-
Το κάνει και το δικό μου καμια φορά αλλά δεν έχω δώσει σημασία όπως κι έχοντας κάψει 10 λίτρα η ενδειξη να ναι στο τέρμα
Το μόνο που κάνω είναι να μην αφήνω να στεγνώνει το τεποζιτό + κοιτάω κατανάλωση απο μετρητή του Trip που ειναι ακριβέστατος
Γενικά πάντως σε τελευταία Renault-Dacia δείκτες πολύ ψεύτες - μάπα - κακορυθμισμένοι - δεν ξέρω τι άλλο. Χρησιμοποιείς όμως ακριβέστατο trip ( μετρημένα με μάνικα κλέβει λιγότερο απο 0,1 λίτρο ) κι εισαι κύριος
Αυτό παντως με μετρητή μ' αρέσει γιατι έχω τσιμπησει 2 'κυρίους' που εκλεβαν στην μανικα κι ούτε με ξαναείδαν -
Ορέστη και στο Duster το ίδιο είχε συμβεί πριν καναδυο χρόνια? Τους τα άλλαζαν στην εγγύηση ή κάτι τέτοιο θυμάμαι.
-
Συνεβαινε κατι παρόμοιο αλλα με πολυ μεγαλητερη αποκλιση στην ενδειξη.
-
Στα 5θυρα στο facelift σε diesel θα φέρουν:
1.5 DCi 95 hp expression
1.5 DCi 110 hp progressive και gt line
1.5 DCi 110 hp progressive και gt line με EDC
1.6 DCi 130 hp gt line
Δεν πρέπει να είναι πάνω από 1.000 euro ανεβασμένες οι τιμές καταλόγου. Αλλά δεν είμαι και σίγουρος γιατί είδα πολύ γρήγορα μια σελίδα με τις εκδόσεις diesel. Βενζίνη δεν έμαθα πληροφορίες. -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Στα 5θυρα στο facelift σε diesel θα φέρουν:- 1.5 DCi 95 hp expression
.... - Δεν πρέπει να είναι πάνω από 1.000 euro ανεβασμένες οι τιμές καταλόγου. Αλλά δεν είμαι και σίγουρος γιατί είδα πολύ γρήγορα μια σελίδα με τις εκδόσεις diesel. Βενζίνη δεν έμαθα πληροφορίες.
- δεν εχω ξαν' ακούσει την υπαρξη 95αρη μοτέρ! καλο entry model μου φαίνεται. αλήθεια, σε ποσες εκδόσεις ιπποδυνάμεων βγαίνει ο 1.5?
- περι τα 1.000 ευρώ αύξηση? ας το δουν λιγο καλύτερα εάν δεν έχουν ηδη αποφασίσει για τις μειώσεις.
- 1.5 DCi 95 hp expression
-
Εχει υπάρξει σε όλα τα χρόνια ζωής του σε διάφορες παραλλαγές από 65 ως 110 hp με ανά 5 ίππους έκδοση.
Εχει βγει τιμοκατάλογος για το 5d, απλά στην αντιπροσωπεία που τον είδα δεν συγκράτησα ακριβείς τιμές και δεν είδα τι εκδόσεις βενζίνης θα διατίθενται.
Με επιφύλαξη για τις αυξήσεις, γιατί το είδα στα πεταχτά. Αλλά αφού το μοντέλο έχει έρθει θα τις δούμε τις εκδόσεις αναλυτικά σε κάποια ιστοσελίδα.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Στα 5θυρα στο facelift σε diesel θα φέρουν:
1.5 DCi 95 hp expression
1.5 DCi 110 hp progressive και gt line
1.5 DCi 110 hp progressive και gt line με EDC
1.6 DCi 130 hp gt line
Δεν πρέπει να είναι πάνω από 1.000 euro ανεβασμένες οι τιμές καταλόγου. Αλλά δεν είμαι και σίγουρος γιατί είδα πολύ γρήγορα μια σελίδα με τις εκδόσεις diesel. Βενζίνη δεν έμαθα πληροφορίες.Μαλιστα, θα ερθει trim gt line και για το 1.5. Ενδιαφερον.
samatistas, υπαρχουν διαφορες και στον εξοπλισμο σε σχεση με το προηγουμενο;
-
Δεν το κοίταξα.
Αλλά γενικά στην παρουσίαση του facelift από τη Renault τα άρθρα έλεγαν για αναβαθμισμένο εξοπλισμό.
Αν δεν κάνω λάθος θα έχουν και κάποιες εκδόσεις του Megane τα Medianav και αργότερα το R-Link των Clio/Captur. -
ΟΚ ευχαριστω.
-
Με απόσυρση το Renalut Megane Progressive 1.5 DCi 110 hp μου είπανε για 18000 με δική μου απόσυρση.
Δεν υπάρχει προσφορά από τη renault.
Ο εξοπλισμός είναι ελαφρώς αναβαθμισμένος.
Πιστεύετε θα υπάρξει καμία προωθητική ενέργεια;
-
Συνήθως τον πρώτο καιρό που λανσάρουν μοντέλο δεν κάνουν προσφορές. Πάντως αν δεν το βιάζεσαι μην αποκλείεις κάτι σε 2-3 μήνες.
-
Ελέω ποδηλάτου είχα παρατήσει το Megane μου στο δρόμο για 3 φουλ εβδομάδες. Κι όταν πήγα μετά να εκκινήσω το μοτέρ, πάπαλα, η μπαταρία είχε βγει εκτός μάχης.
Πήρε μπρος με καλώδια, το έκανα και καμιά 150αριά km σε ένα διήμερο να φορτίσει. Αλλά παρατηρώ ότι πάλι κάθε 2 ή 3 μέρες που το εκκινώ ότι ζορίζεται λίγο παραπάνω στην εκκίνηση, 1-2sec όλο όλο, αλλά είναι αισθητό.Ερώτηση: Είναι φυσιολογικό σε λιγότερο από 2 χρόνια που έχω το αυτοκίνητο η μπαταρία να βγαίνει off με 3 βδομάδες ακινησίας; Και πόσο έχει 'εξασθενήσει' μετά από αυτό το πάθημα; Να φοβάμαι ότι αν το ξαναφήσω 1 βδομάδα ακίνητο θα δυσκολευτεί ξανά να εκκινήσει;
Και δεν έχουμε δα και κανα σοβαρό χειμώνα εδώ στην αθήνα
-
Φυσιολογικό είναι. Καλό θα ήταν να την πας σε ένα 'μπαταριά' να στην φορτήσει κανένα 24ωρο. Και να μην το αφήνεις ξανά 3 βδομάδες ακίνητο, ή αν το κάνεις να αποσυνδέεις την μπαταρία.
-
Αμα είναι και ντίζελ θέλει πολύ περισσότερο ρεύμα κατα την εκκίνηση, άρα και λογικό να τα φτύνει. Επίσης αν είναι start stop, δεν κρατάει καθόλου φορτία σε σχέση με τις συμβατικές μπαταρίες
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
Κατοχος κι εγω ενος megane iii 1.5 dci 110 grandtour εδω και τρεις μερες!
Ωραιο αυτοκινητο, με καλη ποιοτητα κυλισης και πολλα καλουδια το συγκεκριμενο. Xenon, navi, panorama τα κυριοτερα.
Ελπιζω να βγει καλο γιατι η κινηση που εκανα ηθελε πολλα @@@.. Τι εννοω; Σαν αφελης το 2009 επεσα στην παγιδα και πηρα bmw e90 320d. Αφου μου την φορεσαν με τα τελη, το εδωσα το 2012. Με τα χρηματα που πηρα αγορασα ενα auris 1.4 d4d με 4000 χλμ με σκοπο να το κρατησω 5-6 χρονια. Απο την μερα που μπηκα μεσα ομως το σιχαθηκα.. Με τα πολλα το εδωσα πριν λιγες μερες και πηρα το megane. Εδωσα toyota με 14.000 χλμ και πηρα renault με 170.000 χλμ... Και μερικες φωτο:
-
Ο χρήστης STROF έγραψε:
Με τα χρηματα που πηρα αγορασα ενα auris 1.4 d4d με 4000 χλμ με σκοπο να το κρατησω 5-6 χρονια. Απο την μερα που μπηκα μεσα ομως το σιχαθηκα..To αγόρασες χωρίς να μπεις μέσα;
-
Ο χρήστης STROF έγραψε:
Εδωσα toyota με 14.000 χλμ και πηρα renault με **170.000 **χλμ... -
Πουλησα το bmw 13500. Αγορασα το auris 15.000. Πουλησα το auris 14.000. Αγορασα το renault 12.000.
-
Να και ένα facelift στο Car:
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/4825671/
Λογικά η τιμή είναι για 1.5 DCi 110 Progressive
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Να και ένα facelift στο Car:http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/4825671/
Λογικά η τιμή είναι για 1.5 DCi 110 Progressive
επειδή εχω χασει λιγο το παιχνίδι των εξελίξεων...
το f/l είναι το δεύτερο από τότε που βγήκε το ΙΙΙ έτσι δεν είναι και μάλιστα σχετικά πρόσφατα ?ο αντιπρόσωπος της αγγελιας δεν είχε μέχρι πρόσφατα Chevrolet?
Renault Megane III