-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Κοντά βρε βολεύει!Ισα που το παίρνεις το td από Ρεθυμνο για Θεσ/νίκη και φτάνοντας εδώ έχεις πλήρη ολοκληρωμένη άποψη για το αυτοκίνητο! Κατανάλωση σε ΕΟ και επαρχιακούς δρόμους και τις αντίστοιχες επιδόσεις, συμπεριφορά σε ασφαλτο, χώμα και μεταλλικό δάπεδο του φέρρυ κλπ!
-
Το αμα θες μπορείς, πήγαινε στον έμπορο που έβγαλε test drive εδω και πολύ καιρό, όχι στον υποψήφιο αγοραστη που πρέπει να τρέχει Ρεθυμνο.
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Στο Ρεθυμνο εχει test drive τουλάχιστον 2 βδομάδες τωρα.. 'Αμα θες μπορείς.Ποιοι αποφασίζουν για τα td? Εισαγωγέας ή αντιπρόσωποι?
Πιθανό τον εισαγωγέα κατά το μοίρασμα των διαθέσιμων εκθεσιακών και td να βόλεψε να στείλουν πρώτα στην Κρήτη?!
Ισως το td στο Ρέθυμνο να είναι 1,2 βενζίνης που έχουν και ετοιμοπαράδοτα?! Και κάποιοι άλλοι να ζήτησαν το μη διαθέσιμο ακόμα 1,6d?! -
Τελικά μια χαρα υπήρχε το qq για td στην θεσσαλονικη! Απλα κοιτούσα στον λάθος αντιπρόσωπο. Το εκανα πριν απο λίγο βόλτα εντυπώσεις σε λίγο...
-
Αντε να κερδίσεις τώρα και τo tablet του διαγωνισμού τους!
-
Ο χρήστης kgrod έγραψε:
δεν θελω να φανταζομαι πως θα γινεται το piano black στο ταμπλο με την χρηση............Έχω την εντύπωση πως το δεν παθαίνει τίποτα.
πάντως ο χώρος αποσκευών του κασκαι με τη ρεζερβα αναγκης που έχουν τα αμαξια της ελληνικής αγοράς είναι 400 λίτρα νομίζω και όχι 430
-
Λοιπον εντυπωσεις απο το 1.6 ασεντα που οδηγησα.
+
Ωραια ανετο καθισμα με καλη στηριξη κορμου και αυχενα. Ενα κλικ ποιο κατω απο την ανεση και στηριξη του χοντα crv που οδηγησα προσφατα.
Θεση οδηγησης ψηλη μου αρεσε με πολυ καλη ορατοτητα ισως καποιους τους παραξενεψει.
Πολυ καλος ο πινακας οργανων με την οθονη στην μεση να κλεβει την ματια με την πολυ πληροφορηση που εδινε ωραια τοποθετημενη για πληρη θεαση ακομα και απο ψηλο.
Ανετος χωρος μπροστα παντου και ειμαι 1.90
Οδηγικα πολυ ησυχος κινητηρας ελαχιστα ακουγεται μεσα.
Τραβηγμα πολυ ικανοποιητικο απο χαμηλα δεν σου λειπει ροπη σε ολο το ευρος του. Ο κινητηρας δεν κροταλισε ποτε ,σε αλλα ντιζελ που οδηγησα στον ασο το v40 και λιγοτετο στο crv ειχα τετοια φαινομενα σε χαμηλη ταχυτητα και με μεγαλη σχεση στο κιβωτιο.
Βουτυρατος ο επιλογεας και μαλακος ο συμπλεκτης κανοντας ευχαριστο και φιλικο τον χειρισμο του , ευκολο και γρηγορο και το τιμονι στριβει απροσμενα ευκολα για τον ογκο του. Η ευκολια στην οδηγηση συμπληρωνεται απο το hill assist το οποιο δοκιμασα σε εντονα ανηφορικο δρομακι σταματημενος οπου στην εκκινηση εφυγα τοσο ομαλα χωρις κιχ υποχωρησης λες και ημουν στην ευθεια.
Το σταρτ στοπ ακαριαιο ουτε που το καταλαβαινεις.
Ειχε μεση κατανωλωση 6.7 οταν μπηκα μηδενισα με ζορισμα στο περιφεριακο και ανεβα κατεβα στις ανηφοριες της τριανδριας το ξαναπηγα 6.7 και στην επιστροφη ποιο χαλαρα πηγε τελικα στο 5.8. Οταν μπηκα ελεγε οτι εχει ακομα για 580 χλμ και ο δεικτης ηταν σχεδον στα 3/4 !πραγμα που μου εδειχνε για περιπου 1200 χλμ αυτονομια και σε συνθηκες td!Οι χωροι πισω. Σφικτα εκατσα πισω απο την θεση του οδηγου και οταν προσπαθησα να περασω να περασω στην μεσαια θεση σκαλωσα. Το 46 νουμερο παπουτσι μου φρακαρε ειδα και επαθα να περασω στο κεντρο και οταν εκατσα ενοιωθα τελειως αβολα στο καθισμα και κυριως στην πλατη το κεντρο ειναι για ατομο ως 1.70 . Γενικα οι χωροι πισω κρινονται οριακοι για μενα.
Ορατοτητα πισω μετρια.
Ποιοτητα χειριστηριων τιμονιου απο το κατω ραφι. Κουμπια που τα χειριζεσαι καθε μερα θα επρεπε να ηταν ποιοτικοτερα. Χωρος αποσκευων μετριος. Με την καμια δεν ειναι 430 η ελληνικη εκδοση με την ρεζερβα. 400 το πολυ.Γενικα πολυ καλες οδηγικες εντυπωσεις.
Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
αφού το βλέπεις το crv που σου κλείνει το ματι, γιατί το τυραννάς?
περαν της πλακας και χωρις να θελω να γινω...εγκάθετος, το crv ναι μεν μπορει να είναι πιο ακριβο, είναι όμως και ενα συνολικα καλυτερο αμαξι.
ειδικα στο -μειζον- θεμα χωρων.
να σημειωσω βεβαια πως δεν εχω δει από κοντα το qq και το crv το εχω δει από εξω με τα χερια κολλημένα στο τζαμι! -
Κοιτα το crv σαν χωρους παντου μπρος πισω αποσκευες ειναι κλασεις μπροστα απο το νισσαν. Σαν ποιοτητα συναρμολογησης πλαστικων επισης νομιζω οτι υπερτερει.
Σαν κινητηρας και σβελταδα το νισσαν ειναι πολυ μπροστα.
Συνολικα ποιο ενθουσιασμένος έφυγα μετα την βόλτα με το το νισσαν.Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τους χωρους θα τους βολεψεις.... ολοι προσαρμοζομαστε! Η ουσια ειναι αυτο που θα παρεις να το γουσταρεις και να σε 'φτιαχνει'!!!
-
To CRV έχει τρελούς χώρους όντως.Το πορτ μπαγκαζ τεράστιο .Βέβαια έχω απορία πώς θα συμπεριφέρεται π.χ. φορτωμένο με τόσο ύψος και κίνηση μόνο μπροστά .Εκτός δρόμου τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο δύσκολα ειδικά σε ανηφόρες.
Ξέρουμε αν έχει self leveling πίσω ανάρτηση?
Το QQ και εγώ για 400lt το βλέπω το πορτ μπαγκαζ με τη ρεζέρβα. -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Κοιτα το crv σαν χωρους παντου μπρος πισω αποσκευες ειναι κλασεις μπροστα απο το νισσαν. Σαν ποιοτητα συναρμολογησης πλαστικων επισης νομιζω οτι υπερτερει.
Σαν κινητηρας και σβελταδα το νισσαν ειναι πολυ μπροστα.
Συνολικα ποιο ενθουσιασμένος έφυγα μετα την βόλτα με το το νισσαν.Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το qq οδηγικά είναι ποιο κοντά σε σεντάν αυτοκίνητο γ αυτό φεύγεις με καλύτερες εντυπώσεις.......συν οτι είναι και γύρω στα 200 κιλά ελαφρύτερο απο το crv...........με το honda πηγαίνεις καθαρά σε suv και θέλει να το συνηθησεις λίγο πρωτα. οτι βρίσκεσαι σε suv 1.5 τόνου σε 1.6 diesel........
-
Ενα που δεν διαπίστωσα απο το td του qq ο πίνακας σου παρέχει την πληροφορία για να ανεβαζεις κατέβαζεις ταχύτητα για ποιο οικονομική οδήγηση? ρώτησα τον πωλητή μου είπε υπαρχει αλλα ειχε απενεργοποιηθεί . Γνωριζει κανεις τι τελικα ισχύει?
-
ο άμεσος ανταγωνιστής του crv πάντως θα είναι το καινούργιο xtrail και σε μέγεθος και σε τιμή........οι καταναλώσεις του crv δεν υπαρχουν.......το έχω οδηγήσει δυο φορες και η κατανάλωση στα 6.5 σε αυτοκίνητο με 'δημοσιογραφικά' χιλιομετρα.......οι άνθρωποι ξέρουν να φτιάχνουν κινητήρες τέλος.......αν καταφέρουν κι οι της Νισσάν τις ίδιες καταναλώσεις στο xtrail θα τους παραδεχτω......
-
Ο χρήστης kgrod έγραψε:
Κοιτα το crv σαν χωρους παντου μπρος πισω αποσκευες ειναι κλασεις μπροστα απο το νισσαν. Σαν ποιοτητα συναρμολογησης πλαστικων επισης νομιζω οτι υπερτερει.
Σαν κινητηρας και σβελταδα το νισσαν ειναι πολυ μπροστα.
Συνολικα ποιο ενθουσιασμένος έφυγα μετα την βόλτα με το το νισσαν.Στάλθηκε από το GT-N7100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
το qq οδηγικά είναι ποιο κοντά σε σεντάν αυτοκίνητο γ αυτό φεύγεις με καλύτερες εντυπώσεις.......συν οτι είναι και γύρω στα 200 κιλά ελαφρύτερο απο το crv...........με το honda πηγαίνεις καθαρά σε suv και θέλει να το συνηθησεις λίγο πρωτα. οτι βρίσκεσαι σε suv 1.5 τόνου σε 1.6 diesel........
Είμαι κάτοχος SUV 1.7 τόνων οπότε δεν τίθεται θέμα συνήθειας. Το νισσαν ειναι σίγουρα ποιο σβελτο. Απο την αλλη η ευρυχωρία του χοντα ειναι απίστευτη . Έχουν κανει εκπληκτική δουλεια . Επισης τα φρένα του νισσαν δείχνουν πιο άμεσα και μεγαλύτερης εμπιστοσύνης. Στο χοντα διαπίστωσα κατι σαν κενό στο πάτημα, Δλδ χρειαζόταν μεγάλη διαδρομή το πόδι για να ενεργήσει. Αυτο μου έκανε αρνητικη εντύπωση, στο νισσαν ηταν άμεσης ανταπόκρισης πολυ κοντά στα συνηθισμένα που έχω απο το cx7
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ενα που δεν διαπίστωσα απο το td του qq ο πίνακας σου παρέχει την πληροφορία για να ανεβαζεις κατέβαζεις ταχύτητα για ποιο οικονομική οδήγηση? ρώτησα τον πωλητή μου είπε υπαρχει αλλα ειχε απενεργοποιηθεί . Γνωριζει κανεις τι τελικα ισχύει?Όντας κάτοχος του εδώ και 3 μέρες επιβεβαιώνω πως υπάρχει αυτο που ζητάς... δεν εχω βρει ακομα αν μπορεί να απενεργοποιηθεί
-
Ο χρήστης adwnisgr έγραψε:
Ενα που δεν διαπίστωσα απο το td του qq ο πίνακας σου παρέχει την πληροφορία για να ανεβαζεις κατέβαζεις ταχύτητα για ποιο οικονομική οδήγηση? ρώτησα τον πωλητή μου είπε υπαρχει αλλα ειχε απενεργοποιηθεί . Γνωριζει κανεις τι τελικα ισχύει?
Όντας κάτοχος του εδώ και 3 μέρες επιβεβαιώνω πως υπάρχει αυτο που ζητάς... δεν εχω βρει ακομα αν μπορεί να απενεργοποιηθεί
Ποια έκδοση εχεις ?
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ενα που δεν διαπίστωσα απο το td του qq ο πίνακας σου παρέχει την πληροφορία για να ανεβαζεις κατέβαζεις ταχύτητα για ποιο οικονομική οδήγηση? ρώτησα τον πωλητή μου είπε υπαρχει αλλα ειχε απενεργοποιηθεί . Γνωριζει κανεις τι τελικα ισχύει?
Όντας κάτοχος του εδώ και 3 μέρες επιβεβαιώνω πως υπάρχει αυτο που ζητάς... δεν εχω βρει ακομα αν μπορεί να απενεργοποιηθεί
Ποια έκδοση εχεις ?
Accenta 1.6 4x4
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Με την καμια δεν ειναι 430 η ελληνικη εκδοση με την ρεζερβα. 400 το πολυ.Ετσι! Εμφανέστατα μικρότερο και από το προηγούμενο QQ.
Η Nissan ας ανακοινώσει το πραγματικό νούμερο. Κρατικό μυστικό δεν είναι ...Κακώς γίνεται η σύγκριση του με το CRV. Στην κατηγορία του RAV4, XTrail είναι. Παρόλ' αυτά πέρα από το υποκειμενικό της αισθητικής που προσωπικά το βρίσκω (το CRV) έως και τερατούργημα εξωτερικά, μόνο μείον -αν ισχύει- το aftersales που η Honda παραδοσιακά ήταν και η ακριβότερη στο 'μετά'. Πάντως εάν οδηγικά/μηχανικά κλπ είναι καλύτερο και με + τους καλύτερους χώρους και όλα αυτά στην ίδια τιμή με το QQ μάλλον είναι καλύτερη επιλογή.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Με την καμια δεν ειναι 430 η ελληνικη εκδοση με την ρεζερβα. 400 το πολυ.
Ετσι! Εμφανέστατα μικρότερο και από το προηγούμενο QQ.
**Η Nissan ας ανακοινώσει το πραγματικό νούμερο. Κρατικό μυστικό δεν είναι **...Κακώς γίνεται η σύγκριση του με το CRV. Στην κατηγορία του RAV4, XTrail είναι. Παρόλ' αυτά πέρα από το υποκειμενικό της αισθητικής που προσωπικά το βρίσκω (το CRV) έως και τερατούργημα εξωτερικά, μόνο μείον -αν ισχύει- το aftersales που η Honda παραδοσιακά ήταν και η ακριβότερη στο 'μετά'. Πάντως εάν οδηγικά/μηχανικά κλπ είναι καλύτερο και με + τους καλύτερους χώρους και όλα αυτά στην ίδια τιμή με το QQ μάλλον είναι καλύτερη επιλογή.
Τσεκαρε το παρακατω video απο 14:41 και επειτα, και θα καταλαβεις...
Το ατου στο νεο qq ειναι ο εξαιρετικος diesel 1500αρης για αυτους που θελουν ενα τυπικο crossover με μικρες απαιτησεις εκτος δρομου, και η αρκετα οδηγοκεντρικη αισθηση για τετοιο τυπο αυτοκινητου.
Σε συνδυασμο με προσεγμενο, εξευρωπαισμενο εσωτερικο, και στα 22κ στην ενδιαμεση, αρκετα πλουσια εκδοση accenta, ειναι μια ακρως δελεαστικη προταση για αυτους που ξερουν τι θελουν.Τα υπολοιπα περι 'μικρου χωρου αποσκευων', 'φτηνη πισω αναρτηση' κτλ , ειναι για να εχουμε να λεμε.
Οσοι το εχουν οδηγησει, πιστευω οτι καταλαβαινουν τι εννοω...
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)