-
Σίγουρα θα αισθάνθηκε ..πολύ ΚΟΥΛΟΣ..!
-
Κοιτάζοντας στο ευρετήριο βρήκα αυτό το πολύ καλό θέμα και το ανέβασα, περιμένοντας να γραφτούν και νέα παράξενα.
Παρακαλούνται οι όσοι δεν το έχουν διαβάσει να το διαβάσουν και να μην γράφουν τα ίδια.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σίγουρα θα αισθάνθηκε ..πολύ ΚΟΥΛΟΣ..!Δε λες καλύτερα καθυστερημένος; Όταν παίρνεις ένα νέο μηχάνημα, πρώτα RTFM!!!
-
Το Μεγκάν με τη μαλακία την κάρτα, που για να βάλεις μουσική απλά την τοποθετείς, αλλά για να ανοίξεις τα ηλεκτρικά παράθυρα (τόσο ασυνήθιστο για σταματημένο αυτοκίνητο!) πρέπει να βάλεις μπρος!Είναι δυνατόν;
(αν έχει ξαναγραφεί-σόρρυ...Ξεκίνησα να διαβάζω το θέμα αλλά ΄κουράστηκα στην 4η σελίδα... )
-
Έχω κάνει αρκετές φορές πλάκα σε επιβάτες και άλλα αυτοκίνητα στα φανάρια με την Xantia.
Όταν απο χαμηλωμένη η ανάρτηση πάει να σηκωθεί και πατάς δυνατά το φρένο, μπλοκάρουν τα υδραυλικά, μεγαλώνει πολύ η πίεση και όταν αφήσεις το φρένο απότομα, το αυτοκίνητο εκτοξεύεται με ορμή προς τα πάνω. -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Έχω κάνει αρκετές φορές πλάκα σε επιβάτες και άλλα αυτοκίνητα στα φανάρια με την Xantia.
Όταν απο χαμηλωμένη η ανάρτηση πάει να σηκωθεί και πατάς δυνατά το φρένο, μπλοκάρουν τα υδραυλικά, μεγαλώνει πολύ η πίεση και όταν αφήσεις το φρένο απότομα, το αυτοκίνητο εκτοξεύεται με ορμή προς τα πάνω.Όπως στο άβαταρ σου;
-
Τέλειο!!!
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Έχω κάνει αρκετές φορές πλάκα σε επιβάτες και άλλα αυτοκίνητα στα φανάρια με την Xantia.
Όταν απο χαμηλωμένη η ανάρτηση πάει να σηκωθεί και πατάς δυνατά το φρένο, μπλοκάρουν τα υδραυλικά, μεγαλώνει πολύ η πίεση και όταν αφήσεις το φρένο απότομα, το αυτοκίνητο εκτοξεύεται με ορμή προς τα πάνω.Όπως στο άβαταρ σου;
αχαχαχαχαχα ναι! κρίμα που δεν μπορώ να το κάνω και με την GT
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Έχω κάνει αρκετές φορές πλάκα σε επιβάτες και άλλα αυτοκίνητα στα φανάρια με την Xantia.
Όταν απο χαμηλωμένη η ανάρτηση πάει να σηκωθεί και πατάς δυνατά το φρένο, μπλοκάρουν τα υδραυλικά, μεγαλώνει πολύ η πίεση και όταν αφήσεις το φρένο απότομα, το αυτοκίνητο εκτοξεύεται με ορμή προς τα πάνω.Και εάν διαλύσει με την πίεση;
-
Το προσεξα σημερα σε ενα golf V.
Μεσα σε καθε μπροστινο φαναρι εχει δυο λαμπες,μια για την μεγαλη σκαλα και μια για την μεσαια.Η λαμπα για την μεσαια σκαλα εχει μπροστα της ενα καλυμμα, για να μην ανοιγει πολυ η δεσμη μαλλον.Πανω στο καλυμμα εχουν βαλει το σημα της VW . -
Ο χρήστης apav έγραψε:
Έχω κάνει αρκετές φορές πλάκα σε επιβάτες και άλλα αυτοκίνητα στα φανάρια με την Xantia.
Όταν απο χαμηλωμένη η ανάρτηση πάει να σηκωθεί και πατάς δυνατά το φρένο, μπλοκάρουν τα υδραυλικά, μεγαλώνει πολύ η πίεση και όταν αφήσεις το φρένο απότομα, το αυτοκίνητο εκτοξεύεται με ορμή προς τα πάνω.Και εάν διαλύσει με την πίεση;
Το καταλαβαινεις ποτε πρεπει να το αφησεις γιατι το αυτοκινητο θελει να 'σηκωθει' και αρχιζει να τριζει, τοτε το αφηνεις και τσουπ πεταγεται
Επισης εχω παρατηρησει οτι οταν σταματας αποτομα (το αυτοκινητο ριχνει τη μουρη) και κρατας πατημενο το φρενο αν το αφησεις μετα απο λιγο το αυτοκινητο προσπαθει να ισοροπησει ριχνοντας αποτομα την ουρα
Η μανα μου την εχει πατησει πολλες φορες οταν το εκανα και μου ελεγε οτι κατι επαυε το αυτοκινητο τωρα απλα λεει κοφτο
-
Έχω οδηγήσει παλιό 4θυρο Zastava, αυτό που ήταν βασισμένο στο Fiat 124... Eκτός από το κουφό ότι έχει δισκόφρενα μπρος-πίσω, έχει και άλλα δύο χαρακτηριστικά: Η ποδοτρόμπα για το πλυστικό του παρμπριζ και η κόρνα που είναι μια στεφάνη παρόμοια με αυτή του 206 WRC για τις ταχύτητες. Νομίζω ότι και σε μερικές παλιές Mercedes ήταν έτσι η κόρνα...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Έχω οδηγήσει παλιό 4θυρο Zastava, αυτό που ήταν βασισμένο στο Fiat 124... Eκτός από το κουφό ότι έχει δισκόφρενα μπρος-πίσω, έχει και άλλα δύο χαρακτηριστικά: Η ποδοτρόμπα για το πλυστικό του παρμπριζ και η κόρνα που είναι μια στεφάνη παρόμοια με αυτή του 206 WRC για τις ταχύτητες. Νομίζω ότι και σε μερικές παλιές Mercedes ήταν έτσι η κόρνα...Είσαι σίγουρος ότι έχει πίσω δίσκους;
Νομίζω ότι έχει ταμπούρα και μάλιστα αλουμινένια!!!! -
Και μια ηλιθιότητα ενός high-end αυτοκινήτου: το Ζ περιλαμβάνει αναγκαστικά και **κασσετόφωνο **:o .
Μα είναι δυνατόν?
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Και μια ηλιθιότητα ενός high-end αυτοκινήτου: το Ζ περιλαμβάνει αναγκαστικά και **κασσετόφωνο **:o .Μα είναι δυνατόν?
ΕΕΕ;;;;;
Παλι καλα που δεν βαζουν υποχρεωτικα συστημα που να παιζει 8-track tapes. -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σίγουρα θα αισθάνθηκε ..πολύ ΚΟΥΛΟΣ..!
Δε λες καλύτερα καθυστερημένος; Όταν παίρνεις ένα νέο μηχάνημα, πρώτα RTFM!!!
ψιλοάσχετο με το topic αλλα έχει γέλιο:
Πρώτο ταξίδι με την μηχανή μου πριν καμια 10αριά χρόνια, φτάνω στο Ναυπλιο με την κοπελιά μου και παμε να πιούμε καφέ με του που παμε να γυρίσουμε Αθήνα ανεβαίνω στη μηχανη και βάζω μπρός ανεβαίνει και αυτη βάζω πρώτη σβήνει ο κινητήρας το σκηνικό γίνετε καμια 15αρια φορές και εγω έχω μείνει μα@@@ας δεν καταλαβαίνω τι γινετε και τα έχω παίξει γιατι είμαι γυρω στα 19 και δεν έχω λεφτα για επισκευες και τέτοια,υπόψιν οτι ημουν φοιτητης στην Αθήνα και είμαι απο θεσσαλονικη,κινητα κ.τ.λ δεν υπάρχουν και...Η λύση είχα ξεχάσει ανοιχτό το σταντ και οι μηχανές όταν βαλεις ταχύτητα αν είναι το σταντ ανοιχτό σβηνουν
το ανακάλυψα τυχαία εντω μεταξυ στην πλατεια είχαν μαζευτεί κατι πιτσιρίκια και κοιτούσαν φανταζεσται τι γέλιο θα έριξαν αν καταλαβαν τι έγινε -
Ο χρήστης barout έγραψε:
Το καταλαβαινεις ποτε πρεπει να το αφησεις γιατι το αυτοκινητο θελει να 'σηκωθει' και αρχιζει να τριζει, τοτε το αφηνεις και τσουπ πεταγεταιΓια να προλάβω τους κακεντρεχείς (ακούς MDVQ? ) θα πω πως αυτό που νομίζεις ότι τρίζει είναι ο ήχος των υλικών τριβής πάνω στις δισκόπλακες.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Έχω οδηγήσει παλιό 4θυρο Zastava, αυτό που ήταν βασισμένο στο Fiat 124... Eκτός από το κουφό ότι έχει δισκόφρενα μπρος-πίσω, έχει και άλλα δύο χαρακτηριστικά: Η ποδοτρόμπα για το πλυστικό του παρμπριζ και η κόρνα που είναι μια στεφάνη παρόμοια με αυτή του 206 WRC για τις ταχύτητες. Νομίζω ότι και σε μερικές παλιές Mercedes ήταν έτσι η κόρνα...
Είσαι σίγουρος ότι έχει πίσω δίσκους;
Νομίζω ότι έχει ταμπούρα και μάλιστα αλουμινένια!!!!Και όμως έχει πίσω δίσκους... Ναι, αυτά τα στρογγυλά πράγματα στους πίσω τροχούς που εν έτει 2005 ακόμα τα πληρώνουμε έξτρα σε μερικά αυτοκίνητα...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Έχω οδηγήσει παλιό 4θυρο Zastava, αυτό που ήταν βασισμένο στο Fiat 124... Eκτός από το κουφό ότι έχει δισκόφρενα μπρος-πίσω, έχει και άλλα δύο χαρακτηριστικά: Η ποδοτρόμπα για το πλυστικό του παρμπριζ και η κόρνα που είναι μια στεφάνη παρόμοια με αυτή του 206 WRC για τις ταχύτητες. Νομίζω ότι και σε μερικές παλιές Mercedes ήταν έτσι η κόρνα...
Είσαι σίγουρος ότι έχει πίσω δίσκους;
Νομίζω ότι έχει ταμπούρα και μάλιστα αλουμινένια!!!!Και όμως έχει πίσω δίσκους... Ναι, αυτά τα στρογγυλά πράγματα στους πίσω τροχούς που εν έτει 2005 ακόμα τα πληρώνουμε έξτρα σε μερικά αυτοκίνητα...
Μήπως ήταν Zastava έκδοσης GTI ???????
-
Για θυμηθητε τα NSU (όσοι τα θυμάστε) που πολλάκις άρπαζαν φωτιά εν κινήσει λόγω των ηλεκτρικών ζιγκλέρ που είχαν στα τότε καρμπιρατέρ τους. Και βέβαια το πίσω καπώ ποτέ κελιστό για να αερίζεται το μοτέρ!
Παράξενα ή αστεία χαρακτηριστικά αυτοκινήτων