Tη χρονιά που πέρασε είχα καρφί για κάποιους μήνες σε ένα ελαστικό και η πίεση σταδιακά έπεφτε μέχρι που έβγαζε το μήνυμα low pressure εκεί γύρω στα 1,7-1,9.
Latest posts made by zonas
-
RE: Peugeot 3008 '08
-
RE: Peugeot 3008 '08
Ο χρήστης JohnnyX έγραψε:
Αχ αυτο το Δερβενι...
Ξαναθυμιζω οτι εχω τα να δω ομως απο την ημερα που χρησιμοποιω αεριο !Μίλησα με έναν εκ των δύο που είχε το συνεργείο στην Λαμπράκη που έκλεισε. Ο δεύτερος εκ Βουλγαρίας έφυγε. Τώρα είναι στην Γιαννιτσών (elgas) http://www.elgas.gr. Κάποια στιγμή θα το κάνω και εγώ μάλλον.
To Σύστημα είναι αυτό αν δεν κάνω λάθος: http://www.gas-shop.gr/index.php?SCREEN=products_detail&ProductID=17089
Τα χλμ alexandr είναι 128000.
-
RE: Peugeot 3008 '08
Εμένα μου είπαν ότι θέλει μία μέρα δουλειά γι'αυτό και το κόστος. Πληρώνουμε δηλαδή τα εργατικά. Σε κάθε περίπτωση έχω υπόψη και ένα άλλο συνεργείο όπου ο τύπος είναι ηλεκτρονικός αυτοκινήτων και μου έκανε καθαρισμό σε απλό golf παλαιότερα με 80 ευρώ αν θυμάμαι. Θα μου κάνει πρώτα δυναμομέτρηση και μετά θα δει. Λείπει όμως σε διακοπές ...
-
RE: Peugeot 3008 '08
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
Καταλαβαίνεις και πτώση στην απόδοση, ή απλώς σου βγάζει το μήνυμα; Το μήνυμα στο βγάζει συνεχώς ή κατά διαστήματα όπως το δικό μου;
Το μήνυμα το βγάζει κατά διαστήματα και συγκεκριμένα στην ανηφόρα του Δερβενίου στη Θεσσαλονίκη με 130 και cruise control.
Όχι πάντα όμως γι΄αυτό ίσως φταίει η βενζίνη όπως λέει ο Pitt.Απώλεια ισχύος πάντως νομίζω ότι έχω.
Θα ήταν επίσης χρήσιμο να αναλυθεί το 'κάποιες πατέντες' (χημικά, τρίψιμο;) και το 'γενικός καθαρισμός turbo'.
Τον όρο πατέντα τον χρησιμοποίησαν στο συνεργείο γιατί ένας μηχανικός τους έδειξε έναν τρόπο καθαρισμού,
Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, ξηλώνεται η εισαγωγή του αέρα και φαίνονται τα έδρανα των βαλβίδων. Με ειδικά πατενταρισμένα τσιμπηδάκια που έκανε αυτός όπως επίσης και με κάποια σπρέυ, καθαρίζουμε το πουρί που έχει μαζέψει. Με αυτόν τον τρόπο καθαρίζουμε το 90% και κοστίζει 250. Για να καθαριστεί το 100% πρέπει να ξηλωθεί όλη η κυλινδροκεφαλή αλλά αυτό θα κοστίσει άλλα 400. Κοστίζει κυρίως ο χρόνος εργασίας και όχι τα υλικά.
Είναι εγγυημένο ότι το αμάξι θα πάρει τα πάνω. Το έκανε κάποιος εκεί και έγινε σαν καινούριο.
-
RE: Peugeot 3008 '08
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
Θα ήθελα τη βοήθειά σας. Πριν κανένα μήνα οδηγώντας στην παρατεταμένη ανωφέρεια της Εθνικής πριν τη Μαλεσίνα μου άναψε μήνυμα 'Antipollution System Fault' και έμεινε αναμμένο το εικονίδιο της μηχανής. Ο νους μου πήγε σε κακής ποιότητας βενζίνη, δεν μπορούσα και να πάω να το ελέγξω, και σκέφτηκα να το πάω για έλεγχο γυρίζοντας στην Αθήνα. Μετά από μερικές εκατοντάδες χλμ. το μήνυμα σταμάτησε να ανάβει.Έχετε καμιά ιδέα;
Και σε μένα παρουσιάζεται αυτό και μάλλον θα κάνω decarbonisation ή γενικά καθαρισμό του turbo. Θα με κοστίσει γύρω στα 250 στην αντιπροσωπεία με κάτι πατέντες.
Όσο για βλάβες προχθές άλλαξα δίσκο-πλατό. Κόστος 450 σε εξωτερικό συνεργείο. Τα μισά είναι η εργασία. Δεν ξέρω αν είναι πολλά. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν τουλάχιστον 600. Στον THP κινητήρα πάντως μπορείς να αλλάξεις μόνο τον δίσκο και το πλατό που πάνε σετ και όχι το ρουλεμάν που είναι ξεχωριστά. Στον απλό κινητήρα αλλάζεις και τα τρία.
Το κατάλαβα στην εθνική αρχικά όταν με πετούσε το cruise control σε ανηφόρες και μετά σε επαρχιακές ανηφόρες όπου πατίναρε κανονικά και αναγκαζόμουν να κατεβάσω ταχύτητες.
Ο έντονος μεταλλικός θόρυβος πάντως που άκουγα κατά καιρούς όταν έκανα όπισθεν σε ανηφόρα έφυγε. Φαίνεται δηλαδή ότι το πρόβλημα υπήρχε εδώ και καιρό ώσπου το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε τελείως.
-
RE: Peugeot 3008 '08
Και μένα δυστυχώς έχουν φτάσει σχεδόν στο δείκτη φθοράς. Τα Matador φάνηκαν μη ανθεκτικά. Έκανα 34000 με αυτά σε αντίθεση με τα 50000 των PRIMACY XP, και παρά το μεγαλύτερο tread wear των πρώτων. Τελικά ανταποκρίνεται στην αλήθεια αυτός ο δείκτης;
Απ'ότι βλέπω ούτε φέτος θα συναντηθούμε έστω και μία μέρα...;
-
RE: Peugeot 3008 '08
Ο χρήστης driving instructor έγραψε:
Είχα διαβάσει παλαιότερα για φθορές στο τιμόνι από κάποιο φίλο και θα ήθελα να το σχολιάσω λίγο μιας και το δικό μου έχει ένα ξεφλουδισματάκι.Το πρόβλημα αυτό το έχω δει και σε πολλά 3008 στο car.gr αλλά και σε 308 που έψαχνα παλαιότερα.Το θεωρώ ντροπή για ένα αυτοκίνητο που καινούριο κοστίζει κάτι παραπάνω από 20 χιλιάρικα όταν μάλιστα αυτοκίνητα των 10 χιλιάδων όπως το Micra (δερμάτινο τιμόνι) που το έχω για εκπαιδευτικό και το έχουν πιάσει εκατοντάδες ξένα χέρια δεν έχει πάθει το παραμικρό.
Όταν το πήρα (μεταχειρισμένο) ρώτησα στην αντιπροσωπεία εάν θα ήθελα να το αλλάξω πόσο πάει και μου είπαν περίπου 120-150 Ε και θέλει και κανα δυο μέρες γιατί πρέπει να ξηλωθεί με προσοχή (αερόσακος) και να ξαναραφτεί.Σε μένα το ξεφλούδισμα είναι πάνω από 10 εκατοστά...
-
RE: Peugeot 3008 '08
To ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ σε μικρό βαθμό. Στην αντιπροσωπεία εδώ μου είπαν ότι επισήμως ο καθαρισμός που προτείνουν κοστίζει πάνω από 500 ευρώ. Ο καινούργιος όμως υπεύθυνος στα service που δούλευε επί χρόνια στη citroen έχει βρει μια πατέντα καθαρισμού με δύο sprey και κοστίζει γύρω στα 250 ευρώ. Μου έδειξε και κάτι photos που έχει από την όλη διαδικασία και πραγματικά είδα το πουρί και την καπνιά που μαζεύται. Πάντως το πρόβλημα γίνεται εντονότερο όταν κάποιος κινείται κυρίως στην πόλη. Η συμβουλή του είναι η κατά καιρούς οδήγηση με ψηλές στροφές που διευκολύνει τον αυτοκαθαρισμό.
-
RE: Peugeot 3008 '08
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
Α, ξέχασα να το αναφέρω, τώρα που το πήγα για τη τρόμπα, το καπάκι της μηχανής είχε κατά περίεργο τρόπο λάδια επάνω. Μου είπαν ότι πρέπει να το παρακολουθήσουμε μήπως το καπάκι χρειαστεί άλλαγμα! (=200€)!
Δημοσίευσή μου πέρσι το Μάιο:
....Σήμερα πήγα και άλλαξα την τσιμούχα και τη φλάντζα απο το καπάκι βαλβίδων γιατι εδώ και καιρό όλο το πλαίσιο ήταν λαδωμένο. Σύνολο 46,11 + μαστορικα 38,36...