατόν το μήνυμα να σταματά να εμφανίζεται από μόνο του; Παίζει να φταίει κανένας αισθητήρας, και τα στραβωμένα πτερύγια του τούρμπο που μου είπαν να είναι μικρή φυσιολογική φθορά;

      Έχετε καμιά ιδέα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexandr
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Και εγώ για μετά το καλοκαίρι το προγραμμάτιζα, αλλά δεν πήγαινε άλλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexandr
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ναι, τα LX φαίνεται να είναι καλά. Δεν ξέρω, βέβαια, από αντοχή σε κοτρώνια πώς τα πάνε.

      Έχεις δίκιο, είμαστε στα 3014 posts

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexandr
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Και εγώ τα Latitude Tour που είχα στους μπροστινούς τροχούς (στους πίσω είχα βάλει Hankook για λόγους οικονομίας), κάπου 65000χλμ. τα είχα. Είχαν ακόμη λίγο μέχρι να φτάσουν στο όριο (το σημάδι που έχει στα αυλάκια), αλλά είχαν αρχίσει να γλιστρούν. Αντίθετα, τα Hankook με 40000χλμ. περίπου είχαν πλέον φτάσει στο όριο, παρόλο που ήταν μονίμως στους πίσω τροχούς.

      Τα Latitude Tour θεωρούνται πάντως 90-10 (το είχα δει παλιότερα στο site της Michelin), αλλά ούτε εγώ ψάχτηκα για άλλη μάρκα, μια που ήμουνα ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά τους - και σε χίονι, λάσπη, καρόδρομο (σε αυτές τις συνθήκες, και μιλώντας για Michelin, τα Latitude Cross πρέπει να είναι καλύτερα, αλλά δεν βγαίνουν στις διαστάσεις μας). Στο βρεγμένο γλιστρούν βέβαια λίγο περισσότερο.

      Ένα ενδιαφέρον site για συγκρίσεις ελαστικών (με surveys από χρήστες, Αμερικάνους βέβαια!) είναι το tirerack. Έχει και στήλη για τη συμπεριφορά σε πάγο και χιόνι. Ορίστε εδώ η σύγκριση της κατηγορίας του Latitude (τα Conti 4x4 Contact τα βγάζει τελευταία πάντως).
      http://www.tirerack.com/tires/surveyresults/surveydisplay.jsp?type=CSTAS

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexandr
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr