-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Μια ακομα ερωτηση με την ελπιδα οτι θα παρω απαντησηΤο quatro πρωτης γενιας 1998-2006 **το coupe και οχι το roadstar **εχει μονιμη τετρακινηση ?
Το 1,8Τ 180 ps εβγαινε και FWD &4WD.Το 1,8Τ 225ps μόνο 4wd.
-
Η τιμή είναι καλή αλλά αν πάθει κάτι το haldex θα πληρώσεις πολλά μπικικινια. Προτεινω ενδελεχες ψαξιμο σε ειδικευμένο μάστορα.
Επίσης καίει πολύ για τα σημερινά δεδομένα και δεν ειναι ακριβως οδηγιαρικο αμάξι, αλλά παραμένει καλός γκομενομαγνήτης
-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
MemberΠηρα προσφατα ενα ΤΤ του 1999 και η οθονη υγρων κρυσταλλων τα δειχνει ...μισα
Επισκευαζεται και πως και με τι κοστος ?
Του εβαλα και υγραεριο..
Εγχειριδιο χρησης στα ελληνικα μπορω να βρω καπου ?επειδη το αιμα νερο δεν γινεται, ερωτω ετσι να ξερουμε.
εισαγωγης? ποσα χλμ?
βιβλιο σερβις αυθεντικο με το αυτοκολητο και στοιχεια αυτοκινητου στην α σελιδα εχει?
master key, το πλαστικο, με τον κωδικο επανω εχει?
esp εχει?...αεροτομη? κουατρο?...ποσα αλογα?...πειραγμενο η μαμα? ζαντα 17 η 18?στο θεμα σου τωρα
αλλαζει ολο το καντραν, δεν επισκευαζεται. Αν βαλεις μεταχ ειναι ρισκο διοτι οφειλεται σε γηρανση ηλεκτρονικησ πλακεττας
(ξεραινεται) που δεν ειναι και απο τα καλυτερα ηλεκτρονικα στην πιατσα. Κοινο και Μεγα θεμα στα ΤΤ ουγγαριας...σχεδον ολα τα ηλικιωμενα ΤΤ πασχουν εκει. Καιγονται οι οριζοντιες γραμμες (πιξελς) και σιγα σιγα θα εξαφανιστουν ολες...καινουργιο καντραν κανα 1000αρικο και δινεις και το δικο σου για ανακατασκευη. Ενας απο τους λογους που εδωσα το δικο μου οταν η οθονη αρχισε τα γνωστα της κολπα.http://ecocarparts.gr/564-audi-kantran- ... tails.html
http://www.konter-service.gr/index.php? ... 4&Itemid=9επισης μπορεις και απο ε-μπαιη να βρεις μονο την οθονη 50-150 ευρω, η ολοκληρο καντραν μεταχ απο 150-500 ευρω.
Αυτο προσωρινα θα λυσει το θεμα που προερχεται απο τις κακης ποιοτητας πλακεττες.αν ρωτησεις-τσεκαρεις πες μας να ξερουμε....αν και δεν νομιζω να μπορουν να κανουν κατι εκτος αν ειναι κατι πολυ πολυ απλο και δεν ειναι σοβαρο θεμα ηλεκτρονικο.
Υγραεριο σε τουρμπο..?...μια χαρα εισαι αλλα εχε και ενα καλο πυροσβεστηρα μαζι σου ειδικα αμα εισαι στα 225 αλογα.
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Member
Πηρα προσφατα ενα ΤΤ του 1999 και η οθονη υγρων κρυσταλλων τα δειχνει ...μισα
Επισκευαζεται και πως και με τι κοστος ?
Του εβαλα και υγραεριο..
Εγχειριδιο χρησης στα ελληνικα μπορω να βρω καπου ?επειδη το αιμα νερο δεν γινεται, ερωτω ετσι να ξερουμε.
εισαγωγης? ποσα χλμ?
βιβλιο σερβις αυθεντικο με το αυτοκολητο και στοιχεια αυτοκινητου στην α σελιδα εχει?
master key, το πλαστικο, με τον κωδικο επανω εχει?
esp εχει?...αεροτομη? κουατρο?...ποσα αλογα?...πειραγμενο η μαμα? ζαντα 17 η 18?στο θεμα σου τωρα
αλλαζει ολο το καντραν, δεν επισκευαζεται. Αν βαλεις μεταχ ειναι ρισκο διοτι οφειλεται σε γηρανση ηλεκτρονικησ πλακεττας
(ξεραινεται) που δεν ειναι και απο τα καλυτερα ηλεκτρονικα στην πιατσα. Κοινο και Μεγα θεμα στα ΤΤ ουγγαριας...σχεδον ολα τα ηλικιωμενα ΤΤ πασχουν εκει. Καιγονται οι οριζοντιες γραμμες (πιξελς) και σιγα σιγα θα εξαφανιστουν ολες...καινουργιο καντραν κανα 1000αρικο και δινεις και το δικο σου για ανακατασκευη. Ενας απο τους λογους που εδωσα το δικο μου οταν η οθονη αρχισε τα γνωστα της κολπα.http://ecocarparts.gr/564-audi-kantran- ... tails.html
http://www.konter-service.gr/index.php? ... 4&Itemid=9επισης μπορεις και απο ε-μπαιη να βρεις μονο την οθονη 50-150 ευρω, η ολοκληρο καντραν μεταχ απο 150-500 ευρω.
Αυτο προσωρινα θα λυσει το θεμα που προερχεται απο τις κακης ποιοτητας πλακεττες.αν ρωτησεις-τσεκαρεις πες μας να ξερουμε....αν και δεν νομιζω να μπορουν να κανουν κατι εκτος αν ειναι κατι πολυ πολυ απλο και δεν ειναι σοβαρο θεμα ηλεκτρονικο.
Υγραεριο σε τουρμπο..?...μια χαρα εισαι αλλα εχε και ενα καλο πυροσβεστηρα μαζι σου ειδικα αμα εισαι στα 225 αλογα.
Οχι ειμαι στα 180
και τα δυο ΤΤ και το απλο και το Quatro εισαγωγης
-
UP!
Αξίζει σήμερα η αγορά του με 6-8 χιλιάρικα;
-
Απ'οτι καταλαβα ο scotch δεν καιγεται για audi. Μοντελο 2001 ειναι παλιο . Η 4κινηση για μενα ειναι το μονο και φυσικα το ιδανικοτερο για ασφαλη και επιθετικη οδηγηση. Ομως δεν ειναι το παν σε ενα αυτοκινητο παλιο. Για μενα καινουργιο. Αν οχι τοτε λιγοτερα χρηματα και honda s2000. Γιατι εκτος του αντρικου και η πλαγιολισθηση εχει την γλυκα της. Γουστα βεβαια!
Αν παραδεχτηκε η αουντι την επικινδυνοτητα του μοντελου της εστω κι αν εκανε μετατροπες μετα ειναι στα μειον για την αγορα του. Πιο πολυ ισως στη ψυχολογια αλλα ειναι. -
ηπιες....
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Απ'οτι καταλαβα ο scotch δεν καιγεται για audi.Πως πέρασαν 10 χρόνια
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Απ'οτι καταλαβα ο scotch δεν καιγεται για audi. Μοντελο 2001 ειναι παλιο . Η 4κινηση για μενα ειναι το μονο και φυσικα το ιδανικοτερο για ασφαλη και επιθετικη οδηγηση. Ομως δεν ειναι το παν σε ενα αυτοκινητο παλιο. Για μενα καινουργιο. Αν οχι τοτε λιγοτερα χρηματα και honda s2000. Γιατι εκτος του αντρικου και η πλαγιολισθηση εχει την γλυκα της. Γουστα βεβαια!
Αν παραδεχτηκε η αουντι την επικινδυνοτητα του μοντελου της εστω κι αν εκανε μετατροπες μετα ειναι στα μειον για την αγορα του. Πιο πολυ ισως στη ψυχολογια αλλα ειναι. -
Ο χρήστης blade_pan έγραψε:
UP!Αξίζει σήμερα η αγορά του με 6-8 χιλιάρικα;
απο καταναλωση υπολογισε 15αρες
και θεματα με το haldex -
Ουτε τα μισα λεφτα δεν αξιζει το μοντελο αυτο για 32Κ μεταχειρισμενο. Μονο πιωμενος το παιρνεις. Αποψη μου φυσικα.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Ουτε τα μισα λεφτα δεν αξιζει το μοντελο αυτο για 32Κ μεταχειρισμενο. Μονο πιωμενος το παιρνεις. Αποψη μου φυσικα.Ημερομηνίες έχεις δει καθόλου;
-
Μοντελο 2001.
-
μου έφτιαξες τι μέρα σε κουτέα...
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Μοντελο 2001. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Μοντελο 2001.Τριετίας δηλαδή. Καλά είναι...
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Καλά alfaromeo έγραψες. Ούτε λίγο ούτε πολύ μου είπες ότι έχω γούστο gay Θα έλεγα ότι την έχεις ψιλοακούσει με τη γερμανο-ιταλική μονομαχία, κρίνοντας κι από το κινούμενο γραφικό... Θα σε συμβούλευα επίσης να αποφεύγεις τη Λεωφόρο Συγγρού αν οδηγείς κάτι σχετικό με το όνομα σου (black humor... no offence)
Για να επανέλθω στο θέμα μας, ξέχασα να πω πως είναι μοντέλο 2001. Ευχαριστώ πάντως για την επισήμανση. Κάτι στην πίσω αντιστρεπτική είχαν αλλάξει αν θυμάμαι καλά ( ; )... θα το τσεκάρω.
Το Σάββατο θα πάω για test drive, έτσι για να δω αν είναι 2 fast 4 me ή 2 hard. Το πρώτο δε θα με πειράξει ιδιαίτερα, αλλά αν κοπανάει... μάλλον θα το ξεχάσω. Δε λέει στους Αθηναϊκούς δρόμους, ακόμα και μετά τους Ολυμπιακούς.
Επίσης θέλω αν δω αν ισχύουν τα των τριγμών.... Ναι, είμαι από τους σπαστικούς που ακούν και τον παραμικρό ήχο μέσα στο αυτοκίνητο (από αυτούς που δεν κρεμάνε τίποτα από τον καθρέφτη για να μην κάνει θόρυβο και δεν αφήνουν τίποτα μέσα στο αυτοκίνητο αν δεν είναι στερεωμένο για να αντέχει σε τουλάχιστον 3G ) Ίδωμεν...
Σχετικά με το 4χ4 που ανέφερες Tiger... γιατί να μη θέλω το 4χ4; Για λόγους κατανάλωσης; Αν είναι μόνο αυτό δεν πειράζει. Επίσης για το θέμα συντήρησης, εκτός από την κατανάλωση δε νομίζω ότι είναι τραγικό. Θέλω να πω, 1.8 είναι => χαμηλότερα τέλη, ασφάλιστρα από ένα 2λιτρο. Σίγουρα σε σχέση με ένα 1.4 είναι υψηλότερο το κόστος συντήρησης αλλά κατά τ' άλλα μου φαίνεται λογικό.
Technik κι εμένα μου φάνηκε λίγο κλειστοφοβικό...μέχρι που άνοιξε την κουκούλα όμως... . Για τις ψηλές στροφές δε με πειράζει... οι χαμηλές και οι μεσαίες με απασχολούν περισσότερο μιας και το στυλ οδήγησης μου ταιριάζει περισσότερο για diesel παρά για 16βάλβιδους petrol... Αλλά φαντάζομαι για καμιά προσπέραση στο επαρχιακό δίκτυο να είναι αρκετά δυνατός... -
βοουτ φορ κουτέας
-
Το κοκο σου εσυ!
-
Ρε κουπέα νιώσε λίγο, απαντάς σε θέμα δεκαετίας, ήμαρτον δηλαδή.
Audi TT Mk1 Forum