Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παράξενα ή αστεία χαρακτηριστικά αυτοκινήτων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Παράξενα ή αστεία χαρακτηριστικά αυτοκινήτων
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 19
    • 20
    • 10 / 20
    Περί αυτοκίνησης
    134
    393
    1284
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Σίγουρα θα αισθάνθηκε ..πολύ ΚΟΥΛΟΣ..!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        cmarin last edited by

        Κοιτάζοντας στο ευρετήριο βρήκα αυτό το πολύ καλό θέμα και το ανέβασα, περιμένοντας να γραφτούν και νέα παράξενα.

        Παρακαλούνται οι όσοι δεν το έχουν διαβάσει να το διαβάσουν και να μην γράφουν τα ίδια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          skullone last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:
          Σίγουρα θα αισθάνθηκε ..πολύ ΚΟΥΛΟΣ..!

          Δε λες καλύτερα καθυστερημένος; Όταν παίρνεις ένα νέο μηχάνημα, πρώτα RTFM!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            thymios last edited by

            Το Μεγκάν με τη μαλακία την κάρτα, που για να βάλεις μουσική απλά την τοποθετείς, αλλά για να ανοίξεις τα ηλεκτρικά παράθυρα (τόσο ασυνήθιστο για σταματημένο αυτοκίνητο!) πρέπει να βάλεις μπρος!Είναι δυνατόν;

            (αν έχει ξαναγραφεί-σόρρυ...Ξεκίνησα να διαβάζω το θέμα αλλά ΄κουράστηκα στην 4η σελίδα... )

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • X
              xristos69 last edited by

              Έχω κάνει αρκετές φορές πλάκα σε επιβάτες και άλλα αυτοκίνητα στα φανάρια με την Xantia.
              Όταν απο χαμηλωμένη η ανάρτηση πάει να σηκωθεί και πατάς δυνατά το φρένο, μπλοκάρουν τα υδραυλικά, μεγαλώνει πολύ η πίεση και όταν αφήσεις το φρένο απότομα, το αυτοκίνητο εκτοξεύεται με ορμή προς τα πάνω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thymios last edited by

                Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
                Έχω κάνει αρκετές φορές πλάκα σε επιβάτες και άλλα αυτοκίνητα στα φανάρια με την Xantia.
                Όταν απο χαμηλωμένη η ανάρτηση πάει να σηκωθεί και πατάς δυνατά το φρένο, μπλοκάρουν τα υδραυλικά, μεγαλώνει πολύ η πίεση και όταν αφήσεις το φρένο απότομα, το αυτοκίνητο εκτοξεύεται με ορμή προς τα πάνω.

                Όπως στο άβαταρ σου;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Τέλειο!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • X
                    xristos69 last edited by

                    Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:

                    Έχω κάνει αρκετές φορές πλάκα σε επιβάτες και άλλα αυτοκίνητα στα φανάρια με την Xantia.
                    Όταν απο χαμηλωμένη η ανάρτηση πάει να σηκωθεί και πατάς δυνατά το φρένο, μπλοκάρουν τα υδραυλικά, μεγαλώνει πολύ η πίεση και όταν αφήσεις το φρένο απότομα, το αυτοκίνητο εκτοξεύεται με ορμή προς τα πάνω.

                    Όπως στο άβαταρ σου;

                    αχαχαχαχαχα ναι! κρίμα που δεν μπορώ να το κάνω και με την GT

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      apav last edited by

                      Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
                      Έχω κάνει αρκετές φορές πλάκα σε επιβάτες και άλλα αυτοκίνητα στα φανάρια με την Xantia.
                      Όταν απο χαμηλωμένη η ανάρτηση πάει να σηκωθεί και πατάς δυνατά το φρένο, μπλοκάρουν τα υδραυλικά, μεγαλώνει πολύ η πίεση και όταν αφήσεις το φρένο απότομα, το αυτοκίνητο εκτοξεύεται με ορμή προς τα πάνω.

                      Και εάν διαλύσει με την πίεση;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Το προσεξα σημερα σε ενα golf V.
                        Μεσα σε καθε μπροστινο φαναρι εχει δυο λαμπες,μια για την μεγαλη σκαλα και μια για την μεσαια.Η λαμπα για την μεσαια σκαλα εχει μπροστα της ενα καλυμμα, για να μην ανοιγει πολυ η δεσμη μαλλον.Πανω στο καλυμμα εχουν βαλει το σημα της VW .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          barout last edited by

                          Ο χρήστης apav έγραψε:

                          Έχω κάνει αρκετές φορές πλάκα σε επιβάτες και άλλα αυτοκίνητα στα φανάρια με την Xantia.
                          Όταν απο χαμηλωμένη η ανάρτηση πάει να σηκωθεί και πατάς δυνατά το φρένο, μπλοκάρουν τα υδραυλικά, μεγαλώνει πολύ η πίεση και όταν αφήσεις το φρένο απότομα, το αυτοκίνητο εκτοξεύεται με ορμή προς τα πάνω.

                          Και εάν διαλύσει με την πίεση;

                          Το καταλαβαινεις ποτε πρεπει να το αφησεις γιατι το αυτοκινητο θελει να 'σηκωθει' και αρχιζει να τριζει, τοτε το αφηνεις και τσουπ πεταγεται

                          Επισης εχω παρατηρησει οτι οταν σταματας αποτομα (το αυτοκινητο ριχνει τη μουρη) και κρατας πατημενο το φρενο αν το αφησεις μετα απο λιγο το αυτοκινητο προσπαθει να ισοροπησει ριχνοντας αποτομα την ουρα

                          Η μανα μου την εχει πατησει πολλες φορες οταν το εκανα και μου ελεγε οτι κατι επαυε το αυτοκινητο τωρα απλα λεει κοφτο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            taurus last edited by

                            Έχω οδηγήσει παλιό 4θυρο Zastava, αυτό που ήταν βασισμένο στο Fiat 124... Eκτός από το κουφό ότι έχει δισκόφρενα μπρος-πίσω, έχει και άλλα δύο χαρακτηριστικά: Η ποδοτρόμπα για το πλυστικό του παρμπριζ και η κόρνα που είναι μια στεφάνη παρόμοια με αυτή του 206 WRC για τις ταχύτητες. Νομίζω ότι και σε μερικές παλιές Mercedes ήταν έτσι η κόρνα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Ο χρήστης taurus έγραψε:
                              Έχω οδηγήσει παλιό 4θυρο Zastava, αυτό που ήταν βασισμένο στο Fiat 124... Eκτός από το κουφό ότι έχει δισκόφρενα μπρος-πίσω, έχει και άλλα δύο χαρακτηριστικά: Η ποδοτρόμπα για το πλυστικό του παρμπριζ και η κόρνα που είναι μια στεφάνη παρόμοια με αυτή του 206 WRC για τις ταχύτητες. Νομίζω ότι και σε μερικές παλιές Mercedes ήταν έτσι η κόρνα...

                              Είσαι σίγουρος ότι έχει πίσω δίσκους;
                              Νομίζω ότι έχει ταμπούρα και μάλιστα αλουμινένια!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                maxmara last edited by

                                Και μια ηλιθιότητα ενός high-end αυτοκινήτου: το Ζ περιλαμβάνει αναγκαστικά και **κασσετόφωνο **:o .

                                Μα είναι δυνατόν?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  megane98hp last edited by

                                  Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                                  Και μια ηλιθιότητα ενός high-end αυτοκινήτου: το Ζ περιλαμβάνει αναγκαστικά και **κασσετόφωνο **:o .

                                  Μα είναι δυνατόν?

                                  ΕΕΕ;;;;;
                                  Παλι καλα που δεν βαζουν υποχρεωτικα συστημα που να παιζει 8-track tapes.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    akis-akis last edited by

                                    Ο χρήστης skullone έγραψε:

                                    Σίγουρα θα αισθάνθηκε ..πολύ ΚΟΥΛΟΣ..!

                                    Δε λες καλύτερα καθυστερημένος; Όταν παίρνεις ένα νέο μηχάνημα, πρώτα RTFM!!!

                                    ψιλοάσχετο με το topic αλλα έχει γέλιο:
                                    Πρώτο ταξίδι με την μηχανή μου πριν καμια 10αριά χρόνια, φτάνω στο Ναυπλιο με την κοπελιά μου και παμε να πιούμε καφέ με του που παμε να γυρίσουμε Αθήνα ανεβαίνω στη μηχανη και βάζω μπρός ανεβαίνει και αυτη βάζω πρώτη σβήνει ο κινητήρας το σκηνικό γίνετε καμια 15αρια φορές και εγω έχω μείνει μα@@@ας δεν καταλαβαίνω τι γινετε και τα έχω παίξει γιατι είμαι γυρω στα 19 και δεν έχω λεφτα για επισκευες και τέτοια,υπόψιν οτι ημουν φοιτητης στην Αθήνα και είμαι απο θεσσαλονικη,κινητα κ.τ.λ δεν υπάρχουν και...

                                    Η λύση είχα ξεχάσει ανοιχτό το σταντ και οι μηχανές όταν βαλεις ταχύτητα αν είναι το σταντ ανοιχτό σβηνουν
                                    το ανακάλυψα τυχαία εντω μεταξυ στην πλατεια είχαν μαζευτεί κατι πιτσιρίκια και κοιτούσαν φανταζεσται τι γέλιο θα έριξαν αν καταλαβαν τι έγινε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      n_olympios last edited by

                                      Ο χρήστης barout έγραψε:
                                      Το καταλαβαινεις ποτε πρεπει να το αφησεις γιατι το αυτοκινητο θελει να 'σηκωθει' και αρχιζει να τριζει, τοτε το αφηνεις και τσουπ πεταγεται

                                      Για να προλάβω τους κακεντρεχείς (ακούς MDVQ? ) θα πω πως αυτό που νομίζεις ότι τρίζει είναι ο ήχος των υλικών τριβής πάνω στις δισκόπλακες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        taurus last edited by

                                        Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                                        Έχω οδηγήσει παλιό 4θυρο Zastava, αυτό που ήταν βασισμένο στο Fiat 124... Eκτός από το κουφό ότι έχει δισκόφρενα μπρος-πίσω, έχει και άλλα δύο χαρακτηριστικά: Η ποδοτρόμπα για το πλυστικό του παρμπριζ και η κόρνα που είναι μια στεφάνη παρόμοια με αυτή του 206 WRC για τις ταχύτητες. Νομίζω ότι και σε μερικές παλιές Mercedes ήταν έτσι η κόρνα...

                                        Είσαι σίγουρος ότι έχει πίσω δίσκους;
                                        Νομίζω ότι έχει ταμπούρα και μάλιστα αλουμινένια!!!!

                                        Και όμως έχει πίσω δίσκους... Ναι, αυτά τα στρογγυλά πράγματα στους πίσω τροχούς που εν έτει 2005 ακόμα τα πληρώνουμε έξτρα σε μερικά αυτοκίνητα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dpolal last edited by

                                          Ο χρήστης taurus έγραψε:

                                          Έχω οδηγήσει παλιό 4θυρο Zastava, αυτό που ήταν βασισμένο στο Fiat 124... Eκτός από το κουφό ότι έχει δισκόφρενα μπρος-πίσω, έχει και άλλα δύο χαρακτηριστικά: Η ποδοτρόμπα για το πλυστικό του παρμπριζ και η κόρνα που είναι μια στεφάνη παρόμοια με αυτή του 206 WRC για τις ταχύτητες. Νομίζω ότι και σε μερικές παλιές Mercedes ήταν έτσι η κόρνα...

                                          Είσαι σίγουρος ότι έχει πίσω δίσκους;
                                          Νομίζω ότι έχει ταμπούρα και μάλιστα αλουμινένια!!!!

                                          Και όμως έχει πίσω δίσκους... Ναι, αυτά τα στρογγυλά πράγματα στους πίσω τροχούς που εν έτει 2005 ακόμα τα πληρώνουμε έξτρα σε μερικά αυτοκίνητα...

                                          Μήπως ήταν Zastava έκδοσης GTI ???????

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            takiskoym last edited by

                                            Για θυμηθητε τα NSU (όσοι τα θυμάστε) που πολλάκις άρπαζαν φωτιά εν κινήσει λόγω των ηλεκτρικών ζιγκλέρ που είχαν στα τότε καρμπιρατέρ τους. Και βέβαια το πίσω καπώ ποτέ κελιστό για να αερίζεται το μοτέρ!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 10 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr