Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    • 1
    • 2
    • 268
    • 269
    • 270
    • 271
    • 272
    • 423
    • 424
    • 270 / 424
    Περί αυτοκίνησης
    90
    8475
    109303
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyot last edited by

      Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
      Μην εβλεπε κανα κ@λο...

      Αυτό έχει συμβεί σε γνωστό μου. Επρόκειτο μάλιστα για συνάδελφό του, στην οποία είπε μετά 'ο κώλος σου μου στοίχισε τόσα (όσα-δεν θυμάμαι) χιλιάρικα'...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mad_max_geo last edited by

        Οπότε πρώτα τσεκάρεις μπροστά και συγχρόνως κόβεις για να δεις τον κωλο καλύτερα.

        Στάλθηκε από το LG-E975 μου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geo-f1 last edited by

          Κατι πρεπει να γινε...Τερμα Συγγρου σχεδον βλεπω απο το παραθυρο τις 2 αριστερες λωριδες να σερνονται..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Να συνεισφέρω και γω κάτι στην όμορφη παρέα:

            1. Τα 3 από τα 5 δημοσιογραφικά Terios πρώτης γενιάς είχαν γυρίσει στην αντιπροσωπεία τουμπαρισμένα. Όχι απαραίτητα πλήρη κύκλο (360 μοίρες), μπορεί να είχαν κάτσει στην πλευρά του οδηγού/συνοδηγού. Θεωρούνται όμως τουμπαρισμένα. Αυτό για το πόσο εύκολα τουμπάρει το συγκεκριμένο στενό/ψηλό όχημα.

            2. Επειδή κάποτε ξήλωσα τους 2 μετωπικούς αερόσακους από το Miata μου και τους πούλησα (ελάφρωμα και 800 ευρώ στην τσέπη, τότε), υπήρχε μόνο ένας αισθητήρας κι αυτός βρισκόταν στο κέντρο του μπροστινού προφυλακτήρα. Αν εκείνο το σημείο έμενε ανέπαφο, ακόμα κι αν το υπόλοιπο αυτοκίνητο είχε πολτοποιηθεί, οι αερόσακοι δε θα άνοιγαν. Προφανώς μια S-Class δε θα έχει μόνο έναν αισθητήρα για τους μπροστινούς αερόσακους, το Terios όμως ήταν παλιότερης σχεδίασης από το Miata και σημαντικά φθηνότερο. Οπότε λογικά θα έχει έναν αισθητήρα.

            ΥΓ. Προλαβαίνω τις Κασσάνδρες, διευκρινίζοντας ότι το Miata είχε σταθερά μπάκετ καθίσματα βιδωμένα απευθείας στο πάτωμα και ζώνες 4 σημείων. Για να μη μου πείτε ότι η αφαίρεση των αερόσακων μείωνε την ασφάλεια του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

              1. Επειδή κάποτε ξήλωσα τους 2 μετωπικούς αερόσακους από το Miata μου και τους πούλησα (ελάφρωμα και 800 ευρώ στην τσέπη, τότε), υπήρχε μόνο ένας αισθητήρας κι αυτός βρισκόταν στο κέντρο του μπροστινού προφυλακτήρα. Αν εκείνο το σημείο έμενε ανέπαφο, ακόμα κι αν το υπόλοιπο αυτοκίνητο είχε πολτοποιηθεί, οι αερόσακοι δε θα άνοιγαν. Προφανώς μια S-Class δε θα έχει μόνο έναν αισθητήρα για τους μπροστινούς αερόσακους, το Terios όμως ήταν παλιότερης σχεδίασης από το Miata και σημαντικά φθηνότερο. Οπότε λογικά θα έχει έναν αισθητήρα.

              Δεν νομίζω ότι δουλεύει έτσι ο αισθητήρας. http://www.lemurzone.com/airbag/crash.htm

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Προφανώς και δεν δουλεύει έτσι.

                Sent from my Nexus 4 using 3

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mad_max_geo last edited by

                  Υπαρχουν και αυτοκινητα που δεν εχουν καθολου αισθητηρα μπροστα, αλλα υπολογιζουν τις δυναμεις g, μεσα απο τον εγκεφαλο, κατι που ειναι σε φαση μπιλιας ας πουμε και οταν ξεπεραστουν οι δυναμεις που ειναι να δουλεψει τσουπ ανοιγουν οι αεροσακοι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Διαβάστε τίποτα πριν γράψετε κάτι, δεν είναι κακό.

                    Sent from my Note 3 using smoke signals.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Πλέον χρησιμοποιούνται αισθητήρες τύπου MEMS: http://www.freescale.com/webapp/sps/sit ... MSOVERVIEW

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kacey last edited by

                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                        Να συνεισφέρω και γω κάτι στην όμορφη παρέα:

                        1. Επειδή κάποτε ξήλωσα τους 2 μετωπικούς αερόσακους από το Miata μου και τους πούλησα (ελάφρωμα και 800 ευρώ στην τσέπη, τότε), υπήρχε μόνο ένας αισθητήρας κι αυτός βρισκόταν στο κέντρο του μπροστινού προφυλακτήρα. Αν εκείνο το σημείο έμενε ανέπαφο, ακόμα κι αν το υπόλοιπο αυτοκίνητο είχε πολτοποιηθεί, οι αερόσακοι δε θα άνοιγαν. Προφανώς μια S-Class δε θα έχει μόνο έναν αισθητήρα για τους μπροστινούς αερόσακους, το Terios όμως ήταν παλιότερης σχεδίασης από το Miata και σημαντικά φθηνότερο. Οπότε λογικά θα έχει έναν αισθητήρα.

                        Αυτο ΦΥΣΙΚΑ ειναι λαθος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Γιατί?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Οι μηχανισμοί ελέγχου της ενεργοποιησης των αερόσακων μετράνε την επιβράδυνση,δεν λειτουργούν αν πάθουν οι ίδιοι ζημιά.
                            Στο Α5 ας πούμε είναι ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα και ελέγχουν όλα τα συστήματα ασφαλείας όπως τους προεντατήρες των ζωνών ασφαλείας ,το σύστημα διακοπής ρεύματος κτλ ενώ είναι συνδενδεμενο και με το Can Bus
                            Aυτο εδώ το video μας δίνει μια ιδέα για τα παλιότερα συστήματα τουλάχιστον.

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cali last edited by

                              Ωραια παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις!!!

                              Υ.γ τι να κανουμε 10 χρονια που οδηγω ημουν συνεπεις,για μια φορα ξεχαστηκα και δεν αλλαξα λαστιχα on time.για τον user που μου προτινει να παιρνω ταξακι,ευχομαι να μην τυχει να οδηγουμε στους ιδιους δρομους σφου τοσο πολυ φοβαται.

                              Το παθημα εγινε μαθημα ομως!

                              Cheers!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kacey last edited by

                                Ο χρήστης kacey έγραψε:

                                Να συνεισφέρω και γω κάτι στην όμορφη παρέα:

                                1. Επειδή κάποτε ξήλωσα τους 2 μετωπικούς αερόσακους από το Miata μου και τους πούλησα (ελάφρωμα και 800 ευρώ στην τσέπη, τότε), υπήρχε μόνο ένας αισθητήρας κι αυτός βρισκόταν στο κέντρο του μπροστινού προφυλακτήρα. Αν εκείνο το σημείο έμενε ανέπαφο, ακόμα κι αν το υπόλοιπο αυτοκίνητο είχε πολτοποιηθεί, οι αερόσακοι δε θα άνοιγαν. Προφανώς μια S-Class δε θα έχει μόνο έναν αισθητήρα για τους μπροστινούς αερόσακους, το Terios όμως ήταν παλιότερης σχεδίασης από το Miata και σημαντικά φθηνότερο. Οπότε λογικά θα έχει έναν αισθητήρα.

                                Αυτο ΦΥΣΙΚΑ ειναι λαθος.

                                Γιατί?

                                Οπως εγραψαν και οι αλλοι, ο αισθητηρας βλεπει τα αρνητικα g (επιβραδυνση) κατα τον αξονα οπου εχει νοημα να ενεργοποιηθει ο αεροσακος (πχ, ο αεροσακος του τιμονιου ασχολειται με την επιβραδυνση κατα το διαμηκη αξονα γιατι τοτε θα παει να σκασει το κεφαλι σου στο τιμονι), για να αποφασισει αν θα ανοιξει τον αντιστοιχο αεροσακο.

                                Πιο απλα, ο αισθητηρας δεν περιμενει να παθει ο ιδιος ζημια/τρακα/χτυπημα για να δωσει εντολη, αλλα να επιβραδυνει το οχημα.

                                Παραδειγμα: αν δεσεις με ενα συρματοσχοινο το αμαξι απο το πλαισιο σε ενα ντοκο, επιταχυνεις και οταν τερματισει το συρμα ακινητοποιηθεις σε χ χιλιοστα του δευτερολεπτου, φυσικα και θα ανοιξει ο αεροσακος, και ας μην επαθε απολυτως τιποτα οχι μονο ο αισθητηρας αλλα το οχημα γενικα. Η περισταση που θα προκαλεσει το να σκασει το κεφαλι σου στο τιμονι συνεβει=ανοιγει ο αεροσακος.

                                οταν λεει 'Αν εκείνο το σημείο έμενε ανέπαφο, ακόμα κι αν το υπόλοιπο αυτοκίνητο είχε πολτοποιηθεί, οι αερόσακοι δε θα άνοιγαν.' μου δινει να καταλαβω οτι ισχυριζεται οτι για να δωσει εντολη ο αισθητηρας, πρεπει να χτυπηθει ο ιδιος. οπως καταλαβαινεις για να πολτοποιηθει το οχημα, μαλλον 'εφαγε' τρελα αρνητικα g και στο διαμηκη αξονα = θα ανοιξει ο αεροσακος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Επειδή ο αισθητήρας ήταν τέρμα μπροστά, υπέθεσα ότι λειτουργεί όπως περιέγραψα παραπάνω. Αφού όλοι πέσατε να με φάτε, ανακαλώ.
                                  Δεν το παίζω κι ειδικός στους αισθητήρες αερόσακων.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cpp last edited by

                                    [url]http://www.ilialive.gr/επικαιρότητα/item/γαστούνη-εκτροπή-θανάτου-με-θύμα-50χρονο-στην-ε-ο-πατρών-πύργου.html[/url]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dap last edited by

                                      Προ ολιγου λεγανε στη τηλεοραση για εναν αγροτη στο Πεδινο Καρδιτσας που κερδισε δυο φορες στο λαικο τη μια φορα γυρω στις 300.000 και την αλλη πανω απο 1 εκατομμυριο και η τυχη του τελειωσε οταν σκοτωθηκε απο προσκρουση με αυτοκινητο πανω σε ενα δεντρο....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        ammophila last edited by

                                        Ο χρήστης DAP έγραψε:
                                        Προ ολιγου λεγανε στη τηλεοραση για εναν αγροτη στο Πεδινο Καρδιτσας που κερδισε δυο φορες στο λαικο τη μια φορα γυρω στις 300.000 και την αλλη πανω απο 1 εκατομμυριο και η τυχη του τελειωσε οταν σκοτωθηκε απο προσκρουση με αυτοκινητο πανω σε ενα δεντρο....

                                        Το ειδα και εγώ και είχα την περιέργεια με τι σόι αμάξι να τράκαρε, τη οδηγούσε πριν το λαχειο και τι μετά;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          heras last edited by

                                          Με Honda S2000 διαβασα σε καποιο σαϊτ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nintza last edited by

                                            τα λεφτα δε φερνουν μυαλο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 268
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 272
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 270 / 424
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr