-
Ο χρήστης digilef έγραψε:
Παιδιά πέρασα σήμερα απο αντιπροσωπεία της αθήνας και μου είπαν παράδοση το αργότερο σε 2 μήνες!
Για 3 d πάντα μιλάω.Κουκλί είναι πάντος και απο κοντά και το εδωτερικό που δεν μου γέμιζε το μάτι απο φωτο απο κοντά είναι μια χαρά.
Καλοτάξιδο ανυπόμονε!
-
Είναι πάρα πολύ καλό όντως. Και σε πάρα πολύ καλή τιμή. Εν αναμονή του 1.6 όμως. Το βλέπω απο τώρα το συγκριτικό C2 VTS-Micra 160SR-Swift GTi
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Είναι πάρα πολύ καλό όντως. Και σε πάρα πολύ καλή τιμή. Εν αναμονή του 1.6 όμως. Το βλέπω απο τώρα το συγκριτικό C2 VTS-Micra 160SR-Swift GTiάσχετο, το COLT CZT θα μπορούσε να παίξει σε αυτό το συγκριτικό πιστεύετε???
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Είναι πάρα πολύ καλό όντως. Και σε πάρα πολύ καλή τιμή. Εν αναμονή του 1.6 όμως. Το βλέπω απο τώρα το συγκριτικό C2 VTS-Micra 160SR-Swift GTiΤο αυτοκίνητο υπάρχει ήδη σχεδόν σε όλους τους εμπόρους suzuki, και είμαι σίγουρος ότι πολύ σύντομα θα κυκλοφορούν αμέτρητα στους δρόμους. Είναι ομολογουμένως πολύ εντυπωσιακό, και εμφανισιακά πολύ κοντά στο concept που είχε παρουσιάσει η suzuki στην περσινή έκθεση αυτοκινήτου της Αθήνας. Στα θετικά του το φαρδύ μετατρόχιο (που ανοίγει την όρεξη για έκδοση gti ), και στα αρνητικά το αυξημένο ύψος (σε συνδυασμό με τις μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησης, μάλλον θα παίρνει αισθητές κλίσεις). Αν έψαχνα για αυτοκίνητο της κατηγορίας του πάντως, θα ήταν από τα πρώτα που θα κοίταζα.
-
Το πιο ωραίο μικρό.
Made in Japan ειναι?
Και η τιμή του 1,6 ??? -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Το πιο ωραίο μικρό.
Made in Japan ειναι?Όχι, made in hungary είναι
Και η τιμή του 1,6 ???
Δεν υπάρχει 1.6, μόνο 1.3 και 1.5 θα κυκλοφορήσει, αλλά ακούγεται ότι το 1.5 δεν θα εισαχθεί προς το παρόν στην Ελλάδα.
-
Άντε τώρα υπάρχει και ανταγωνιστής με λίγα περισσότερα λεφτά βέβαια
Colt 3d 95 αλογάκια αλλά με λιγότερα συμπράγκαλα στα ίδια λεφτά.
Το αντίστοιχο με ζάντες ,rcd , αερόσακους πάει στα 13 κάτι.Πάντως απο χρηματοδότηση λόγω του οτι το swift είναι καινούργιο χτυπάει περίπου 2500 € επιπλέον στα 4 χρόνια εξόφληση αν δεν κάνω λάθος.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Δεν υπάρχει 1.6, μόνο 1.3 και 1.5 θα κυκλοφορήσει, αλλά ακούγεται ότι το 1.5 δεν θα εισαχθεί προς το παρόν στην Ελλάδα.
Έτσι είναι,ο 1.5 θα έρθει κα ιστην Ελλάδα προς το τέλος του έτους. 1.6 του χρόνου.
άσχετο, το COLT CZT θα μπορούσε να παίξει σε αυτό το συγκριτικό πιστεύετε???
Περισσότερο με τα Ibiza FR και Fiesta ST θα το σύγκρινα τόσο απο άποψη τιμής αλλά και δύναμης. Στη παραπάνω τριάδα θα ήθελα επίσης να δώ το επερχόμενο Yaris TS.
-
Χαλαρά μπαίνει και το cz3 πλέον αλλά με 1000 κάτι € παραπάνω σε σχέση με την gla έκδοση του swift.
To Θέμα είναι οτι το colt δίνει 7 χρόνια εγγύηση έναντι των 3 του swift που σημαίνει στην 5 ετία αν θές να το στείλεις θα έχει άλλα 2 χρόνια εγγύηση!
Εδω σας θέλω....
-
[quote='digilef']Χαλαρά μπαίνει και το cz3 πλέον αλλά με 1000 κάτι
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Είναι πάρα πολύ καλό όντως. Και σε πάρα πολύ καλή τιμή. Εν αναμονή του 1.6 όμως. Το βλέπω απο τώρα το συγκριτικό C2 VTS-Micra 160SR-Swift GTi
Το αυτοκίνητο υπάρχει ήδη σχεδόν σε όλους τους εμπόρους suzuki, και είμαι σίγουρος ότι πολύ σύντομα θα κυκλοφορούν αμέτρητα στους δρόμους. Είναι ομολογουμένως πολύ εντυπωσιακό, και εμφανισιακά πολύ κοντά στο concept που είχε παρουσιάσει η suzuki στην περσινή έκθεση αυτοκινήτου της Αθήνας. Στα θετικά του το φαρδύ μετατρόχιο (που ανοίγει την όρεξη για έκδοση gti ), και στα αρνητικά το αυξημένο ύψος (σε συνδυασμό με τις μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησης, μάλλον θα παίρνει αισθητές κλίσεις). Αν έψαχνα για αυτοκίνητο της κατηγορίας του πάντως, θα ήταν από τα πρώτα που θα κοίταζα.
για το αμετρητα θα ημουν πιο συγκρατημένος...
Ας περιμενουμε τον πρωτο μηνα να δουμε νουμερα.
Ειναι μαρκα που πουλάει στην Ελλάδα αλλά τώρα με τις δόσεις οι περισσότεροι έλληνες αλλαζουν στατους και παίρνουν πιο hi μαρκες. -
Εγώ το παράγειλα. 1.5 μήνα μου είπαν αναμονή. Πολύ όμορφο πολύ ωραία οδική συμπεριφορά (έκανα τεστ) μου έκανε έκπληξη ή αίσθηση του τιμονιού σού δίνει πολύ καλή πληροφορία του δρόμου. Επίσης πολύ μου άρεσε η ορατότητα που έχεις στον δρόμο απο την θέση οδήγησης. Γενικά είναι προσανατολισμένο στο να χαίρεσαι την οδήγηση. Για το σύστημα εκίνησης χωρίς κλειδί στην έκδοση GLA έχετε ακούσει? με εντυπωσίασε πάρα πολύ. Ειδικά για μένα που ξεχνάω άν εχω κλειδώσει το αμάξι όταν φέυγω και ξαναγυρνάω να το ελένξω και επίσης που βαριέμαι να βρίσκω κλειδιά στο τσαντακι είναι ιδανικό. Βγαίνει και με σειριακό κιβώτιο (αυτόματο και με επιλογή ημιαυτόματο) αλλά όμως μόνο στην φτωχή έκδοση GL
-
Καλοτάξιδος φίλε! Περιμένουμε εντυπώσεις!
-
Καλορίζικο φίλε nexis. Αυτό το forum πρωτοστατεί και στις 'παρουσιάσεις νέων μοντέλων'
-
πέτυχα ένα παρκαρισμένο (περιοδικού)...
καλούτσικο είναι αλλά το C2, Fiesta και λοιπά ευρωπαικά είναι νομίζω λιγάκι πιο καλαίσθητα. -
Το πήρε μια φίλη μου και με πήγε βόλτα Μια χαρά αυτοκινητάκι είναι, πιο όμορφο από τα περισσότερα της κατηγορίας (κατά τη γνώμη μου το ομορφότερο). Αν το προτιμήσετε, δώστε 1000 euro παραπάνω και παρτε το GLA. Η φίλη μου πηρε το GL και πέρα από το αξιοπρεπες αλλα χαμηλοτερο επιπεδο εξοπλισμού (4 a/b λιγότεροι, χωρίς προβολείς ομίχλης, ζάντες και κάτι ψιλά), φοράει και κάτι απαράδεκτα 165/70/14 λάστιχα που, εκτός του ότι δε μου ενέπνεαν καμία εμπιστοσύνη, εμφανισιακά ήταν χάλια... Το GLA φοράει 185/60/15 με όμορφες ζάντες και είναι κλάσεις ανώτερο. Μέσα είναι καλοφτιαγμένο, ίσως όχι τοσο όσο ένα Polo ή Yaris αλλά πολύ καλύτερο απο το εντελώς ψεύτικο C2 που είδαμε στη Citroen (ήταν κι βασικός λόγος που απορρίφθηκε από τη φίλη μου την οποία δεν ενδιέφερε ο απαρχαιωμένος κινητήρας 1.4 των 75 PS αλλά κοίταζε τα μπιχλιμπίδια). To Suzuki ειναι η μέση λύση. Έχει μεγάλους χώρους, πολύ μεγαλύτερους απ' όσο φανταζόμουν , αλλά μου τα χάλασε λίγο ο χώρος αποσκευών. Το μεγαλύτερο ατού κατά τη γνώμη μου είναι ο κινητήρας. Κινείται αξιοπρεπέστατα και στρίβει ασφαλώς Αν υπολογίσουμε ότι το 5θυρο 1.3 GL με μεταλλικό και το κλειδί στο χέρι κόστισε 11.600 euro, it' s a bargain και μάλλον κι εγω αυτό θα 'παιρνα στην κατηγορία (αν και θα πρόσθετα 1000 euro για το GLA). Με τo after sales δεν ξέρω τι παίζει, καθ' ότι SFAKIANAKHS Νεότερα, όταν με το καλό το πάρω για test-drive μακράς διαρκείας
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
αλλά πολύ καλύτερο απο το εντελώς ψεύτικο C2 που είδαμε στη Citroen (ήταν κι βασικός λόγος που απορρίφθηκε από τη φίλη μου την οποία δεν ενδιέφερε ο απαρχαιωμένος κινητήρας 1.4 των 75 PS αλλά κοίταζε τα μπιχλιμπίδια).Δηλ ο 1300αρης (1328cc) του Swift των 80 hp σφίζει από τεχνολογία ε;
Καλά για τις γυναίκες άβυσσος η ψυχή τους, στην φίλη σου δεν άρεσε το ομολογουμένως πανέμορφο εσωτερικό του C2 και της άρεσε του Swift;
Δεν λέω ο καθένας τις επιλογές του αλλά μην ισοπεδώνουμε κ τα πάντα!
Στο θέμα της τιμής πάω πάσο...καλορίζικο!
-
Ο 1.3 M13A της Suzuki είναι εξαιρετικός, έχει καδένα για τον εκκεντροφόρο αντί για ιμάντα και γενικότερα είναι πολύ μελετημένος και πολύ καλός σε απόδοση.
Σαφώς ανώτερος απο τον 8βάλβιδο της PSA
-
Το παρουσίασε ο Θεοφράστου ως 'αναποφάσιστος αγοραστής'.
Βασικές παρατηρήσεις:- Καλοί έως πολύ καλοί χώροι.
- Κάπως μέτρια ποιότητα (έπαιζε αριστερά-δεξιά το χειρόφρενο, πλαστικές πετούγιες στις πόρτες, κάπως ψεύτικο το ντουλαπάκι, γενικά όχι τόσο στιβαρή η κατασκευή).
- Πολύ μικρό το πορτμπαγκάζ.
Εμένα με χαλάει η μαυρίλα του εσωτερικού. Λίγο γκρι-ανθρακί-μπεζ εδώ κι εκεί θα του βελτίωνε πολύ την εικόνα.
Αλήθεια, έχει 7ετή εγγύηση; Και τι περιλαμβάνει αυτή;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ο 1.3 M13A της Suzuki είναι εξαιρετικός, έχει καδένα για τον εκκεντροφόρο αντί για ιμάντα και γενικότερα είναι πολύ μελετημένος και πολύ καλός σε απόδοση.Σαφώς ανώτερος απο τον 8βάλβιδο της PSA
Σαφώς ανώτερος επειδή έχει καδένα;
Οk απλά δεν γνωρίζω και πολλά μηχανολογικά.Πάντως από απόδοση κυμαίνεται κοντά στον «απαρχαιωμένο» 1,4 lt 8v της PSA.To εσωτερικό του C2...σε αντιπαραβολή με του Swift πιο πάνω.
Συγνώμη για την παρέμβασή μου όσον αφορά το C2. Tέλος το offtopic από μένα.
Mάνο όντως πολύ μαυρίλα το εσωτερικό...
3 χρόνια δεν δίνει η Suzuki εγγύηση;
Suzuki Swift 2005