Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
    • 1
    • 2
    • 203
    • 204
    • 205
    • 206
    • 207
    • 234
    • 235
    • 205 / 235
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    307
    4699
    20750
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cosneo last edited by

      Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
      Κοντά βρε βολεύει!

      Ισα που το παίρνεις το td από Ρεθυμνο για Θεσ/νίκη και φτάνοντας εδώ έχεις πλήρη ολοκληρωμένη άποψη για το αυτοκίνητο! Κατανάλωση σε ΕΟ και επαρχιακούς δρόμους και τις αντίστοιχες επιδόσεις, συμπεριφορά σε ασφαλτο, χώμα και μεταλλικό δάπεδο του φέρρυ κλπ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rafi last edited by

        Το αμα θες μπορείς, πήγαινε στον έμπορο που έβγαλε test drive εδω και πολύ καιρό, όχι στον υποψήφιο αγοραστη που πρέπει να τρέχει Ρεθυμνο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cosneo last edited by

          Ο χρήστης rafi έγραψε:
          Στο Ρεθυμνο εχει test drive τουλάχιστον 2 βδομάδες τωρα.. 'Αμα θες μπορείς.

          Ποιοι αποφασίζουν για τα td? Εισαγωγέας ή αντιπρόσωποι?
          Πιθανό τον εισαγωγέα κατά το μοίρασμα των διαθέσιμων εκθεσιακών και td να βόλεψε να στείλουν πρώτα στην Κρήτη?!
          Ισως το td στο Ρέθυμνο να είναι 1,2 βενζίνης που έχουν και ετοιμοπαράδοτα?! Και κάποιοι άλλοι να ζήτησαν το μη διαθέσιμο ακόμα 1,6d?!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tkin73 last edited by

            Τελικά μια χαρα υπήρχε το qq για td στην θεσσαλονικη! Απλα κοιτούσα στον λάθος αντιπρόσωπο. Το εκανα πριν απο λίγο βόλτα εντυπώσεις σε λίγο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Αντε να κερδίσεις τώρα και τo tablet του διαγωνισμού τους!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chemic last edited by

                Ο χρήστης kgrod έγραψε:
                δεν θελω να φανταζομαι πως θα γινεται το piano black στο ταμπλο με την χρηση............

                Έχω την εντύπωση πως το δεν παθαίνει τίποτα.

                πάντως ο χώρος αποσκευών του κασκαι με τη ρεζερβα αναγκης που έχουν τα αμαξια της ελληνικής αγοράς είναι 400 λίτρα νομίζω και όχι 430

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Λοιπον εντυπωσεις απο το 1.6 ασεντα που οδηγησα.
                  +
                  Ωραια ανετο καθισμα με καλη στηριξη κορμου και αυχενα. Ενα κλικ ποιο κατω απο την ανεση και στηριξη του χοντα crv που οδηγησα προσφατα.
                  Θεση οδηγησης ψηλη μου αρεσε με πολυ καλη ορατοτητα ισως καποιους τους παραξενεψει.
                  Πολυ καλος ο πινακας οργανων με την οθονη στην μεση να κλεβει την ματια με την πολυ πληροφορηση που εδινε ωραια τοποθετημενη για πληρη θεαση ακομα και απο ψηλο.
                  Ανετος χωρος μπροστα παντου και ειμαι 1.90
                  Οδηγικα πολυ ησυχος κινητηρας ελαχιστα ακουγεται μεσα.
                  Τραβηγμα πολυ ικανοποιητικο απο χαμηλα δεν σου λειπει ροπη σε ολο το ευρος του. Ο κινητηρας δεν κροταλισε ποτε ,σε αλλα ντιζελ που οδηγησα στον ασο το v40 και λιγοτετο στο crv ειχα τετοια φαινομενα σε χαμηλη ταχυτητα και με μεγαλη σχεση στο κιβωτιο.
                  Βουτυρατος ο επιλογεας και μαλακος ο συμπλεκτης κανοντας ευχαριστο και φιλικο τον χειρισμο του , ευκολο και γρηγορο και το τιμονι στριβει απροσμενα ευκολα για τον ογκο του. Η ευκολια στην οδηγηση συμπληρωνεται απο το hill assist το οποιο δοκιμασα σε εντονα ανηφορικο δρομακι σταματημενος οπου στην εκκινηση εφυγα τοσο ομαλα χωρις κιχ υποχωρησης λες και ημουν στην ευθεια.
                  Το σταρτ στοπ ακαριαιο ουτε που το καταλαβαινεις.
                  Ειχε μεση κατανωλωση 6.7 οταν μπηκα μηδενισα με ζορισμα στο περιφεριακο και ανεβα κατεβα στις ανηφοριες της τριανδριας το ξαναπηγα 6.7 και στην επιστροφη ποιο χαλαρα πηγε τελικα στο 5.8. Οταν μπηκα ελεγε οτι εχει ακομα για 580 χλμ και ο δεικτης ηταν σχεδον στα 3/4 !πραγμα που μου εδειχνε για περιπου 1200 χλμ αυτονομια και σε συνθηκες td!

                  Οι χωροι πισω. Σφικτα εκατσα πισω απο την θεση του οδηγου και οταν προσπαθησα να περασω να περασω στην μεσαια θεση σκαλωσα. Το 46 νουμερο παπουτσι μου φρακαρε ειδα και επαθα να περασω στο κεντρο και οταν εκατσα ενοιωθα τελειως αβολα στο καθισμα και κυριως στην πλατη το κεντρο ειναι για ατομο ως 1.70 . Γενικα οι χωροι πισω κρινονται οριακοι για μενα.
                  Ορατοτητα πισω μετρια.
                  Ποιοτητα χειριστηριων τιμονιου απο το κατω ραφι. Κουμπια που τα χειριζεσαι καθε μερα θα επρεπε να ηταν ποιοτικοτερα. Χωρος αποσκευων μετριος. Με την καμια δεν ειναι 430 η ελληνικη εκδοση με την ρεζερβα. 400 το πολυ.

                  Γενικα πολυ καλες οδηγικες εντυπωσεις.

                  Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    edmond last edited by

                    αφού το βλέπεις το crv που σου κλείνει το ματι, γιατί το τυραννάς?
                    περαν της πλακας και χωρις να θελω να γινω...εγκάθετος, το crv ναι μεν μπορει να είναι πιο ακριβο, είναι όμως και ενα συνολικα καλυτερο αμαξι.
                    ειδικα στο -μειζον- θεμα χωρων.
                    να σημειωσω βεβαια πως δεν εχω δει από κοντα το qq και το crv το εχω δει από εξω με τα χερια κολλημένα στο τζαμι!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Κοιτα το crv σαν χωρους παντου μπρος πισω αποσκευες ειναι κλασεις μπροστα απο το νισσαν. Σαν ποιοτητα συναρμολογησης πλαστικων επισης νομιζω οτι υπερτερει.
                      Σαν κινητηρας και σβελταδα το νισσαν ειναι πολυ μπροστα.
                      Συνολικα ποιο ενθουσιασμένος έφυγα μετα την βόλτα με το το νισσαν.

                      Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexis-5 last edited by

                        Τους χωρους θα τους βολεψεις.... ολοι προσαρμοζομαστε! Η ουσια ειναι αυτο που θα παρεις να το γουσταρεις και να σε 'φτιαχνει'!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostis20 last edited by

                          To CRV έχει τρελούς χώρους όντως.Το πορτ μπαγκαζ τεράστιο .Βέβαια έχω απορία πώς θα συμπεριφέρεται π.χ. φορτωμένο με τόσο ύψος και κίνηση μόνο μπροστά .Εκτός δρόμου τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο δύσκολα ειδικά σε ανηφόρες.
                          Ξέρουμε αν έχει self leveling πίσω ανάρτηση?
                          Το QQ και εγώ για 400lt το βλέπω το πορτ μπαγκαζ με τη ρεζέρβα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kgrod last edited by

                            Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                            Κοιτα το crv σαν χωρους παντου μπρος πισω αποσκευες ειναι κλασεις μπροστα απο το νισσαν. Σαν ποιοτητα συναρμολογησης πλαστικων επισης νομιζω οτι υπερτερει.
                            Σαν κινητηρας και σβελταδα το νισσαν ειναι πολυ μπροστα.
                            Συνολικα ποιο ενθουσιασμένος έφυγα μετα την βόλτα με το το νισσαν.

                            Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            το qq οδηγικά είναι ποιο κοντά σε σεντάν αυτοκίνητο γ αυτό φεύγεις με καλύτερες εντυπώσεις.......συν οτι είναι και γύρω στα 200 κιλά ελαφρύτερο απο το crv...........με το honda πηγαίνεις καθαρά σε suv και θέλει να το συνηθησεις λίγο πρωτα. οτι βρίσκεσαι σε suv 1.5 τόνου σε 1.6 diesel........

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              Ενα που δεν διαπίστωσα απο το td του qq ο πίνακας σου παρέχει την πληροφορία για να ανεβαζεις κατέβαζεις ταχύτητα για ποιο οικονομική οδήγηση? ρώτησα τον πωλητή μου είπε υπαρχει αλλα ειχε απενεργοποιηθεί . Γνωριζει κανεις τι τελικα ισχύει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kgrod last edited by

                                ο άμεσος ανταγωνιστής του crv πάντως θα είναι το καινούργιο xtrail και σε μέγεθος και σε τιμή........οι καταναλώσεις του crv δεν υπαρχουν.......το έχω οδηγήσει δυο φορες και η κατανάλωση στα 6.5 σε αυτοκίνητο με 'δημοσιογραφικά' χιλιομετρα.......οι άνθρωποι ξέρουν να φτιάχνουν κινητήρες τέλος.......αν καταφέρουν κι οι της Νισσάν τις ίδιες καταναλώσεις στο xtrail θα τους παραδεχτω......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  Ο χρήστης kgrod έγραψε:

                                  Κοιτα το crv σαν χωρους παντου μπρος πισω αποσκευες ειναι κλασεις μπροστα απο το νισσαν. Σαν ποιοτητα συναρμολογησης πλαστικων επισης νομιζω οτι υπερτερει.
                                  Σαν κινητηρας και σβελταδα το νισσαν ειναι πολυ μπροστα.
                                  Συνολικα ποιο ενθουσιασμένος έφυγα μετα την βόλτα με το το νισσαν.

                                  Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  το qq οδηγικά είναι ποιο κοντά σε σεντάν αυτοκίνητο γ αυτό φεύγεις με καλύτερες εντυπώσεις.......συν οτι είναι και γύρω στα 200 κιλά ελαφρύτερο απο το crv...........με το honda πηγαίνεις καθαρά σε suv και θέλει να το συνηθησεις λίγο πρωτα. οτι βρίσκεσαι σε suv 1.5 τόνου σε 1.6 diesel........

                                  Είμαι κάτοχος SUV 1.7 τόνων οπότε δεν τίθεται θέμα συνήθειας. Το νισσαν ειναι σίγουρα ποιο σβελτο. Απο την αλλη η ευρυχωρία του χοντα ειναι απίστευτη . Έχουν κανει εκπληκτική δουλεια . Επισης τα φρένα του νισσαν δείχνουν πιο άμεσα και μεγαλύτερης εμπιστοσύνης. Στο χοντα διαπίστωσα κατι σαν κενό στο πάτημα, Δλδ χρειαζόταν μεγάλη διαδρομή το πόδι για να ενεργήσει. Αυτο μου έκανε αρνητικη εντύπωση, στο νισσαν ηταν άμεσης ανταπόκρισης πολυ κοντά στα συνηθισμένα που έχω απο το cx7

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adwnisgr last edited by

                                    Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                                    Ενα που δεν διαπίστωσα απο το td του qq ο πίνακας σου παρέχει την πληροφορία για να ανεβαζεις κατέβαζεις ταχύτητα για ποιο οικονομική οδήγηση? ρώτησα τον πωλητή μου είπε υπαρχει αλλα ειχε απενεργοποιηθεί . Γνωριζει κανεις τι τελικα ισχύει?

                                    Όντας κάτοχος του εδώ και 3 μέρες επιβεβαιώνω πως υπάρχει αυτο που ζητάς... δεν εχω βρει ακομα αν μπορεί να απενεργοποιηθεί

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      Ο χρήστης adwnisgr έγραψε:

                                      Ενα που δεν διαπίστωσα απο το td του qq ο πίνακας σου παρέχει την πληροφορία για να ανεβαζεις κατέβαζεις ταχύτητα για ποιο οικονομική οδήγηση? ρώτησα τον πωλητή μου είπε υπαρχει αλλα ειχε απενεργοποιηθεί . Γνωριζει κανεις τι τελικα ισχύει?

                                      Όντας κάτοχος του εδώ και 3 μέρες επιβεβαιώνω πως υπάρχει αυτο που ζητάς... δεν εχω βρει ακομα αν μπορεί να απενεργοποιηθεί

                                      Ποια έκδοση εχεις ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adwnisgr last edited by

                                        Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

                                        Ενα που δεν διαπίστωσα απο το td του qq ο πίνακας σου παρέχει την πληροφορία για να ανεβαζεις κατέβαζεις ταχύτητα για ποιο οικονομική οδήγηση? ρώτησα τον πωλητή μου είπε υπαρχει αλλα ειχε απενεργοποιηθεί . Γνωριζει κανεις τι τελικα ισχύει?

                                        Όντας κάτοχος του εδώ και 3 μέρες επιβεβαιώνω πως υπάρχει αυτο που ζητάς... δεν εχω βρει ακομα αν μπορεί να απενεργοποιηθεί

                                        Ποια έκδοση εχεις ?

                                        Accenta 1.6 4x4

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                                          Με την καμια δεν ειναι 430 η ελληνικη εκδοση με την ρεζερβα. 400 το πολυ.

                                          Ετσι! Εμφανέστατα μικρότερο και από το προηγούμενο QQ.
                                          Η Nissan ας ανακοινώσει το πραγματικό νούμερο. Κρατικό μυστικό δεν είναι ...

                                          Κακώς γίνεται η σύγκριση του με το CRV. Στην κατηγορία του RAV4, XTrail είναι. Παρόλ' αυτά πέρα από το υποκειμενικό της αισθητικής που προσωπικά το βρίσκω (το CRV) έως και τερατούργημα εξωτερικά, μόνο μείον -αν ισχύει- το aftersales που η Honda παραδοσιακά ήταν και η ακριβότερη στο 'μετά'. Πάντως εάν οδηγικά/μηχανικά κλπ είναι καλύτερο και με + τους καλύτερους χώρους και όλα αυτά στην ίδια τιμή με το QQ μάλλον είναι καλύτερη επιλογή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                            Με την καμια δεν ειναι 430 η ελληνικη εκδοση με την ρεζερβα. 400 το πολυ.

                                            Ετσι! Εμφανέστατα μικρότερο και από το προηγούμενο QQ.
                                            **Η Nissan ας ανακοινώσει το πραγματικό νούμερο. Κρατικό μυστικό δεν είναι **...

                                            Κακώς γίνεται η σύγκριση του με το CRV. Στην κατηγορία του RAV4, XTrail είναι. Παρόλ' αυτά πέρα από το υποκειμενικό της αισθητικής που προσωπικά το βρίσκω (το CRV) έως και τερατούργημα εξωτερικά, μόνο μείον -αν ισχύει- το aftersales που η Honda παραδοσιακά ήταν και η ακριβότερη στο 'μετά'. Πάντως εάν οδηγικά/μηχανικά κλπ είναι καλύτερο και με + τους καλύτερους χώρους και όλα αυτά στην ίδια τιμή με το QQ μάλλον είναι καλύτερη επιλογή.

                                            Τσεκαρε το παρακατω video απο 14:41 και επειτα, και θα καταλαβεις...

                                            Youtube Video

                                            Το ατου στο νεο qq ειναι ο εξαιρετικος diesel 1500αρης για αυτους που θελουν ενα τυπικο crossover με μικρες απαιτησεις εκτος δρομου, και η αρκετα οδηγοκεντρικη αισθηση για τετοιο τυπο αυτοκινητου.
                                            Σε συνδυασμο με προσεγμενο, εξευρωπαισμενο εσωτερικο, και στα 22κ στην ενδιαμεση, αρκετα πλουσια εκδοση accenta, ειναι μια ακρως δελεαστικη προταση για αυτους που ξερουν τι θελουν.

                                            Τα υπολοιπα περι 'μικρου χωρου αποσκευων', 'φτηνη πισω αναρτηση' κτλ , ειναι για να εχουμε να λεμε.
                                            Οσοι το εχουν οδηγησει, πιστευω οτι καταλαβαινουν τι εννοω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 203
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 207
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 205 / 235
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr