Ο χρήστης ast έγραψε:
Ολα αυτα σας τα λεω γιατι πεταω και εχω γνωσεις. Το εδαφος,το χωμα, η γη αποροφα τους κραδασμους. Ναι θα γινει παλι κομματια,εξαρτατε το crash αλλα δε θα διαλυθει η ατρακτος. Και παλι βεβεαι εξαρτατε πως θα οεσει κ τι υψωμα θα εχει.
Εγώ πάλι, πιστεύω πως έχεις ένα δίκιο, αλλά προσπαθώ να το διερευνήσω λίγο παραπάνω:
Υπό ποιές συνθήκες ένα commercial jet που επιχειρεί αναγκαστική προσγείωση θα υποστεί λιγότερες ζημιές από ένα άλλο που υπό τις ίδιες συνθήκες επιχειρεί προσθαλάσσωση;
Με άλλα λόγια, προφανώς αν πέσει ακυβέρνητο από cruising altitude, και στις δύο περιπτώσεις δεν θα μείνει ούτε κολυμπυθρόξυλο. Αν δεν πέσει ακυβέρνητο όμως;
Τροφή για σκέψη.
Ολα εξαρτοντε απο τις συνθηκες καθε emergency.
Απλα στη θαλασσα το αεροπλανο πεφτει κ γινετε σαν να τσαλακωνουμε ενα χαρτι και το οεταμε στα σκουπιδια γιατι δεν αποροφα τους κραδασμους το νερο.
Αν δε πεσει ακυβερνητο στη θαλασσα και υπαρχει πιθανοτητα να σωθει βεβαιως. Το ιδιο και στο εδαφος,και επειτα υπαρχουν διαδικασιας εκενωσης.